Clomid deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ juulz, hoop dat je voorgevoel gelijk heeft! Werd vanmorgen wel wakker met een gevoel alsof mn ongi eraan komt, dus ben hard aan het duimen dat dat niet zo is! Kan me voorstellen dat je vriend wel even 'baalde' van de opbrengst, maar als je er van de 15.000.000 maar 2 nodig hebt...Ik ben weer heeeel hard aan het duimen hoor. Fijn dat je weer op je streefgewicht zit! Hier een probleem om de rolletjes kwijt te raken ;) Maar had een collega die ook problemen had met op gewicht blijven & alle daarbij behorende klachten.. En wat spannend zeg, vandaag dus inladen voor de verhuizing. Op naar een nieuwe start meis! Hopelijk mag het nieuwe huis jullie heeeel veel goeds brengen!

@ ego, hier met mijn vriend afgesproken dat ik vanavond pas ga testen als hij thuis is, dus ik hou jullie nog even in spanning! Heb er ineens geen goed gevoel meer over, omdat ik vanmorgen wakker werd met het idee dat mn ongi eraan zit te komen.. Had nog 1 zo'n goedkope test liggen en die heb ik gisteravond laat nog gedaan, met als resultaat weer een goed duidelijke streep (niet meer roze, maar al meer naar paarsig!). Maar omdat er zoveel negatieve verhalen de ronde gaan over die tests, vertrouw ik er niet op dat die uitslag betrouwbaar is..

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Lieverds…sorry…ben de laatste dagen nogal druk en weinig online!! Maar kom gauw weer reageren hor! Maar eerst ff lekker op vakantie!
    Ego: hier eigenlijk niet zo heeel veel te melden. Voel me net als altijd dus heb eigenlijk idee dat er niets innestelt/in is genestelt L maar we zullen t over 1,5wk meemaken!
    Gelukkig heb ik goeie afleiding want vertrek vanavond voor 8dagen naar Bulgarije!!!! Manlief heeft van t weekend vakantie voor ons geboekt (zat er wel naast hor!) en we zijn gister druk met inpakken en regelen geweest! Vandaag nog hoop regelen ..tickets printen, honden naar ouders en vrienden, ff laatste ronde de vaatwasser aan, nog ff laatste dingen inpakken, medisch paspoort ophalen voor mn pillen, nog ff dweilen en om half3 richting station!!! Hopelijk komen we optijd want er zijn werkzaamheden aan de tunnel waardoor er beperkt trein verkeer is richting schiphol!!! :s de 30ste komen we terug en dan hoef ik gelukkig nog maar ff tot de 3e!!!! we komen savonds terug dus die dag is snel om en dan nog 3nachtjes naar de bloedtest!!! Zoooo spannend!!!!!! Heb me wel goed gedragen : niet tillen , gezond eten, rustig aan doen (man word er gek van hahah) geen gemeenschap, geen alcohol enz. alles om het goed te laten verlopen. Ik hoop dat we er lekker van kunnen genieten en dat we goed nieuws hebben bij terug komst!
    Ik zal deze wk weinig online zijn L miss kan ik daar nog ff online komen maar anders ben ik er weer zodra we terug zijn!!! Ga nu lekker ontbijt maken en onze laatste dingen afhandelen!!! :D
    Xxxxx knuf

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ps nen: spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Lieverds,

Moet nu heeeellll snel gaan notuleren (jaja typemiep :p)... Zal zo op jullie reageren, maar heb een giga temperatuur dip :(. Ongi gevoel dus ben bang dat ik de LF van 12 dagen niet volmaak :(.

282197 Ovulation Charts

En nee, het is geen innestelingsdip hihi.

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    babii we een korte cyclus maar des te eerder kan je met de volgende cyclus starten....

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Nou het is niet mooi als het gebeurd, de IVF arts is daar niet blij mee :(.
    Maar goed, heb nog geen bloed... Afwachten dus :(

7. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ spannendetijden, wat heerlijk zeg lekker naar bulgarije! Wat vervelend he dat je lijf je zo onzeker kan maken, of je nu wel of geen kwaaltjes hebt.. Ik hoop dat de emmy zich lekker heeft ingenesteld hoor! Geniet van je welverdiende vakantie meid :) En als je terug komt gaan we voor ROZE nieuws :D:D

@ babii, ooohh nee niet ongesteld worden hoor! :(

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

Zo nen en Babii jullie zijn flink actief geweest hier in het weekend haha.

@Nen
    Pff wat spannend, je testen worden inderdaad donkerder maar raar dat dit 's avond is en niet met je ochtend urine.. ik zou zeggen een cb digitaal...?? Ik denk dat je echt helemaal gek wordt van deze onzekerheid..

@Babii
    En ben je ongi geworden.. hoop het niet want dat zou wel kort zijn dan.. oke dus je kunt nog niet helemaal verder..maar je gaat hierna tenmiste wel de stappen zetten er naar toe.. lastig he als je niet weer wat je LF is en dat dit dus steeds verschilt.. Oei inderdaad een flinke daling dus lijkt het inderdaad erop dat je ongi wordt..

@Juulz
    Oo wow dat klinkt echt heel mooi allemaal wat jullie met jullie huisje hebben gedaan en de inrichting enzo.. maar wat een drukte he... en dan even "tussendoor" IUI, hefig allemaal. Heb je er nog last van? Ik duim heel hard dat jullie dit kamertje nooit meer hoeven te zien.. En het is inderdaad niet gek dat je man wat minder zaad heeft nu hij het druk heeft en op dieet is.. Fijn dat jij weer een beetje op je gewicht bent.. Hup 2 eitjes hup 2 eitjes, hup 2 zaadjes hup 2 zaadjes :D

@Spannendetijden
    Wat heerlijk dat je lekker 8 dagen weg gaat! Wat een geregel altijd he..Goed te overzien dat als je terug komt nog 3 dagen moet wachten voor de bloedtest.. als je vakantie hebt, vliegt de tijd! Maar uuh mag je nu geen gemeenschap...?? Succes met pakken als ik je niet meer "spreek" veel plezier en geniet ervan!!!

@Hier
    Ik heb een lekker weekend gehad na zo'n zware week. Gisteren waren we 1 jaar getrouwd dus hebben we lekker gewinkeld en geluncht in Den haag en s avonds in Scheveningen Japans gegeten met kok aan tafel.. heerlijk! En de ongi is weer weg dus ik kan weer :D.. Morgen laatste pil Clomid alweer.. en tja de eerste vraag die ik hier stelde is nu ook door mezelf te beantwoorden.. wat een opvliegers heb ik :) pff zweet loopt soms van mijn gezicht af.. en vooral 's nachts inderdaad Nen dan ga ik op de dekens, onder de dekens.. terwijl ik het normaal altijd koud heb 's nachts.. ook mijn emoties zitten erg hoog pff maar goed we hebben het er voor over en duimen voor een mooi eitje!! Ook gesprek gehad met mijn leidinggevende en die was erg aardig en begripvol. Ze had meerdere klachten over die gyn gehad en mag naar een andere!! 9 sept dag 22, 1 dag na het bloedprikken heb ik een afspraak.. dus erg fijn.. En ze doen inderdaad geen fm in dit ziekenhuis, dit omdat ze alleen willen weten of je een eisprong krijgt met Clomid en hun hebben dan aan de info uit je bloed genoeg. Alleen met IUI wordt fm gedaan.. Stuk wijzer weer een een stuk blijer..Wel gek trouwens dat je op dag 3 slikt, ben je nog ongi en is de zooi eruit aan het werken en ondertussen is hij weer bezig met de nieuwe cyclus...???

@All: O ja heb je die verschijnselen alleen als je de pillen slikt of ook daarna nog???

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ laurise, die onzekerheid is idd erg vervelend! Ga vanavond een streepjestest doen en evt woensdag weer (afhankelijk van de uitslag en of het nog nodig is). Als die positief zijn, doe ik vrijdag een digitale :) Nog gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijksjubileum! Zo te lezen hebben jullie het gezellig gehad :) Wat je omschrijft over die opvliegers 's nachts is zoooo herkenbaar (pfffff warm!!! onder de dekens uit... Oee das toch wel fris, weer onder de dekens. Ohjeee weer een opvliegers, dekens van je af...) Super dat je naar een andere gyn mag zeg! Dan word je tenminste normaal behandeld. Ik had de verschijnselen tot ongeveer een dag na de eisprong. Daarna gingen de opvliegers over in tepels die voelden alsof ze in de brand staan zo gevoelig en veel witverlies. Maar die opvliegers zijn het ergst en die waren dan weg :)

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja pff ik zou het niet meer hebben als ik jou was.. maar ja we zijn al zo vaak teleurgesteld he, ik denk dat we op een gegeven moment niet meer durven hopen.. spannend vanavond weer..
    Dank je wel, ja was erg gezellig en hadden we ook echt weer nodig pff wat een rot week was dat. Maar ja ligt weer achter ons..
    Ja heel erg word gek van mezelf 's nachts! Oke tot na de eisprong is wel te overzien..oke branderige tepels heb ik nog nooit gehad haha.. wel gevoelige grote tepels/grote borsten.. en witverlies dat geeft niet dat heb ik ook wel vaker. Als die opvliegers maar weg zijn haha.
    Voel mezelf net mijn schoonmoeder met haar opvliegers hahaha..ben zo benieuwd wat er van binnen gebeurd..had nog even gesprekje met dokters assistenten van de gyn of fm enzo.. en die zei ook dat ik waarschijnlijk een cyclus krijg met op dag 14 mijn ei... we zullen zien..

11. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Laurise, ik weet wel wat mijn LF is :). Die is altijd 12 dagen, maar dat is met spuiten en voor de pil was het ook zo :). Al denk ik dat mijn lichaam nu geheel van slag is :(....

Het hoeft niet te betekenen dat je ongesteld wordt hoor ;). Z'n giga dip kan ook een innestelingsdip betekenen, al geloof ik daar bij mij echt niet in, want dat kan gewoon niet met dit bms...

Gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk :D. Wij over een paar dagen al 2 jaar getrouwd en 4 jaar samen (handig he op 1 dag ;))....

@ Nen, pfffff die streepjes zijn om zot van te worden. Was de streep van gisteravond duidelijk donkerder???

12. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ laurise, tja aan de ene kant vind ik het natuurlijk wel spannend (wordt pas extra spannend als de urine vanavond op die test zit ;)) maar aan de andere kant geloof ik er deze maand niet zo in.. Die testjes staan bekend als niet even betrouwbaar, dus ik probeer me er niet teveel door te laten leiden. Dus wat je schrijft over niet meer durven hopen, is hier ook wel van toepassing. En daarnaast zet mijn vriend me wel met beide benen op de grond door elke ronde te zeggen "het is toch niet raak". Hij ging gisteren wel zitten googelen over hoe lang pregnyl in je lichaam zit, de schat. Hij is er nooit echt mee bezig, dus vind het altijd leuk als hij zich er ook even in interesseert.
    Wat betreft die zere tepels had ik voor de clomid ook nooit. Schijnt de komen door het progesteron wat na je ei vrijkomt. Soms als het koud was voelde het net alsof er keihard in geknepen werd. Dan moest ik gewoon ff mn hand in mn BH steken om mn boobs op te warmen hahahahahahahaha *schaaam*. Maar dat hielp dan wel tegen de pijn :) Zou mooi zijn hoor als je ei op dag 14 komt! Dan is je cyclus tenminste niet zo lang en hoef je niet lang te wachten tot de testdag :)

@ babii, jaaa de streep van gisteravond was aanzienlijk donkerder! Denk wel 2x zo donker als die van s middags (zie mijn pregnyltopic, daar heb ik een foto geplaatst. Al krijg ik het lastig op de foto met mijn telefoon...)

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    *breekt even in tijdens de verhuizing, wilde weten of Nen al op roze is :)* (jaaa, ik leef onwijs mee! Blijf een goed gevoel hebben, streep is streep en een neptest...? mmmm ik geloof niet dat dat kan. Hcg is Hcg).

@Babii: Neeeee, niet ongie worden... :( Duim iedere keer zo hard voor je, ik gun het je zo enorm. Dikke knufffff!!!

@Laurise, ik had het met de clomid wel de hele maand, vooral die nare moodswings :(. Gevoelige tepels niet echt. Nu wel, na de Pregnyl! Ze zien er ook weer 'zwanger' uit en mijn vriend vindt ze groter. Maar weet echt dat dat door de Pregnyl komt, ha ha! Nog gefeliciteerd met je huwelijk trouwens! Jullie avondje klinkt helemaal leuk! Moet je bekennen dat ik het wel vreemd blijf vinden dat er geen FM's gedaan worden, omdat er toch een kans is dat er geen eitje groeit of dat je juist verstimulatie hebt. In ieder gevaal een 1e keer, om te zien hoe je op de clomid reageert. Wat je zelf zou kunnen doen, zijn ovutestjes om te kijken wanneer je het beste kunt klussen ;) ! Duim voor je meis!

@Spannende tijden: heerlijk, een weldverdiende vakantie waarin je eitje zih hopelijk goed innestelt! Geniet ervan meid, je hebt het echt verdiend na deze drukke periode. Hopelijk mooi weer! Duimen draaien weer!!!

@Miele, hoest met jou?????

@Luukske: hopelijk lekker genieten!!! Hoest met Japie?

Egootje: Zit hier aan tafel, want we hebben een verhuisservice - heel decadent, betaalt het werk, die alles inpakt! Vriendlief is nog even badkamergtegels halen bij de leverancier, want ze hadden te weinig bezorgd en morgen komt de tegelaar ook....(wordt morgen helemaal Fijne Chaos). En hij is even langs de mediamarkt en Ikea om nog wat laatste dingen te halen...
    Vindt het nu wel raar hoor, uit dit huisje naar een andere woonplaats. Maar het voelt goed! Mijn buik is nog steeds wat opgezet door de IUI en we duimen weer keihard! Het aftellen op dat vreselijke wachtbankje is weer begonnen...

Vannacht slapen we bij mijn ouders, morgen de boel uitladen...

14. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ juulz, lijkt mij ook niet dat ik op ongeveer 10 testen valse strepen zou krijgen, maarja je houdt jezelf toch iets voor om de teleurstelling minder te laten zijn... ;) Ik test vanavond pas als mn vriend er ook is :) Hoe gaat het met de verhuizing? Oh ik lees het al :) Heerlijk hoor dat je een verhuisservice hebt! Kun jij je een beetje rustig houden :) Ik hou je nog even gezelschap op het wachtbankje!

15. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Juulz, heerlijk als die verhuizers alles voor je doen ;). Nou vrees dat de ongi wel komt hoor.

Ben weer giga duizelig, gezeur in me buik.... Dus weet al hoe laat het is wss.

@ Nen, oeeee meid, je maakt het echt spannend! Ik duim onwijs hard voor je :). Zal je zien, knalt de KV test straks echt!! Hope so.............

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ babii, het zou zooooo fantastisch zijn als een test gaat knallen! Iemand anders testte met deze MP testen op een gegeven moment altijd even licht/donker en de kv testen knalden toen al! Die van mij lijken ook niet donkerder te worden dan een bepaalde kleur dus hopelijk ook een knaltest. Zit er al de hele tijd met vriendlief over te smsen. Maar we proberen onszelf een beetje te beschermen voor de teleurstelling. Al lukt dat niet helemaal bij mij, want die streepjes kunnen toch niet voor niks steeds komen en het lijkt me niet realistisch dat ze nog van de pregnyl zijn omdat ze me daar te donker voor lijken.

Pff soorrrryyy voor al die ego's meiden! Ik lijk wel bezeten haha.

17. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Whahaha je bent test bezeten ;). Ik ga ook nog stop iedere dag testen nu :p..... Heb allemaal gratis testen van dr gekregen, omdat ik een tip had gegeven over tarwekiemolie capsules haha.

Heb er 20 gratis gehad, nou kan ik testen totdat er bloed komt, mijn menstruatie whahahahaha.

Je vertelde het laatst idd dat ieamnd van het forum het had. Ik duim meis!!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Huh, heb jij waar ik mijn testen bestel 20 testen gratis gekregen??

19. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ja, daar heb ik er 20 gratis gekregen. Ze vertelde dat ze meerdere miskramen had gehad de afgelopen tijd. Dus ik zeg: tarwekiemolie capsules schijnen goed te werken.

Dus uiteindelijk had ik 20 gratis zwangerschapstesten in de bus liggen + 10 ovu testen. Heb haar nog gevraagd waar ik dat aan te danken had en ze mailde terug: voor de goede tip!

Alleen de ovu testen bleven hartstikke negatief toen ik laatst me ei had.... Bleef maar 1 streepje staan....

20. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dit stuurde ze toen:

En dit stuurde ik terug:
    En toen kreeg ik dit terug:

Share This Page