Clomid deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nen, zijn idd die bonnen....en ze zijn ter overbrugging van de mama en baby doos, die uit de collectie is gehaald....denk dat na de 30e nov nieuwe aanbiedingen komen....

als ik jou was, zou ik gewoon regelmatig een pakje halen....al helemaal als het er 2 zijn, haha, dus print het een paar keer uit....mijn moeder heeft een deel ingeslagen voor mij, en als het te veel voor jaapie is....heb een stel vriendinnen/familieleden die ook zwanger proberen te raken, dus dan bewaren we die gewoon....

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ luukske, dat is een goeie tip idd!! Wij moeten dit weekend maar eens een printer aanschaffen haha. We hebben een oude printer en die doet het niet op onze laptops met Vista..

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Nen, dat heeft niks te maken met die 1 maand pil en het BMS. Jij stelde de vraag wat ik ervan vond om dan weer aan de pil te gaan. Ik gaf daarop aan dat het me niet boeit, omdat me cyclus altijd goed is gekomen na het stoppen met de pil. Behalve met de prikpil :(.

Daarbij ben je verplicht eerst een maand aan de pil te gaan bij een lang protocol alvorens je met IVF start. En ik ben al 3 maanden aan de pil geweest vorig jaar, zonder enig resultaat ;).

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ik hoef niet aan de pil voor de IVF, mag gewoon beginnen als ik ongie word...?!

Heb nog maar 1 KV-testje en drink vandaag heeeel veel...
    Denk dat ik 'm bewaar voor morgenochtend en haal dan in de loop van de dag wel een nieuw doosje ;)

Nen, lekker gegeten?
    Laurise, have fun straks :) :) !
    Luukske, voorraadje is altijd handig...!!! ha ha!

xxxxxxxxxxxxxxxx

xxx

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, maar jij krijgt waarschijnlijk geen lang protocol en jij zit niet in het UMCU ;). En in het UMCU is dit standaard, valt niet over te onderhandelen!

Ben benieuwd naar de testen :D

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Juulz
    Hahaha dank je gaat vast weer lukken :) blijft gelukkig leuk! Al heb ik vandaag wel een depri /huil dag maar hij kan mij vast wel opvrolijken..
    Oo ik ben zoooo benieuwd naar je test van morgen.. en als je toch een nieuw doosje haalt. Haal meteen even cb digitaal.. is zoooo leuk als er straks zwanger opstaat!!!!

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Babii,
    Oh ja.... nou ja, die protocollen zullen wel ergens goed voor zijn denk ik dan maar... Hoop gewoon dat ze HELPEN en WERKEN bij jou!!! En ik duim voor jou lieverd!!!

Nen,
    geeft nix dat je die test niet hebt gevonden... Ik berust me maar in het Nog Onbekende Lot... Kan niets anders dan hopen... en bidden... en morgen nog een testje wagen...

Laurise,
    Die digi heb ik al in huis, maar die vind ik te duur om nu al te gebruiken, ha ha!!! Dat doe ik pas als er zondag nog geen spoor van ongie is en de KV-tjes nog strepen...
    Maar ik weet het niet hoor.... Ik duim en bid alleen maar... Het verlangen is zo groot...

Herken jouw huil en depri-bui heel goed... Ik balanseer ook tussen hoop en wanhoop. Tussen verdriet en verlangen. Tussen vol goede moed en moed die dan zo weer in de schoenen zakt en het vooruit kijken zo mistig maakt...
    Heb het vandaag ook een beetje. En gisteravond hadden we het even verre van gezellig... Mijn vriend verweet me dat ik niet vrolijk was en alleen maar commentaar had op alles (stomme aanleiding, omdat ik vroeg of wat hij op tv aan het kijken was echt aan het kijken was of dat ik iets anders op mocht zetten...)... Dat had ik niet mogen zeggen... Misschien was mijn toon ook verkeerd, maar ik was nog onwijs moe van de reis, de verhuizing en ... ik was gewoon heel moe. Maar hij was ook moe, dus dat was geen excuus... En dat ik moe was van de hormonen mag geen excuus zijn volgens hem. Wilde in bad gaan en toen zei hij weer, loop maar weg voor de discussie... Ik heb echt zitten huilen. Ben heel erg gespannen voor de mogelijke IVF die ons te wachten staat en verwacht gewoon begrip van zijn kant. Normaal is dat er echt, maar gisteravond... We zijn met een heel naar gevoel gaan slapen en vandaar dat ik de hele dag al :( :( voel...
    Er is misschien net wat teveel op ons bordje gekomen de afgelopen tijd :( :(

Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

Anyway, laat jouw vriend je vanaaf maar even lekker verwennen... ;) !

dag lieve meiden!! Fijne avond alvast! xxxxxxxxxxxx

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ juulz, het is allemaal ook niet niks. Als het nu niet raak zou zijn (waar ik NIET in geloof!) dan ga je een traject tegemoet wat naast geestelijk ook lichamelijk zwaar is. Kan me heel goed voorstellen dat je je daar erg zorgen over maakt en dat je daardoor soms anders uit de hoek komt dan dat je zou willen. Stomme hormonen ook.. Ik hoop dat je morgen een wat donkerder streepje komt laten zien meis! En vanavond uitpraten met vriendlief en daarna lekker knuffelen! xxx

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Juulz, net wat Nen zegt: het is niet allemaal niks! Godzijdank riep mijn gevoel vanaf dag 1 (althans mijn dromen) dat ik voor IVF door moest, dus was er zelf aardig op voorbereid.

Maar toen manlief het hoorde was het wel erg dubbel. Hij was er erg gespannen onder, maar gelukkig nu na 4 maanden is hij eindelijk hartstikke positief erover.

Het is meer dan logisch dat jij gespannen bent voor de IVF, ik ook hoor ;). Het is een slopend traject de MMM dus af en toe mag je zo wel tegen elkaar doen. Als je het maar weer goed maakt :D.

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Juulz
    Mooi dat je die al in huis hebt, ja die moet je ook alleen doen als je kv testen positief zijn.. ik heb hem ook standaard liggen voor na de kv positief test..

Ooo ik herken zoo in wat je zegt, ene keer vol moed, de andere keer zakt de moed net zo hard weer naar beneden, de ene keer vrolijk lief en aardig, de andere keer boos, onaardig, kattig. Van het weekend was ik bij mysteryland harstikke gezellig, wijntje zonnetje goede muziek en ineens pats boem loop ik daar jankend rond.. ik zei ook al vanmiddag tegen mijn man, ik ben al een jaar mezelf kwijt..dit ben ik niet.. ik wil dit niet meer.
    En inderdaad je relatie..pfff hoe sterk die ook is, wij hebben ook al meerdere dingen mee gemaakt maar dit, dit geeft zo'n deuk in je relatie/huwelijk.. vooral als je alle twee moe bent, jij je hormonen, je man die jou weleens zat wordt (dat snap ik ook, voor hun is het ook niet altijd makkelijk en is het ook bij hun weleens op).

Lieve juulz ik hoop dat je weer gepraat hebt met manlief en dat hij je even flink heeft geknuffeld.. Samen zijn jullie sterk.. Ik hoop dat je kunt slapen en ik kan niet wachten totdat ik morgen mijn computer opstart en een positieve test van jou zie!

Gelukkig ben ik weer vrolijk gemaakt door manlief...met een goed resultaat :) we zeiden net ook al het is toch ongelovelijk, we doen het nog steeds met plezier en liefde en dan nog niet raak..

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Prachtig verwoord Laurise! Vindt het ook erg knap van jullie, want ik begin gewoon te janken als we moeten pffff...

Ik lees net overigens dit op een site van gynaecologen (weet ik dat dit niet ernstig is i.v.m. BMS e.d.:

De bloeding (menstruatie) zelf duurt meestal niet korter dan 1 dag en niet langer dan 7 dagen. De variatie van vrouw tot vrouw is dus groot. De hoeveelheid bloedverlies is wisselend. Gemiddeld is het ongeveer 50 ml. Te weinig bloedverlies kan geen kwaad: u bent niet minder vruchtbaar als u weinig of kort menstrueert.

Gyn-Care :: Gynaecologie & Verloskunde HagaZiekenhuis (Den Haag) :: normale cyclus

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

@babii
    Dank je :) en ja gelukkig houden we er alle twee erg veel van.. en het is weleens zo dat we het zelfs moeilijk vinden om om de dag te doen want soms doen we het het liefst elke dag ;) hiervoor ook al.. vervelend zeg dat jullie er geen lol meer in hebben en dat je dan verdrietig bent..hebben jullie wel al van alles geprobeerd..eens over een andere boeg gooien.. ect..

Oke dus het minder menstrueren zegt dus niets over je vruchtbaarheid..en dus niets over je bms..begrijp ik dat goed hieruit..

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Pfff hou op schei uit, dat helpt allemaal niet meer haha. Ben alleen verdrietig als we moeten hoor, kan dat niet meer opbrengen!

Maar spontaan komt het weer redelijk terug nu :D.

Nee, minder bloed zegt niks over vruchtbaarheid, dus ook niks over slecht BMS. De ene vrouw bloed veel en de ander minder. Ben wel blij dat te lezen ;). had mijn gyn gelijk!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

@juulz, en nog getest?

@babii, idd het hele MMM traject is niet niks....
    en als mensen er lakoniek over doen, kan ik ze wat doen....
    ik heb de 2e keer MMM trouwens als veel zwaarder ervaren, terwijl ik van te voren dacht dat ik het de 2e keer wel makkelijker zou vinden....

@laurise, gooi het eruit...als je even niet lekker in je vel zit...
    hopelijk gaat het vandaag beter....

@all, vannacht lekker geslapen, vanochtend kwam Luka een beetje ziekjes onze kamer op....het is weer de tijd voor de bronchitis...

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Luukske, wat fijn dat je zo goed geslapen hebt vannacht! En inderdaad, mijn zusje zegt: ach met IVF ben je zo zwanger, terwijl je haar keer op keer van dat BMS verteld.... Ze wil het gewoon niet begrijpen :(. En dat ze dan zo laconiek over IVF denkt, nou ik kan haar dan wel wat!

Kom vanochtend om 07.30 uur @ work en er is helemaal niemand. Doe me jas uit en voel keihard een steek links in mijn buik :(. Ik denk AUW wtf is dit :(.

Doe me jas uit, kijk onder me truitje, komt er verdorie een wesp onder vandaan. Inmiddels een aardige steek die helemaal rood was, huid werd ook aardig rood, warm en begon te kloppen,. Aangezien ik allergisch ben voor wespensteken en normaliter een erge allergische reactie krijg, moest ik direct door naar de EHBO.

Pfff prik gehad (Anti allergie) en antibiotica mee en een erg dikke plakkaat op mijn buik :(.

O ja en verlies nu weer bruinigheid van onderen :(. Dus nog niet over de menstruatie :( Is wel een klein beetje hoor, kan zo een hele dag met een tampon doen (doe ik niet hoor).

En temperatuur doet raar, maar goed (was vannacht om 03.30 uur plassen en normaliter sta k niet op tussendoor en temperatuur ik om 6 uur. Nu dus ook, maar was al opgestaan dus echt geldig is ie niet...

282197 Ovulation Charts

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, wat vervelend zeg....ben je er niet ziek van? een rode plek is ook al vervelend, maar als je je er ook nog zo ziek van voelt, is het helemaal balen....
    enne je temp is idd een beetje raar, herken het niet in vergelijking met die van mij....

ik herken die opmerkingen van je zusje wel....het wordt zo vanzelfsprekend gevonden dat de MMM echt "wondertjes" brengt, alsof het niks is, en je ze bijna cadeau krijgt.....nou niet dus....

dikke knuf, meissie!!

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou mijn zusje moet serieus eens gaan ophouden met die opmerkingen :). Het is gewoon niet vanzelfsprekend dat de MMM een kindje brengt.

Nou het is helemaal rood, maar in het midden zit een dik plakkaat, die keihard is. En dat plakkaat kon zich gaan verdelen over me gehele buik. Hij is ook aardig warm :(. Pijn doet hij ook, de steek alleen al deed zeer :(. Maar goed, nog 1 dagje werken en dan weekend :D.

Temperatuur kan volgens mij komen doordat ik om half 4 vannacht wakker werd van muziek van de buren en ik dus naar de wc moest. Normaliter slaap ik aan 1 stuk door, maar nu moest ik eruit, plassen en weer slapen. Veel liggen woelen, omdat ik niet meer in slaap kwam, dus kan best dat mijn temp door eruit te zijn gegaan al gestegen was.

En daarbij verlies ik net weer een beetje bruin slijm (gisteravond en vannacht niets) en net ga ik weer naar de wc en nu bruinig slijm. Gistermiddag was het nog helderrood, nu vies bruinig. Zal wel het laatste zijn wat eruit moet :).

Ben reuze benieuwd of er wel een ei gaat groeien hoor... Vrees het ergste deze ronde... Willen ze me in de gaten houden, zal je zien dat er niks groeit.

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, ik blijf hoop houden voor je!!

@all, wil even iets met jullie delen, haha:

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whahahahah geweldig!!! Wat lief eigenlijk :D. Dat ie in de box gaat liggen hihih.

Nou gelukkig heb jij nog hoop :D. Als je weer eens tijd hebt, wil je dan weer pendelen?

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

#3600 Laurise, 3 sep 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2010
    @babii en @ luukske
    Ooohh ook heeeel herkenbaar, word zo gek van de mensen om me heen..:x ach joh wees blij dat je hulp krijgt.. en ja een pilletje en hup klaar... En mijn vriendin laatst, ik vertelde over de opvliegers, ja daar moet je maar aan wennen he, nou ik weet niet hoor ik ga er aan wennen als ik 60 ben maar niet als ik 26 ben! Niet van wat vervelend ofzo nee ik moet er maar aan wennen want tja ik wil toch een kind grrrrr...:x

@babii
    O wat vervelend dat je door een wesp bent gestoken, leven die nu nog..:( en dat je allergisch bent.. hopelijk gaat de plek snel weg.

@Luukske
    Ooo wat lief die foto van je zoontje in de box haha :) vind hij het leuk dat hij een broertje krijgt?

@Juulz
    En en en meis.. heb je al een mooie test.. duim duim duim

@Mielenl
    Hoe is het met jou?

@spannendetijden
    Je doet je naam eer aan.. waar ben je ;).. en ben je met z'n tweeen ;)?

Hier weer wat beter, ze zeggen weleens dat je extra graag wil klussen als je ei hebt:).. nou ik denk op basis van die uitspraak dat ik mijn ei gister heb gehad :D als ei er gister was heeft hij een 3 dubbele lading gehad :D erg he :).. ooohhhh bijna is het dinsdag! O ja ik weet niet wie het zei maar als je opvlieger weg zijn dan is je ei ook geweest.. of is dat op een ander forum haha. Nou opvliegers zijn wel minder.. en een giga koortslip die ik al anderhalf jaar niet heb gehad..

Deel Deze Pagina