@all, ben al vanaf een uur of 6-7 op.... hubbie is bij zijn oom op de boerderij helpen, en Luka belde op dat hij nog een nachtje bij opa en oma wilde logeren....dus huis voor mezelf, kruip zo terug mijn bed in, ben nu echt brak!
hey meiden, lekker rustig hier!! heb de hele middag tot na 17 uur geslapen, hubbie is weer thuis, maar ligt nu te slapen.... ben nog steeds brak, maar blijf nog even op, zodat ik vannacht wel goed slaap....
@ schattigkindje, wat werkt er bij me???? Pfff wat duurt dat met die overstimulatie lang bij je zeg, gelukkig zit de kleine goed. @ Juulz, lieffie een dikk knuffel. Hebben gisteren elkaar al gesproken, maar dat rot roze ...
@ juulz ook van mij een dikke knuffel, ik had zo anders gehoopt voor je! @ spannendetijden hoe is het gegaan vandaag????? ego gisteren op de hap geweest vanwege mijn hoofdpijn, wist niet meer waar ik het moest zoeken. paracetamol hielp niet, ibuprofen ook niet. Moest zelfs overgeven van de pijn.... Ik heb nu zetpillen gekregen, die helpen ietsjes maar nog lig ik het grootste gedeelte in een stille donkere slaapkamer. Dus ik vrees dat ik Bosch morgen nog een dagje ga uitbesteden....
@ mielen, klinkt als migraine! Als ik zo'n aanval heb kan ik niet tegen licht en geluid en moet ik ook overgeven. Hopelijk ben je er gauw vanaf meid!
Hi liefies, Dank voor jullie lieve, lieve reacties... Fijn! Nen, de ovutesten nog negatief? Miele, bah, stomme hoofdpijn... Hopelijk lukt het een beetje te kunnen slapen! Babii, fijn geklets gister ! Luukske: jij een lazy sunday vandaag na alle drukke leuke dingen? Spannende tijden: hoe was het??? Egootje: 1. Ben vandaag niet meegegaan naar de verjaardag van het nichtje van mijn vriend. Loopt een hoogzwangere die iedere keer verkondigt dat het in 1x raak was enzo.. Pffff Dat vermijd ik liever... 2. Heel vreemd dus: vrijdag rommelde mijn buik de hele dag, ongiekrampjes... roze bij het afvegen. Tampon in gedaan en die was niet echt vol bij het verwijderen (sorry voor de dirty details hoor..) vooral bruinig. Zaterdag ietsje meer bruin- vleugje rood - dus ik had de brief die je dan aan MCK moet opsturen met wat je CD1 is op de post gedaan, alszijnde zaterdag CD1. Alleen het zet dus helemaal niet door. Vandaag weer getest - ik had weer ijle hoop natuurlijk - maar nog steeds Robijnwitter dan omowit.. Dus zwanger ben ik echt niet... Ook geen gevoelige borsten meer enzo! Maar, heb ook geen echte ongiekrampjes. Snap er helemaal niks van... Anders ben ik echt allang zwaar ongie nu... Op CD3 normaalgesproken 1e Puregon zetten. Maar geldt zaterdag nog als dag 1?! Kun je zó kort ongesteld zijn? Wil het liefst zsm weer de nieuwe ronde in, maar het voelt niet echt alsof ik ongesteld ben geweest, ondanks die '2 dagen' met voornamelijk bruin verlies. Vanmorgen nog met vriendlief gevreeen, meestal zet het daarna dan echt wel door, maar nee... En ben ook al sinds donderdag gestopt met de utro, dus daar kan het ook niet meer aan liggen... Herkend iemand dit? Wat zouden jullie doen? Dikke knuf en fijne zondag nog! Kanjers!!!!
@mielenl, doe rustig aan...klinkt idd als migraine! @juulz, ik herken het alleen van de Clomid....had meer bruin dan wat anders, maar met het spuiten weet ik het niet.... ik moest iig de eerste dag roze of rood aanhouden, das dus cd1.... @nen, how are you? @all, hier een rustdag....gisteren trouwens ook al, mar mag ook wel... hubbie heeft net alle deuren afgedaan met de stoomreiniger, zijn nu weer lekker fris. dadelijk lekker wat eten, en dan weer op de bank!
@ nen volgens de ha gister was het geen migraine. vandaag zowaar weer een beetje gegeten (en niet meer overgegeven)......nu nog van die hoofdpijn af.... @ juulz ik heb eigenlijk altijd 2 dagen bruinverlies voordat het echt een beetje doorzet. Volgens mij moet je idd de eerste dag helderrood als CD1 rekenen......misschien kun je anders morgen even bellen met de assistente ofzo?
@ juulz, kan me voorstellen dat je daar niet mee naartoe gaat. Is nu niet leuk om te horen. Hm wat raar zeg dat je ongi dus niet goed door wil zetten. Helaas weer een nega test Ik denk dat je zaterdag dan toch niet als dag 1 kunt rekenen, want zoals jij et omschrijft is het wel heeeel erg kort om als ongi te zien. Lastig hoor! Misschien morgen maar even het MCK bellen? Ik 'mocht' van vriendlief die ovutesten niet halen. Klinkt een beetje stom haha, maar aangezien ik nu ff geen inkomen heb, moet hij natuurlijk alles betalen en hij vindt het onzin van het geld. Maar we klussen wel dus die eitjes mogen springen hoor Al verwacht ik het eerlijk gezegd niet dat ze voor morgenochtend springen. Morgen weer fm dus ben benieuwd wat er te zien is. @ luukske, heerlijk zo'n rustig dagje! Hier ook hoor (terwijl ik me dat eigenlijk niet kan permitteren, maargoed..) Ik verhuis ook weer naar de bank @ mielen, oh geen migraine dus (gelukkig maar!) Nu maar hopen dat die hoofdpijn ook gauw over gaat, want dat is erg vervelend! Lekker rustig aan doen!
Ha meiden, Allemaal in ieder geval bedankt voor de lieve reacties en felicitaties. @ Babii, meid wat een mooie banner ik hoop dat de tijd binnenkort echt voorbij is en je ons met goed nieuws komt verblijden!! @ Luukske, meid hoe is het met jou? Hoe verloopt je zwangerschap? Lekker aan het genieten? Hoe is het met de enkelbandjes van manlief? En wat een geweldig kamertje! @ Juulz, meid wat fijn dat de verhuizing even is uitgesteld. Iets meer rust en iets meer tijd, heerlijk. En meis wat ontzettend K**** dat het weer niks is deze maand. Heb mijn duimen nog suf gedraaid voor je, bah. Ik ga aankomende maand nog beter mijn best doen en hopen op een heel erg mooi resultaat. Meid een hele dikke knuffel!! @ Spannendentijden, meid hoe is het vandaag gegaan?? @ Nen, meid vervelend dat je zo beroerd bent geweest van de stress, echter wel heel erg herkenbaar. Meid ik hoop zo dat jij ook eens goed nieuws komt brengen. Ik gun het je zo!! En wat ontzettend balen zeg dat je zoveel last hebt van het spuiten. Ik heb vanaf het begin de naaldjes gebruikt voor de insuline in plaats van de naalden die erbij zaten. Deze zijn een stuk dunner en die voel je echt niet. Misschien een idee om te vragen? @ Mielenl, wat een heerlijk kereltje hebben jullie zeg! Voel je je alweer wat beter? @ Einad, meid gefeliciteerd en wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Om nooit meer te vergeten. Ik zou het ook zo weer over willen doen! En wat super om te horen dat jullie kleintje het goed doet. En zo lekker druk haha. Geniet dan nog maar even van de rust. @ Schattigkindje, super dat de cyste weg is! Verder alles goed met je? @ All, hier gaat het allemaal prima. We genieten heerlijk van ons kleine meisje ( al was ze alweer flink gegroeid, haha). We zijn afgelopen donderdag bij de kinderarts geweest en we hoeven niet meer terug te komen. Donderdag moeten we naar het cb voor het eerst. Vandaag zijn we even bij opa en oma op bezoek geweest. Probeer zo nog even een foto te spammen want ik ben zo trots, hihi.
Zooooo Marsim, wat wordt ze al groot en wat is ze al veranderd zeg! Wat heerlijk dat alles goed met jullie gaat, geniet er maar heerlijk van. @ Juulz, bij mij heeft het ook 5 dagen geduurd voordat mijn menstruatie echt goed doorzette... Heb ook niet veel gebloed hoor, zegt iemand tegen me: dan is je bms niet goed. Nu hoor ik van meiden in het IVF topic dat hun 2 dagen rood met slijm verliezen en daarna een beetje bruin en deze meiden hebben wel een goed bms, dus dat hoeft het niet te betekenen. Bij mij heeft het dus ook even geduurd voordat die menstruatie doorzette. Het is dat ik woensdag avond een tampon in deed en zag dat er en beetje bloed op zat, maar naar beneden liep het niet zeg maar. Dit zette pas echt de donderdag door.... @ Nen, het gebeurd ook niet vaak dat de eitjes zelf springen hoor . Bij mij waren ze soms 20 mm en dan nog moest ik de Ovitrelle zetten om ze te laten jumpen. En inderdaad, goed klussen voor het geval dat . @ Miele, lieverd hoe is het met jou? wat balen van die hoofdpijn meissie Hier, Niet veel te melden, verlies nog een beetje bloedverlies. Eindelijk buikpijn vrij en het lijkt wel alsof mijn temperatuur weer iets stabieler wordt in tegenstelling tot voorgaande maand . Toen dacht ik echt: hij dendert zo op en neer er zit geen ei in. Wel geeft FF aan dat ik me ei op CD17 heb gehad (dag van de eerste posi ovu test) en op CD17 hadden we niet geklust, maar CD18. Ach, zoiets dacht ik al . Nu gewoon weer temperaturen en hopen op een "spontaan" eitje, maar vrees het niet... Voel geen krampjes niks meer en volgens mij voelde ik het vorige maand vanaf CD12 of 13 allemaal, was namelijk net bij de IVF arts geweest en had continu krampjes. Knuffel voor iedereen
@marsim, wat een mooie meid.... hier lekker rustig aan, lekker genieten van de zwangerschap.... @babii, als we eens goed wisten hoe onze lichamen reageerden, was het allemaal een stuk makkelijker....helaas de meeste tijd is er geen touw aan vast te knopen.... @all, "jaapie" is al de hele avond actief....is echt een drukte makertje, en kan deze zwangerschap echt niet vergelijken met die van Luka...lag toen met deze termijn trouwens al in het ziekenhuis....torenhoge bloeddruk, en nu...eerder laag voor mijn doen....
Meiden, dank nog voor de antwoorden. Het is gisteren - beetje laat - maar toch - rood geworden. Het wil deze ronde zeg maar niet echt van harte. Heb gebeld - moest toch bellen - voor de 1e echo weer - en mag vandaag gewoon met spuiten beginnen. Dat scheelt wel weer... De 6e en waarschijnlijk laatste IUI alweer... Vind het erg heftig allemaal. Afgelopen nacht superslecht geslapen en liggen huilen. Voel me verdrietig en zo schuldig naar mn vriend toe... Onzin natuurlijk, dat weet mijn verstand wel, maar mijn gevoel voelt het zo anders... Ben zo bang dat onze diepste wens, ons intenste verlangen niet zal mogen zijn... Afin, moet nu maar even proberen te werken. Oh ja, 1e echo is zondag. Ben benieuwd of de eitjes deze laatste IUI zin gaan hebben... Werkse allemaal vandaag of anders: geniet van de dag! xxxxxxxx PS Marsim: wat een prachtmeisje!!! Terecht dat je trots bent! Isn't she lovely... Isn't she made to love...! (*nieuwe versie!)
Einad: nogmaals gefeliciteerd!!!! Ik ga strakkies ff je fotos bekijken en wat super dat je echo weer goed was!!! En idd .dat beloofd wat Luukske: lekker ontspannen weekend dus!!?!?!!! Als je t nodig hebt moet je het nemen schat!!!!!!!! en t was zeker rustig!! Ik ben expres t weekend niet online gegaan maar des te meer heb ik nu in te halen haha Mielen: zie mn ego hoe t hier gaat lief dat je ernaar vraagt meid!! Wat vervelend dat je je zo k*t voelt meid!!!! Hopelijk slaan de zetpillen aan!!! En je mag Bosch wel bij mij brengen hor hihi Juulz: heb op iui3 al gereageerd op je skat!! Maar iig voor hier een dikke knuf x Marsim: zie mn ego meid voor hoe t hier gaat! Hoest bij jou?!?! En met jullie prachtige meid?!?! Wat is ze mooi zeg!!!! snap ik dat je trots bent!!!!! Ik ken nog wel een leuke kereltje voor dr hor! Is 3wk jonger de kleine van mn beste vriendin!! hihi is ook zon heerlijk kereltje!! Ben gister nog ff op bezoek geweest en t was zooo fijn om hem vast te houden! (ook wel ff slikken want waren met zn alle mn zwager met vrouw en kleine van 17wk, newborn ouders met baby, en wij!) en wat een mooi mannetje zeg!!! zo klein zo lief en nog zo kwetsbaar!!! Dus als ik moet koppelen hahahahha Geniet maar lekker van jullie mooi meid!!!!! En ze word idd al groot zeg!!!! Luukske: zo zie je maar weer .elke zwangerschap is anders! En ook bij 1persoon dus En misschien word hij idd een tegenpool van luka!! Is ook best leuk toch?!?!?! Juulz: zie net je bericht van vandaag!!! Toch weer ongi L helaas meid!!! T zit je ook nie mee he?! Hele hele hele dikke knuf!! En je volgende iui gaat gewoon 100% positief worden meid!!!!xxx Ego/all: ik wou niet egoen vandaag (krijg wel eens te horen dat ik teveel over mezelf praat ) maar om jullie toch even op de hoogte te houden: alles was goed gister bij de fm!!! Ik heb helaas nog maar bmslijm van 0.65 maar das logisch en daar krijg ik straks ook bolletjes voor natuurlijk maar ik had zowel links als rechts 4a5 follikels van 11/12mm aan de rechterkant zaten nog een aantal kleinere en de gyn kon niet zeggen of deze wel/niet mee gingen doen maar dat merken we bij de volgende fm wel!!! maaaaar .de gyn was zeeeeer tevreden en was erg blij met het resultaat!!! Niet teveel en zeker niet te weinig follikels!! persoonlijk hadden ze van mij wel met iets meer mogen zijn en iets groter want zoals ik bij iui heb geleerd alles onder de 12mm kan nog stoppen én wat als ik bij punctie maar 10follikels heb en miss daaruit maar 4 eitjes ofzo?!!?!?!? Daar maak ik me nu wel druk om! Maar de gyn was zeeeer tevreden dus ik ook!!!! moet wel zeggen dat ik vanaf zaterdag echt wel elke keer krampjes in mn onderbuik voel! Eerst dacht ik dat ik t me indacht maar blijkbaar niet dus hihi Ik heb net ass gyn gebeld en ik mag woensdag om 09:30 weer voor fm 2!!!! Ik hoop dat mn eitjes dan toch 5 aan elke kant zijn (op zn minst) en rond de 18mm!!! Hooooop savonds pregnyl en vrijdag de punctie!!!!! Óf donderdag pregnyl en zaterdag punctie!!!! Zoooo spannend!!!!!!!!!!! Heb woe wel mn eigen gyn en daar ben ik wel erg blij mee!! Moet zeggen dat ik de gyn van gister ineens ook aardig vond! (dat was die man die laatst zo hardhandig was en waar ik tegen zei dat ie zachtjes moest doen!) zijn dienst was al bijna afgelopen!! T liep allemaal ontzttend uit en we zaten nog met 3stelletjes in de wachtkamer! Maar hij nam ruim de tijd voor me en legde alles erg rustig uit en deed heel zachtjes enzo! Erg tevreden dus!!! Moet woe naar mn eigen arts das erg fijn natuurlijk maar die is wel veel rissiger en ik heb altijd het idee dat hij me zo snel mogelijk weer buiten wilt hebben..maar die man is al oud en heeeft al jaaaaaaaaaren ervaring .denk dat ie daarom ook wat "makkelijker" is! Hij wéét waar hij het over heeft nou meisjes ik kom uiteraard later nog wel even gluren maar ga nu ff naar de apotheek (tijdens t werk) want ben bijna door mn prikken heen :s) dikke knuf
Pff wat is hier weer veel gekletst! Jullie hebben een hoog tempo hier haha.. zal mijn best doen om te reageren.. @Juulzon Wat een prachtig gedicht, de tranen stroomde over mijn wangen. Wat oneerlijk allemaal he, en nu lees ik ook dat je ongi bent geworden pff.. snap het zo goed dat je schuldig voelt naar je man toe. Ik heb dat ook en voel me soms echt een mislukkeling.. Heel veel sterkte meis *knuf* @Schattigkindje Fijn dat de cyste weg is en dat het niet kwaad kan voor je beebje. @Mielenl Wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn had, is het nu weer weg? @Einad Wat een mooie fotos en wat fijn dat de 20 weken echo goed is! @Spannendetijden Wat fijn dat je eitjes weer gegroeid zijn en dat je woensdag al weer je 2fm krijgt! Wat spannend allemaal, mijn duimen draaien flink overuren hier!! @hier Vandaag eindelijk weer bloedprikken, dag 22.. vanmorgen stiekum getempt want wil weten of ik mijn ei heb gehad want kan de waarde van mijn bloed hier op de comp zien. Temp was 37.0 dus heb een eisprong gehad.. ik hoop de uitslag morgen te zien. Ik hoop dat ze dit keer goed prikken, vorige keer 5 pogingen!!! Verder op kraambezoek geweest zaterdag.. pff was weer moeilijk, daar niet maar in de auto terug had ik even een dikke keel en heb weer even flink gehuild.. wanneer.. wanneer.. wanneer..
@ Luukske, wat fijn dat deze zwangerschap dan anders is want om zo'n lange tijd in het zkh te liggen, bah. Ik was na een week al helemaal van de leg. En wat lekker dat je mannetje zo lekker druk is in je buik. Dat mis ik zo * Smelt*. @ Juulz, he meid ik kan je gevoel nog zo goed voor me halen. Op een gegeven moment kom je echt op een punt dat je het allemaal even niet ziet zitten en dat je denkt dat het voor jullie niet is weg gelegd. Meid huil lekker uit en voel je vooral niet schuldig. Straks weer vol goede moed en hoop er tegen aan. Mijn duimen draaien overuren voor jullie. @ Spannendetijden, nu al koppelen ik kan me nog nauwelijks voorstellen dat ze zo met een jongen thuis komt. In ieder geval niet voor haar 30ste, haha. En meid tuurlijk mag je even ego doen. We zijn er allemaal voor je om te luisteren. Het is toch heerlijk om even van je af te schrijven en om te zeggen wat je voelt. Hopen dat de eitjes goed gaan doorgroeien en dat ze snel iets moois mogen brengen! @ Laurise, ja zo'n kraamvisite is altijd erg leuk maar zo confronterend. Snap je gevoel heel erg goed hoor! Hopen dat het bloedprikken nu wel in 1 keer wil lukken en dat je een goede uitslag hebt! @ All, hier weer een wakker meisje. Zijn altijd weer even haar wakker uurtjes. Als je haar bij je hebt dan slaapt ze wel maar zodra het bedje in zicht komt dikke tranen met tuiten, haha. Verder heeft ze het vannacht goed gedaan dus klagen hoor je ons niet. Ze begint nu ook al steeds meer te lachen. Soms lopen de tranen over mijn wangen van het lachen want ze kan zulke gekke bekken trekken. Maar ben er weer vandoor even kijken of dat ik het gemeentealarm stil kan krijgen, haha.
@juulz, balen meis....hoop zo dat jullie de verdere MMM wordt bespaard, en de laatste IUI de beste IUI gaat worden.... kan me wel plaatsen in je gevoel, kan me nog herinneren dat hubbie, voordat we Luka hadden, tegen de zus van zijn beste vriend(EN zijn ex) vertelde dat hij eigenlijk al moeite had met de Clomid, en dat hij niet verder wilde in de MMM(Clomid was de grens)....ik was laaiend....en hem daar ook over aangesproken, en was echt verdrietig, omdat ik wist dat het aan mij lag....het voelde echt alsof ik faalde...heb weken zitten nadenken of we wel verder moesten, maar hij wist mij te overtuigen dat hij voor MIJ had gekozen, en niet voor een evt kindje samen...hij zou het leuk vinden, maar als het niet zo zou zijn, zouden we ons leven anders gaan invullen...en net rond die tijd ben ik zwanger geraakt....had me er bij neer gelegd dat het niet zou lukken.... HOOP DAT JULLIE DIT GELUK OOK MAG OVERKOMEN!!! @spannendetijden, egootjes mogen hier ALTIJD geplaatst worden, daar zijn we voor....elkaar door dik en dun steunen.... ik hoop dat alle eitjes, en misschien nog een aantal extra. door zullen groeien.... enne je bms groeit echt nog wel, 6mm bij zo'n kleine eitjes is toch netjes.... mijn duimen draaien iig @nen, spannend, ben je al geweest, of moet je nog? @laurise, mooie temp....en nu hopen dat je een mooie eisprong hebt gehad en over 10 dagen een super test in handen hebt! @all, heb net even gekeken hoe de naam in piepschuim uitziet aan de muur....kan niet wachten tot ik de naam hardop kan/mag zeggen.... ben er alleen nog niet uit waar ik de naam ga bevestigen, boven de commode of bij het bedje....moet namelijk iets lichts hebben voor aan de muur bij de commode, das namelijk een gips muurtje, dus ga daar niks zwaars aan hangen....dus misschien de koekoeksklokjes boven de commode, en de letters aan de andere muur...maar eerst maar eens de koekoeksklokjes bestellen....
@Marsim Wat een super mooi meisje hebben jullie! Wat leuk he die gekke bekken, heerlijk om daar naar te kijken denk ik. Gelukkig is het in 1x gelukt deze keer haha.. pff.. elke keer als ze mij zien zeggen ze: we gaan weer voor de 1x hoor haha. Ja spannend..ga niet uit van een goede waarde want de kans is heeel klein @Luukske Leuk de naam in piepschuim!! Ik snap dat je het tegen iedereen wil zeggen.. lijkt mij echt heel moeilijk om voor me te houden haha. En zeker dat als ik straks zwanger ben haha, mijn familie zegt al dat ze het van mijn gezicht af kunnen lezen als ik zwanger ben en tja ik zal het inderdaad snel veraden met mijn glimlach. Leuk een koekoeksklokje! Ja mooie temp maar ga niet uit van een mooi eitje.. nou ja we wachten wel af.. check om de minuut mijn dossier haha..