Clomid deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Je bent een schat lieverd!!! Nu maar hopen dat het iedere ronde zo is he....

Voor de dames hier:

Kan het baarmoederslijmvlies ineens weer dunner worden (ook als er nog geen ei groeit) of gebeurd dit pas na een menstruatie?

2. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

gisteren helaas geen bingo....hadden vakantie....balen!!!

@lima, die vermoeidheid is hier sinds een week op 5 ook weer behoorlijk toegeslagen....gewoon op zijn tijd lekker rusten....

@miele, sporten is idd wel lekker, hier ook na de bevallig weer lekker even uitleven....

@babii, je slijm wordt na je eisprong afgebroken, mits het niet bevrucht is....

@einad, je hebt echt super mooie foto's op hyves staan....

@all, zijn vandaag de hele dag weg geweest, vanochtend onze boot weggebracht voor reparatie.....daarna even naar de zwarte markt in Cuijck geweest, niet veel gekocht trouwens....en daarna zijn we richting huis gereden, en zijn we nog even in Belgie op het terrasje gaan zitten, waren rond 18 uur thuis....heerlijk, maar wel vermoeiend!

3. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Luukske, wat jammer dat er geen bingo was :(. Vindt het altijd wel gezellie :D. Zooo druk dagje gehad dus?? Nog gelukt met een fietsje bestellen voor je kleine man?

Hmmm, dus het bms zal nu niet zomaar afbreken als er al die tijd geen eitje zit, dat wordt pas na een eisprong gedaan?

ALl,

Ga slapen! Trusten meiden!

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, bij mij was het mijn PCO altijd dikker slijm, en die keren dat ik dan eens een ei had, werd het pas daarna afgebroken, en dat werd mijn ongi....

heb het fietsje nog niet besteld, we weten wel welk fietsje het wordt, maar ik ga deze week nog even bij 2 groothandels kijken, of die het ook hebben....

@all, wat een shit weer hier, het regent (nog) niet, maar ziet er niet vrolijk uit.....

5. mielenl, hopelijk gaat je hoofdpijn weg met wat sporten, het is inderdaad altijd lekker om te doen!

babii, thnx voor je krabbel! ik dacht altijd net voor je ongi dat je bms werd afgebroken. hoop echt zo dat je voor eind van het jaar een mooie test in handen hebt! jij bent ook getrouwd toch? was het een dag met alles erop en eraan?

luukske, balen van de bingo.. wel vervelend dat je je ook zo moe voelt, gaat het verder allemaal goed? Ik vind de foto's ook mooi, iedere keer denk ik weer helemaal terug aan die dag.

all, morgen weer werken. ik zie er toch best erg tegenop. bang dat het erg tegenvalt..

6. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Pfff heel verhaal geschreven, klapt internet eruit!!! Balen!! :( Maar dat krijg je als je inlogt op een verbinding waar je normaal voor moet betalen hahaha. Dan maar even een hele dikke knuffel voor iedereen!!! Als ik thuis ben zal ik weer uitgebreid mee reageren :) Ik heb wel alles bijgelezen.

Liefs mij

7. Haha nen, dat krijg je he met illegale praktijken ;)
    Ben erg benieuwd hoe deze ronde was met spuiten, heb wel gelezen dat het soms flink pijnlijk was!
    Ik duim echt dat deze ronde jullie ronde word! Moet haast wel met twee mooie eitjes!

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Luukske, ik heb geen PCO en normaal altijd een bms van 1 of 2 mm, dus dit is alweer een verbetering. En ja er groeit geen ei, want voel overduidelijk niks groeien in tegenstelling tot voorgaande maanden... Erg vervelend, maar ja het is CD11, maar vrees dat er echt niks gaat groeien :(.

@ Einad, nee wij hadden niet alles erop en eraan. Klinkt stom, maar dat wilden we niet. Hebben sowieso niet veel familie. Manlief heeft zijn ouders en zus en ik mijn broertje en zusje, thats it.

We zijn dus gewoon naar het Gemeentehuis gegaan, wel in mooie kleding. Hebben het ja-woord gegeven en hebben de (kleine) familie mee uit eten genomen :D. Maar om voor die mensen een giga groot feest te geven, nee dat hebben we niet gedaan hihi.

9. Babii, het lijkt me ook super mooi en intiem om het op die manier te doen!

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi hoi

wij hebben wel een feest met alles erop en eraan gehad, vor mij hoefde dat niet, maar hubbie wilde dat....achteraf geen spijt van gehad!

@nen, balen...heb je zo je best gedaan om te mailen, en dan foetsie!

@all, het is hier zo'n klote weer, al hele dag regen, heb 2 uur geslapen vanmiddag....hubbie kon er niet tegen, snapte niet dat ik zo moe was...
    heb met Luka overlegd, en we gaan dadelijk naar de bioscoop, en daarna wat frietjes eten bij de McDrek!!

11. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Nen, lieffie toch! Dan geef je ons toch een mega knuffel, krijg jij er 1 terug van me :D.

Lieffies,

I'm confused, please help me?????

Ovu test gedaan, 3 minuten na het plassen erop was dit het resultaat:

http://i34.tinypic.com/2q0ksig.jpg

10 minuten na het plassen erop was dit het resultaat:

http://i37.tinypic.com/beg3l1.jpg

http://i38.tinypic.com/1olr2s.jpg

Dit kan toch niet positief zijn? Geen krampen gehad, geen steken, heb 6 uur ofzo niet gepiest (geen idee of het ermee te maken heeft)...... Het is pas CD11, heb het idee dat het hartstikke vals is :( is btw een test van MatCare en normaliter zijn ze niet zo donker hoor.... Dan zie je wel een echte donkere test, maar de teststreep is toch iets lichter (dat zie ik dan wel duidelijk)...

Durf niet eens een CB digi te doen in de angst dat mijn ovu vals posi test, zeker aangezien ik niks voel qua krampen, steken en dus die druk zoals gewoonlijk :(.....

12. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Nou, blijkbaar hoef je geen ovulatiepijn en eipijn te hebben, want dit is het levende bewijs:

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, wilde je idd ook al zeggen dat hij dus echt posi kan zijn....en ja dus....super!!
    ik heb de spuitronde met de pregnyl geen eipijn gehad, was er heilig van overtuigd dat ik geen ei had....dus het kan echt....ennne je CB digi liegt er niet om....

mijn fert arts zei me ook al dat het per ronde echt kan verschillen, en ik bleek dus de rondes dat ik niks voelde steeds zwanger.....

wie weet met je bms.....hopelijk is het nog een beetje bijgegroeid....you never know!!!

@all, net terug van de McDrek, lekker wat gegeten en zijn met zijn 3tjes naar ToyStory geweest...Luka was helemaal onder de indruk!!

14. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    * zwaai *

@ babii wat doe je hier nog???? ;) :D

wij zijn vandaag naar plopsa indoor in hasselt geweest, Bosch heeft het geweldig gehad dus wij ook, haha!
    we vonden het wel een beetje duur voor een veredelde binnenspeeltuin, maar goed, weten we dat ook weer :)
    nu nog even lekker relaxen.

fijne avond allemaal!!

15. babii, aan de klus! ook al weet ik hoe moeilijk het is op comando :( duim dat je bms nu nog dikker is en er een eitje kan nestelen!

luukske, hier is gelukkig alle regen voorbij getrokken.. was onze laatste vakantie dag dus ook lekker frietjes gegeten.

mielenl, ook een fijne avond ;)

16. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Hihi, we hebben vannacht om 01.30 geklust, er is dus genoeg aanwezig (vannacht was natuurlijk CD11, omdat het na 12-en was). Ga vanavond echt niet nog een keer klussen. Heb er geen zin in en geen vut voor :).

Als hij morgen nog posi is, dan klussen we morgen nog.

Ga morgen eerst de kijkoperatie afbellen, want die is de 20e. En gelijk een consult met de IVF arts vragen. Wil nu wel graag door, zeker nu er verandering in het bms zit.

Vrees alleen dat die vanaf vrijdag echt niet zo snel groeit :(...

17. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Wat hebben jullie allemaal leuke dingen met de kids gedaan! Echt heerlijk!!!

Wil dat ook zooo graag gaan doen :D.

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Hi lieve schatten!!

*zwaai naar iedereen en knuffel iedereen*

Ben weer beter, maar echt flink ziek geweest. Baal ervan, want ben weer een paar kilootjes kwijtgeraakt en dat mag ik niet!!!
    (heb vroeger op hoog niveau gesport en moet juist op gewicht blijven :( !) Maaar, had vandaag dus weer mijn 1e FM voor de laatste IUI-ronde en er waren zowaar 3 eitjes te zien!!! 2 van 11,2 / 11,3 mm en 1 van 13mm!!! We hopen echt dat ze gewoon alledrie lekker doorgroeien, Triple Chance! Ik zeg: doen! Wat ze me ook vertelden, toen we het nog even over het IVF gesprek hadden en waarom je meer kans hebt bij IVF, is dat je ook lege follikes kunt hebben, dus dat ze springen maar er geen eitje in zit! Dat wist ik helemaal niet. Dus nu heb ik zoiets, van die drie moet er toch in 1 een eitje zitten? Kom maar op!!!
    Moeten dinsdag weer terug voor de 2e FM.
    Een pendel zegt zwanger in sept van een 2ling jongens, ik zeg wederom: IK HOOP HET ZO!!!

Tot zover alweer die ego-juul hier...

PS Babii: ik :) mee met de Clearblue! Wat hoop en duim ik voor een wonderronde voor jou!!!
    Voor iedereen trouwens!
    Want ben super benieuwd hoe het met Nen is??? Heb even niet teruggelezen, sorry!!!!
    Las even snel dat Brabantse een meiske krijgt, leuk!!!! Gefeliciteerd!
    Luukske, jouw laatste weekjes breken aan... En die Luca, wat een heerlijk manneke... Fietsje al binnen?
    En Miele, hoest met stoere Bosch? En mannetje weer veilig thuis?En zijn jullie alweer bezig met de volgende ronde? Ik jaag de migraine weg voor de komende periode ;) !
    Einad, werkse weer.... bah hé... Maarre, nog even en je hebt zwangerschapsverlof!
    Lima: rustig aan doen met de twins ;) !!!
    SPannende tijden: DUIM DUIM DUIM!!! Super meid! Hopelijk alles goed gegaan...???

Knuff voor allemaal! Tot gauw!

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mielenl, had dat maar gezegd, wij wonen er niet zo heel ver vandaan, en ik krijg van mijn wer kortingskaartjes....scheelt toch weer....

ik weet niet waar je precies woont, maar je kunt idd beter naar andere parken gaan....
    wij willen volgend jaar met Luka naar Plopsa de Panne, is wel duur, maar is echt de moeite waard....

in duitsland heb je een park, Irrland, dat moet ook de moeite zijn...
    en al ik dan alleen even in Limbo land kijk....PeeWee in Posterholt(gaan we geregeld naartoe met slecht weer), Kitskensberg in Roermond(ben ik zelf zowat groot geworden), kinderland in Heerlen (overdekt speelparadijs) en Toverland(maar das ook super duur, vind dat de kindjes daar wel al ouder voor moeten zijn, anders loont het zich niet).

wij gaan zelf volgende week maandag naar de Efteling, als het niet regent, hebben we mijn schoonouders kado gedaan....

@babii, mochten jullie nog zin hebben, vanavond klussen, gezien de LH piek je eisprong weergeeft binnen 24-48 uur....
    het zou trouwens zo zijn dat als je "lang" voor de eisprong sex hebt gehad, je meer kans hebt op een meisje, en "vers"zaad van rond de eisprong geeft een jongen, haha....
    dus het sterke zaad zou meiden geven, en kortlevend zaad jongens.....heb ik laatst ergens gelezen....weet niet of het echt zo is....

@juulz, dat had ik dus als reden toen ik in december dat klusverbod had....4 rijpe eitjes, maar wie zegt dat alle eitjes goed waren, en geen windeieren!! als je gevoel zegt "doen", moet je gewoon "doen"....
    en fijn dat je bent opgeknapt!!

@einad, waren de frietjes lekker?
    veel plezier, of moet ik zeggen Succes, met werken vandaag!!

@all, het is hier nu eindelijk droog....vandaag lekker rustig aan doen....Luka loopt nog in de pyama, en dat zal vandaag ook wel zo blijven, haha....

20. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ luukske, hahaha ja dat heb ik ook gehoord :D. Dokter K. zegt wel dat de zaadjes van zaterdag op zondag nacht echt nog aanwezig zijn.... En dat die nacht eigenlijk al voldoende was om te klussen. Blijft zaad echt 48 tot 72 uur leven? En stomme vraag, maar zwemmen en vallen ze dan al het eitje aan (als ie nog in de eileider zit) of zwemmen ze en vallen ze pas aan als het eitje zweeft? Want in dit geval zou het zaad er al zijn....

@ Juulz, wat vreselijk dat je zo ziek ben geweest en ook nog eens afgevallen bent :(.... Wauw 3 eitjes, wat een oogst lieffie!!!! Ik duim en duim :D.

@ iemand, enig idee hoe snel een bms groeit???? Ben geneigd nog Progynova toe te dienen, eitje staat inmiddels toch op het punt te jumpen...

All,

Vandaag weer posi ovu test, maar net kort met dokter K. van het Zuwe Hofpoort gesproken (mijn oude gyn, want die maakt tenminste de echo;s als ik erom vraag haha). Je eitje springt binnen 20 tot 48 uur na het waarnemen van je LH piek. Hij zal dus vandaag wel jumpen!!

Hij gaat zo Utrogestan voorschrijven. Hij wil dat ik 3 maal daags 2 tabletten vaginaal opsteek en dat tot 12 DPO *zucht* nog meer bijwerkingen, maar heb het ervoor over.

Sinds vanochtend ook weer die vieze melkachtige afscheiding, jakkiedakkie haha. Geen drukkend gevoel zoals gewoonlijk.

Net de operatie afgebeld en de mevrouw van de OK zei: mevrouw wat een goed nieuws een eigen eitje. Ze zegt: maak het maar gezellig haha :).

Net de IVF verpleegsters gesproken en ze gaan dokter K. van het UMCU vragen of ik nu mag gaan starten met IVF, omdat mijn bms aanzienlijk dikker was en er inmiddels een eigen eisprong is. En dit is al 3 maal gebeurd, wel onregelmatig, maar het gebeurd en dat betekend dat me cyclus hersteld *klopt het af*.

Wordt hier vandaag of morgen over teruggebeld... Even afwachten allemaal :D. Vindt het super spannend en hoop dat dokter K. zegt: begin maar!!!!

Hoe gaat het verder met de dames???

Share This Page