@ einad balen dat je suikerwaarde te hoog is. Belangrijkste is dat het met jullie kindje prima gaat he Succes bij de dietiste! En de harde geluiden vallen best mee hoor (ga zelf maar onder water zitten, dat dempt het geluid wel ) Anders gaan jullie toch iets anders doen? Lekker uit eten ofzo? @ babii moeilijk hoor, maar ik denk dat ik uit zou gaan van wat ze in het zkh hebben gezegd. En als ze dan morgen toch zeggen dat ze 18 goeie eitjes hebben, dan valt het toch alleen maar mee? Meis ik duim voor een toppertje en nog een paar eskimootjes (die je NIET nodig gaat hebben ) hier vanmorgen lekker gesport, had wel een beetje een raar gevoel in mijn buik na de buikspieroefeningen, maar over het algemeen ging het een stuk beter dan van de week, toen was ik zoooooo moe! ik had vanmorgen - godzijdank - weer witte afscheiding, dus ik hoop dat ik nu alle bruine smurrie heb gezien voorlopig!
@ Luukske, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mika!! Nu heerlijk gaan genieten met z'n vieren.
Luukske! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mika!!!! Is ie nu op de verjaardag van je overleden Pa geboren??? @ All, heb gewoon het UMCU gebeld en er waren inderdaad 11 bruikbare eicellen gevonden. Betekend niet dat die bevrucht worden . En 18 zullen het er nooit worden, want eitjes van 10 en 11 mm hebben we niks aan .
JAAAAAAAAAA!!!!! Babynieuws! Luukske, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mika. Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan, je je een beetje goed voelt en je lekker kunt genieten van deze bijzondere tijd! Ook gefeliciteerd voor je man en Luka natuurlijk. Babii: spannend, morgen is DE dag! Ik duim voor je, hoop op een toppertje voor je en nog wat cryo's (die je inderdaad niet nodig zult hebben, hoop ik). Goed dat je gewoon even hebt gebeld, dan weet je tenminste hoe het zit. KNUF! Morgen ben je weer een stapje verder richting jullie wondertje. Mielen: fijn, geen bruinverlies meer. Volgende week echo, toch?! Killing he, die eerste weken. Liefs Lima: hoe is het me je? Al babynieuws?!! Jeetje, zeg, gewoon al 4 cm. ontsluiting. Spannend, hoor! Marsim: gaat het goed met de kleine meid? Einad: balen, zeg, van je suikers. Wel fijn dat het met beebje goed gaat. Ik ben benieuwd wat ze er maandag van zeggen. Is dieet genoeg, of moet je misschien insuline gaan spuiten?! Laurise; alles goed met je?! Wanneer moet jij weer op baby-controle? Krijg je nog een echo? En loop je al bij de verloskundige of nog in het ziekenhuis?! Ik ben het even allemaal kwijt... All: hier gaat het wel redelijk goed. Met benauwdheid stukken beter als paar weken geleden, maar helaas, ik moet ook toegeven dat ik er nog steeds niet helemaal ben. Vooral 's avonds en 's morgens nog flink benauwd, lijkt wel of m'n keel dan wordt dicht geknepen. Is echt heel naar. Soms word ik er 's nachts wakker van. Ook ben ik nog wel erg moe, lig vaak 's middags te slapen, maar dat is echt zoiets wat er in slijt, dus ik merk dat niet echt meer op, maar normaal is het natuurlijk eigenlijk niet. Ik moet woensdag weer naar de huisarts, ben benieuwd hoe m'n longen dan klinken. Allemaal duimen, graag!! Spuiten gaat me goed af. Ik ben vooral lang bezig om die spuit in elkaar te zetten, wat een gedoe. Zetten gaat goed, alleen was het gisteravond wel erg gevoelig, dus ik ga vanavond maar eens een andere plek op m'n buik proberen. Woensdag moet ik weer voor FM, dus ik ben benieuwd of we dan al wat gaan zien. Jullie horen het, woensdag = medische dag voor mij! Veel liefs! Zwaai, zwaai, MamaKoen
hey meiden, hier even een berichtje van mij.... gisterochten om 7 uur in het ziekenhuis gemeld, en om 8 uur hebben ze met pijn en moeite de vliezen kunnen breken, Mika zat namelijk nog vrij los in het bekken, dus ging naar boven zodra ze toucheerden...dus ze hebben flinke druk op mijn buik gezet als tegendruk.... daarna heb ik van 8.30 uur tot 14 uur flinke rugweeen gehad, die snel op elkaar kwamen, is van 1-2 minuten zat er tussen.... om 13.30 had de gyn getoucheerd, en helaas 2 cm ontsluiting....hield het gewoon niet meer, dus om 14 uur een ruggeprik gehad....hehe, want was dat een opluchting! daarna voelde ik amper iets, en hebben ze het infuus flink opgevoerd voor ontsluiting te krijgen.....ze gingen uit van 1 cm per uur....om 16 uur had ik 4 cm, om 18 uur 6 cm, dus het klopte en ze zeiden nog dat ik netjes "op schema"lag... de verpleegkundige die mij begeleidde was zo relaxt en ontspannen, dat ze me goede instructies etc gaf, en hierdoor heb ik zelfs nog even geslapen.... om 19.30-20.00 u kreeg ik aandrang, en deze kwamen dus door de epiduraal door.... rond 20.45 uur kreeg ik echt een soort persdrang en moest ik op mijn zij gaan liggen, omdat Mika niet goed ingedaald was, en ze meenden dat het een sterrenkijkertje was.... om 21 uur kan de gyn even toucheren en bleek ik al even volledige ontsluiting te hebben, en Mika lag nu ook vast....ik mocht gaan persen... ik heb moeite gehad met de ademhaling, zat tegen hyperventilatie aan, maar heb het gered, dankzij die lieve rustige vepleegkundige naast mijn bed.... om 21.29 uur is onze zoon en broertje dus geboren. hij heet dus Mika, weegt 2970 gram en is 48 cm....dus een stuk kleiner dan ze hadden verwacht....ik had gewoon flink veel vruchtwater! hij doet het verder goed, is alleen wat misselijk...
@mielenl, haha...idd een leuke naam!! @babii, Mika is idd geboren op de verjaardag van mijn overleden pa...hubbie hoopte stiekem dat hij op die dag geboren zou worden, en ik had gewoon zo'n voorgevoel! wanneer zouden ze nu bellen voor de bevruchting door te geven? morgen toch? meis, ik duim voor je!! @all, ga even niet op iedereen reageren, dan heb ik hier een boze hubbie naast mijn bed staan....ik ga zo even douchen, want vloei behoorlijk....
@ MamaKoen, wat fijn om te lezen dat het wat beter gaat met je benauwdheid. Het is toch helemaal niet erg dat je 's middags nog wat slaapt meissie. Dan heb je overduidelijk je rust nodig en die moet je ook nemen. Wat betreft het spuiten: heb ook Menopur gespoten en het is geen fijne spuit om klaar te maken haha. Verkoel je, je buik eerst alvorens je de spuit erin zet? Ze geven ook vaak als tip om, om de dag de spuit te zetten, dus links dan weer rechts, dan weer links en dan weer rechts. Dit voorkomt irritatie. Succes meissie! @ Luukske, wauw! Echt geweldig dat je dit zoooo onwijs goed hebt aangevoeld zeg. VIndt het zo knap, want jij voelt dingen zo onwijs goed aan! Nu maar hopen dat je het van mij ook goed aanvoelt. Heb jullie prachtige aanwinst al op hyves mogen bewonderen. Het is echt een pracht mensje!!! Wat ben ik blij dat hij er eindelijk is meis!! @ All, Ik word inderdaad morgen tussen 10 en 11 gebeld of er bevruchtingen zijn opgetreden. Erg spannend, SM wilde me al brengen haha, want ze wilde mee als Oma naar de TP. Ik zei al: mams er moet eerst een bevruchting zijn haha. Liefs
Babii ik duim voor jullie. Luuske wat een verhaal maar wat fijn dat alles goed is, en net wat Babii zegt je voelt alles zo goed aan. geniet van je gezin en wij komen wel weer aanbod. ego snap niks van mij kaartje, ovutesten worden weer lichter en heb vreselijke ovu pijntjes
Je hebt nog geen positieve ovu gehad RIcmar??? Wellicht heb je even een "moeilijk" ei??? Waar is je kaartje, moet ik dan op die banner klikken? En ik hoop onwijs dat Luukske het wat mij betreft goed aanvoelt, ze roept het wel al ruim een jaar haha. Maar goed, durf niet te hopen dat het hier direct raak zal zijn...
Babii nee 2 dagen geleden was ovu test iets wat donker aan het worden maar de digi bleef ook een rondje. nu is hij veel lichter dan 2 en3 dagen geleden en nog niet positief geweest kaartje kan je zien als je op banner klikt en ik hoop dat luuske het goed heeft voor je. wat zou ze voor mij aanvoelen??
Het zou kunnen dat je eitje al is geweest, maar test jij 2x op een dag? Het kan ook zomaar dat hij nu weer lichter wordt en morgen of overmorgen ineens knalt.... Dit had ik dus de vorige ronde. Liefs
babii ik kan nu niet 2 keer op een dag testen, maar normaal stijgt het ook rustig bij mij en ik vind het zo vreemd 2 dagen geleden was hij iets donker gister veel lichter en nu ook, maar heb eipijn niet normaal,
@ Luukske, meid je bent een KANJER!! Nu lekker genieten want een boze hubbie moeten we niet hebben he. Geef een dikke knuffel aan al je kanjers.
Nou het kan best dat je eitje giga aan het groeien is meis en dat hij morgen ineens wel knal positief is! Heb het zelf echt 1x gehad dat hij giga licht werd en ik ei pijn had en 2 dagen later knalde me test.
Hey meiden, Ik knal er nu even een ego in, want we gaan zo richting UMCU.... Vanochtend werd ik om 09.50 uur gebeld en kreeg dezelfde laborante aan de lijn als tijdens het inleveren van de semen en het tellen van de eitjes. Ze vertelde me dat ik inderdaad (had ze gisteren ook al verteld haha) 11 goed bruikbare eicellen had en dat het UMCU dit altijd na ruim een uur doorgeeft (ze tellen namelijk direct). Van de 11 bruikbare eicellen zijn er 10 bevrucht geraakt, maar er waren er 6 goed genoeg om in te vriezen en 1 krijg ik teruggeplaatst (straks). We hadden dus in totaal 7 top embryo's volgens de laborante! Dus er liggen nog 6 emmy's in de vriezer, maar hoop ze niet nodig te hebben! Jullie zijn schatten! PS sorry voor de late reactie, want had het al om 09.50 uur gehoord (sorry, forgive me).... Liefs, Babii
Babii ik blijf duimen en hopelijk over 2 weken een knaltest!!. en die emmy's dat zijn alvast brusjes oke??