Clomid deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hoi Luukske,

Ik ben in schinveld geweest,waar ben jij geweest?

groetjes

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Juulz, dat is ook wat ik dacht! Zelfde geldt is precies dat ene verkeerde niet goed ontwikkelde zaadje me eitje in getreden en ging het daarom afgelopen ronde mis.

Vraag me alleen af hoe snel dat zaad dan zwemt en hoelang het nog nodig heeft bij het eitje te komen, want dat eitje gaat natuurlijk al zweven rond de eisprong.

Gelukkig heeft manlief ook goed zaad dus dat scheelt weer. Hopen dat meneer dit keer wel goed in het potje mikt en niet alles ernaast :p.

@ Luukske, hoe was het :D???

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mercedes, ik ben in Sittard geweest....

@all, ben net in het land van de levenden,haha....
    heb na 1 jaar weer wat gedronken, nou heb een fles pure besse op, en bij buitenkomst van de cafe's echt een slag met de hamer gehad, maar we hebben ons super vermaakt.....kijk maar eens op mijn hyves hoe ik eruit zag....de vrienden van mijn man en mijn man zelf hebben me absoluut niet herkend....vonden het echt super....mijn man kreeg zelfs reacties of hij een nieuwe vriendin had...we waren namelijk met zijn 2en gegaan
    (miracles van het forum en ik) terwijl de mannen meenden dat we met een groep waren(de vrouwen van die mannen) maar we hebben ze misleid...haha....echt super!
    ik heb mijn man echt eerst moeten kussen voordat ze echt doorhadden dat ik het was!

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Luuske, ik zat al stiekem te spieken! Geweldige foto's en een geweldige outfit! Echt prachtig :D.

ooooo het lijkt me echt leuk carnaval :D

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Owwwwwww wat ben ik erg :)!!!! Ik had mezelf nog zo beloofd nog niks te kopen voor ons toekomstige kindje, je weet immers niet of je ooit wel zwanger raakt.

Al weet ik dat ik wel zwanger kan raken, maar goed.... Het is al die tijd niet blijven zitten.

Van me vorige zwangerschap had ik al veel spullen (in 2006) maar heb nu een complete kinderwagen gekocht :). Had me bonus van het werk binnen en dan heb ik dit alvast.

Mocht ik nooit zwanger raken, kan ik vast wel iemand anders ermee blij maken. Zal vanavond een foto plaatsen (dan halen we hem) :)

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, schaam je niet....ik ken het wel....heb van Luka nog een hoop spullen, maar heb in de tussentijd ook wel wat nieuwe dingen gekocht

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    #307 mercedes, Feb 12, 2010
    Last edited: Feb 12, 2010
    @luukske, wist niet dat ze in sittard nog ouderwets auwtwievebal hielden. Hier vinden de mannen het niks dus zijn we naar het prieentrikke geweest.

@babii,denk dat iedereen dat wel doet,gaat vanzelf.

@all, fm van deze morgen was niet als gedacht,follikel was pas 11 mm.Omdat de gyn zelf er niet was heb ik vanmiddag een terugbel afspraak. De gyn heeft inmiddels gebeld en wilde dinsdag afspreken,maar omdat ik moest werken zei hij,dat het woensdag ook nog wel ging.dus woensdag terug voor fm en hopelijk is het follikel dan op de juiste grote.

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Even snel een ego bericht (mercedes reageer zo op je):

Dit is me wagen:

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    O nee, ziie net dat de voorkant 2 wielen heeft, ik heb er maar 1 dus in totaal 3.... Maak vanaaf wel een eigen foto :D

10. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo iedereen,

snel een kort levensteken van mij. Probeer wel zo veel mogelijk mee te lezen om op de hoogte te blijven van iedereen, maar reageren lukt helaas niet vaak. Verder gelukkig alles goed hier, afgelopen week controle bij de vk gehad, en alles was gelukkig oke.

Een dikke knuffel voor iedereen, en voor de carnavalisten onder ons, een "sjoene vasteloavend"!

11. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Wat fijn dat alles goed gaat Ivy!!!

Meiden, zooo dit is me wagen (alleen de foto komt van internet), maar hij is exact hetzelfde:

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, mooie kleuren van de wagen....

@mercedes, jaja echt een traditie....auwt wieverbal....

@all, vanavond bijslapen van vannacht....
    3e spuit zit erin!

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Hier zit de 3e spuit ook, verlies nog steeds wat bloed. Menstrueer normaal nooit zolang!!! Maar goed.

@ Luukske, al een beetje bijgekomen of ga je vanaaf weer :p.

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    (juulz zit even fanatiek naar Ons Oranje in Canada te kijken!!!)

@Luukske, ga zo nog even je foto's zoeken, leuk!!! Veel plezier nog dit weekend!
    @Babii, leuk dat je gewoon al een wagen hebt gekocht!!! Ik ben wat dat betreft echt een angsthaasje hoor...
    @Mercedes: hopelijk groeien ze snel!!!
    @Yvy: knuf knuf!

@Egootje (nouja, 'tje'....)

Het is zo soms confronterend dat het bij ons maar niet wil lukken. Het voelt alsof ik faal, alsof mijn lichaam me in de steek laat. Alsof ik iets dusdanigs fouts heb gedaan of geen goed mens ben dat ik geen kindje mag krijgen van nature. Echt, om me heen wordt de ene na de andere baby geboren en vandaag weer een bericht van een zwangere (goede vriendin van de familie van vriendlief, ook huppakee, eerste ronde raak).... En schoonmoederlief maar heel goed bedoeld zeggen dat ik er niet mee bezig moet zijn en dat ik het misschien ook wel te druk heb om zwanger te raken... (bladiebladieblablabla)....Ach, ik ga er gewoon niet meer op in... Maar het doet PIJN! Mijn broer en zijn vriendin zijn 4 mrt uitgerekend en dan ben ik waarschijnlijk weer net ongesteld worden...

Hoe het nu gaat? Half half om eerlijk te zijn... Maar goed, nu genoeg zielig gepraat, ik moet me focussen op het positieve... hoe moeilijk dat ook is...
    Gelukkig is mijn mannetje superlief en begripvol, al is het voor hem ook moeilijk soms...

Oké, positieve Juul:
    Heb vandaag, dag 8, mijn eerste controle gehad om te kijken of het aanslaat en of er eitjes groeien. Goede nieuws is dat het werkt! Er waren twee mooie eitjes te zien, van 11,5 en 12 mm. BMslijm was 6 mm. Moet nu de puregon blijven zetten en maandag weer terug komen voor een echo om te kijken hoe groot ze zijn. Tevens zondag en maandag een ovulatietest doen en als deze positief is, direct de kliniek bellen. Als de ovulatietest nog niet positief is en de eitjes zijn mooi groot, hoor ik hopelijk wanneer ik de pregnyl mag zetten. De gyn zei dat het twee mooie, ronde gelijke eitjes waren, dus kans op een tweeling! Nou, kom maar op, dacht ik! 1 of 2... Alletwee meer dan welkom!!!
    Dus heus, was vandaag wel weer blij hoor, dat er 2 mooie eitjes waren. maar toen kwam mijn vriend dus thuis met 't nieuws van een vriendin die zwanger was en ik werd echt weer even heel stil. Het is gewoon ***** dat het allemaal zo oneerlijk verdeeld is.

Afin, Juul heeft weer genoeg gezeurd voor vanavond ;) !!! Ehhh, vannacht... Ik zet het bij deze van me af en ga lekker slapen en dromen van twee eitjes ;) !

Lieverds, dank alweer voor het lezen ;) !
    Fijn weekend hé!!! Veel carnavalplezier!

xxxx

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, ik had gisteren ook 1 malig flink rood verlies gehad....heb ik nooit.....

@juulzon, jij voelt nu hetzelfde als wat ik afgelopen week heb gehad....maar kom op, je eitjes groeien dus je reageert goed, duimen op 1 of 2 beebjes...

@all, hubbie zit tegen een longontsteking aan, dus we gaan niet veel deze carnaval....vandaag iig niet, morgen maandag en dinsdag wrs wel, afhankelijk hoe het met hubbie gaat....

wat betreft die spuiten....ik heb alleen na het spuiten een beetje gevoelige plek, dus das echt van de vloeistof...

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Juulz, meid ik kom je even een knuffel geven. Dat je je zo voelt is naar mijn idee heel logisch. Het wil nu al zo'n lange tijd niet lukken dat je er van alles achter gaat zoeken. EN alle goedbedoelde adviezen. Leg ze naast je neer. Het zijn mensen die totaal niet weten hoe jij jezelf voelt. Mensen willen je aan alle kanten helpen en steunen maar vergeten soms dat ze daar onbewust je meer pijn mee doen en dat het je goed doet voelen.
    Meid je hebt in ieder geval een goede reactie, 2 mooie eitjes. Hopelijk met een super mooi resultaat. Ik duim voor je!

@ Luukske, vervelend dat je hubbie niet lekker is, beterschap voor hem. Ondanks dat toch een fijne carnaval.

@ Babii, mooie kinderwagen hoor! Hopen dat hij snel gevuld zal zijn.

@ Yvy, super meid dat het allemaal goed gaat. Geniet er maar lekker van!

@ All, het ging begin van de week wat beter mbt de bekkeninstabiliteit, einde van de week weer iets minder. Ach zolang ik nog goede dagen heb dan valt het nog mee zeg ik maar.
    Verder groei ik goed. Mijn mannetje zei eergister dat hij mijn buik met de dag ziet groeien. Ik heb echt al een flinke toeter. MAAR super trots natuurlijk. Heeft een lange tijd geduurd voordat ik er mee kon showen. Ik voel de kleine nog steeds niet bewust goed. Soms heb ik het idee dat ik haar voel bewegen maar twijfel dan nog.
    Maandag hebben we de 20 weken echo. De tijd gaat zo hard maar geniet elk moment van de dag. Meiden ik gun het jullie zo, ik hoop echt dat jullie me snel mogen volgen. Denk nog elke dag aan jullie.
    Ik gun het jullie zo!
    Nou lieve meiden een heel fijn weekend.

17. @ juulz wil je even een hele dikke knuffel geven, het is zo herkenbaar :( Wel fijn dat je goed reageert op de injecties!

@ babii, mooie kinderwagen, ik duim voor je dat er binnenkort een wondertje in mag liggen!

@ luukske, sterkte met je man! Hoop dat die snel opknapt.

@ marsim, geniet van de 20 weken echo!

@ all, ja niks te melden eigenlijk heb deze week maar 1 keer geklust, zondagavond en dan vanavond weer, dus zal het net hebben mis gelopen denk ik... baal er wel van maar het kon niet anders..

18. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, geniet van je echo komende week!!

@einad, nou 1 keer een goeie treffer is genoeg....dus ik duim toch voor je!

@lima, hoe gaat ie met jou?

@all, heb net op mijn hyves een nieuwe foto van Luka geplaatst met een pruik van mij....echt lachen....zie nu de "meisjes-versie"van een mogelijk kindje....haha....

19. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik w8 braaf op mn ongi. Vrijdagochtend (gister) test gedaan, ivm carnaval ;) Maar was super negatief, duzzz....ik verw8 er niks meer van deze maand.
    xxxxxxxxxxxxx

20. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Brabantse, wat ****, maar geen bloed geeft moed, dus Babii duimt heerlijk door!!!

@ Luukske, hahaha geweldig!!! Kunnen we inderdaad alvast wennen aan de meisjesversie!!

All,

Menstruatie is hier weg! Ik klop het af, want je weet het nooit met mijn lichaam. Heb ook geen bruin slijmverlies meer HEERLIJK! Nogmaals klop ik het even af, zal je zien dat het er vanavond weer is ;).

Vanaf vanavond dus ook de Progynova weer, moet dat doen nadat de menstruatie is geweest :D.

Share This Page