Clomid deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ babii, aaaaargghh wat moet je lang wachten op duidelijkheid daarover zeg!!!

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @nen...Dat kan haast niet meer van de pregnyl zijn....:D
    Ik zeg alvast.... GEFELICITEERD!!!!!

@juulz...oh wat fijn dat de verhuizing bijna achter de rug is...nog 1 nachtje en dat lekker in jullie eigen nieuwe huisje slapen....Ik duim ontzettend hard voor jullie dat de laatste IUI poging ook jullie laatste behandeling mag zijn

@all...weinig nieuws hier.....

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    En ik had 2 eitjes dus dat wordt spannenddddddd!!!!

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @nen...miscchien ook wel een tweeling ;)

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja echt superspannend!!!

Het enige waar ik de laatste paar dagen onzeker over ben, is dat ik bij mijn linker eierstok (lijkt op eigroeipijn) een trekkend gevoel heb af en toe... Als het eind van de week allemaal nog goed gaat, zal ik daar dan de gyn over bellen of even afwachten?

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whahah dat zou wel gaaf zijn een twin hoor (al wil ik dat niet (erg he))....

Nou mijn contract verloopt 30 november, dus ze zijn nog aardig op tijd. Maar ja, hij zegt: je hebt een goede beoordeling, nu moeten de cijfers even gaan meewerken :).

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ babii, ja okee ze zijn wel op tijd natuurlijk maar voor jou zou het t lekkerst zijn om nu gewoon te weten hoe het tegen die tijd zit met je baan :)
    Een twin is ook welkom, maar lijkt ons wel erg heftig hoor!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het is bij ons welkom, maar zou bewust voor 1 embryo terugplaatsen kiezen. Erg ego misschien, maar ik werk ook nog en een twin is wel heel heftig ineens.

Maar als dat ene eitje tot een twin uitgroeit is het welkom hoor ;). Ben ik gelijk klaar :p

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zo denken we er hier ook over een twin is direct iets te veel van het goede, maar ja als het lot beslist is het zo en dan is het welkom uiteraard!!

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja precies, is het lot dat beslist. Ben allang blij als we ooit zwanger mogen worden!

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Same here :) Zo lang het maar gezond is!!!

Ik ga er nu vandoor. Kom straks nog ff spieken :)

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ nen jij had toch een hele lading van die kv tests gekocht? zijn die niet goed, omdat je nu weer nieuwe tests koopt?
    Ennuh spannend hoor, stel dat het twins zijn! Maar het belangrijkste is dat je hartstikke zwangerrrrrt bent! GEFELICITEEEEEEEEERD!!! Die pijn die je voelt, hoort er allemaal bij.....maar als je je er onzeker over voelt, moet je zeker even de gyn bellen hoor!

@ babii niet ego hoor.....een twin zwangerschap is ook een risico. je krijgt niet voor niets extra controles, en in het ziekenhuis bevallen ;)

@ juulz fijn dat de verhuizing zo goed loopt. ik hoop dat jullie huis gauw verkocht is! Is er wel wat belangstelling voor?

hier druk, met van alles en nogwat. komende drie dagen weer werken en dan vrijdag op vakantie.....maar ik lees mee hoor lieffies!!!

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mielen, die heeeeeele lading is al opgetest haha. Maar die zijn idd niet goed hoor! Die blijven heeel licht in vergelijking tot deze echte test.

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga ff tv kijken met mn lover.

Weltrusten alvast!!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ga even bankhangen en pruimen eten van onze eigen boom Hmmm

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

nadat we eerst te horen kregen dat de wifi niks werd, heb ik vanochtend toch even geprobeerd....en jarwel, heb verbinding....

heb even alles teruggelezen....

@nen, als ik die laatste test van je vergelijk met die andere die je spamde, zeg ik 100% zwanger....
    ben benieuwd naar de digi CB test!!!
    enne, zoals gezegd....alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!

@all, morgen avond zijn we weer thuis kan ik lekker meekletsen...

dikke knuf voor jullie allemaal!!

17. nen, wat ziet dat er positief uit!! spannend!!

luukske, hoe is het in zeeland (ben benieuwd waar je bent ;)) beetje jammer van het weer he!

juulz, hoop echt zo dat dit je ronde mag zijn!

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, we zitten in port greve, Brouwershaven, maar hebben vandaag een stralende dag gehad....vannacht en vanochtend wel regen, maar vanmiddag echt warm....nu weer een lekker harde wind, maar daar hou ik wel van....
    gisteren een iets minder lekkere dag gehad, maar lekker geshopt, en zaterdag was het echt wel warm, dus al met al viel het wel mee!!

tot morgen meiden...

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Is dat Centerparcs Luukske? Want daar heeft mijn man in de tijd dat hij een eigen schildersbedrijfje gehad veel huisjes geschilderd.

Geniet van je vakantie luukske!!

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Babii, jouw cyclus blijft echt een raadsel. Ik hoop zo dat je op net zo'n raadselachtige wijze gewoon eens zwanger gaat zijn! Wie weet is IVF voor jou wel de oplossing. Misschien dat jij eens zou kunnen vragen of het voor jou geen optie is om na je ei Pregnyl te spuiten. Dat wordt ook gedaan om de innesteling te bevorderen. Ik blijf voor je duimen!

Luukske: lekker uitwaaien! Mmmm....! Zo kunnen een paar daagjes weg veel langer blijven hé...

Ricmar: waren de pruimen te pruimen ;)?

Lima: hoest met de twins?

Einad: lekker ah genieten van de wittebroodsweken? Wie had dit allemaal zo een jaar geleden gedacht hé :) ! Happy girl!!! Knuf!

Miele: geeft niets hoor meis. Zo'n periode hebben we allemaal wel... Geef je een dikke posi-knuff! Denk aan je!

En dan....

NEN!!!! YES! Dat streepje zit er echt niet meer van de Pregnyl en bovendien heb je 's avonds getest. Ik zeg hartstikke zwanger en ik denk een twin! Je HCG is nu al zo hoog en je zit nog voor je NOD! Ben echt zo blij voor je! Brede glimlach... *nu wij (de rest) nog*.... Voelde je eigenlijk nog andere dingen deze ronde? En hoe voel je je nu?

Egootje:
    Zit nu in het huis van mn ouders, komen morgen terug. Maar we moeten er om 06u alweer uit omdat we om 08u in ons nieuwe huisje moeten zijn, dan komt de boel weer uitgeladen worden... Pfff, vind het het best spannend. Moet alleen voor mijn werk woe weer weg (reisje maken, die kans zat er al in, collega is nog ziek) en kom pas maandagochtend heel vroeg weer terug. Dus dáárna van het huisje genieten! En ach, kunnen ze de badkamer misschien afmaken :) Ha ha!

Trusten, meld me morgen weer ;) ! xxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina