Uhm tja babii sweetisch house mafia ofzo haha weet niet hoe ik het moet schrijven maar werd toen gedraaid bij Mysteryland toen ik aan de clomid zat en midden op het feest vreselijk moest huilen..pfff wat voelde ik me toen ongelukkig.. Nee hoor alleen maar goed dat je niet het wachten niet spannend vindt, of was dit sarcatisch bedoeld?
Hahaha nee dat was niet sarcastisch bedoeld. Ik kan wel zenuwachtig zijn, maar als het niet innesteld dan doet het dat niet... Hoop wel dat het embryo innesteld, maar ga er niet vanuit. Ondanks dat iedereen denkt dat het de ronde wordt haha. Hmm ja sommige liedjes kunnen een betekenis hebben . Heb dat ook veel hoor.
Update Lima: Lima is vandaag bevallen van zoon Koen en dochter Lotte. Lima en Lima-man van harte gefeliciteerd en geniet van jullie kleintjes!!
whoeiiii lima en limaman gefeliciteerd met jullie spruitjes! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat het goed gaat met Koen en Lotte. Super leuke namen ook (al heb ik geen kinderen die zo heten hahaha)
Whaaaaa LIMA! GEWELDIG!!! Vond het hier al verdacht stil! Van harte gefeliciteerd met je zoon en dochter en wat een leuke namen!!!! Geniet ervan lieve schat! @ Marsim, is alles goed gegaan en zijn ze goed op gewicht etc. etc.??? Hoe gaat het met Lima??
Lima en lima-man van harte gefeliciteerd!! Echt superleuk nieuws!! Hoop dat alles goed is gegaan en het goed gaat met de tweeling! Leuke namen ook!, had echt totaal iets anders verwacht... Geniet van jullie gezinnetje! Marsim, gaat alles met je dochtertje weer wat beter?
Meiden verdere berichten over Lima volgen morgen of misschien eerder van haar zus. Het gaat verder goed met de kleintjes en Lima is ook redelijk te pas. Ze moet eerst maar even lekker bijkomen en vooral GENIETEN!!
Lima en LImaman gefeliciteerd met de geboort van jullie ukkies geniet ervan o heerlijk positief nieuws dat hebben we nodig hier
Hebben ze zeker nodig hier... Grrrrr heb het idee dat het hier over is . Menstruatiekrampjes, niet pijnlijk maar alsof het afgestoten wordt en me lichaam al bezig is met de menstruatie aan te maken.
Hey meiden, Laatste ego van vandaag.... Ik snap waarom mijn ovulatietest al negatief was.... Mijn HCG is al bijna uit mijn lijf (zie de foto van vandaag 7 dagen na 10.000 IE). Het is toch bizar dat het zo snel mijn lijf uit is????
Hallo allemaal! Hier een supertrotse tante! Ik ben er vanavond even geweest en Koen en Lotte zijn prachtige kindjes! Ben helemaal verliefd! Met Lisette gaat het nog niet zo... Het is een zeer heftig tafereel geweest waar we geen van allen rekening mee hadden gehouden. Ik zal het even kort vertellen: Ze hadden vanmorgen controle, groeiecho etc. Dit ging allemaal super en er werd gezegd dat de kids het nog prima naar hun zin hadden. Ze waren rond 11.45 uur thuis en om 12.00 uur braken d'r vliezen. Ze zijn toen naar het ziekenhuis gegaan en aldaar concludeerden ze dat het meisje met haar kontje tegen de navelstreng aanlag waardoor ze geen zuurstof en bloed meer kreeg. Ze hebben toen een echo gemaakt en haar hartje klopte nog maar er was zeer veel spoed bij om d'r te halen. Ze is toen op een bed gelegd en al rennend naar de OK hebben ze d'r infusen aangelegd en ze is toen onder algehele narcose gebracht en er is toen een spoedkeizersnede gedaan. Ze hadden geen 2 minuten later moeten zijn... Ze had vanmiddag erg veel pijn aan de buik maar gelukkig ging het vanavond lichamelijk iets beter. Mentaal is het nog niet lekker, en logisch ook! Ze heeft koen en Lotte na de narcose ff een paar minuutjes bij d'r gehad en moest nu weer wachten tot 20.00 uur dus erg onwerkelijk en moeilijk te begrijpen dat je net moeder bent geworden als je eigenlijk niet eens weet hoe je kids eruit zien... Morgen zal het vast beter gaan want het is een wervelende dag geweest.. Groetjes een trotse tante
@ Mamaleonie, ooo meid wat klinkt dit ontzettend heftig zeg! Godzijdank waren ze op tijd in de OK, maar wat moet het voor Lima onwijs hectisch zijn geweest. Met spoed onder narcose en dan je kindjes pas vanavond echt goed zien! Ik hoop dat ze snel hersteld en met haar wondertjes naar huis mag. Geef haar maar een dikke knuffel van me! En voor jou tante: gefeliciteerd!!!
Lima en tante Leonie, van harte! FIjn dat Koen en Lotte helemaal gezond zijn. Lima, knap maar gauw op! Je hebt het onwijs goed gedaan door ze nog zo lang bij je te houden in je buik. Je bent een kanjer hoor! Luukske, hoe gaat het met jou en Mika? Luka en je mannetje trots? Denk aan je meid! Babii, het klinkt spannend. Denk dat je gewoon onwijs zwanger bent meid. Miele, hoop echt dat dat roze verlies weg blijft hoor. Krijg weer nare flash backs en doet me denken aan onze mk... Had ik dit weekend helemaal toen de zwangere schoonzus van mijn broer er was: uitgerekend op de dag dat ons sterretje anders... nou ja, je weet wel. Ik duim keihard voor je! Laurise, al een buikje, wow! Einad, jij schiet ook al op hé! Marsim, heb je verhalen over Isa met bezorgdheid gelezen en ben heel blij dat je meisje weer lacht! Dan is ze op haar mooist! Zorg maar goed voor d'r. En voor jezelf! Mama van Koen, nog een dikke knuff terug! En succes! Nataly, ook succes! Hoe voel je je? Als ik iemand vergeet, sorry, sorry, sorry... Ik ben wat minder actief, omdat ik merk dat er echt op ieder topic meer zwangeren zijn. Dat is natuurlijk super, maar wel onwijs confronterend. Zal ik dan die ene statistische uitzondering zijn die niet zwanger wordt? Mijn grote angst... Heb donderdag mijn eerste echo om te kijken hoe ik reageer op de menopur.... Duimen jullie hard voor me? xxxx
@ Juulz, die test is puur om te kijken of de Pregnyl mijn lijf uit is. Dit is niet een test met HCG uit mijn eigen hoor, was het maar zo . Je bent niet de enige die zo denkt lieffie. Als mijn BMS in natuurlijke cyclus niet dikker wordt als 5.6 mm en met Progynova (kunstmatige cyclus) ook niet dikker als 5.6 raak ik ook niet zwanger. Ze plaatsen bij ons geen eens embryo's terug onder de 7 mm en daar kom ik in een kustmatige cyclus met progynova niet aan en met een eigen eisprong niet. Dus ja, ook ik denk dat ik nooit zwanger raak als het nu niet lukt. Mijn BMS wordt alleen zo dik met veel stimulatie en veel eitjes, maar ja dat gaat niet elke ronde.... Maar lieffie, ik weet wel dat jij zwanger wordt! Liefs
@ juulz helaas is het bloedverlies alleen maar erger geworden.....helderrood en veel. Die flashbacks ken ik ja......en hier een nicht(je) die (ongepland) zwanger is en uitgerekend rond de datum van ons eerste sterretje. Nouja, zijn ze in elk geval gezellig met z'n tweetjes......
@juulz, mijn duimen draaien.... @mielenl, ga even teruglezen....zie geen banner bij jou? @lima en hubbie, gefeliciteerd met Lotte en Koen @mamakoen, hoe gaat ie? @all, ik reageer even wat minder, ben overdag vrij actief, en 's avonds K.O. lig er vaak om half 8 in....