Clomid deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Nou het waren meerdere pendels die november zeiden :). Ach, we wachten af hihi. Als ik maar zwanger wordt :). Helaas is dat niet te voorspellen :(

2. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    #3182 Nen87, Aug 19, 2010
    Last edited: Aug 19, 2010
    Babii, je bent die wachtlijst gelukkig dus al voorbij. Dus na die screeningcyclus kun je er voor gaan!! :)

Ik heb je advies opgevolgd om vandaag nog een keer te testen. Nu met middagurine gedaan en zie hieronder het resultaat. Het is er dus toch nog niet uit. Blijkbaar ben ik dan toch zo'n geval bij wie het lang in het lichaam blijft? Op de foto zie je het niet zo duidelijk maar hier in het echt is het streepje net zo als dinsdagavond. Pff ik wil gewoon ff 2 nega testen zodat ik daarna weet of het van mij is haha. Zal eerst mn banner eens aanpassen, want zit nu 8 DPO

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, hehe...zou haar ook netje staan da ze excuses aanbiedt!!
    mijn duimen draaien!!

@lima, Jaapie lag bij de laatste echo in stuit, maar voel hem nu ook onder mijn ribben, dus heb zelf het idee dat ie gedraaid is....
    enne, spam maar lekker...hubbie moet ook nieuwe foto's maken, is alweer 1 maand geleden....

@nen, ben benieuwd wanneer hij omo wit zal zijn, en dan op naar de de posi test!!

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Nen, ik dacht al zoiets meissie.... Bij mij is hij ook 1x later het lichaam uit gegaan. Het is ook zo onvoorspelbaar die injecties.

Blijven testen net zolang tot hij omo wit is. Wellicht wordt hij niet omo wit en wordt hij continu donkerder :D. Ik duim lieffie.

@ Luuske, nou precies! Ik was net een stoomtreintje, dus is maar goed dat ze haar excuus aanbood en ons toch op de wachtlijst zette. Mijn god, had serieus bijna een hartaanval vanmiddag haha.

5. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ luukske en babii, gisteravond was hij wit! En had toen echt niet veel gedronken.. Maar ik zal nu elke dag wel een testje doen (had ze toch supergoedkoop gekocht dus maakt niet uit haha).

@ luukske, zou mooi zijn zeg als Jaapie goed is gaan liggen!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nen en een keer ochtend urine?? is dat een optie?

7. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Nen, ja maar toch kan dat veranderen... Ik teste dus met ochtendurine spierwit en met avondurine positief.

Maar schat, ik hoop dat je HCG opbouwt voor een wondertje. Want dat heb ik het liefste :D.

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ ricmar, zal ik morgen denk ik maar eens doen!

@ babii, gek eigenlijk he dat zelfs afbouwend HcG nog zo kan schommelen! Maar het schijnt ook dat sommige vrouwen beter 's avonds testen dan 's morgens.

Ik heb nu een klein glaasje drinken gehad bij het eten en net een kopje koffie. Misschien straks nog een paar slokjes fris, maar daar blijft het bij. Ben benieuwd wat de test morgen doet.

Sorry als jullie mn geneuzel over die testen zat worden. Ik wil niet de indruk wekken dat ik denk al zwanger te zijn op basis van die test van vanmiddag haha. Ik krijg het er namelijk nog niet warm van! Al heb ik wel gloeiende wangen, maar zal wel moeheid zijn :p

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    ach nee jog meis! Tuurlijk word ik dat niet zat.... Hoe vaak heb ik zulke testen geplaatst en ovu testne..... GEwoon plaatsen en gewoon van je afschrijven meissie.

Inderdaad, ik teste met avondurine ook beter hoor (zelfs me ovu testen)....

10. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Babii, ik doe ovutesten idd ook 's avonds voor het beste resultaat :) Ik weet dat ik ook altijd tegen iedereen zeg dat ego's niet erg zijn enzo, maar toch voel ik me nu bezwaard haha. Ik weet dat ik veeeel te vroeg ben en de testen nog beïnvloedt worden door pregnyl, maar toch laat ik me in de war brengen haha. Hoe BLONT wil je het hebben ;)

11. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Nee Nen, dat is niet blond!!!! Dat is logisch, je wil zeker weten dat het je lijf uit is. En pas als je dan een streepje ziet, dan weet je zeker dat het daardoor komt.

Heb je 5000IE Pregynl gespoten of 10.000?

xx

12. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik heb 5000IE gespoten. Vorige week dinsdag om 10:30 om precies te zijn haha

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Nou..... dat is ehm..... 9 dagen geleden? Want je moet rekenen dat ie de dag erna werkt....

Oeeee, dat wordt wel spannend hoor!!! Blijven testen meissie!!!! Ik hoop het zo voor je!

14. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ahhh daar is Lima!!!!! FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO maak me gekkkkkkkkkkkk!!!

15. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @nen...ik hoop dat de test snel wit wordt en dan ook weer snel overgaat in een streep...ik duim voor je meid!!!

@luukske...Grote kans dat hij gedraaid is. Zou mooi zijn.
    Maar ik ben benieuwd naar je buik dus kom op met die foto's!!

@babi....Daar was ik wel :D...en mijn foto van vandaag staat in mijn album :)

@all...buikfoto van vandaag staat in mijn album...ik schrok wel...had niet het idee dat hij zzzooo gegroeid was...

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ babii, ja nu dus zeg maar 9.5 dag geleden. Hoe bedoel je dat ie de dag erna werkt?

@ li-mama :p, mooie buik zeg!!!!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lima mooi buikje hoor en dat voor 2!

18. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik las verkeerd :p.

Ik zette hem altijd rond 22.00 uur, mijn ovu was dus nooit gelijk knal postiief, die was de volgende ochtend pas posi. Dat bedoelde ik... Maar idd 9,5 dagen geleden!!

19. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Lima, wat een prachtig bescheiden buikje :D. ken er 1 die is wat dikker van een twin haha.

Ergggg mooi!!

20. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Deed jij een ovutest vanwege je ei of om te kijken of de pregnyl (ehh ovitrelle had jij toch?) al helemaal in je lichaam zat? Wij hebben die avond een zw test gedaan. Vonden het leuk om eens een knallie test te zien doorlopen haha. Hij was niet uberknallie, maar dat kan ook komen doordat het die tests via mp zijn en die schijnen toch niet helemaal goed te zijn (bij iemand werden ze niet donkerder, terwijl de echte kv wel donkerder werden). Maar hij was wel lekker donker :)
    Pff vind het wel spannend hoor! Ben benieuwd of de testen nog echt negatief gaan worden of juist donkerder..

Share This Page