@ babii, hoop dat dat het inderdaad is. Man ik heb vandaag echt last van mn hormonen! Zo onzeker en voor mn gevoel kan ik elk moment gaan janken haha. Geniet van je lasagne! Klinkt lekker @ juulz, ik wens je alvast een heeeeele goede vlucht toe meis! Haha 2? Pff dat wordt dan wel ff schrikken hoor op de echo Tot morgen!! xxx
@ Nen, nou daar heb je, je zwangerschapskwaaltjes al . Ga eens even dirty dancing kijken ofzo . Dan zal je met de laatste dans in janken uitbarsten haha . Klinkt makkelijk uit mijn mond, maar maak je niet druk lieffie, heb echt een super gevoel bij je zwangerschap . @ Juulz, nee hoor dat is geen goed teken . Temperatuur is al 2 dagen giga aan het dalen dus me menstruatie komt er echt aan. Geeft ook niet, wist dat al van tevoren . Hoeveel IE Pregnyl heb jij gespoten dan??? Want als hij nou over 2 dagen weer posi is dan denk ik dat je Nen gaat achtervolgen .
@ babii, haha ik ging me het muziekje even indenken en kreeg alweer tranen. Pffff mn vriend gaat me nog uitlachen hierover!! Nou ik ga echt even aan de slag nu hoor, want die scriptie moet af!!!
@all Bedankt voor jullie reactie's op mijn vraag.. het kan dus wel.. maar het blijft helaas afwachten of het eigroeipijn is.. we kunnen vanaf vandaag weer flink aan de klus en dat vind ik wel fijn want dan kunnen we weer iets doen.. en dan volgende week is het eindelijk zo ver.. @Nen Ik snap best dat je nog af en toe onzeker bent en vooral als je steken krijgt dan zou ik ook gaan broekloeren.. maar inderdaad ik heb ook gehoord, spreek helaas niet uit ervaring, dat die steken erbij horen. Succes met je scriptie!! @Babii Vervelend dat het nog niet echt doorzet maar je hebt wel een mooie lf nu.. spannend hoor de IVF ronde in.. en ja die priklessen zijn voor jou een beetje overbodig he.. @Juulz Je bent weer op zakenreis zie ik.. wat voor werk doe je? Spannend hoor bijna je NOD.. en dat wordt het zeker je wordt NIET ongi.. ik snap dat je gevoelens en gedachtes wisselend zijn, moeilijk is dat he. Ik herken het wel, ene keer zegt mijn gevoel het gaat lukken met clomid en de andere keer ben ik al erg bezig met IUI.. Ik hoop echt dat je Nen achterna kan gaan en dat jullie de IVF bespaart wordt.. aan de andere kant heb je inderdaad meer kans met IVF..pff dubbel.. Ik duim nog steeds heeeel hard. @Luukske Leuk dat je zón leuke bruiloft hebt gehad, je was zeker wel gesloopt? Was het gisteren? Nog redelijk weer he, nu helaas niet.. @Mielenl Hoe is het met jou? Wanneer is spannedetijden weer terug.. ben zooo benieuwd?
@ laurise, wel lastig he die onduidelijkheid voor jou. Zie in ieder geval dat de dagen eraan zijn gekomen om het weer extra gezellig te maken met manlief Volgens mij zou spannendetijden 2 september terug komen?
@ Laurise, spannedetijden was volgens mij een weekje weg.... Dus denk dat ze een dezer dagen er weer is . Ja joh, die prikinstructie is meer als overbodig haha. Joh, dat jullie dat klussen nog leuk vinden. Ik was uiteindelijk alleen maar aan het janken dat het moest en manlief werd ook gek. Maar goed, we hebben dan heel wat maanden op commando geklust. Op het einde lukte het niet meer om het op te brengen. Daarom had het mooi geweest als het van die ene spontane kluspartij raak was geweest, maar helaas (me gevoel had het goed) is het niet raak (wat logisch is met dit BMS). Eigroeipijn heb ik ook altijd gehad (behalve deze ronde, had ineens pats boem een posi ovu). Ik had dan alleen heftige menstruatiekrampen (deed echt zeer) en felle steken tussendoor. Je voelde dus echt de eitjes met elkaar vechten, wie het dominantste was en die groeide dus uit tot ei .
@Nen Ja zeker veel onduidelijkheid.. ja ja we kunnen weer haha en geen 2 dagen.. of bedoelde over 2 dagen haha. Moeten van gyn van dag 12 tot dag 16 om de dag maar wij doen tot dag 21 (mijn prikdag) want vertrouw er nog niet op dat mijn ei nu netjes op de 14 komt.. bent benieuwd hoe het met spannendetijden is. @Babii Nou ja het klussen leuk vinden.. op commando vinden wij het ook niet leuk en zijn dat ook al een tijdje aan het doen.. maar ja gelukkig kunnen we het nog leuk maken en blijven goede hoop houden.. Ik word gek als ik niet elke ronde optimaal genut.. Ja je zou dan toch zeggen dat het dan een mooi moment had geweest, spontanekluspartij en dan zwanger.. maar inderdaad helaas is je bms niet goed.. Grappig dat jij het zo goed voelde alleen deze keer dus niet.. ik ben heel benieuwd of ik het nu ook voel omdat ik eindelijks eens een eitje krijg, of twee
@ Laurise, of 3 haha! Het kan zomaar dat je ook zo 3 eitjes krijgt. Ga je kansen dan maar goed benutten hihi. Nou snap je wel, maar op den duur kon ik alleen maar janken. Misschien heel aanstellerig, maar werd niet meer nat (sorry) dat kwam mede door de prikpil. Dat is sinds 3 maanden eindelijk hersteld en het moeten, god ik werd gek. Leuk maken kon hier niet meer hoor. Ooo en ik had z'n pijn met mijn eigroei altijd. Denk ook omdat het met de injecties altijd heel snel groeide hoor... O ja neiuwtje! Babii is ongi!!! PRACHTIG 12 DPO en ongi!!! En autsj, me buik! En het is serieus voor het eerst echt HELDERROOD! Dat had ik alleen wanneer ik licht posi getest had, vorige rondes was het echt bruin continu, nu helderrood. Kwam er trouwens achter door mijn buikpijn hoor . had nog geen bloed verloren, maar ff een tampon check en die zat onder met rood... HAPPY DE PEPPY! Morgen bellen voor een echo (en hopen op een BMS met goed eitje).
@ laurise, groot gelijk hoor dat je wat langer doorklust! Mijn eitjes kwamen pas op dag 17. Zou zonde zijn als je deze ronde je eitjes zou missen! @ babii, mooi meis! Dan weet je ook waar je aan toe bent. Wel apart dat het nu ineens rood is ipv bruin? Ik krijg het idee dat je lichaam toch heeeeel langzaam aan het herstellen is? Hope so!!
Nou ik zei vorige maand al: ik verlies alleen bruin en dat is erg smerig. De vorige rondes met spuiten was het ook continu raak, althans raak: had een vaag licht 2e streepje continu. Maar BMS was slecht en na afloop menstrueerde ik behoorlijk en helder rood. De afgelopen 2 rondes verloor ik een beetje bruin en dat 5 dagen lang. Kon als ik wilde zo met 1 tampon de dag door (doe ik niet, want is smerig).... Maar nu was het echt rood... Buikpijn is wel weer weg, maar ben benieuwd hoeveel bloed ik nu zal verliezen. Het zal niet veel zijn aangezien mijn BMS niet in orde was, maar dat het helderrood is vind ik erg apart... Ben dus reuze benieuwd of ik veel bloed ga verliezen, van mij mag hij even een grote schoonmaak houden . Heb overigens nog tips gehad an iemand die acupunctuur doet. Neem Vitex Agnus Castus (verdikt bms) heb dat niet in huis, haal dat woensdag wel) neem teunisbloem olie (heb ik wel), tarwekiemcapsules (heb ik ook) en neem royal yellie (he ik niet) en visolie capsules). Dit zou kunnen helpen bij het dikker maken van het bms. We proberen het gewoon! Is allemaal gezond, dus niet erg :d.
Baat het niet, schaadt het niet . Die mevrouw zei: Ik denk dat je een tekort aan Yin hebt... Dus ik googlen, kwam ik op dit uit: "Heeft een persoon het warm, dan kan dit betekenen dat dit door een teveel aan Yang komt. Het kan echter ook zijn dat er te weinig Yin is. Yin is niet sterk genoeg om Yang te controleren (Geen evenwicht: de 37º thermostaat is ontregeld). Is er sprake van een tekort aan Yin dan levert dat bepaalde kenmerken op: - De persoon heeft het vooral 's nachts warm (vaak ook: voeten buiten het bed en zweten) [de nacht is yin: 's nachts moet de Yin de Yang kunnen beteugelen. Lukt dit niet dan zal de temperatuur stijgen, er zal ook onvoldoende rust zijn (slapeloosheid). Ook treden de klachten vaak op aan het eind van de middag: Dan moet er al voldoende Yin in Yang zijn. Is dat niet het geval, dan kan de yang de yin overvleugelen. "Yin is materie". Als er een Yin tekort is, wil dit ook zeggen dat het lichaam bouwstoffen/voedingsstoffen nodig heeft. Behandeling met acupunctuur kan de energiebalans beïnvloeden en daardoor meehelpen/ te zorgen dat voedingsstoffen beter door het lichaam opgenomen worden en het overschot aan hitte (dat de yin nog meer zal verminderen) wordt afgevoerd. De persoon zal goed moeten eten en rusten. Chinese kruidenformules die de Yin voeden zijn dan heel belangrijk." Nu heb ik het niet vaak warm, alleen de afgelopen nachten heel erg gehad. Schrok er wel van, want dacht gelijk aan de overgang. Ik lig wel vaak met mijn voeten onder de dekens vandaan, voorheen nooit (wummelde me altijd op in de dekens als een klein baby'tje haha). Moe ben ik ook zeker, maar verdorie heb ook gigantisch veel stress! En ze zeggen dat je bloed dan koud is bij een yin tekort. Normaal werd ik de hele zomer door gebeten door muggen. Mijn armen waren dan ontzettend dik van de beten autsj. Deze zomer dus niet en was manlief de pineut . Hij was gisteren ook weer gestoken dus ik zeg: snap niet dat ik er geen last van heb: zegt ie (zonder dat ie wist van dat yin): ze vinden je bloed niet meer lekker, zal wel te koud zijn. Ehm..... nou dan wordt het dus snel weer het e.e.a. regelen zodat dit in orde komt!!! Ben reuze benieuwd of het helpt, dus baat het niet, schaadt het niet. Het is allemaal gezond en heeft vitamines bij zich . Dus schadelijk is het niet.
@nen, die krampjes etc zijn heel normaal....kan de eerste weken aanhouden, snap je onzekerheid, maar het komt echt wel goed!! hoe is het met je scriptie? @laurise, groot gelijk....gewoon gezellie klussen.... @babii, jippie ongi....ben benieuwd hoe het je verder vergaat!! @juulz, lekker dat je weer thuis komt!! en spannend zeg....wie weet binnenkort toch echt een posi test, ik duim iig voor je!! @all, heb bijna de hele dag geslapen, hebben dus een bruiloft gehad gisteren, en merk dat ik die lange avonden niet echt meer aankan, de dag erna ben ik gewoon niks meer waard....gelukkig wilde hubbie lekker voor ons koken, dus ben opgestaan om te eten, en nu weer even wakker, maar dadelijk lekker weer het bedje in! hopelijk morgen weer fit voor het huishouden!
@ Luukske, geloof best dat avonden en "nachten" doorhalen niet altijd meer even goed gaat. En dat je dus bekaf bent. Lekker je slaap pakken hoor . Ik bloed overigens niet veel . Wat van net op de tampon zat was alweer bruin. Zaten wel echt een paar slierten met slijm aan (dacht eerst dat het mijn tampon draadje was) die dikte dus.... Maar goed, het is niet veel dus klopt wel dat het BMS dus te dun was... Nu maar hopen dat het nu wel gaat groeien!
@ luukske, ik ben nu met de laatste dingetjes bezig voor mijn scriptie. Zijn nog wat toevoegingen om em nog wat vollediger te maken
@nen, fijn als je het af hebt, en af kunt sluiten.... @all, ga nu toch naar bedje, heb net nog een boterhammetje gegeten....
Hihi dat geloof ik best . Moet in december eind examen doen voor me HBO opleiding en ben er dan weer vanaf. Neeeeee, geen opleidingen tussen me werk door meer voorlopig .