Clomid deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Nen
    Ooo maakt niet uit al die ego's, snap heeeeel goed dat je zo voelt en dat jezelf niet gek wil maken, maar het gebeurd toch.. Manlief en ik hebben ook zo vaak tegen elkaar gezegd.. niet hopen niet hopen maar goed dan in het vervolg er toch steeds over hebben.. en tegen mijn buik praten haha... om gek van te worden.. en inderdaad en staan niet voor niks streepjes.. Lief dat je vriend ook helemaal ging googlen. Hahaha ff je handen bij je boobs doen om te verwarmen haha grappig.. zie mezelf al zitten hier op mijn werk.. Als het maar helpt inderdaad! Ja dat zou heeeel moooi zijn een gewone cyclus, heb nu ook niet mijn zw pilletjes geslikt want wil weten hoe mijn cyclus met clomid is.

@Juulz
    Oo wat fijn dat je een verhuisservice hebt.. maar als nog een hele klus pfff.. balen dat jij ook zo'n last had van die moodswings.. Mijn borsten zien er al maanden zwanger uit haha.. grotere tepels grotere borsten..rare hormonen allemaal.. Dank je wel voor de felicitatie! Wat kan er veel gebeuren in zo'n jaar.. heb het afgelopen jaar ook niet echt meegekregen.. Ja blijf het ook vreemd vinden maar wacht deze keer even af en anders ga ik kijken of ik ga overstappen naar een ander ziekenhuis.. En betreft de ovutestjes.. dat zegt bij mij helaas dus niks want heb al 3x positieve testjes gehad terwijl ik dus geen eisprong had :(. We gaan vanaf dag 12 om de dagen klussen :D op advies van die geweldige gyn!
    Vreselijk he die wachtbank.. gelukkig heb je genoeg te doen, doe een beetje rustig aan, zover dat kan natuurlijk met de verhuizing..

@Babii
    Bedankt voor de felicitatie, ja dat is inderdaad makkelijk. Wij nu 1 jaar getrouwd en 6,5 jaar samen..
    O oke je weet dus wel je LF haha :) Natuurlijk kan het ook een innesteling zijn maar zoals je zelf al zij zal het waarschijnlijk niet zo zijn omdat je bms ook niet goed is.. lees nu dat je ongi toch dreigt door te komen :(..

2. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Wat lief zeg :) Had je al eens een zw test van haar geprobeerd of nog niet aan toegekomen door je vroege ongi?

3. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ laurise, welke zw pilletjes bedoel je? Bedoel je vitamines? Volgens mij kunnen die geen invloed hebben op je cyclus toch? Ik slik al heel lang etos zwanger worden vitamines en mijn cyclus is er niet anders van geworden. Ik zou ze wel blijven slikken. Op het doosje staat dat je ze bij voorkeur al een aantal weken voor de bevruchting moet slikken om ervoor te zorgen dat je voldoende foliumzuur in je lijf hebt.

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Laurise, er staat nergens dat mijn ongi blijkt door te komen hoor :). Heb gewoon een zeurderig gevoel en ben dizzy, maar verder geen bloed. Inmiddels is het zeurderige weer met de noorderzon verdwenen :(. Heb ik dus ook niks aan haha.

@ Nen, nee nog geen testen geprobeerd. Vorige ronde was ie negatief, maar dat was een MatCare haha. Daarna niet meer getest, wilde alleen maar die ongi toen :). En nu weer, kan ik verder :p.

Zoooo ik ga zo me (ver)beoordelingsgesprek in.... Weet toch dat het resultaat GOED is, maar ik wil weten of ik kan blijven en dat melden ze pas in september....

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Nen
    Ik bedoelde de etos zwanger worden pilletjes.. ik heb ze 2 rondes geslikt en het leek mijn cyclus wel te verkorte.. maar omdat de gyn zegt dat ik nu een "gewone cyclus" krijg wil ik kijken of dit zo is en als ik de etos pilletjes slik weet ik straks niet of mijn cyclus door de Clomid zo is of door de etos pilletjes.. vervelend dat jouw cyclus niet anders geworden is maar helemaal zeker weet ik het natuurlijk ook niet bij mij maar was blij dat ik vorige maand op dag 30 en deze maand op dag 31 ongi werd ipv dag 46.. Foliumzuur slik ik apart dus dat komt goed!

@Babii
    O oke sorry maar las dit dus dacht je bent bijna ongi..
    "Ben weer giga duizelig, gezeur in me buik.... Dus weet al hoe laat het is wss".
    Fijn dat het zeurderige gevoel weer verdwenen is..

6. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ babii, ben benieuwd hoe je gesprek is gegaan!!

@ laurise, er zit ook foliumzuur in de etos zwanger worden pillen he :) Dus je hoeft het er niet perse nog naast te slikken als je straks weer met de etos pillen begint. Wel fijn dat het bij jou dus blijkbaar wel een goede invloed heeft op je cyclus! Scheelt 2 weken...

Waar zijn alle andere meiden? Mielen, Einad, Lima... Vind het stil hier! (weet dat Luukske vakantie heeft)

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Nen, jij mist iedereen omdat je afleiding zoekt omdat je bezeten bent, ha ha ! ;) (sprak ik met een hele vette en liefbedoelde knipoog !!!). Maar ik begrijp je volkomen, als ik zoveel goedkope tests had zou ik ook iedere dag testen hoor!!! Blijf erbij: heb een goed gevoel bij je. Denk echt dat het raak is...

Verhuizers zijn weg, het huis is leeg. Heel raar. Moet even wachten tot vriendlief thuis is, hij heeft de hele dag getourd: nieuwe tv gekocht, de tegels voor de badkamer opgehaald en ook nog naar de Ikea voor dat ladekastje :) Waar ik heeeeel blij mee ben! Hoeven we even niet te improviseren, maar is de slaapkamer helemaal af zo!!!
    Heb er onwijs veel zin in!!! Nog even een nachtje bij mijn ouders...

Babii, fijn dat het zeurgevoel weg is!

Heb trouwens ook gelezen dat vitamine E 200eh per dag zou helpen, schijft een gyn voor na IVF.

Meiden, tot later, want ik wil weten hoe het met onze Nen afloopt :) :) !!! xxxxxxxxxxx

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ juulz, haha nu bezeten ja en over een maand of 8 pas de uitdrijving ;) (sprak zij met een nog vettere knipoog). Oowwww ik hoop echt zooo dat je gevoel klopt!!! Zal inderdaad wel vreemd zijn om je huis nu leeg te zien. Dan lijken ruimtes ineens zo anders he? Hebben jullie een bepaalde serie van Ikea in de slaapkamer? Wij hebben het Hopen bed en zou zooo graag de nachtkastjes willen, maar vind 80 euro per nachtkastje ook weer erg prijzig :( Ook de grote ladekasten en garderobekasten vind ik zo mooi van die lijn! Vind het echt ontzettend lief dat je zo betrokken bent bij mijn testgebeuren! Hopelijk kom ik straks met goed nieuws. Ben alleen erg bang voor de teleurstelling :(

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Lieve Nen, dat begrijp ik maar al te goed... Herken het helemaal. Aan de andere kant, deze hoop geeft ook een fijn gevoel. Je gelooft even dat het zo is. Tuurlijk weet ik en begrijp nik hoe hard de klap komt als het niet zo is. En ALS dat zo is (geloof het niet), dan moet je je maar bedenken dt je lichaam weer even moest wennen aan het spuiten en dan heb je de komende ronde een hele goede kans. Maar vooralsnog denken we positief!!!

Onze slaapkamer is verder niet van de Ikea, alleen het hele eenvoudige ladenkastje (serie Malm 1m60 met 6 lades in het wit). Ons bed is een beetje landelijke stijl. Wil ooit een hele stoere boxspring, maarre... dat in het kader van Op Een Dag... Ha ha! Ons bed is trouwens wit en de muur is een mooie zand/taupe kleur, dus de kamer straalt echt rust uit en daar kan ik zo van genieten!!!!

Andere meiden: dikke knuff!!!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ juulz, is ook belangrijk dat je slaapkamer rust uitstraalt :) Vind het allemaal zo mooi klinken hoe jullie huisje is/wordt! Zou je eens foto's willen plaatsen in je album of liever niet in het kader van privacy (wat ik ook goed kan begrijpen!)

Nou ladies, ik ga ff naar beneden het avondeten voorbereiden. Hoop dat vriendlief gauw thuis komt met de tests. Ik kom zo snel mogelijk nieuws brengen hoor :)

11. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    En wat vinden jullie ervan? :D

12. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ nen aaaaaaaargh! dat zijn twee hele duidelijke strepen!!!! * doet een rondedansje *

13. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    meiden ik lees wel mee hoor maar reageer even wat minder......ik denk wel aan jullie allemaal en leef heeeeeeeel erg mee. sorry voor even geen persoonlijke reakties

@ iedereen * zwaai *

14. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ mielen, ik miste je al! *zwaai terug :)*

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nen dit is niet meer van de pregnyl ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!!!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hihi ik kan het haast niet geloven!!!! Vriendlief is nu een digi CB met indicator aan het halen.. Hij gelooft het geloof ik nog niet helemaal.. Dat wordt wel anders als er zwanger op komt te staan :) Hopelijk weet ik dat woordje zo nog wel te produceren hahaha

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    misschien is de digi wel minder gevoelig dus wees niet teleurgesteld als het niet lukt.. en had je nog zelfde urine staan?? anders kan je misschien beter morgen testen

18. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik wist dat het aan die andere testen lag! Dit is echt niet meer van de Pregnyl! NEN JE BENT ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRR

GEFELICITEERD!!!!

19. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Nen, gesprek ging goed hoor. Wist al dat ik een goede beoordeling kreeg. Helaas krijg ik pas 1 oktober uitsluitsel over mijn contract. Echt giga balen :(....

@ Juulz, nou voel nu weer van alles. Ging net een ovu test doen (gisteren nog giga duidelijke streep) nu geen streepje meer te zien.

Vrees dus echt dat deze ronde (hopelijk) snel voorbij is!

20. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ ricmar, nee plasje gelijk weggegooid. Volgens mij heeft de test met indicator ook een gevoeligheid van 25mIU/ml dus zelfde als kruidvat :)

@ babii, dan weet jij dat ook vast voor in de toekomst met die testen :)

Share This Page