juulzon succes met de verhuizig pff moet er echt niet aan denken... en de pruimen ze zijn heerlijk, en de boom hangt vol dus we kunnen nog even
Hey meiden, Bedankt voor al jullie lieve reacties en bedankt dat jullie de afgelopen week naar al mijn ego's hebben geluisterd!!! Vriendlief is nu een CB+indicator aan het halen. Heb net 1 klein glaasje drinken op en 1x geplast vanmorgen. Dan moet de urine niet te verdund zijn toch?? Pff vind het zo eng om die te doen! Ben dan bang dat ie toch ineens negatief is @ juulz, het is lastig om aan te geven of ik deze ronde dingen anders heb gevoeld, want dit was natuurlijk mijn eerste ronde spuiten dus dat was al anders. Zal toch even proberen wat op te schrijven. En daarbij ook wat dingen die ik nu voel - eisprong was veeeeeel minder pijnlijk! Maar dat komt misschien doordat mijn eitjes nu niet zo groot waren en met clomid wel - geen zere tepels na mijn eisprong. Alleen wat 'zware' borsten, maar dat was aan de pregnyl te wijten - sinds een dag of 2/3 wat steekjes af en toe onder in mn buik - het 'zware' borsten gevoel begint weer terug te komen - last van mijn onderrug, voelt vermoeid aan (kan ook komen doordat ik de hele dag op mijn bureaustoel zit te werken) - last van maagzuurrr!!! Bleeeghhhh. Gisteravond in bed begon het ineens heel erg en vanmorgen bij het wakker worden ook weer. Bah! En nu voel ik me heel 'verliefd' maar ook zoooo onzeker. Bang dat het gisteren een valse test was of dat het nog pregnyl was.. Pfff. Heb ook zo weinig echte kwaaltjes die je hier altijd leest.. Aaahhhh de digi met indicator is in huis... Mijn hartslag zit in mn keel, vind het zo spannend!!!
NENNNNNNNNN en en en hoe is de digitale.. nou die andere is gewoon positief hoor!!! Je bent gewoon zwanger!!! Ahhhhhh!!!! Zit te wiebelen op mijn stoel van de blijdschap! @Juulz Klinkt goed je slaapkamer.. heb je nog last van je buik? @Luukske Zo te horen heb je het wel naar je zin in Zeeland.. kom je morgen al terug? Of bedoelde je op internet terug.. @Mielenl Ik miste jou ook al *knuf* Vandaag laatste pil Clomid genomen.. ik vind het best wel spannend.. vanaf het weekend om de dag klussen..
Waaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh nen gefeliciteerd!!!!!!!!! Wat geweldig zeg!!!! Hoe voel je je???? Wat maak je veel HCG aan voor 1-2 weken en dan al zo'n test!!!! Tweeling .....?????
Ik ben vandaag dan 3w6d dus dan valt het HCG wel mee toch? Pffff ik vind het zo spannend allemaal!!!!! Kan het haast nog niet geloven..
@ Juulz, lieverd, ik heb al zovaak Ovitrelle (Pregnyl) gehad na mijn ei. Het lichaam bloed toch wanneer het wil bloeden hoor J. Vorige keer had ik ook de Ovitrelle en werd 6 DPO ongesteld. Ook door de Utrogestan kan je ongesteld worden. Ik heb het dus al zo vaak gehad, maar juist deze cyclus mocht ik niks gebruiken, omdat de IVF arts mijn natuurlijke cyclus, LF e.d. wil volgen. Daarbij heeft Pregnyl geen goede invloed op een innesteling hoor. Het houdt alleen je LF in stand, Utrogestan is daar echt het juiste middel voor, omdat het je BMS dat laatste sprongetje geeft, aldus de IVF arts haha. Jeetje zeg, heel veel succes met verhuizen meis J. Lijkt me super spannend, maar ook erg dubbel. @ NEN, IK WIST HET!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Laurise, dat is niet veel HCG hoor. Dat is doodnormaal haha. Ze zit denk 1 á 2 dagen voor NOD, dus dat ze nu al genoeg HCG heeft voor 1 á 2 weken is heel normaal hoor . Deze testen zijn gemaakt voor 4 dagen voor NOD te testen . En het geeft aan dat de bevruchting 1 á 2 weken geleden is geweest en dan is ze 3 tot 4 weken zwanger en dat klopt!!! NEN schatje, banner veranderen!!!!
O oke ja omdat cb 1-2 weken aangaf.. maar die geeft het vanaf de bevruchting aan zeker, en als zwangere tel je natuurlijk vanaf vorige ongi.. ja dat kan ik mij voorstellen... pffff ben echt blij voor je!!!!!! Ik kan mij niet voorstellen dat ik ooit met zo'n test sta haha.. ik denk dat ik flauw val!! En hoe reageerde papa haha Nieuwe banner!!!!!!!!!! @Babii Ja ik snap het..ik weet hoe de testen werken, dacht even verkeerd zie bovenstaande
O ja, en even dit bizarre temp kaartje haha: 282197 Ovulation Charts Vannacht een vage droom . Was in Amsterdam bij me voormalig pleegouders en ik moest zwangerschapskleding kopen haha. Ik was zwanger . Nou ik spoor niet hoor... De rest bespaar ik jullie maar, want het was een bizarre droom . Zooo, maar vandaag gaat het over Nen, dus ik ga niet zeuren hihi. Ben helemaal blij voor je (maar wil stiekem ook heeeelellll erg hoor).
@Babii Mooi kaartje! Ei dus op dag 13 gehad.. dag 19 innesteling...?? Vandaar misschien dat gevoel dat je had??
Haha we stonden naar die test te kijken en het duurde maar en het duurde maar... Toen ineens stond er ZWANGER 1-2 (in 1x in beeld) dus wij riepen allebei JA!! Hahah dat was echt een grappig moment! Heb net het zh gelijk maar gebeld en heb 20 september eerste echo. Pfff wat lang wachten nog!!!! @ babii, hmmzz innestelingsdipje?? Ik duim voor je hoor!!!!! Nu op zoek naar een toffe banner
Hahaha ja dat kan ik mij goed voorstellen Nen, een moment om nooit meer te vergeten.. pfff 20 september dat is inderdaad nog even wachten maaar je bent ZWANGER! Ja kom maar op met die mooie zwangerschapsbanner!!
@ Nen, SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Meid van harte gefeliciteerd hoor het is jullie ontzettend gegund. Het lange wachten is dan toch beloond, helemaal geweldig! NU NOG EEN MOOIE BANNER!!!! @ Juulz, meid snap dat het lastig is zeg je oude stekkie te verlaten waar je veel herinneringen hebt. Bedenk maar zo jullie volgende huis gaat jullie nog iets veel mooiers brengen. Straks moet je daar de hele dag lopen/zitten/liggen als je zwanger bent en een mooie babykamer inrichten. Ook jij komt ons binnenkort vertellen dat je zwanger bent. Ik geloofde er bij de 5e iui ook niet meer in maar toch is ons grootste wens uitgekomen. Meid geniet van jullie nieuwe huisje en ik hoop ook jou binnenkort te kunnen feliciteren omdat er een heel mooi kindje in je buik aan het groeien is. @ Luukske, en lekker aan het bijtanken? @ Babii, bij jou is er ook geen touw aan vast te knopen he. Lijkt me erg frustrerend allemaal meid. Een dikke knuffel! @ Laurise, succes met de volgende ronde. En tja die opvliegers enzo allemaal erg herkenbaar, om gek van te worden. @ All, hier gaat alles goed. Nog steeds verlof en daarna neem ik lekker een hele bubs vakantieuren op. Ik hoef pas in de week van 6 december weer te gaan werken, heerlijk. Hier een heerlijke nacht gehad. Ik werd om 6.30 uur wakker en dacht nou ik zal die kleine Isa maar eens wakker gaan maken, haha. Ze slaapt over het algemeen al een behoorlijke nacht door maar meestal zo rond 5.30 uur. Ze had dit in het weekend ook al een keer gedaan. Ze doet het zo goed, we zijn super trots op haar. Gisteravond was ze even van de leg. We waren bij mijn ouders geweest en vrij laat thuis. Zo rond een uurtje of 21.45 uur. De laatste voeding doen we altijd op bed en dat geeft manlief altijd. Daarna nog een boertje en dan lekker het bedje in. Gisteravond had hij zich nog niet uitgekleed wat hij normaal wel doet. Ze moest dus een boertje doen niet tegen een lekker warm lijf maar tegen zijn t-shirt. We hebben het idee dat ze daardoor echt even van de wap af was. Ze begon gelijk te huilen en bijna niet stil te krijgen. Ik zeg tegen hem doe je shirt eens uit misschien is dat het. Hij doet zijn shirt uit en ze valt als een blok in slaap, echt heel apart. Hier met moeders ook goed. Ik dacht dat het vloeien gestopt was en droeg al een paar dagen eigenlijk helemaal niets meer. Gister even flink wat oefeningen gedaan voor mijn buik. Loop ik later beneden voel ik wat lopen. Ik kijk tussen mijn benen, helemaal vol met bloed. Schrok me kapot. Heb voor 2 weken geleden dit ook al gehad dat het er ineens weer uit kwam lopen. Het gaat ook gepaard met buikpijn dus of dat het weer een menstruatie is geen idee. Ik moet volgende week naar de gyn dus zal het eens vragen. Je hoort soms ook van die spookverhalen dat er nog een stukje placenta van binnen zit en je daardoor lang nog aan het bloeden bent. Ik hoorde gister van mijn moeder dat ze bij haar met 8 weken haar medicijnen hebben moeten geven omdat ze toen ook nog steeds aan het vloeien was. Ik zal wel weer zo'n geluksvogel zijn, ach we wachten af.
@ Nen, haha maakte je hart echt even een sprongetje? Ik had het toen ik die op de CB ovu zag haha. Geweldig! Moet je nagaan dat gevoel met zwanger zijn . Ben onwijs blij voor je. @ Laurise, dat is gewoon onmogelijk met een bms van 3.4 mm. Zelf geloof ik er niet in (erg he)??? Natuurlijk zijn wonderen de wereld niet uit, maar ga mezelf niet blij maken met een dode mus . Heb dat al 1,5 jaar gedaan. Had trouwens vannacht ook boven de dekens gelegen. Voel nu nog een ongi gevoel, dus denk dat het er wel uit wil, maar de Progesteron (gele lichaam) breekt pas af na 10 DPO, dus vrees dat het dan pas komt . Progesteron houdt ook je BMS in stand, dus even wachten nog haah.
@ marsim, vervelend dat je af en toe nog zo vloeit! Hopelijk is dat gauw over. Wat fijn dat Isa het zo goed doet. En wat heeft ze prachtige ogen Heeeeerlijk dat je pas in december hoeft te werken!
@babii, het park is van Landal.... @marsim, echt een pracht meisje....en wat lekker dat je pas in december hoeft te gaan werken... @nen, jij had dus ook andere symptomen met het spuiten dan met de CLomid....hier dus ook zo, en ook de 1e ronde raak.... echt super!! wanneer ben je ongeveer uitgeteld? enne spannend dat de 1e echo al gepland staat!!! @all, heb ik net alle koffers ingepakt, bedden opgeruimd etc....komt hubbie binnen(hij was even gaan wandelen) met de mededeling dat we 1 nacht langer blijven, hij heeft zijn baas opgebeld met de mededeling dat hij donderdag pas gaat werken. dus nog 1 dagje langer uitwaaien.....
@ luukske, wat heerlijk dat jullie langer blijven! Ja hier echt heel anders dan met Clomid! Al was het maar omdat ik geen opvliegers en extreme emo buien had haha. Mijn uitgerekende datum is 4 mei, maar dat verandert misschien nog wel. Vriendlief is 8 mei jarig dus als het maar niet op die dag komt!