Wat een goede opbrengst! Echt super meis! Heel veel sterkte bij de terugplaatsing! En over twee weken een supermooie test!
@luukske...Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje MIKA!!!! Wat fijn dat alles goed gaat....lekker gaan genieten meis.... @babi....Wat een fantastisch bericht. Vandaag dus de dag van terug plaatsing....ik duim voor je meid. En dan ook nog 6 toppers in de vriezer!!!! Wat een opbrengst..... @mamakoen.... Ik ga zeker voor je duimen dat woensdag een nieuws dag voor je wordt. @all....Hier is alles nog steeds lekker rustig .... We moeten denk ik maar "gewoon" gedul hebben todat het spontaan begint. Heb dus nog steeds elke dag "oppas" maar dat is wel reuze gezellig. Anders zit ik ook maar hele dagen alleen.... Dinsdag weer controle en echo op het ziekenhuis. Ik ga vragen of ze me weer willen toucheren maar ik denk niet dat ze het aandurven. Maar ik ben zelf wel erg benieuwd of het al verder opschiet.....
@ Babii, dus er zijn een paar toppertjes, helemaal super. Succes met de tp en hopelijk kom je ons over 2 weken heel mooi nieuws vertellen.
@ Lima, nog steeds rustig daar dus. Ben benieuwd wanneer je kanjers komen. Rustig aan meid en heerlijk als je wel iemand om je heen hebt. Alleen is ook maar alleen. @ All, meiden hier nog steeds met een zieke Isa. Het lijkt alleen maar slechter te worden in plaats van beter. Ben vandaag uit de nacht gekomen. Kijk het vandaag nog even aan en anders ga ik morgen weer naar de huisarts. Het is al vanaf woensdag en het gaat me nu allemaal een beetje te lang duren. Ben blij dat ik weer vrij ben heb afgelopen nacht met een knoop in mijn maag rondgelopen. Net voordat ik wegging had ze heel erg overgegeven en was ze weer flink aan de diarree. Ze heeft er zo last van, zo zielig. Nou meiden ik duik nog even mijn bed in.
Babii: wauw, meid, 6 toppers!! Ik ben zooo blij voor jullie. Straks 1 in je buikie en de rest in de vriezer. Goede opbrengst, hoor. Heeeeeel veel succes alvast op het wachtbankje. Ik ga echt heel hard voor je duimen voor een positest over een week of twee. Dikke KNUF! En goede tip van je, tot nu toe had ik mijn buik niet afgekoeld (hebben ze me helemaal niet verteld in het zkh, maar toen moest ik weer even aan jouw ijsjes denken!). Ik ga het zeker doen. En inderdaad elke dag een andere kant, ook goede tip, ook niet in het zkh verteld! Super dank! Ik moet zeggen dat ik geen last heb van de bijwerkingen, want een enorm verschil met de clomid, zeg! Daar ben ik echt heel blij mee. Het enige wat ik soms heb is een zweempje misselijkheid, maar dat stelt eigenlijk niets voor! Luukske: wat een verhaal, zeg, altijd weer spannend een bevalling. Maar goed gedaan,hoor! Zijn jullie eigenlijk nog in het ziekenhuis of alweer lekker thuis? Alles goed met Mika, drinkt en groeit goed? Heerlijk, hoor, geniet lekker van je gezinnetje. Wij komen later wel weer! Liefs Marsim; och, gos, meisje nog steeds niet lekker. Ik zou zeker morgen even naar de huisarts met haar gaan, hoor. Je moet gewoon uitkijken met die kleintjes, just to be sure! En je eigen gevoel is echt belangrijk, hoor. Lima: jij dus nog aan het wachten. Hihi, met steeds een andere oppas! Sterkte. Zwaai zwaai aan iedereen, MamaKoen
@ Lima, aan de ene kant wel fijn dat het nog rustig is, want zo kunnen de kindjes nog net iets meer ontwikkelen in je buikkie! Ben wel onwijs benieuwd hoor meis. @ Marsim, wat ontzettend sneu voor je kleine meisje dat ze zo ziek is. Ik hoop dat het niks ernstigs is en dat ze morgen weer hersteld is. En inderdaad, beter het zekere voor onzekere nemen en richting huisarts gaan als ze morgen nog ziek is. Slaap lekker meis! @ MamaKoen, spuiten is inderdaad een hele verademing. Ik heb de hoogste dosis Clomid gehad (150 MG) en het sloeg niet aan. Ik had werkelijk waar alle bijwerkingen die je maar kon opnoemen . Ontzettend vervelend hoor! Ga jij maar goed aan mijn ijsjes denken en wissel die plekken maar goed af. De spuit komt toch direct in je bloedbaan terecht dus dat geeft helemaal niet. Als je 4x op 1 plek in een sinaasappel prikt, wordt die ook beurs . Dus ga jij maar goed afwisselen hihi. Dank jullie wel lieverds! Mijn manneke was niet mee (had onwijs veel pijn in zijn knie, lopen gaat al moeilijk), want had toch verteld dat je helaas niets ziet (geen echo en geen foto van het embryo). Hij had wel graag meegewild, maar had z'n pijn dat ik zei: liefje blijf maar thuis. Daar baalde hij onwijs van, maar een vent die niet kan lopen helpt ook niet echt haha. De toekomstige Oma wilde heel graag mee en is dus meegegaan. We werden vrij snel binnengeroepen en ik had een lieve arts (blonde vrouw, naam vergeten).... De laborante kwam binnen en zei: uw emmy is net iets verder als een 8 cellig embryo en dat is super goed. Nu weet ik niet wat iets verder is en wat het embryo nog allemaal voor hindernissen moet afleggen, maar dit zoek ik wel even uit op internet. Alle emmy's waren overigens zo.... De laborante gaf al aan dat het tot nu toe voorspoedig loopt en dat ze hoopt dat dit de ronde wordt! TP deed geen zeer, maar de eendenbek was wederom geen pretje. Ze hadden gelukkig al de kleinste klaarliggen en het ging vrij goed moet ik zeggen. Oma had tranen in haar ogen en feliciteerde ons al haha en ik heb manlief opgebeld met de mededeling: je wordt Papa haha. Die is ervan overtuigd dat het goed gaat (ik niet), maar als Oma er blij mee is hihi.... Toch apart, ons embryo is teruggeplaatst op de dag van mijn miskraam in 2006. Hoe heeft dat zo kunnen zijn!?!
@ babi wat een goed nieuws meis! Ik duim voor een mooi plakbeebje. Het is jullie zo gegund! En dan nog de bijzondere datum. Net als bij luukske heeft het zo moeten zijn... @mamakoen fijn dat de bijwerkingen meevallen! Ook voor jullie duim ik voor een prachtig kerstkado @luukske lekker genieten meis, wij komen op de laatste plaats nu
@ lima alles nog rustig daar dus. Sterkte met de laatste loodjes. Hou je het nog een beetje vol? @marsim gelijk heb je, dat je morgen met isa naar de ha gaat. Beterschap!
Luuske goed gedaan meid hoop dat je er nu lekker van kan genieten. babi gefeliciteerd en hoop op 28 november op goed nieuws. Lima meid wens je veel sterkte... marsim wat naar voor je dat het nog niet zo goed gaat met je meissie, ik zou morgen wel even naar de dokter gaan indd hoop dat alles goed komt sterkte!!
@babii, meis ik blijf erbij!! alles heeft zo zijn reden.....zo denk ik ook over de geboorte van Mika en de verjaardag van mijn pa! @mamakoen, we zijn midden in de nacht thuis gekomen, Mika drinkt goed, had gisteren alleen moeiet met zich warm te houden...maar vandaag, een super lief en tevreden mannetje! @marsim, beterschap met de kleine meis! @all, ga zo weer naar boven, de kleine man voeden, en dan zelf ook mijn bedje opzoeken....morgen is weer een redelijk normale dag, Luka gaat naar school, ik heb de kraam een paar uurtjes in huis, en hubbie gaat morgen een paar uur werken(de uren dat de kraam hier is!). meiden, ik lees mee, en denk aan jullie en leef met jullie mee!!
*zwaait heel even naar iedereen en meldt dat ze nog altijd op de aarde is... Op eigen topic weer even een updeetje, maar bij deze even veel liefs voor iedereen en een felicitatie voor Luukske, een welkomopdewereldknuffel voor Mika en felicitatie voor Babii, want die is gewoon zwanger en dat blijft ze gewoon en oh ja, had ik Miele al gefeliciteerd? Lieverds, sterkte allemaal en kom gauw weer even aanwaaien hoor* xxxx
@Luukske YESSSS "jaapie" alias Mika haha is geboren!!! GEFELICITEERD meid!!! Klonk heftig zeg, je hebt het goed gedaan!! En inderdaad weegt hij minder dan ze dachten maar dit is ook prima. Doet hij het goed? Hoe vindt Luka het? En hoe is het met papa en mama? Voel je goed? @Mielenl Wat fijn dat het bruin nu witte afscheiding is! En wat leuk dat bosch ook zo heet als Luukskes aanwinst! Bijna de echo meis..en dan zie je een heeel mooi hartje kloppen! @Babii Met tranen in mijn ogen heb ik weer je verhalen geschreven..pfff heftig maar bijzonder..er is gewoon een beginnend wondertje terug geplaatst die lekker innesteld in je mooi baarmoederwand... Mooie banner heb je weer gemaakt en op naar 28 november!! @Mamavankoen Lief dat je naar mij vraagt, hier alles prima! 22 november weer naar de VK om voor het eerst het hartje te horen..dan pas weer met 20 weken de echo... En ik loop dus gewoon bij de VK, de eerste echo met 6.5 weken (achteraf 7.1) in het ziekenhuis gehad en laatste keer gyn, die zij dat het veel leuker is om bij de VK te lopen dus mocht lekker daar heen! Fijn dat het wel wat beter gaat maar wat naar dat af en toe je keel dicht geknepen wordt! Fijn dat het spuiten goed gaat, spannende dag dus woensdag! @Juulz Ik ga je eigen topic weer even lezen, lief dat je hier af en toe ook post.. denk nog steeds aan je!! @Marsim Hoe ging het werken? Of ben je niet gegaan omdat Isa zo ziek is.. wat naar zeg dat het alleen maar slechter is gegaan.. hoe is het nu? Ben je al terug naar de ha geweest? @Lima Jeetje erg lijkt mij dat het wachten... maar ja ook wel fijn dat ze nog even bij mama in de buik zitten..
@ juulz jij ook een dikke knuff....wanneer heb je de eerste fm? @ luukske fijn dat Mika het zo goed doet! En dat jullie zo snel weer naar huis mochten @ marsim hoe gaat het met isa vandaag? @ laurise ik had te vroeg gejuicht, vanmorgen was het weer bruin. Maar ik tel af naar volgende week, de dag dat we een mooi knipperlichtje gaan zien (zei ze stoer) Hier de vorige keer tot 36wkn bij de gyn gelopen, daarna me laten overdragen naar de vk......ik wilde ineens toch niet meer in het zkh bevallen (achteraf maar goed ook, anders had Bosch langs de A16 geboren ws ) En jij ook weer naar de vk volgende week....hoe voel je je verder? @ ricmar balen meis, dat je je ei hebt gemist....hebben jullie ook niet geklust toen je die eipijn had? Toen ik zwanger raakte van Bosch, heb ik ook officieel geen posi ovu test gehad (dit keer trouwens ook niet!) Wel een duidelijke streep, maar lang niet zo donker als de controlestreep.
mielenl helaas zijn we afhankelijk van een donor en moet je dus timen, uiteraard zelf wel geklust maar dat is echt voor de fun (sorry)
owja da's waar ook......da's helemaal balen dan! Heb je normaal gesproken wel een positieve ovu test?
@ Laurise, whahaha nou wees jij maar positief . Ik geloof er niet echt in . Wil zo graag dat het raak is, maar hoezo zou dat nu na 1 ronde zo zijn? Stiekem hoop ik het een beetje heel erg, maar durf ook niet te hopen... Nou ja, jullie snappen me wel! @ Juulz, fijn weer wat van je te horen meid. Wees jij ook maar lekker positief hahahaha. @ Luukske, ook jij mag positief zijn . Ben benieuwd of je voorspelling uitkomt.... @ Ricmar, hoe kan je in hemelsnaam je ei hebben gemist, je test verdorie iedere dag. Hoe weet je dat je hem gemist hebt? @ All, Heb net het labaratorium gebeld, maar ze konden me geen uitslag geven over het embryo (wilde weten hoeveel cellig hij was). Ze hadden mijn status niet, dus konden het niet nakijken. Ze zegt (was niet dezelfde als gisteren) dat als hij boven de 8 cellig was, dat hij tussen de 9 en 12 cellen was.... Nou ja, als beebje maar innesteld, ben doodsbang (sorry voor me gezanik). @ Luukske, als je het anders voelt mag je dat ook zeggen! Liefs
SJIPSSS!!!! Ik ben in een emotionele achtbaan terecht gekomen en weet niet meer hoe of wat! Verdorie, wat maakt dit traject je onzeker!!
@ babii knuffie meis! Tuurlijk maakt het je allemaal onzeker! Maar ook ik hoop op een goede uitslag over 2 weekjes!!
@Babii Ja lieverd ik snap dat je zo denkt.. dat dacht ik ook met de eerste ronde Clomid, zal wel een probeer ronde worden, kijken wat ei nu gaat doen, kijken naar de dosis, dus had ook totaal niet verwacht dat het deze ronde raak zou zijn had deze ronde al afgeschreven maar ja toch raak de eerste ronde..dan wel met Clomid maar het zou ook zomaar kunnen dat jou eerst ronde IVF wel lukt! Maar nogmaals meis het is voor ons makkelijk praten! Snap dat je in een emotionele achtbaan zit, heb je een beetje mensen om je heen die je steunen? @Mielenl He bah wat vervelend dat je weer bruinverlies hebt, maar inderdaad we gaan gewoon voor dat knipperlichtje de 22ste hoor! Maar goed inderdaad dat je toch de keuze had gemaakt om niet in het ziekenhuis te bevallen. Waarom liep je als nog bij de gyn, maakt toch niet uit welke behandeling je hebt gehad, je bent toch uiteindelijk zwanger zoals iedereen? Geen aanval maar dat vroeg ik me even af..waarom jij of het zkh dat wil.. Ja 22ste mogen wij voor het eerst het hartje horen, kan nu al maar ja die afspraak stond al voor dat ik vooruit gezet werd maar ja we wachten maar weer geduldig af. Voel me helemaal top; manlief zei gisteren nog; je hebt gelijk lieverd wat je zelf altijd al dacht ben je prachtig zwanger en ben je een stralende gloeilamp! Ik denk dat hoe je hebt moeten wachten hoe minder last en meer je kunt genieten van je zwangersschap..ook dat ik vanaf 10 weken al een hele buik heb denk ik: beebje denkt; mijn mama heeft zo lang hierop gewacht en dat mag ze ook flink laten zien!