hey meiden, @einad, niet bang laten maken....bij Luka voelde ik hem al heel vroeg, en had de placenta voor....nu de placenta achter, en ik voelde hem later dan bij Luka....zegt echt niks.... @lima, doe echt rustig aan....groeiachterstand lopen kindjes in de zwangerschap niet meer in, maar door de rust zorg je dat het niet meer wordt.... @babii, wie weet even rust, en dan eind van het jaar gewoon die ene poging die meteen raak is!! @nen, nog opgeschoten met je scriptie? @juulz, balen van de vertraging van de badkamer...is even behelpen.... @all, vanochtend dus de pretecho gehad.... ze moest echt hard drukken en schudden met mijn buik om meneertje gedraaid te krijgen voor de 3d echo...uiteindelijk is het wel gelukt, en jee...het kindje heeft zelfs al bolle wangetjes, haha, die herken ik van bij Luka dus totaal niet! ik heb het idee dat hij ook niet echt op Luka lijkt.... verder lag meneertje lekker eigenwijs in stuit....lag hij qua groei 5 dagen voor, alleen de beentjes waren wat aan de korte kant...heel herkenbaar van de vorige keer, en ze zei al dat het niet raar was, gezien mijn eigen postuur!! dus een klein dikkerdje....haha....
@ juulz, ja je had me al gefeliciteerd, maar bedankt voor nogmaals een felicitatie! Er zijn meer mensen die een tweeling voorgevoel hebben. Ben heel benieuwd. Nog 25 dagen, dan zullen we het weten. 25 heeeeele lange dagen. Wat ontzettend balen zeg dat de badkamer niet afgemaakt kan worden! Leuk dat je jezelf even verwend hebt op Schiphol! Dat mag op zn tijd ook wel eens toch. Waar in het buitenland zit je nu? @ babii, ik kan je brief niet goed lezen en hij opent em ook niet vergroot. Kan me je twijfel wel voorstellen.. Wat zegt je vent ervan? @ schattigkindje, jammer dat je al vrij vroeg in de ziektewet bent gekomen. Maar als je het werk niet meer trekt, dan kan het niet anders! Je bent verpleegkundige toch? Vermaak je je een beetje thuis? @ luukske, ben wel weer een stuk verder met mijn scriptie, maar helaas nog niet klaar! Haha je hebt een eigenwijs meneertje in je buik! Maar wat leuk zeg dat je al bolle wangetjes kon zien Ga je ook ergens foto's plaatsen? @ all, ik ga proberen vanavond & vannacht de genadeslag aan mijn scriptie te geven. De bedoeling is dat hij morgen ingeleverd wordt. Ik ga nu net zo lang door tot ik niet meer kan, maar uiterlijk tot 04:00 uur. Dan pak ik 3 uurtjes slaap tot 7 uur. Moet vervolgens om 8:30 weer op school zijn. Ik hoop zoooo dat ik het af krijg. MOet nog best wat gebeuren. Verder qua kwaaltjes voelde ik me vandaag al wat meer zwanger dan gisteren. Ben heel belabberd wakker geworden en voelde me vanmorgen erg slap en duizelig. Heb nu ook bijna elke dag al hoofdpijn, dus ik hoop dat dat niet wekenlang gaat aanhouden. 's Avonds lijkt het wel alsof mn buik is opgepompt zo opgezet. Morgen ga ik die 2e kruidvattest doen (op verzoek van vriendlief). Ben wel een beetje bang dat die misschien niet donkerder is geworden...
@ Luukske, wat heerlijk om te lezen dat beebje al 5 dagen voorloopt. Ach de beentjes zijn niet het belangrijkste toch? Dat kan inderdaad bij jouw postuur passen. Heerlijk dat ie het zo goed doet . Haha, ben jij ervan overtuigd de eerste poging raak . Je pendelde wel november/december toen haha. @ Nen, meissie toch! Is dat wel verstandig wat je wil gaan doen? Je bent zwanger en hebt je rust nodig. Snap dat je hem af wilt hebben, maar denk aan jezelf meis. Mannetje zegt: ik sta achter jouw keuze, maar goed.... Hij zegt: aan de ene kant kunnen ze je cyclus goed in de gaten houden. Aan de andere kant willen we graag verder. Maar denk dat ik gewoon wacht.... Maar bel morgen wel even hoe of wat.
@ babii, haha je bent niet de enige die dat zegt Maar als ik nu niet ff doorzet, moet ik me nog een maand inschrijven en dat kost ook weer een hoop geld. Als ik er nu even voor ga, dan is het maar klaar en dan valt er morgen ook al een hoop stress van me af. Lastige beslissing heb je te maken hoor. Ik zou niet weten wat ik in jouw situatie zou doen!
Dan moet je het zeker doen meis. Reageer vanaf mijn mobi dus even een snelle reactie. Volgens mij is het hier game over. Zesdelige buikpijn en bruin slijm op mijn tampon. xxx
@ babii, haha ik dacht dat je bedoelde dat je buikpijn x 6 had Dus hele erge buikpijn! Maar balen meis Ik weet dat je er toch geen hoop in had, maar ik duimde toch voor je...
Nen ben secretaresse dus dat is niet zo zwaar maar vanwege de cyste blijf ik thuis.. Babi gelukkig maak je je niet druk, ik hoop gewoon zo snel dat je zwanger gaat worden gun je het wondertje zo veel...knuffel
@nen, meis is het gelukt? hopelijk wel....bespaar je je dat geld voor leuke babyspulletjes, haha.... @babii, balen meis, maar dan heb je iig wel een cyclus.... is een beetje dubbel, wel of niet starten.... en ik heb idd wel goeie hoop bij de 1e poging.... @schattigkindje, doe maar rustig aan! @all, kan helaas geen foto's van de echo's plaatsen, ben gewoon te lui de scanner ergens neer te zetten, en te gebruiken.... heb vanochtend trouwens eens goed boven de pot gehangen, onze hond had schijnbaar zijn darmen van streek....ik kwam beneden, rook het, en toen kon ik rennen...gelukkig was hubbie nog thuis....
@ Luukske, hahahah moest even lachen om je hond met last van ze darmpjes. Arm beestje, maar nog erger dat je boven de pot hing. Voordeel, de pot heeft weleens een dikke knuffel van je gehad . @ Nen, neee ik type altijd met T9, dus dat ging even fout haha. Heb geen helse buikpijn ofzo. Wel krampen en met vlagen een menstruatiegevoel. Het was ook niet veel bruin. Licht bruinig slijm beetje op puntje van de tampon, maar daar blijft het bij. Zo net ook: klein beetje op de top, but thats it. Temp is ook nog 37 graden, dus denk dat me lichaam zich aan het klaarmaken is voor de menstruatie.... En inderdaad heb een eigen cyclus, maar die heb ik al 3x gehad haha. Weet ook niet of er nu weer een eitje gaat groeien.... Ze gaan me in ieder geval volgen deze cyclus en dan zal je net zien dat er niks gaat groeien .... Heb liever een mooi BMS zucht..... Net gebeld met de IVF afdeling, maar het betekend gewoon dat ik erop geplaatst ben op 19 augustus, maar wel met terugwerkende kracht. Dus ik als secretaresse: zet dat er dan bij, scheelt belletjes haha.
@babii, idd de pot heeft wel een fijne omhelzing van mij gehad....haha.... begrijp ik het nu goed....gaan jullie nu wel meteen, of niet? omdat je een melding hebt laten plaatsen over de terugwerkende kracht....
Nou die melding stond al in de pc, dat was conform afspraak met de IVF arts. Ze gaan me eerst een cyclus volgen en dan ook goed bespreken hoe dat BMS dikker te krijgen.... En dan de beste medicatie voor het BMS gebruiken e.d. Ik zit zelf in mijn hoofd om Menopur te vragen, maar goed dat is niet gebruikelijk bij IVF. Ik zal denk ik rond Oktober starten, omdat september de eigen cyclus volgen is en dan hoop ik serieus op een spontaan ei en goed BMS. Maar snap niks van dit licht bruine beetje slijm...
@ schattigkindje, heb je nog steeds last van die cyste? Wat vervelend zeg!!   @ luukske, het is niet helemaal af gekomen, maar wel een heel eind. Had net bespreking met mijn docent. Hij wil nu met de 2e beoordelaar overleggen of ik het misschien na het weekend mag inleveren. Dat is wel heel soepel!! Kun je anders niet met je camera foto's maken van de echofoto's? Ik ben niet benieuwd hoor haha. Oh jakkes, dat was geen lekkere actie vanmorgen   @ babii, ik hoop dat ze door het volgen van je cyclus een goede oplossing kunnen bedenken om je bms te laten groeien!!!   @ ego, ik ga vandaag nog even flink knallen voor mijn scriptie zodat die zo snel mogelijk af is. Ik wil wel graag even een test spammen van vanmorgen. Hopelijk vinden jullie dat goed.. Nou komtie hoor:  
Ik zei het toch Nen . Gelooft ventje het nu wel dat het niet meer van de Pregnyl is hihi. Nogmaals gefeliciteerd schat. Succes met je scriptie. Denk overigens niet dat ze iets vinden voor het BMS hoor . Anders hadden de andere artsen dat ook gehad. Hij moet het gewoon gaan doen van mij . Duim, duim!
@nen, zal eens kijken of ik iets duidelijks krijg gemaakt van die echo.... enne, lekker die knaltest!! fijn dat de docent soepel was!! @babii, ik duim voor een mooi bms.... @all, loop de hele ochtend al rond met zeurende hoofdpijn, misschien een nasleep van vanochtend? haha....
@all, net een leuk schilderij voor op de kinderkamer besteld, voorbeeld staat in mijn album, onder het kamertje....we hebben de canvas links boven besteld.... en heb de mw van de geboortekaartjes gemaild voor de proefdruk...moet de lijst met adressen maar eens gaan updaten, zodat ik tot een definitief aantal kom...
@ luukske, leuke canvas zeg! Staat vast heel mooi in het kamertje. @ babii, haha ja nu gelooft hij het eindelijk helemaal
@nen, ben idd benieuwd naar het eindresultaat....zou rond de 5 werkdagen duren voor het er is....dus eind van volgende week, misschien begin de week erna?! dit was idd een idee dat ik had, voordat ik zwanger werd....twijfelde tussen die koekoeksklokjes en dit, maar aangezien de klokjes niet meer in zilver zijn, was de beslissing snel gemaakt, haha....op de andere muur komt dus de naam in piepschuim.... fijn dat hubbie er u echt in geloofd, haha....die met "zwanger" is toch ook een duidelijk bewijs, haha.... kunnen jullie over een aantal weekjes lekker genieten van een echo, en losgaan met shoppen, haha....
Sorry heb geen tijd om te reageren op jullie.. ga het zoooo sneel mogelijk doen Mar ik heb een kort vraagje, gisteren op dag 9 onwijs veel krampen en steken links gehad.. andere pijn die ik normaal van mijn endo heb.. kunnen die eigroeikrampen zijn.. herkent iemand dit..? Enne nog steeds erug veel opvliegers, huilbuien en slecht slapen..
@ Laurise, ik heb nooit steken, maar echt de hele dag door heftige menstruatiekrampen als er een ei groeit . Maar steken kan ook hoor! @ Luukske, wat een mooie canvas . WAUW! En dat kamertje *ben verliefd*. All, Heb vandaag de brief binnengekregen om op 29 september naar een IVF arts te komen om te starten. krijg dan behandelplan en meidcatieschema.... SPANNEND!