@ schattigkindje, hee meid hoe gaat het met jou? Begin je al een mooie buik te krijgen of nog niet echt? @ babii, naaaa was negatief vanmorgen. Of tenminste, een ultralicht streepje maar ik beschouw dat als negatief. Wel gek dat ie dan gistermiddag weer donkerder was geworden he? Zal zo ff een fotootje plaatsen in het andere topic wat ik had geopend. Moet ze eerst even op de laptop zetten. Wat betreft die echo, ik vind het heeeeel moeilijk om er iets over te zeggen. Bij mijn fm's zegt ze ook altijd 'dit is je bms' en dan zie ik dat écht niet haha. Dus sorry ik kan er eigenlijk niks zinnigs over zeggen. Maar ik denk gewoon dat het 2x net anders is gemeten. Bij mij zat er 1.3mm verschil tussen bij de 2 fm's. Eerst zeiden ze 13 en daarna 11.7.
Hmmmmm nou die moet van mij weer positief worden dan Nen!!! Het moet van mij haha . Nou, deze echo was heel snel en geloof er niks van allemaal . Heb zelfs het idee dat hij niet ver genoeg doorgetrokken is. Neem mooi de echo mee naar de IVF arts. Moet zodra ik ongi ben een afspraak maken op CD10 voor een FM in het IVF centrum... Ga overigens wel vragen Menopur te spuiten en omdat je er betere eitjes van krijgt en het een beter effect heeft op het bms (volgens artsen)...
@Nen Oeehhh wat spannend..... mijn duimen draaien volle toeren hier voor jou... zou ech geweldig zijn na zón lange tijd, na zoveel geduld... @Babii Sorry heb geen verstand van de bms echo's... Wanneer moet je ongi worden.. hopelijk snel zodat jullie snel het IVF traject in kunnen gaan.. hoop zo dat dit de oplossing is voor jullie!
Nen wacht maar af tot morgen ochtend misschien dat ie dan iets donkerder word zou best kunnen, voel je niet iets?? Babi ik kan er helaaas ook niks over zeggen begrijp die baarmoederslijmvlies ook niet goed.... Hier gaat het goed heb nog niet echt een grote buik maar de mensen die weten dat ik zwanger ben zien het wel echt ...
@ Schattigkindje, ben wel benieuwd naar je buikje... Weet niet of je een foto wil plaatsen? @ Laurise, ik heb geen idee meis. Hou maar een luteale fase van 14 dagen aan, maar met spuiten en Ovitrelle (net als Pregnyl) was mijn LF 12 dagen. Hoop dat mijn LF gewoon mooi lang is zometeen, minstens 12 tot 14 dagen. Zit nu pas 4 DPO, dus moet nog even. Kan trouwens hierna nog niet verder hoor . Moet eerst een cyclus gevolgd worden, vooral het bms en daarna gaan we het hele behandelschema bespreken en daarna..... Mogen we verder.... En ik duim en bid iedere dag dat het bms gewoon gaat groeien vanaf aankomende cyclus. Vindt het gewoon erg raar dat je 3x een spontaan eitje krijgt, maar een dun bms houdt..... Dramatisch ben ik ... @ Juulz, liefffffffieeeeeeeeeeeeeeee hoe is het met jou????????
Meiden, meldt me even heel heel snel! We hebben vandaag de héle dag schoongemaakt in het nieuwe huis. De achtertuin is echt erger dan de Familie Flodder omdat al het bouwafval, puin, sloopspul etc er ligt. Voortuin is mooi geworden, alleen nog niet groen omdat dat pas vh najaar kan. En we hebben een onwijs gave eettafel besteld vandaag, antraciet / zilvergrijs hout. 100 bij 240cm echt een stoere, robuuste tafel. Erom 6 witte leren stoelen, op wieltjes met leuning. De gordijnen hangen: in woonkamer zandkleur, erg mooi bij wit en in de slaapkamer taupe. Vooral de slaapkamer is zo mooi... Dinsdag komen onze spullen erin, ze komen maandag hier alles inladen... Ben zo benieuwd! Voor boven de tafel beneden hebben we trouwens de Ikea Maskros lamp gekocht, erg grappig, een grote ronde 'bloem' sprietenbol. Geeft heel apart licht. Er moet nog wel veel detailwerk gebeuren: deurlijsten, plinten, bij verven, lampen ophangen etc. etc. Maar we zijn superblij met de basis. Alleen mijn huidige woning nog verkopen .... Ben dus niet zo heeeel veel online geweest, maar wel meegelezen. Reageer morgen (in de auto) weer even op jullie. Morgen om 10u vriendlief ad buurt en ik mag om 12u15. OP HOOP VAN ZEGEN!!! Heb dus donderdag de Pregnyl gezet en arts denkt dat er 2 meedoen. Schattigkindje: SUPERoogst!!! Wow! Dat hoor je niet vaak! Laat die emmy maar plakken, heb er een SUPERgevoel bij! Duim keihard! Rest, tot morgen!! xxxxxxxxxxxxxxxxx
@ babii, ik heb deze ronde ook gemerkt dat je een mooi bms krijgt van menopur! Met clomid had ik op CD16 een bms van 10 mm en nu op CD10 al 12. @ laurise, tnx voor het duimen! Voel jij al iets van de clomid? Opvliegers oid? Ik nam de pillen altijd 's morgens zodat ik ze voornamelijk 's nachts kreeg. Niet bevorderlijk voor je nachtrust, maar dan had ik er overdag minder. Ik vond het zo genant als mensen me rood zagen aanlopen en dat ik ineens helemaal zat te zweten. @ schattigkindje, ik voel eigenlijk heel weinig. Wel af en toe een steekje. En sinds ongeveer eergisteren ineens meer witverlies. Normaal heb ik dat 1 a 2 dagen na mijn ei al en nu heeft het even geduurd.. @ juulz, gaaf zo'n robuuste eettafel!!! Klinkt allemaal ontzettend mooi wat je beschrijft over jullie huis. Ik hoop dat je huidige woning snel verkocht mag worden. Lastige tijd he nu Over een paar minuutjes heb je de IUI. Ik ga nu alvast heeeel hard duimen dat ze hard naar je eitjes zwemmen dikke knuff! @ ego, sorry ik ga even zeuren hoor Ik had een hele bulk testen gekocht dus heb sinds ongeveer 8 dagen na de pregnyl 2x per dag een test gedaan. Niet op exacte tijden, maar meestal 's morgens 1 en 'smiddags/'s avonds 1 (net een beetje hoe het uit kwam). Maar nu is het al dagen zo, dat ik 's morgens een superlicht streepje krijg en 's avonds ineens veel donkerder! Vooral gisteravond was de test ineens behoorlijk donker vergeleken met de rest. Ik vanmorgen met goede hoop weer een testje gedaan, maar die is dan weer superlicht. Ik zit nu 12 dagen na de pregnyl. Zou eigenlijk gewoon moeten stoppen met testen zodat het niet zo frustrerend is, maar wil zo graag weten wanneer die pregnyl er bij mij uit is, zodat ik daar in evt volgende rondes rekening mee kan houden. *Zucht* Wil gewoon graag duidelijkheid.. Hieronder even een fotootje..
@ Nen, je test wordt duidelijk donkerder!!!!! En dit zeg ik niet om je op te beuren, maar ik zie een duidelijk verschil!!!! Ga jij eens als de wiedeweer morgen een echte KV test halen... 12 dagen na Pregnyl, dat kan (bijna) niet schat...... En ik heb al Menopur gehad, maar mijn bms groeide er helaas niet beter door. Toch zeggen ze dat je er betere eitjes door krijgt (kwalitatief beter) en dat hopen we maar. @ Juulz, jeetje meid.... Je bent dus echt druk zeg! Wel balen dat de tuin z'n zooi is, maar straks zijn jullie lekker verhuisd HEERLIJK! Wat spannend morgen de IUI.... Ik duim onwijs hard voor je schat! Hier niet veel te melden, behalve dat mijn temp hoog blijft. Vandaag 5 DPO en hoop dat ik in ieder geval een LF van 12 dagen heb. Want ook dat kan giga *** zijn door de prikpil... Mocht geen Utrogestan gebruiken van de IVF arts, omdat ze wilde zien hoe mijn LF was in een natuurlijke cyclus. Daarbij ben ik als de dood dat er volgende ronde ineens geen ei groeit, maar goed.... Wordt goed in de gaten gehouden en als ik al 3x een spontaan ei heb gehad, moet hij de 4e x ook komen en ditmaal bestel ik er een goed bms bij haah. Het MOET!!! xxx
@ babii, ja die test werd zeker donkerder, maar vanmorgen weer heeeel licht. Ik heb morgen eerst een afspraak dus zal pas eind van de ochtend zijn denk ik dat ik de testen heb. Ik hoop voor jou dat je dit keer een mooie lf hebt en niet weer zo'n rare korte. Hopelijk gaat de menopur straks bij jou zorgen voor mooie eitjes en wil je bms daar aan meedoen
Nou ga maar snel een echte KV halen hihi..... Nou UMCU doet niet aan Menopur, alleen aan Gonal F en Puregon. Maar goed, dan ga ik liever voor de Puregon, want de Gonal reageerde ik al niet goed op.... ach, moet van Stephan me niet z'n zorgen maken. We raken zwanger en het komt goed zegt ie: *ben blij dat hij er nog in gelooft* want ik heb zo onzeker door dat bms .
Babii, ja klopt ook wel maar ik kan er soms slecht tegen! Hier is vriendlief altijd negatief "tis toch niet raak". En als ik dan zeg van "pfff gaat nooit lukken" dan zegt hij weer dat het vanzelf wel komt!! Haha niet de reactie die ik dan wil Where is everybody?? Tis echt stil hier!! Juulz, hoe is het gegaan meis?
Wij hebben er dit weekend ons eigen topic van gemaakt whahhahaha. Nou ik vind het wel lief van hem haha. Hij is normaal erg gesloten, maar hij weet zeker dat we zwanger raken...
Ja haha wij kletsen de pagina's lekker vol hier... Wel lief hoor dat hij dat positieve gevoel heeft. Kan hij je af en toe uit de put trekken als je het even niet ziet zitten.
Poe, nou dat lukt hem vaak niet hoor... Ik belde hem bijv. na mijn meting en hoorde dat het bms niet gegroeid was. Zegt ie: ja lief, het is niet anders.... Goh, wat heb ik daaraan???? Maar hij bedoelde het goed. Zeg heb je geen andere testen meer in huis .
Mannen willen altijd oplossingen bedenken he terwijl vrouwen willen dat er meegeleefd wordt.. Loop ik hier ook wel eens tegenaan. Ik heb helaas geen enkele andere test in huis hier Net weer een streepje getoverd op die goedkope haha (vind het zonde om ze zo weg te gooien, dus maak ze gewoon op. Nu nog 1 over). Het wordt nu wel spannend!
nen ik zie ook dat de test duidelijk donkerder is... Babi zou dolgraag een foto willen plaatsen maar heb op dit moment geen toestel in huis en als ik die zou hebben zou ik er niet handig in zijn om de foto op de pc te plaatsen...maar ik ga mn best doen!! dikke knuffel.
@ schattigkindje, dan wachten we in spanning af Ja de test wordt 's avonds ook wel donkerder, maar 's morgens weer licht (zie foto's in album..). Morgen ga ik gelijk na mn afspraak naar de trekpleister racen om tests te kopen haha
Nen, duim voor je, maar heb zo'n positief voorgevoel ! Hoop het echt echt echt! En Babii: het kómt goed... Die stomme prikpil ook... Maar jouw lichaam neemt de tijd om zich heel goed voor te bereiden en ze doet haar best! Echt wel! Dikke knuff!!! Luukske: fijne vakantie! Schattigkindje: Knuffel voor jou, lief dat je nog meeleest! Tijd gaan zo snel.... Spannende tijden: voel je al wat ? Egootje: Had dus vandaag de IUI. Nou, alsof het zo moest zijn ... Bij wijze van uitzondering moesten we in de punctiekamer de IUI doen. De arts zelf zou het weer doen, omdat mijn bm-mond altijd verstopt ligt. Dit weer weer een andere gyn. Dus ik zeg, nou, dit wordt onze laatste IUI en als die niet lukt weet ik in ieder geval alvast hoe de punctiekamer eruit ziet... Ze reageerde lief en zei dat ze echt hoopte voor ons dat dat niet het geval was. Mocht me uitkleden en ze ging de spuit met zaadjes van vriendlief pakken. Opbrengst was 15 miljoen. Vriendlief keek zeer beteuterd, omdat zijn opbrengst steeds lager lijkt te worden: hij heeft de vorige keren 80 milj, 100 milj, 60 milj, 50 milj en nu 40 milj. Gelukkig verzekerde de gyn dat dit echt nog prima was en dat we ons pas een beeeetje zorgen moeten maken als het onder de 5 miljoen zit. Maar goed, we hebben maar 2 zaadjes nodig (2 eitjes, dus doe beiden maar, ha ha). Hij maakt zich nu zorgen en vraagt zich af hoe het komt. Tja, we zitten middenin de verhuizing (MORGEN KOMEN ZE INLADEN, DINSDAG UITLADEN!!!! SPANNEND!!!) en vriendlief is op dieet zonder koolhydraten. Kan allemaal. Toen ze de eendenbek had ingebracht verkrampte het van binnen wat en deed best zeer . Zaadjes ingebracht en mocht een kwartiertje blijven liggen. Had bij het naar de WC gaan een beetje roze en mijn buik voelt nog heel gespannen aan. Ben gelukkig de kilootjes die eraf waren weer aangekomen, dus zit bijna op mijn streefgewicht!!! Waar sommige last hebben om af te vallen, wil ik gewoon op gewicht blijven, omdat bij een laag gewicht ook eerder miskramen voorkomen enzo. Het lijkt nu even te lukken (heb ook weinig gesport, ha ha!). Maar ben zowieso de 2e helft vd maand altijd wat zwaarder... Anyway, ben best zenuwachtig voor morgen, want ga het huisje verlaten waar heel veel sweet memories liggen... Maar: klaar voor een Nieuwe, Frisse start! Liefs voor allemaal en denk aan jullie!! Weet niet precies wanneer ik weer online ben, maar probeer zsm! Nu weer de wachtweken in... Het stomme is dat ik er nu heel relaxed in sta. Eerlijk gezegd geloof ik er niet meer zo enorm in, al wil ik niet te cynisch klinken... Maar de kans is gewoon zo klein.... We zullen zien... Over 2 weken is mijn NOD, dat is ehhhhh 5 sept... En anders laat ik de IVF dan maar over me heen komen. Helaas heb ik gewoon helemaal niets in de hand (soms enorm frustrerend!!!). Denk aan jullie / duim voor jullie! xxxxxxxx