Clomid deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ All, meiden ik probeer later nog even op jullie te reageren. Isa is nog steeds niet beter. Vanmorgen naar de ha geweest en zag zelf ook dat het echt slechter gaat. Ze heeft al lichte uitdrogingsverschijnselen maar dit kan zelfs binnen een paar uur verergeren. Ze heeft nu zetpilletjes gehad tegen het braken. We moeten nu dagelijks terug ook omdat ze een minimale intake heeft. Als het vanavond of vannacht weer veel braken of diarree is dan naar de huisartsenpost. We houden het goed in de gaten maar het gaat hier niet echt lekker.
    Net heeft ze wat gedronken. Maar normaal drinkt ze 180cc en nu heeft ze maar 80cc op, dus echt veel te weinig.
    Meiden ik hou jullie op de hoogte maar ga nu weer even terug naar mijn meisje.

Liefs een bezorgde mama.

2. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    1,195
    0
    0
    schipperin
    Heey meiden!

Luukske, GEFELICITEERD MET MIKA!!!!! (wat trouwens freaky is, ik start de laptop op, denk gelijk: effe checken of mika al geboren is! Die naam vond ik zo leuk bij Luka passen, en nu zie ik dat Jaapie ook echt MIKA heet!!!)

Effe ego: afgelopen vrijdag heb ik de operatie gehad. Alles is goed gegaan, en het is me 100%meegevallen! Vorige keer heb ik er bijna 4uur over gedaan om overeind in bed te komen. Nu kon ik gelijk recht zitten zonder probleem. Deze gyn heeft de gassen er volgens mij meer uitgelaten. Ik voelde wel een beetje gas, maar dat was best weinig (vergeleken met vorige keer)
    En terwijl ik geopereerd werd is mijn "aanstaande" naar het gemeentehuis gegaan. Hadden gebeld of we eerder in ondertrouw konden gaan, en dat kon!! Dus afgelopen vrijdag in ondertrouw gegaan, en 15 juli 2011 gaan we trouwen!! :D

Liefs Kimonootje

3. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ marsim jee uitdrogingsverschijnselen, goed dat je aan de bel hebt getrokken. Welke zetpillen krijgt isa? domperidon misschien? Toen Bosch een half jaar was, is hij ook verschrikkelijk ziek geweest, tegen uitdrogen aan. Geen diarree maar heel veel spugen. Die zetpillen werkten toen heel goed! Ik hoop dat Isa snel weer opknapt, sterkte!

@ laurise ik mocht op zich gewoon naar de vk, maar wilde liever in het zkh blijven voor de controles. En omdat ik toch in het zkh wilde bevallen, hadden ze daar geen problemen mee.

4. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ kimonootje fijn dat de operatie is meegevallen, en gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

5. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    1,195
    0
    0
    schipperin
    Marsim, beterschap met je kleine meis!

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ahhh Marsim, dat is wel heel sneu voor je meisje hoor! Doe rustig aan en knuffel je meisje maar goed.

7. MamaKoen

MamaKoen Actief lid

Oct 20, 2008
    122
    1
    0
    Babii: dikke knuffel van mij!! Ik snap het helemaal, die emo achtbaan. Zet 'em op, en lekker spuien hier, he...;) Geen gesorry meer over gezanik, is echt niet nodig, want: je zanikt helemaal niet!!! Het is gewoon berezwaar de hele behandeling. Met alle ups en downs, moet je echt niet onderschatten, hoor. Heel veel sterkte!
    Ik .... blijf aan ijsjes denken :)!

Laurise; jij zit dus bij de verloskundige, fijn hoor, lekker een normale zwangerschap nu. Echt genieten, hoor! Binnenkort hartje luisteren. Dat is gaaf, hoor. Lijkt net alsof er een stoomlocomotief voorbij komt...maar dat is dan dus je kindje in je buik:).

Marsim; och gos, succes met de kleine meid. Houd haar goed in de gaten, he!

Kimonootje; ik ken je nog niet. Wat voor operatie heb je gehad, als ik vragen mag. Wel fijn dat het mee is gevallen!. Zit je ook in behandelingen?! Ik ben menopur aan het spuiten i.v.m. PCOS. Clomid werkte niet meer, we hopen nu op de menopur. Het is voor ons 2e kindje... je begrijpt het al.... ik ben al mama van een zoontje, Koen ;).

Mielen; weer paar daagjes dichter bij je echo!! Balen dat je weer bruinverlies hebt. Maar inderdaad: gaan voor een knipperlichtje. Ik duim heel hard met je mee. KNUF.

Hier niks bijzonders. Ik wacht a.s. woensdag rustig af. Ben erg benieuwd of er dan iets van eitjes te zien zijn.

Liefs aan allen, zwaai, zwaai,

MamaKoen

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    testen worden lichter en zie kaartje

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Hmmmm, ja die van mij is ook wel ineens giga licht geworden... Maar die 2 lijken wel donker, maar ze knallen niet.

Gebruik je deze altijd?

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik weet niet meer welke ik altijd had wel dip, maar merk weet ik niet meer

11. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    @ Mielen: ik duim zo verschrikkelijk hard voor je dat dat knipperlichtje er zit!!
    @ Babii, sjonge wat heftig allemaal meid. Ik snap dat dit verschrikkelijk heftig is voor jullie, maar je bent gewoon zwanger meiske! Het kan en mag verdorie gewoon niet anders!!
    xxxxx

12. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Brabantse, ben het nu wel, maar over 13 dagen ;)?? Hoe is het met jou?

@ Ricmar, sensitest staat wel bekend om moeilijke testen en het slecht aangeven van de LH piek. Bij mij geeft ie hem nooit aan, ja zo donker als die 2 die je ertussen hebt zitten en dat noem ik niet positief.

Ik heb de ovu testen van MatCare of Zwanger & Kids. En ik heb dan altijd een duidelijke 2e streep en zodra mijn ovulatie er is zijn beide strepen even donker. Veel beter te zien als bij de Sensitest ;). En anders de Persona gebruiken...

Maar vindt het vreemd dat de CB digitaal geen :) heeft gegeven.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik ga maar anderen bestellen denk ik zo en idd de digitale heeft ook niks weer gegeven.
    maar nee ik schat de kans groot dat hij geweest is en ach wat maakt dat maandje nou nog uit op 16 jaar

14. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Poe 16 jaar! Kan er nog steeds met mijn hoofd niet bij!!

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Ha meiden,

Bedankt voor al jullie lieve reacties. Gistermiddag ging het ineens erg slecht met Isa. Moest s'middags weer bij de huisarts komen. Toen ze Isa zagen hebben ze het ziekenhuis gebeld en konden daar gelijk terecht. Mannetje is mee geweest, gelukkig want zag het allemaal even niet zo meer zitten. Toen we éénmaal in het ziekenhuis aankwamen ging het eigenlijk alweer wat beter met Isa. Zo had ik de hele dag nog geen lach gehad en sliep ze bijna de hele dag nou dat heeft ze daar even ingehaald, haha. Schaterlachen en gillen, niet normaal. De kinderarts heeft haar nagekeken. Was wel wat uitgedroogd maar volgens arts had ze nog genoeg reserves. Als we dat wilden dan mocht ze opgenomen worden maar bij navraag wat ze dan gingen doen was het antwoord observeren. Nou dat kan ik thuis ook dus we hebben haar na een bezoek bij de spoedeisende hulp gewoon weer lekker mee naar huis genomen. Vannacht is het goed gegaan, ze heeft goed geslapen, niet meer overgegeven. Vanmorgen had ze wel weer gepoept MAAR........ niet waterdun meer dus hopelijk gaat het nu toch echt de goede kant op. We houden haar dus goed in de gaten en op het moment dat het slechter gaat dan mogen we gelijk de spoedeisende hulp bellen.

@ Kimonootje, meid gefeliciteerd met jullie ondertrouw dus 15 juli gaat jullie grote dag worden, helemaal super. En wat fijn dat de laparoscopie is meegevallen. Daar kan je dan zo tegenop zien he. Nog wel even rustig aan he!! Knuffel aan je mooie mannetje.

@ Babii, meid hoe gaat het met je?? Mijn gevoel zegt BINGO!!!!

@ Mielenl, Isa heeft inderdaad domperidon gekregen en daarna ook niet meer gebraakt. Hoe is het verder met jou? Wanneer ook alweer 1e echo?

@ Laurise, nog steeds niet van die wolk af gedonderd, haha. Gekkigheid hoor. Geniet er maar lekker van, tis zo bijzonder.

@ Luukske, meid hoe is het met jullie Mika en jullie andere man? Klopt het dat ik nog geen foto voorbij heb zien komen?? (HINT)

@ Mamakoen, hopelijk zijn er mooie eitjes te zien woensdag!

@ Lima, meid hoe gaat het met jou? Alles nog rustig?

@ Voor de rest die ik vergeten ben, sorry en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Marsim fijn dat het nu weer wat beter gaat, maar wat een schrik zo zie je maar dat die kleintjes soms zieker zijn dan we direct in de gaten hebben.
    Hopelijk nu de stijgende lijn te pakken.
    Knuffel voor Isa

17. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Marsim, ik ben onwijs blij en opgelucht te lezen dat het nu weer beter gaat met je meisje. Het is zo sneu als ze zo klein zijn en niet kunnen vertellen wat er met ze is, waar ze pijn hebben etc.

Gelukkig heeft ze een verpleegkundige als Mama dus die kon haar thuis ook observeren inderdaad. Ben ontzettend blij dat het nu beter gaat :).

Hoe het hier gaat? Het gaat goed haha.... Probeer nergens op te letten, geen pijntjes enzo want dan maak ik mzelf gek. Mijn ovulatietest is al hartstikke negatief en een paar dagen geleden knalde ie nog van de HCG.

Ga een dezer even een zwangerschapstest doen, want wil weten of de Pregnyl mijn lijf uit is. Zou me niet verbazen, want de Ovitrelle is ook altijd zo snel uit mijn lichaam.

Heb het fertiportaal gemaild in het UMCU (dit is een beveiligd gedeelte waar je 24 uur per dag in contact staat met verpleegkundigen, IVF artsen en embryologen van het UMCU). Heb gevraagd hoeveel cellig ons wondertje nu was en kreeg dit antwoord:

Hey lieverds,

Ga er even een EGO ingooien ;). Wij hebben in het UMCU een fertiportaal, je kan al je vragen online stellen. Ik heb toch gevraagd wat mijn embryo van kwaliteit was. Dit antwoord kreeg ik terug:

18. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ marsim fijn dat Isa weer iets levendiger is. Hopelijk knapt ze nu dan echt op!

@ babii oh meis ik hoop zo dat dat heel-veel-cellige klompje over een paar maandjes een mooi baby'tje is!

Hier vanmorgen even langs het zkh geweest, had gisteren bruinverlies dat steeds rozer werd, ik heb er de halve nacht van wakker gelegen. Vanmorgen ook weer een flinke klodder roze (sorry voor het vieze praatje) dus toch maar even gebeld. Mocht dus gelijk even komen voor een echo, waar ze eigenlijk alleen een zwangerschapsring op konden zien, geheel normaal voor deze termijn......dus nu afwachten wat er maandag te zien is....

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Marsim
    Zo dat is even schrikken met je kleine meid..gelukkig dat de huisarts jullie hebben doorgestuurd naar de kinderarts en fijn dat het nu weer iets beter gaat. Hopelijk gaat het elke dag wat beter en hoeft ze niet opgenomen te worden. Hoe gaat het met andere kleintjes van je (schoon)zus?
    En ja ik zit nog heerlijk op deze wolk en kom er nooit meer af haha, lekker gevoel hoor!

@Babii
    Wow nog meer mooi nieuws! Ik wil heeeel graag dat je deze maand nou eens naast mij komt zitten! Oooh wat duurt het wachten dan nog lang he tot 28 november...

@Mielenl
    He bah roze verlies... goed dat je meteen naar het ziekenhuis ben gegaan en fijn dat er een zwangerschapsring te zien is en dat dit hoort bij dit termijn.. ik weet dat het met jou achtergrond moeilijk is maar probeer er in te geloven en we gaan voor het knipperlichtje maandag!

Hier vanmorgen voor het eerst even tranen gehad in de auto.. kwam een liedje waardoor even mijn "oude" gevoelens en pijn van het afgelopen jaar naar boven pff wel lekker even maar het even niet aan voelen komen.. Verder krijg ik nu echt een babybuik!

20. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Laurise, bij welk nummer was dat, dat je zo emo werd???

Haha, ik vind het wachten niet zo spannend. Erg he???

@ Mielenl, potverdorie lieverd! Ben blij dat er in ieder geval een zwangerschapskring te zien was. Hoeveel weken ben je nu?

Ik duim onwijs hard voor je door schat!

Kom ik hier met me positieve nieuws (sorry)...

Share This Page