Ze zeggen: Je cyclus keert terug, je slijmvlies bouwt op, het zaad is goed, dus we geven je geen IVF. Ik zeg ben verdomme al bijna 2 jaar bezig, ziekenhuis in en uit. Ja zegt ze, maar toen had je geen cyclus en nu wel. Ik zeg mijn man krijgt ze penis niet eens meer omhoog door 2 jaar op commando seksen, ons hele seksleven stelt niks meer voor. Ik heb 6x IUI (had dokter Kuit geschreven) gehad en nu mag ik geen IVF? Ik ben echt meer dan pisnijdig! Ik krijg een privé kliniek namelijk NIET vergoed!!!! En dat houdt dus beter in dat ik me kan gaan afmelden op dit forum, want seksen op commando lukt voor ons beiden niet meer, hoe groot de wens ook is! Als ik niet wordt geholpen stop ik met het proberen. Seks op commando lukt niet meer, voor ons beide, dus helaas. Heb haar net een pissige email verstuurd, dus hoop dat het duidelijk is! Ze zou overleggen met de gyn en belt me vanmiddag terug of morgen! O ja, en het slijmvlies is nooit bewezen dat die goed dik moet zijn voor een innesteling, dus misschien wordt ik zo wel zwanger! Snappen jullie het? Ik kon niet met IVF beginnen voor het slijmvlies, maar misschien word ik zo wel zwanger!!!! Lekker debiel he hoe ze het zegt?
@marsim...Lieve kleine meisjes huilen ook @luukske...ooh heerlijk zeeland!!! @nen...En nu hopen dat die test weer een streepje gaat krijgen. Ik duim voor je meid. @all.....Gisteren afspraak gehad bij de gyn en alles gaat goed. Baarmoeder groeit goed maar niet ontzettend snel. Maar dat is ook niet nodig aangezien de 2 kleintjes heel compact bij elkaar liggen.En helemaal overdwars. Volgende week hebben we een groei-echo en ik hoop dat alles dan weer in orde is. Verder ben ik nog steeds erg moe maar dat hoort erbij Ik wou nog wel even zeggen dat ik alles probeer mee te lezen...En dat ik iedereen heel veel succes toe wens!!! Jullie zijn kanjers!!!
@babi....Ik kan me goed voorstellen dat je woest bent. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe ze op je mail gaan antwoorden...
Ik ook, ze zei: bel je vanmiddag terug of morgen, bespreek het met de gyn. Ja daag, heb je geen eigen mening? Het is toch aan ons te bepalen? Ik betaal toch voor me verzekering?
@babii, hier zou ik het verdomme niet bij laten zitten zeg....wat een kutwijf.....wie denkt ze wel wie ze is.... jullie hebben niet voor niks zo lang zitten sukkelen, en je slijm is verdorie niet goed, dus dat klussen op commando zou mij op die manier ook de kont uitkomen, wetende in je achterhoofd dat het eigenlijk een wonder is, als het spontaan zou lukken.... meis, sta op je strepen, en wens een gesprek met de gyn zelf.... kan er echt niet over uit, zit me hier op te vreten van woede!!! @lima, vervelend die vermoeidheid, heb het deze keer ook meer dan bij Luka....ik heb volgende week ook weer een groeiecho/pretecho, en de 14e sept weer bij de gyn.... schiet al lekker op!!!
@luukske....Ik ga savonds gewoon lekker op de bank liggen en dan komt het vast allemaal wel in orde. Maar het schiet inderdaad lekker op!!! Jij alweer 27 weken en ik bijna 23....ppfff..... Maar wanneer heb jij echo? Ik heb 25 aug groei-echo en dan 7 sept weer 1....En mijn volgende afspraak bij de gyn is 10 sep.... Ik ben erg benieuwd hoe ze het doen aangezien ik maar een klein tweelin buikje heb en ik me daar al snel zorgen om kan maken.....
Jeetje Babii wat een K*tzooi zeg!!! Echt belachelijk allemaal dat ze nu opeens zeggen dat het wel spontaan kan gaan gebeuren grr en daarvoor loop je al 2 jaar bij ziekenhuizen jezelf te vergiftigen met allerlei k*t medicatie.. brr kan hier ook heeel boos om worden. Is het een idee om naar een ander ziekenhuis te gaan...?
@lima, zal wel allemaal loslopen met de groei.... mijn zus had ook niet zo'n mega buik met de 2ling... ik lijk nu wel een 2ling buik te hebben, haha... ik heb volgende week donderdag(26e) een groei cq pretecho, en dan 14 sept weer een groeiecho en de volgende afspraak met de gyn. dan schiet het weer een beetje op.... ik ben wel benieuwd hoe deze kleine spruit de volgende echo's ligt....want als het uiteindelijk een stuitligging blijkt tegen het einde, denk ik niet dat ik hem laat draaien en kies voor een KS...weet het gewoon nog niet, hoop op gewoon een normale ligging en een normale bevalling....zie tegen beide niet op!
@luukske..... Haha kun je zien dat het niks uit maakt wat voor een buik je hebt. Het zal allemaal wel loslopen. Dus jij krijgt ook met regelmaat een echo....Het is elke keer wel weer even spannend. Hoe ligt hij nu? Bij mij liggen ze allebei overdwars..haha Ik hoop ook dat ze straks beiden met het kopje naar beneden liggen en anders zien we het wel weer. Ik zie ook tegen beiden niet op
Ik sta op de wachtlijst IVF!!!!!!!!!!!!!! Ze willen alleen nog 1 cyclus volgen (natuurlijke cyclus) om te kijken of het bms groeit. Hieruit kunnen ze opmaken of er nog extra ondersteuning t.b.v. het bms nodig is! Ze wilde me niet afwijzen met mijn IVF, maar de gynaecoloog (onze dokter Kuit) was beetje boos op der geworden. Hij zegt: geef niet voor niets een doorverwijzing, ze is hartstikke lang bezig en daarbij heeft ze hulp nodig. Ze bood haar excuses aan (ze had mijn status er niet bij) en snapte nu mijn hele geschiedenis. Ze zegt, je wordt met terugwerkende kracht op de wachtlijst gezet en nogmaals mijn excuses. Maar ze wil me dus eerst volgen in een natuurlijke cyclus, want vindt het erg belangrijk dat ze weet of het bms goed is rond de eisrpong of dat er extra hulp nodig is, want daar stemmen ze mijn medicatie op af. Al met al toch weer opgelucht . @ Luukske, hahahaha die arme Luka, die is zo enthousiast dat hij lekker wil fietsen . Maar ja, Mama bedoeld het goed hihi. Nou dan maar even boos uithuilen hoor . Gaat wel weer over. @ Lima, wat heerlijk dat je een mooie baarmoeder heb. Gaat het goed met je zwangerschap? Wanneer komt er nou een buikfoto ????
@babi....WAT SUPER!!!! ...Ben je toch niet voor niets boos geworden...YOU GO GIRL!!!!!!! Ik zal vanavond even een foto maken en spammen....Hier gaat alles voor de rest goed...alleen wat moe maar wat wil je als er 2 in je buik zitten die je energie weghalen
@ babii, ja ik doe vanavond nog ff een testje. Vond het een beetje raar om direct na die avondtest vanmorgen alweer een te doen. En dan wacht ik daarna denk ik tot maandag ofzo. Echt balen dat jouw bms niet goed was gegroeid... HUH??!!!! Mijn mond valt wel even open dat ze je geen IVF willen geven! Ze weten toch ook de andere reden, naast kinderwens, waarom jij op jonge leeftijd zwanger wilt worden? Ohww mooi je staat op de wachtlijst!!! Fijn dat de gyn zn zegje even heeft gedaan en voor jullie is opgekomen. Hoe lang is die wachtlijst? @ lima, fijn om te lezen dat alles goed gaat! Wel lastig dat je zo moe bent, maar je weet gelukkig waar je het voor doet Wat lief dat de kleintjes zo dicht bij elkaar liggen!
@ Lima, ja dat geloof ik graag dat het energie vreet 2 kleine wondertjes. Jaaaaa, ben erg benieuwd naar een buikfoto. Ben je erg dik of valt het mee? @ Nen, wachtlijst is 3 maanden, maar wordt er met terugwerkende kracht opgezet (vanaf 27 mei volgens mij)... Maar ze willen toch eerst die cyclus volgen, dus zal vrijwel daarna mogen starten . Jaaaaaa, ik wil een dikke vette streep zien bij jou straks (een echte zwangerschapsstreep he)!!!
babii gelukkig heb je je poot stijf gehouden , goed dat je voor je zelf opkomt, nu nog 1 cyclus en dan mogen jullie vast snel starten, ik duim voor je dat het snel positief resultaat heeft
Dank je Ricmar! Ik was ook serieus (rustig gezegd) WOEST! Mijn god, ik werd helemaal gek..... Heb haar gevraagd waar ze het lef vandaan haalt valse hoop te geven??? Uiteindelijk zei ze: ga overleggen met de gyn. Dus ik dacht; een gyn van het UMCU die me niet kent, je hebt toch wel een eigen mening. Wat blijkt, ze had dokter Kuit gesproken en die was best pissig geworden. Ze belde me terug met duizendmaal excuus en dat ze me status er niet bij had. Dus ik: tip voor de volgende keer, pak een status erbij whahahahaha. Maar goed, ben door gelukkig .
even snel @ babii goed dat je op je strepen bent gaan staan, en wat een spannend vooruitzicht! ik hoop dat die pendel van luukske uit gaat komen