Clomid deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ babii wauw dat klinkt super spannend allemaal! ik duim weer voor je deze ronde! Zodat jij straks ook leuke dingen kunt gaan doen met jouw kids, dat is je zo gegund meis!

@ juulz bij jou ook al goed nieuws, fijn zo meis! Ik hoop dat die pendel uitkomt voor je! Hoe gaat het met de verhuizing? Komend weekend toch?
    Ja Bosch is alweer een weekje thuis, en mijn hoofdpijn gelukkig weer weg, dus het Grote Genieten is weer begonnen :D :D

@ luukske we hadden kaartjes gekocht via de telegraaf dus daar zat al wat korting op. Maar Bosch is nog net geen 96cm, waardoor hij niet in een aantal attracties mocht. Maar ik geloof niet dat we er nog een keer naartoe gaan hoor, volgende keer doen we weer iets anders.
    De efteling, leuk! Daar woon ik dichtbij (niet dat ik korting krijg hoor hahaha was het maar waar!)

@ einad sterkte met werken weer! Ik hoop dat het een beetje is meegevallen...

@ iedereen * zwaai * en knuffels!

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    oh er vroeg iemand waar ik was in mijn cyclus.......geen idee! Ik heb deze ronde helemaal niet getempt. Is wel fijn hoor, even een maandje andere dingen aan je kop :)

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

O neee wat is hier weer veel gekletst haha... pff ga weer mijn best doen.

@Babii
    Woooow je eigen ei... wat super zeg! De testen waren echt duidelijk! Hopen dat je BMS nu dik genoeg is en dat er een wonder gebeurd voordat jullie aan de IVF beginnen.. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Een hele dikke knuf voor jou!!

@Spannendetijden
    Joehooeeee mijn gevoel was goed, wat een prachtige eitjes! Als het goed is ben je nu bijna terug uit het ziekenhuis.. ben benieuwd zeg...

@Juulz
    Wat een goed nieuws zeg, mooie eitjes!!! En ik geloof in de september pendels haha, heb er zelf ook 1 voor september een jongen... Spannend morgen de 2de fm, hopen dat ze nog meer gegroeid zijn! Dit wordt jullie kans!!! *Knuf*

@Luukske
    Is het al gelukt met het fietsje en je koekoeksklok?

@Lima
    Wat balen dat Clomid bij jou niet aansloeg en jeetje wat lang een jaar Clomid slikken... meestal is het toch max 6 maanden? Jij hebt dus geen eisprong uit jezelf? Pff en dan nog 5 rondes spuiten.. heftig maar het resultaat mag er zijn, leuk een tweeling!
    Ik heb wel een eisprong gehad maar mijn eitjes zijn niet goed. Heb een progesteron waarde na mijn ei van 8.7 en moet voor een goed ei 30 of hoger zijn.. Hopen dat ik nu snel ongi wordt en dan kan ik startte met Clomid...

@Mielenl
    Balen dat je een onsteking hebt in je nek.. goed van je dat je gaat sporten, hopelijk helpt dat snel! Hoe is het verder met je?

@hier
    Vanmorgen weer bloedgeprikt, dag 29... morgen afspraak gyn over de uitslagen want die weet ik officieel nog niet. Dan hopen dat ik gauw ongi wordt (eerste keer dat ik dit hoop, gek hoor) en dan kan ik deze week hopelijk nog beginnen met de Clomid. En dan na een jaar voor het eerst een KANS.... het besef komt nu steeds meer binnen.. een jaar lang geen enkele kans gehad.. alle hoop elke maand voor niks.. maar goed heb zaterdag een feest gehad, was goed dronken en zat alleen maar de proosten met manlief "op de goed ei en f*ck de slecht eitjes" hahah we moeten er maar een lolletje van maken..

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, de zaadjes zwemmen die kant op, en liggen op de loer voor als er een ei aankomt....en dan begint de wedstrijd, haha....
    ben benieuwd wat ze vanmiddag zeggen, zou wel super zijn als je meteen mag beginnen, mocht het nu niet gewoon raak zijn...
    en bij mij was het slijm soms rond de 1 mm per dag gegroeid voor mijn ei....

@mielenl, nee ik zou het idd ook niet doen...als we gaan, dan wordt het De Panne....

@laurisse, spannend....hoop dat je snel kunt beginnen....
    koekoeksklokje hadden ze niet in de juiste kleur, en het fietsje....ga deze week nog naar de fietsemaker in de buurt, is een Loekie dealer, kijken of ze het ook hebben, heb staks namelijk gegoogled en die blijken ook die aanbieding te hebben....

@all, vanmiddag weer 2 uur geslapen.....ben echt kapot....heb nog net de afwas gedaan, maar veel meer lukt moeilijk....
    zie nu al op tegen het koken, dus denk dat ik pizza ga bestellen....

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Babii: sorry (alle dames) voor mn late reactie! Nee…ik ben vrij ! :-s onze vakantie begint morgen :D maar we zoeken wel genoeg afleiding hor!!!!
    En over je echo…ziet er prachtig uit skat! En of het eitjes zijn durf ik net te zeggen! Ik kon die op mijn echo’s nooit zien iig! Maar hoop t wel voor je ;) en durf ook niet te zeggen wanneer het weer afneemt denk idd rond de menstruatie

Lima: thanks voor je lieve woordjes!!! ;) eitjes waren prachtig maar zet dat zo in mn ego! En als het goed is plaatsen ze er 2 terug! Van wat ik heb begrepen maar we zullen t meemaken! ;)
    Succes morgen bij de info dag!!!! Lijkt me erg leuk !! en spannend weer een controle woe!!! :D hou ons op de hoogte meis en als je moe bent….gewoon lekker slapen!

Einad: thanks!!!!! Heeeeel lief van je!!! Hoest verder met jou?!?!?!

Mielenl: you go girl!!!! Lekker sporten!!!!! ;)

Luukske: wat een domper!!!! Hoe kunnen ze dat nou doen!??!?!?!?! Hahahaha geen bingo! Pfffff hahahahah lol
    Enuh…dagje uit klinkt gezellig hor!!!!!!! Wij zijn zaterdag op deurtour geweest!! Hadden via mp een nieuwe voordeur gekocht en hebben die opgehaald! Hele dag op pad geweest :D erg gezellig!!! Hoest verder?!?! Lees dat je nogal moe bent..logisch toch skat!!! Hoort er allemaal bij ;)

Babii: dat word klussen!!!! Mooie smile :D hihi
    Ps…ik voel mn ei nooit hor!!!! (ja nu ja maar had er ook een hele hele hele boel!)

Juulz: welkom terug!!!! Fijn dat je je weer beter voelt! ;)
    3follikels…NETJES!!!!!! Spannend hoe ze verder gaan skat! En hopelijk heeft je pendel gelijk “(ik had weer 1 voor januari L maar blijf hoop houden!!! :D )

Babii: ik heb ze ook!!! 2x daags2 bolletje! Maar krijg je daar bijwerkingen van?!?!?!?!?! Pfffff was zo blij dat ik ervan af was!
    En wat een goed nieuws allemaal!!! Hopelijk belt hij idd met nieuws dat je mag beginnen ;) duim voor je!!!

Ego: vandaag de punctie gehad!!!!!!!
    Half 6 ging t wekkertje en half7 zaten we in de auto! Op naar het AMC ! gelukkig hadden we geen files en konden we rap doorrijden! Waren wel iets te vroeg maar dat liever dan te laat!!! Half 9 heb ik 2x diazepam ingenomen! :D wat een goed spul is dat zeg!!!!! Na 10min was ik al helemaal suf en zweverig en dizzy dat mn man mee moest naar de wc :D haha t kamertje voor mn man was steeds bezet dus hebben ze eerst de punctie gedaan! Rond 9uur kreeg ik 2 prikken in mn bil (1 tegen bloeden 1 tegen de pijn) en toen werd ik helemaal suf en dizzy!!! En t was net of ik onwijs veel had gedronken haha was dus erg goed ;) daarna werd ik naar de punctie kamer gebracht en daar werd ik met koud goedje schoongemaakt!! Toen de bekende eendebek naar binnen en daar kreeg ik 2 prikjes in mn vagina! Niet al te fijn maar was wel te doen! Meer irritant als pijnlijk toen mocht de eendenbek eruit en kreeg ik nog een inwendige echo…en daar zaten een heleboel prachtige grote follikelen!!! :D ze vond dat ik heeeel goed mn best had gedaan en t zag er prachtig uit! “ kon trots op mezelf zijn :D “ altijd leuk om te horen haha daarna kwam er bij de echo ook een naalt naar binnen en daarmee werden de follikelen aangeprikt! Andere vrouw had buisjes in dr handen en die werden gevult met vloeistof vanuit mij waar de follikelen inzaten! :D t was een beetje kramp gevoel maar ik voelde er maar 3 écht en rest was gewoon zeurend! Daarna mocht ik weer naar de uitslaap kamer waar ik 1,5uur heb liggen slapen terwijl mijn man zijn productie eindelijk kon doen en daarna naast mn bed boekje zat te lezen! Toen kwam eindelijk de verpleegster met het nieuws dat het zaad goed was!! En dat we uit alle folikellen 16 eitjes hebben kunnen halen!!! Heeeeel goed dus!!! En erg tevreden!!!! Toen mocht ik naar huis! Heb nu best last van mn eierstokken vooral links maar die voelde ik ook met t aanprikken! En heb klein beetje bloed bij het plassen maar das normaal! Ben nog best suf en heb bijna hele middag liggen slapen en lig lekker op de bank! Straks mag ik mn eerste 2 utrobollen in brengen (dat word nog wat) en donderdag om 9uur mag ik bellen of er een bevruchting heeft plaats gevonden en hoelaat ze donderdag terug worden geplaatst :D SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Spannendetijde, wauwwww meid! 16 follikels, wat onwijs goed :D En wat heerlijk dat het zaad ook goed was!

Lijkt me niet fijn de punctie, maar je hebt het toch maar mooi gedaan meid. Nu hopen op veel prachtige bevruchte eitjes :D.

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

@spannedetijden
    Poeh dat klinkt echt heeel heftig zo'n punctie maaaaar wat geweldig 16 follikels en het zaad dat goed is.... zo spannend donderdaaggggg!!!! Weten jullie al hoeveel jullie er terug willen plaatsen? Als er bijv 4 of 5 goed zijn dan allemaal? Of mag je dat niet bepalen? Ik hoooop dat het heeeel snel donderdag is voor je meis, en voor nu doe rustig aan en laat je lekker verwennen door manlief!

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    laurise: manlief is de hele dag heeeeeeeeel lief voor me geweest!!!!!! echt top!!! helaas is ie nu te werk en komt ie morgen vroeg pas thuis :( maar hij is zo'n schat geweest vandaag....daar kan ik nog hele avond en nacht op teren haha ;) en als alles goed gaat worden er voor zover ik heb begrepen 2 terug geplaatst! dat hebben we niet voor het kiezen! t is normaal maar 1 en max 2 op uitzonderingen (kwaliteit, aandoening, leeftijd enz)
    greetzzz
    hoets met jou?!!??!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @spannendetijden, jeetje wat een mooie oogst....hopelijk een super deling van alle bevruchte eitjes....
    enne ben benieuwd naar de TP, duim zo voor jullie!!
    slaap maar lekker bij, je hebt een hele lading meds binnen gekregen zeg!!

@laurise, de IVF artsen plaatsen bij de meeste meiden 1 eitje terug(soms 2), en bij een 2e of 3e poging wat vaker 2, maar meer niet, dit omdat het dan toch echt risico zwangerschappen kunnen worden....

@babii, heb je nog wat gehoord van het ziekenhuis?

@all, hubbie ligt al in bed, hoor daar...dat was die stoere man die er niet tegen kon dat ik gisteren wilde bijslapen....haha....

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Oohhh wat fijn om te horen dat manlief zo lief voor je is geweest, moet ook wel want anders krijgt hij met mij te maken :D ;). Balen dat hij nu weer aan het werk is maar inderdaad dan kun je er nog even op teren tot morgen. Oke 2, nou dat moet goed komen toch dat er 2 goed bevrucht worden van de 16?
    Hier alles goed, spannede dag morgen. Dan officieel de uitslag van bloed vorige week (8,7) en van vandaag, en gaat gyn vertellen hoeveel Clomid ik ga slikken, hoe ze het gaan controleren.. heb mijn lijstje met vragen klaar! Nu hopen dat ik snel ongi wordt.

@Luukske
    Haha nu al.. wat een stoere man ;). Lekker pizza gegeten of toch gekookt?

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    luukske: thanks liefie!!! ik hoop dat je gelijk hebt!!! en ik ben ook heeel benieuwd naar do!!!! spannend hor!!! nog 3nachtjes!!!!!!! ;) pfffff gelukkig maak ik van vandaag nie veel mee en ga ik optijd naar bed dan nog maar 2 hihi
    en heb idd behoorlijk wat binnen gekregen want kreeg ook nog 2paracetamol!! :D whahahaha
    en stoere man hor die van jou ;) whahahaaha mannen :D

laurise: idd spannend meid!!!!! hou ons op de hoogte he?! ;)
    en lijstje maken doe je goed hor!!!! succes morgen!

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ spannendetijden wauw wat een goeie oogst! 16 eitjes! ik ben ook trots op je :) Ben benieuwd naar het nieuws van donderdag. Sjonge wat moet dit ontzettend spannend voor je zijn!

@ luukske wat vervelend dat je zo moe bent!

@ laurise succes morgen bij de gyn! Heel goed dat je een vragenlijstje meeneemt. Ik vergat ook altijd de helft, en maak nu ook altijd een lijstje ;)

@ iedereen * zwaai *
    ik heb me vanmiddag aangemeld bij de sportschool, heb er helemaal zin in. Nu nog een beetje van de snaaisels afblijven dan gaan de kilo's er ook vanaf :D

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Luukske, oeps vergeten te melden whahahahaha. Ach, vergeef het me. Heb dit altijd rondom mijn ei:

Ben vanmiddag door de IVF afdeling teruggebeld. Ze had met dokter Koot overlegd en heeft een bel afspraak ingepland voor donderdag 19 augustus om 13.25 uur. Dan gaan we het traject verder bespreken.

Aangezien mijn bms goed was, althans redelijk ben ik ervan overtuigd dat ie met Progynova en spuiten in orde komt. Ik wil dus niet nogmaals een operatie, waar ik wel vanuit ga dat ze dit wil . Maar wil gewoon verder en dat is mijn keuze toch?

Als het bms niet groeit kunnen ze hem altijd afbreken, want dan is het geen poging.

Daarbij kunnen ze al snel genoeg Progynova bijgeven, maar ben ervan overtuigd dat het nu goedkomt met mijn bms! Het is niet voor niks afgelopen vrijdag 4 mm. Benieuwd wat hij woensdag is, want hij breekt al snel genoeg af als er geen bevruchting is.

En laten we hopen dat ie nu elke cyclus goed blijft!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, echt spannend voor jullie....mijn duimen draaien!!

@spannendetijden, nou die cocktail zou mij ondersteboven slaan....doe maar rustig aan....

@laurise, ben benieuwd naar je uitslag morgen....

@all, net private practice gekeken, en meer zitten janken dan wat anders...haha...
    morgen even een schommelstoeltje voor de kleine beeb ophalen, had ik via MP op de kop getikt....

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

@spannedetijden
    Hahah jij bent helemaal stonie melonie door al die pijnstillers.. kun je wel lekker slapen, en inderdaad dan nog 2 dagen.. doe je rustig aan!
    Ja ik houd jullie op de hoogte, kan eerst s morgens mijn progesteron van vandaag zelf kijken en vanaf 12 uur kan de gyn bellen..

@Mielenl
    Wat goed dat je hebt aangemeld!! Ik ga vanaf volgende week ook weer sporten.. Ja ik ben echt een lijstjes mens.. voor alles haha, hele huis/agenda staan vol things to do, niet vergeten, vragen haha..

@Babii
    Wat voor operatie willen ze eigenlijk gaan doen? Tja ik vind ook als het zo ook lukt waarom dan een operatie.. En ja jij beslist want het is jouw lichaam en het zijn jullie keuzes. Ik hoop ook voor je dat je nu een mooie cyclus met mooi bms krijgt waar een heel mooi beebje in gaat groeien!

@Luukske
    Ik ook, ben benieuwd wat ze zegt van mijn lage waarde en of ik dus ook met een hogere dosis ga beginnen, hoop echt wel dat ze het in de gaten gaan houden met fm...Hahah heerlijk die hormomen.. ooo leuk een schommelstoel voor in het kamertje? Dat wil ik ook lekker de fles geven 's nachts in de schommelstoel haha.

Vraagje: ik heb veel feestjes en ik houd wel van een borrel, kan dit kwaad of heeft het negatieve invloed als ik Clomid slik?

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    laurise: ik dronk gewoon bij de clomid en volgens mij had dat geen invloed! je kan t altijd even opzoeken ;)

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @LAURISE, ze beginnen niet met een te hoge dosering, ik heb van mezelf helemaal geen eisprong, en mijn progestron is dus ver te zoeken, en reageerde gewoon op 50 mg, ze voeren het op als je binnen een bepaalde tijd niet zwanger bent, of dat je gewoon niet reageert.....

@spannendetijden, goed geslapen, haha....

@all, vandaag wat boodschapjes doen.....en verder rustig aan doen....ga de schommelstoel voor de beeb ophalen, en met Luka langs de fietsewinkel....

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    luukske: ik heb als een blok geslapen!!! was gister alweer bijna vergeten! tot ik opstond om me klaar te maken voor het werk :( AUW!!! mn eierstokken/onderbuik doet vet zeer!!!! bukken enzo gaat niet rechtop zitten is erg gevoelig dus lig weer plat op de bank!! :( maar t is t waard! want ben super trots op mn 16eitjes!!!! én laat mn man iets doen wat ie nog nooit heeft gedaan...maandverband halen hahahahah :D lol
    jij leuke dag gepland dus!?!?!?! mn nichtje heeft zo;n babybounser (weet niet hoe je het schrijft) zo'n schommel met springveer en ze vind het echt geweldig!!!!!!!!!!!
    ben benieuwd wat voor fietsje luca krijgt!!! wel spammen als je m hebt he?!?!
    xxx

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Spannendetijden
    Oke jij dronk ook gewoon (het is ook alleen als ik een feestje heb hoor :) Ga het niet aan de gyn vragen want die zegt volgens mij toch dat het zoiezo slecht is.. Fijn dat je goed geslapen hebt, maar je wilde ook gewoon gaan werken? Goed dat je weer plat ligt want het is niet niks. En tja manlief moet er ook iets voor over hebben :) Doe maar lekker rustig aan.

@Luukske
    Oke dat is fijn om te horen dat jij zonder ei al goed reageerde op 50 mg.. ben zooo benieuwd.. Is de schommelstoel voor de beeb of voor jou? Kan geen voorstelling maken voor schommelstoel voor de beeb, foto's spammen :) Succes met de fiets!

Net uitslag van gister bekeken en progesteron was gisteren 5.1 maar dat klopt dan wel want ik voel de ongi al komen.. dus dat zou fijn zijn weer op dag 30.. dan helpen die etos zwanger worden echt goed voor mijn cyclus.. daar ben ik alweer blij mee..nu wachten tot 12 uur.. nou ja ze belt na 12 uur pff ruim begrip..

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @spannendetijden, haha...hubbie mag idd ook wel iets doen....hier heb ik hem al eens een zwangerschapstest en borstcompressen laten halen, haha....

@laurise, ik duim dat de Clomid aanslaat!
    het is trouwens een "swing" voor de beeb...moet je eens googlen: rainforest swing....is van fisher price....

Deel Deze Pagina