@ mamakoen nee we houden het nog even voor ons, eerst maar eens de eerste echo afwachten. En dan hopelijk met sinterklaas het goede nieuws vertellen vervelend dat je longen nog steeds zo slecht klinken. het weer is er natuurlijk ook wel naar, ik hoor het zo veel om me heen! Ik hoop dat je dan nu meds krijgt die beter helpen!
@mamakoen, jeetje zeg das balen dat het nog niet lekker klinkt.... spannend dat je gaat spuiten, hopelijk heb je het geluk zoals en nen en ik, we zijn beide in de eerste ronde spuiten zwanger geraakt.... @nen, nu we het er toch over hebben.....waar ben je!! @mielenl, geniet van je weekendje weg....en ik hoop snel met babynieuws te komen.... @all, ben aan het twijfelen of ik nog even naar de kapper moet gaan....
@ Mamakoen, jeetje vervelend zeg die longen, Hoop echt dat het snel wat beter gaat!! @ Mielenl, veel plezier dit weekend! En Isa een reusje, nou dat valt mee mijn schoonzusje heeft een dochtertje op de wereld gezet van 56 cm lang, mijn zusje van 49 cm al denk ik zelf dat ze kleiner is, wat een verschil dan he. @ Luukske, wat balen zeg dat "Jaapie" nog steeds niet veel van zich laat horen, grrrr. Hopelijk snel actie!! En naar de kapper, niet twijfelen maar gewoon lekker doen. Lig je er straks netjes bij, haha. @ Babii, een intervieuw, eng hoor. Das niks voor mij. Succes ermee en wat je zelf al zegt zal idd achterwegen laten dat je zelf in de mmm zit en ivf moet ondergaan.
Luukske; ik zou gaan, hoor. Nu kan het nog relatief makkelijk. En zelf voel ik me altijd super lekker nadat ik bij de kapper ben geweest.. Mielen; ik hoop op een super leuk sinterklaas cadeau voor je ouders!!! Fijn weekend. Brdcm; lang niks van je gehoord. Hoe gaat het daar?! Ik duim voor je, hoor. Hier BALEN: zojuist gebeld door de huisarts. Ik moet weer aan de prednison:x. Weer een stootkuur van 5 dagen. En nieuw; daarna pas rustig afbouwen met om de twee dagen 5 mg minder. Tsja, dat is dus een probleem. Want dan zit ik nog aan de prednison als ik aan het spuiten ben. Dat heb ik zojuist aan de assistente verteld. Zij gaat het even navragen maar ik moest me er op voorbereiden dat het zwangerschapsgebeuren even in de ijskast moet:x. Vanmiddag word ik weer teruggebeld. Meiden, sorry, beetje ego, maar ik baal hier echt enorm van. Waarom kan het nou niet gewoon normaal gaan. OK, uit de klaagmodus; misschien valt het mee en wat maakt die ene maand nou toch uit. Zwaai, zwaai, MamaKoen
@ MamaKoen, dat is een normale startdosering. Ik heb ook Menopur gespoten en het is vrij makkelijk. Wel bijtend spul overigens, dus kreeg als tip om dan met een ijsblokje de plek te verkoelen. Zo valt het bijten mee . Wat balen dat je aan de predinson moet . Mag je dan niet tegelijkertijd met spuiten gebruiken??? @ Luukske, potjandozie! Zit Jaapie nou nog steeds lekker in Mama zijn buik??? Joh, die zit wel lekker haha. Wel super balen dat je z'n pijn hebt aan je polsen. Hoop dat het snel verbeterd. Haha, ja weet nog dat je dat zei, al denk ik niet dat het december wordt, want het ziekenhuis is in die maanden dicht, mits het begin december wordt . @ Mielenl, heeeelll veel plezier bij je ouders! Weten ze al dat je zwanger bent ? Ik bedoelde trouwens met het uitflikkeren van, mijn werk . Heb net nieuw werk dus ga niet keihard op TV roepen: ik ben bezig met IVF blabla . Is niet omdat ik me ervoor schaam, maar puur om mezelf te behoeden. Kom graag voor IEDEREEN op, maar hierin moet ik wel aan mezelf denken. Have fun het weekend meissie! @ Marsim, mijn nieuwe werkgever weet dat ik niet normaal kinderen kan krijgen en weet dat ik belangenbehartiger bij Freya ben, dus regelmatig intverwiews krijg. Ze hadden ook het krantenartikel met het interview al gezien. Echter ga ik niet roepen dat ik IVF onderga, maar mocht ik zwanger willen worden dat ik dan ook aan IVF gelinkt ben. Wellicht stellen ze gewoon vragen waarom ik vind dat het vergoed moet blijven.
Als me nieuwe werkgever het maar niet gezien heeft . Nee hoor, dan heb ik het voor Freya gedaan.En dan lieg ik niet, ze weten immers dat ik veel voor Freya doen en kennen mijn probleem!
He Babii: ik heb je gezien. Je was geweldig! En bedankt voor de tip van de ijsjes Zwaai zwaai naar iedereen!
Gaat lekker plakken op je buik... Gaat goed met je, met spuiten, wanneer weer echo? Ga ik gewoon keihard voor je duimen. En komende week, punctie-week of nog niet?
Poe, dat plakt zeker lekker . Zeker als je er nog een klodder slagroom op doet . Als ik aan ijs denk, denk ik aan ITALIAANS ijs met een vette klodder slagroom, jummie . Ik heb maandag weer een echo, maar heb echt het gevoel/idee dat het BMS niet opschiet en niet dikker wordt. Ik weet dan ook niet meer wat te doen, want dan wordt het gewoon niet dikker bij mij . De arts zegt het kan prima dat dit jouw BMS is hoor. Maar goed, ben zwanger geweest maar geen idee wat toen de dikte was. Ik hoop in ieder geval dat hij de 7 mm haalt en het liefst de 9 mm, maar dat geloof ik niet ...... Hoor namelijk dat veel meiden die spuiten al slijmverlies hebben *vruchtbaar* slijm. Nou ik niet hoor... Dus vrees dat het BMS niet opschiet...
Babii: heey was jij dat? Goed gedaan hoor!! Ik wist niet dat jij dat was,en dacht nog pff wat sneu zeg. Maar gaan ze nu meerdere terugplaatsen?? was toch in het nieuws? Luukske: Meid is jaapie er al? succes igg!! jUULZON: BIJNA TESTEN!!
Nee ze gaan er niet meerdere terugplaatsen, ze waarschuwen het kabinet ervoor dat mensen het op deze manier gaan doen en het kostenplaatje dan nog hoger wordt i.p.v. dat men bezuinigt . @ Luukske, ben oook zoooooooooooo benieuwd naar Jaapie! Had al op je hyves gegluurd, maar zie (nog) niks staan . Ik verlies sinds vandaag een glibberig iets uit mijn vagina whahahah. Geen idee wat het is, kan er geen draden van trekken, maar het is wel nat en glibberig. Zou het BMS nou toch groeien? Ik durf er niet op te hopen en denk van niet, dus maak mezelf niet blij met een dode mus.... Maar damn wat verlang ik naar een goed BMS! xxx
Hoe het hier is? Tja... Niet echt, ik wacht op mijn ongie zullen we maar zeggen. Hoewel ik niet weer of mijn NOD ma of di is... Nog steeds snotverkouden, hoofd zit echt vol. En ik had dus besloten echt niet eerder te testen maar af te wachten. Had dus ook geen tests in huis, op zo'n dure clearblue na die je toch pas gebruikt als het al raak is met een kv-testje . Nou had een vriendinnetje me met de de post een testje gestuurd die ze over had (is in april bevallen van haar 3e), dus ik dacht, waarom niet. Was een gewone Etos-test. Nou: omowit weer. Story of my life. Dus wachten maar weer.... En dan IVF-poging 2... Beetje een down op het moment, sorry meiden... xxxx
Babi je was echt goed heb net gekeken op rtl gemist en het was een klein stukje van het nieuws...je ziet er mooi uit..