@nen Oke, ik twijfel heel erg of we het om de dag moeten doen of elke dag.. ja ik ben ook beniewd.. ik moet zeggen dat het al wel minder wordt de clomid verschijnselen (opvliegers etc).. buik voelt echt raar, steekjes/prikjes of en toe bonst het wat.. en heb een beetje en zenuwachtige kriebel in mij buik.. pff kan ook allemaal tussen mijn oren zitten grr ik wil het weten! Wow goed bezig geweest, en nu inderdaad lekker op de bank en uitrusten maar!!! En goed eten en drinken en zorgen voor jezelf en je beeb!!
@laurise, ben benieuwd naar jou en een mogelijke eisprong @marsim, ik hoop dat deze beeb uiteindelijk net zo gaat slapen als Luka....maar de eerste nachten met Luka thuis waren voor mij slopend....ik had in het begin moeite alles te combineren....maar na 2 weekjes liep het gelikt! @einad, ben benieuwd naar de naam, als je hem weer herinnerd wil ik het graag weten.... @juulz, nen had ook wisselende testen(toch?), en idd je zit 11 DPO, ik duim zo voor je!! enne ben heeeeel benieuwd naar je huis!! @nen, luister gewoon naar je lichaam, als het even rustig aan moet, doe je dat toch gewoon.... @all,net terug van de stad....was even met de fiets gegaan...nou heb dus een barslechte conditie gekregen, foei.... ik heb 1 uur rondgelopen met een mega pijn in mijn buik, wist niet wat me overkwam....ben maar gaan zitten met een broodje en wat te drinken....heb ook het idee dat de beeb wel eens gedraaid kon zijn.... heb daarna toch de dingen gehaald die ik wilde halen... heb bij de Hema nog wat rompertjes in 62-68 gehaald, en een poedertoren. bij de kruidvat heb ik de gratis luiertjes opgehaald van de reclame. bij hunckemoller heb ik 2 bigshirts gekocht voor de bevalling. verder bleek er braderie te zijn, heb heb ik bij de Mexx winkel nog een overhemd, stropdas en shirt voor hubbie gekocht(samen 20 euro). bij zo'n kinder merkenwinkel had ik een kik-kid pakje voor de beeb gekocht (75% korting), en een paar Lief! sokjes en voor Luka een Lief! trui(ook 75% korting). en dan nog in een ander winkeltje een broekje en shirtje van Mexx voor de beeb, samen voor 6 euro heb dus echt leuke koopjes op de kop getikt.... nu lekker op de bank geploft, en daar kom ik voorlopig niet vanaf!!
@Luukske Lief dat je zo benieuwd ben naar mijn ei En wat kun jij lekker shoppen zeg.. kwijl kwijl kwijl kwijl.. en lekker he die opruimen daar kan ik ook altijd zooo blij van worden. Shop altijd in de opruiming.. kan er niet tegen als iets eerst 70 euro was en nu 15 euro.. belachelijk vind ik dat. En de opruiming vind ik een goed excuus om nog meer te kopen lijkt minder is meer Wat vervelend dat je zo'n pijn had, maar misschien is jaapie inderdaad gedraaid, zou goed nieuws zijn!
@juulz, ik probeer nog zoveel mogelijk mee te lezen! Alleen tik ik iets minder mee Heel veel succes met uitpakken van alles! (enneh, die boeken kunnen volgens mij nog wel wachten want zo te horen heb je nog tijd tijd om te lezen!) Stiekem hoop ik toch dat je te vroeg heb getest... *knufff* @luukske, shop till you drop!!
@ laurise, iedereen zegt er weer wat anders over wat betreft hoevaak klussen. Ik zou het gewoon doen waar je je zelf prettig bij voelt en wanneer je zin hebt. Ik voelde mijn ei altijd superduidelijk springen, misschien voel jij dat ook wel? Ben je nu ook aan het tempen of niet omdat de gyn had gezegd dat dat geen zin heeft? @ luukske, ik ben nu heeeeuul goed naar mijn lichaam aan het luisteren haha. Beentjes omhoog op de bank, tv aan en ondertussen forummen Oe wat schrikken zeg van die buikpijn!! Zou wel super zijn als het betekent dat de beeb is gedraaid! Wat is een poedertoren? (of stel ik nu een hele domme vraag?) Je hebt weer lekker geshopt zie ik! Dat is mooi al die kortingen!
hey meiden, met uitpakken heb ik nog meer gevonden, oeps.... had bij de Hema ook nog 3 shirtjes gekocht voor volgend voorjaar, voor 50 cent per stuk!!! @kimonootje, misschien komt het wel omdat ik thuis ben...maar idd heerlijk dat shoppen! @laurise, ik kan de spulletjes idd ook niet laten liggen als de korting 75% of soms nog meer is....kun je zien dat de prijzen eigenlijk veeeel te hoog liggen, want ze verkopen het gewoon met die kortingen....
@nen Ja dat is ook zo.. we houden het gewoon op om de dag maar als we alle twee nou vanavond weer heeel veel zin hebben dan doen we het gewoon. Manlief heeft goed zaad dus hoeven we volgens mij niet zo bang te zijn dat het dan niet meer goed is als je het elke dag doet.. volgens mij moet je het wel om de dag doen als zaad van manlief niet zo heel goed is want dan schijnt het beter te zijn.. Ik weet niet of ik mijn ei voel springen.. heb nog nooit een eitje gehad.. en ben dus ook heel blij dat ik na een jaar iets anders voel dan elke dag die endo pijn en krampen.. deze steekjes krampjes zijn wel vol te houden, zeker als het van het eitje komt Nee temp niet.. heeft geen zin bij mij.. heb 5 maanden mooie kaartjes gehad maar blijkt dus ook dat mijn lichaam mij toen voor de gek hield.. Enne mama in spe, jij moet dat wel weten wat een poedertoren is . Kun je voeding afgepast in doen om mee te nemen, heeel handig! @Luukske Jaaa belachelijk he dat ze het voor die prijzen ook verkopen!! Terwijl ze het in de uitverkoop ook kunnen verkopen, moet je nagaan hoeveel het dus over de kop gaat en ik denk dan altijd nog erger: kindjes/volwassen in een fabriek hebben er misschien 25 cent voor gekregen.. Hahah nog meer gevonden, whaaat 50 cent ongelovelijk.. zo leuk!
Ik weet ook nog niet alles hoor nen . Vervelend misselijk door de hoofdpijn.. lekker rustig aan doen en goed eten en drinken!
O nee stom je bent misselijk.. maar misschien iets heel lichts eten dan gaat de misselijkheid misschien wel weg.. ja een lekker kopje thee erbij.. ik ga naar huis.. mijn werkdag/forumdag haha zit er weer op.
Fijn! Nu lekker genieten van je avond. Ik zit een leuke serie te kijken. Notes from the underbelly ofzo. Gaat nu ook over zwangerschap haha
Ga ik zeker doen, gaan naar het nieuwe huisje van mijn schoonmoeder, zij heeft vandaag de sleutel gekregen. Manlief is al thuis dus kan zo aanschuiven en dan kunnen we weg, lekker! Hahaha dat is nu helemaal leuk om naar te kijken!!! All: tot morgenochtend weer!!
@ Nen, nee het gaat over je BMS . Heb dit zelf ook nog een dokter Kuit gevraagd en die beaamde het. Dat was 1 van de redenen dat hij me toen even aan de pil wilde hebben . Slijm moet juist wel ondoordringbaar worden, dik of dun, als er maar geen zaad doorheen kan (dus gelijk gedood wordt) anders raak je toch zwanger als er plots een eisprong optreedt . De prikpil maakt het BMS juist heel dun en de pil weer dik, vandaar dat je cyclus vrijwel gelijk hersteld is. @ Luukske, jeetje zeg! Denk niet dat het aan je conditie ligt, maar aan je zwangerschap haha, wel super goed dat je even bent gaan zitten! Pijn in je buik is echt niet goed en daarbij ben je hoogzwanger (ja dat vind ik )
@nen, de makkelijkste naam is idd een poedertoren...haha....snappen ze in de winkel tenminste.... enne hoofdpijn en misselijkheid, heel herkenbaar, bij Luka ook gehad.... drink maar goed.... @babii, vandaag voelde ik me ook echt hoogzwanger, haha.... vertelde het straks aan hubbie toen die thuis kwam, en die was een beetje ongerust, hij vroeg of ik nog wel mocht fietsen.... gelukkig is het nu weer rustig, en voel ik Jaapie hoog in buik(is nu ook hard, dus denk toch een beetje dat hij gedraaid is).
Jaapie is gewoon een lekker druktemakertje in Mama haar buik . Zou best kunnen dat hij nu aan het draaien is en dat hij al gaat indalen? Voortaan maar niet meer fietsen Luukske . Meisje van het forum waar ik Admin ben ik gisteren bevallen van 2 meisjes met 25 weken en 4 dagen! Godzijdank gaat alles goed met de kleintjes (tot nu toe) ze ademen zelfs al zelfstandig. Maar 25 weken en 4 dagen was ze! Heeft gevochten om zwanger te raken via de MMM en dan krijgt ze dit... Was er gisteren echt helemaal ondersteboven van toen ze me smste!