Babii, ik wil je even een dikke knuffel geven. Meer kan ik helaas niet doen, snap dat je het af en toe even niet meer ziet zitten. T is ook niet eerlijk allemaal.xxx
mielenl, wat een super mooie uitslag! ik brand een kaarsje voor je! babii, dikke knuffel! luukske, heel erg veel succes morgen, echt spannend!! hoop dat het allemaal zonder complicaties verloopt! ik denk aan jullie!! je hebt gewoon morgen jullie knulletje in jullie armen, wat een heerlijk vooruitzicht!
Luuske heel veel succes morgen en hopelijk komt het helemaal goed!! Ik denk aan je!! Einad bij jou schiet het ook al op..sterkte! Babi ik snap percies hoe jij je voelt en denkt, ik heb die stap ook genomen en dacht bij mezelf straks is er geen bevruchting en geen embryo of misschien dat de poging mislukt dit alles krijg je in gedachten. Maar je moet van het positieve en het negatieve uitgaan...Hoe moeilijk het ook is, ik kan je alleen zeggen dat bij mij die hele ivf poging best meeviel het ergste waren bij mij die 2 wachtweken!!!! heel veel sterkte schat!!
Dank jullie meiden! Alleen zit ik ook nog met mijn BMS he . Vandaag is CD4 en heb nog amper bloed op mijn tampon zitten. Dan maak ik me direct weer zorgen over het BMS, want je hoort toch veel te bloeden bij een DIK BMS ...... Afgelopen ronde had ik juist lang gebloed, maar dit was omdat ik tussentijds met de pil moest stoppen dus kreeg er ff een ontrekkingsbloeding bij. Heb uit mijn hoofd 2 dagen best heftig gebloed en sinds gisteren minder en nu lijkt het wel "over" te zijn... Dan zal mijn B<S wel niet goed geweest zijn. Stront irritant dit lichaam, bah!
Babii had je nu ook de pil geslikt voor deze "bloeding" wanneer moet je voor tussentijdse echo? ik duim zo voor je... Geloof het komt goed.. na alles wat je al hebt moeten doorstaan , wordt je ooit beloond.
Nee, voor deze bloeding heb ik niet de pil geslikt . Ik moest zodra ik menstrueerde aan de pil beginnen, had ik ook gedaan maar toen ik op CD4 terug kwam bij de IVF arts, moest ik direct stoppen omdat ik ene kort schema kreeg. Vandaar dat ik ook 9 dagen ongesteld ben geweest (ontrekkingsbloeding erbij) en ook een verlaat eitje had op CD18.... Maar heb nu dus niet de pil geslikt . Ja, het komt goed hoor ik al z'n 2 jaar haha. Maar ben gewoon even over de zeik door al die ellende in mijn lichaam. Snappen jullie nu waarom ik amper meeschrijf? Ben momenteel zo negatief over mijn eigen lichaam.... Pffff als dat BMS maar groeit!!!
hoi lieverds,.... ik wilde jullie even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben hor!!!!!! ik ben alleen veeeeel minder actief opt net! heb gister een tussentijdse iui gehad omdat het ziekenhuis in verbouwing was moest ik wachten :s heeel irritant en omdat ik zo ontzettend baalde en teleurgesteld was mochten we tussen de ivf door een iui! en moet nu weer 2week wachten! eitje wou eerst niet groeien en heb weekend dubbele dosis clomid gehad en zaterdag gelukkig toch iui! ik was te laat voor ivf maar als ik nu over 2wk menstrueer krijg ik meteen vanaf dag 2 progynova en dan mogen we alst slijm dik genoeg is weer naar het AMC voor embryo terugplaatsing meisjes,...ik kom gauw ff mee lezen( wat ik af en toe wel via mobiel doe hor!!! maar kan dan niet reageren) en hopelijk ben ik gauw weer lekker actief op de site dikke knuffel en kus en hopelijk tot gauw!!
@ Luukske, meid heel veel succes. Hopelijk kom je ons snel vertellen dat jullie mannetje er is!! Laat dat lekkere kereltje maar komen!!!!!!!!!
@luukske.....Heel veel succes vandaag...spannend!!!! Ik hoop dat je ons snel blij nieuws komt vertellen......SUCCES!!!!
Goedemorgen meiden!! Ik dacht al babynieuws te lezen hier, maar ik zie dat Luukske vandaag wordt ingeleid!!! Meid, heel veel succes!!!! (en goed dat Jaapie nog zo lang geduld had, bijna 38weken!!!) Babii, ik heb samen met je hubs hele goede hoop! Maar ik snap je ook erg goed dat je soms helemaal de hoop kwijt bent en soms het idee zal hebben: waar doe ik het nog voor als het steeds op niets uitdraait. Maar echt meid, blijf de goede hoop houden! Hele dikke knuff!!! Eehhmm... heb alles wel gelezen maar weet het nu effe niet meer Liefs Kimonootje
@Luukske ik denk dat je het pas leest als jaapie er al is maar wil je toch heeeeel veel succes wensen, ja kan het en geniet extra van deze laatste keer (voor zoverre je van genieten kunt spreken natuurlijk tijdens de bevalling ) Ben heel benieuwd naar de naam en fijn dat hij als alles goed is gewoon naar huis mag! @Babii Snap je onzekerheid..het hangt ook van zoveel factoren af..en ja de hoop is soms ver te zoeken maar ik blijf voor jullie hopen en duimen! En soms komt het juist op het moment dat je het niet verwacht (had ik.. en hoop dat je mij volgt) @Bdrcm Hoe is het met jou? Bijna je NOD, nog steeds zwangerschapsverschijnselen? @Juulz Wanneer is jouw NOD meis...ik denk nog steeds aan je! @Mielenl Wow wat een mooie progesteronwaarde!!!!! En inderdaad zo vroeg om dpo 3 al zo'n waarde...ziet er voor als nog goed uit! Al zwangerschapsverschijnselen? Ooooohh ik duim zoooo hard voor je...wanneer is je NOD? Kom gauw naast mij op de wolk! @Spannendetijden Hmm even een iui ertussen door..wel gek maar aan de andere kant wel fijn dat je niet helemaal stil staat..enne de wonderen zijn de wereld nog niet uit..wel fijn dat als het nu niet lukt jullie wel weer door kunnen gaan met de IVF.. @Lima Hoe is het met jou? Fijn om weer thuis te zijn? Je kleintjes nog lekker veilig in je buik..echt fijn..nog even blijven zitten hoor! @Marsim Zwaai
@ Laurise, zwaai terug!! Alles goed verder?? @ Lima, heey meid hoe is het met je en met je kleintjes? @ Babii, meid kan me je gevoel heel goed voorstellen. Blijf hoop en moed houden hoor. Ook ik heb nog steeds een goed gevoel bij jou!! @ Spannendetijden, hopelijk over 2 weken goed nieuws!! @ Mielenl, superwaarde meid nu hopen op iets heel erg moois. @ All, hier weinig nieuws. Morgen worden we als het goed is weer oom en tante en krijgt Isa er een heel lief klein nichtje bij. Ze is dan niet meer de jongste, haha. Ben heel erg benieuwd en ow wat is dat dan toch weer klein denk ik. Morgen gaan ze mijn schoonzusje inleiden en over een paar weken is mijn eigen zusje aan de beurt. Ow ik ben zo benieuwd naar de meisjes en naar de namen.
@Marsim Ja hier alles goed! Van het weekend de kinderwagen gekocht en de box opgehaald en vanavond mogen we eindelijk ons beebje weer zien!! Zo'n zin in!!!! Heb al gegoogled op echo's met 10.5 en je ziet al aardig wat! Dus leuk leuk, hopelijk word ik ook niet terug gezet haha. Ooeehh spannend je schoonzusje bijna bevallen en ook bijna je zusje, grappig allemaal meisjes in de fam. Leuk voor Isa!!
@ Laurise, meid fijn om te horen dat alles goed gaat en beebje gluren dat blijft leuk. Er is idd met 10,5 week al best wat te zien, geniet er lekker van hoor!! @ Luukske, meid ik ben zo ontzettend nieuwsgierig hoe het bij jou gaat. Hopelijk verloopt het allemaal een beetje vlotjes en kan je die kleine man snel in je armen sluiten.
Hey lieverds, Lees straks even bij, maar zag dat Luukske wordt ingeleid!! Toi, toi meid!!! Ga nu even eten, antwoord strakjes. x xx
LUUKSKE!!! Toi toi toi meis!! Hopelijk heb je je knappe zoon al in je armen en viel het allemaal mee! xxxxxxxxxxxx
Wat maak je het spannend Luukske! Iedere keer denk ik... een reactie op het forum.. zou het zo zijn.. Ik hoop dat alles goed gaat en jullie, jullie knappe ventje al in jullie armen hebben!
Vandaag heb ik me aangemeld voor onze eerste iui behandeling. Mijn eerste Clomid geslikt... wat een smerig spul zeg Bitter! Heeft iemand daar bijwerkingen van gehad? In de bijsluiter zagen de bijwerkingen er niet zo prettig uit. Volgende week woensdag de echo en dan krijgt mijn vriend prikles. Ik zie het niet zitten om mezelf te prikken dus hij gaat het doen. Heeft hij ook een taakje Wat zijn jullie ervaringen met het prikken? Ik vind het heel spannend en zie er best tegenop... vooral tegen negatief bericht. Groetjes, Birgitte
Birgitte op welke cyclus dag zit je?? Helaas wel bij werkingen gehad van de clomid hoofdpijn vooral en aan het eind van de cyclus ca 4 dagen voor NOD al vel bruine afscheiding. Wat moet je straks prikken?? Pregnyl?? Ik snap dat het lastig is je zelf te prikken (ik doe het wel zelf) maar ik heb een med achtergrond. Vragen stel ze gerust helaas ervarings deskundige. Succes!!