Clomid deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mooie datum ;). Als ik zwanger was zou het 10 mei zijn hihi. Heel jammer, maar ben het niet :(.

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Marsim
    Dank je, ik hoop echt dat ik nu een eisprong krijg.. wat een mooi kindje heb je zeg!! Fijn dat ze het zo goed doet, vervelend dat je zo aan het vloeien bent, inderdaad maar even na vragen.

@Nen
    Mooie profiel foto en banner!!!!

@Luukske
    Fijn nog een dagje langer uitwaaien!! Hier schijnt de zon.. daar ook?

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik moet hier trouwens op bloedprikken in me volgende cyclus:

Oestradol (E2): Bij het groeien en rijpen maken de follikels E2 , waardoor het baarmoederslijmvlies dikker wordt. Dit hormoon helpt ook de FSH-spiegel in balans te houden , zodat deze niet te hoog wordt.

LH: Luteïniserend hormoon, dit hormoon wordt dor de hypofyse afgescheiden om de eisprong te stimuleren, he gele lichaam te vormen en de vorming van progesteron door de eierstokken te stimuleren. Een LH-piek in het midden van je cyclus wekt de eisprong op.

Ze gaat dus mijn oestrogeen wel checken, want dat maakt je bms op orde....

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nen, Luka is 10 november jarig, ik 26 oktober en mijn pa's verjaardag was 12 november, en de twins van mijn zus zijn 16 november jarig.....ben 16 november uitgeteld, maar heb het idee dat de beeb rond Luka's of mijn verjaardag zich komt melden....

@babii, meid ik hoop zo dat jullie dit geluk ook een keer gegund wordt!!

@laurise, we hebben stralend weer....het waait wel wat, maar de zon schijnt....

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Spannend luukske, schiet voor jou ook al een beetje op nu!

Ik ga even het forum afsluiten, want kom niet meer toe aan mijn scriptie ;)

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Luukske
    Dat is mooi, zonnetje en wind prima uitwaaiweer haha.

@Nen
    Jeetje nen dat je nog aan je scriptie kan werken nu... wat voor studie doe je?

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ laurise, nou eerlijk gezegd wil het niet lukken!! Maar het MOET wel.. Ik studeer P&O. Nog 1 weekje als het goed is. Dan ben ik hopelijk student-af :p

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

Nee dat snap ik Nen pff zou echt helemaal rondtollen in mijn hoofd hahaha.. Oooohh lekker nog een week.. oke dan snap ik dat je het nu nog ff gauw af wil maken en dan kun je straks helemaal op je beebje richten..zoooo leukk!!!

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja er gaat vanalles door mn hoofd! Maar moet echt proberen me er nog even toe te zetten.. Anders ben ik er nog langer mee bezig :(

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja precies, en dan wil je lekker gaan richten op je beebje en niet meer op de studie.. dus inderdaad zou het fijn zijn dat je het nu gaat afronden.. en straks optimaal kan genieten.. succes...

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Inderdaad! Maar nog even doorzetten....

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ga dan eens wat doen Nen :p GRAPJE ;)

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Haha ik ga al!!!

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

Leuke foto nen zag ik in een ander topic die jezelf had gemaakt! Die met de test met de lege spuiten enzo.. en ben je al klaar..

Ik heb geen zin om te werken maar hier is het ook rustig.. iemand nog wat leuks te kletsen...

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Laurise, heb nog niet zoveel gedaan... *schaam* Ja leuk he. Ik had dit eens gezien bij iemand anders en vond dat zo'n leuk idee dus heb die dingen bewaard voor de foto :)

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hahaha ja dat dacht al... Ja echt een leuk idee zeg! Zo heb ik nu al allemaal plannetjes als het zover is..

Heb trouwens nu wat krampen links in mijn buik.. maar goed heb bijna elke dag krampen vanwege endo maar dit voelt iets anders.. is mijn lichaam een mooi eitje aan het maken?? Vanaf wanneer kan ik iets gaan voelen of niet..pff wil graag weten of de clomid aangeslagen is..

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ laurise, ik had meestal ook al vanaf de dag van de laatste pil lichte krampjes. Pas rond 3 a 4 dagen voor mijn ei gingen die over in flinke eipijnen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook zo gaat voelen :)

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

@nen
    Oke jij had het dus ook.. misschien denk ik het wel alleen hoor haha heb bijna elke dag krampjes..maar goed we zullen zien... jij al een klein feestje gebouwd??

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ laurise, denk niet dat je je het verbeeld hoor! Van binnen heb ik wel een feestje gebouwd. Denk dat we dit weekend even iets leuks gaan kopen :) Eerst die scriptie af! (streng he)

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

Pff wil zou graag wat voelen.. en weten of het werkt... kan niet meer wachten tot dag 21..
    Heel goed, streng maar rechtvaardig voor jezelf zijn :D
    Weten mensen dat jullie in de mmm zitten? Ga je het daardoor al vroeg vertellen..?

@spannendetijden
    Hoe is het met jou???

Deel Deze Pagina