@nen Leuk een jongen, gefeliciteerd!! Lekker vroeg! Wij wilde het eerst niet weten maar kan me niet bedwingen dus nog 6 weken met de 20 weken echo weten wij het ook... Wat vervelend dat je zo moet kokken! Hopelijk is er iets voor! @Luukske Wat fijn dat Mika het zo goed doet, hoe vindt Luka het? Hoe gaat het inmiddels lichamelijk met je? Gelukkig dat het het draadje was en geen gemene onsteking! @schattigkindje Ja je bed moet op 80 cm hoogte staan.. @Brabantse Lekker dat alles klaar is en staat! Fijn dat ze goed naar beneden ligt...spannend hoor! @Marsim Gezellig dat Isa zo kletst maar 's nachts oh oh oh kleine Isa dan moet je slapen ! Weer helemaal opgeknapt? @Mielenl Jeetje meis..dat is toch wel een beetje goed nieuws, en logisch dat je met 6.1 nog geen knipperlichtje hebt gezien maar ik snap dat je die eerst wil zien voordat je blij bent. Wat zei de gyn over de bloedingen en wat hij nu zag? Hoop dat je snel weer naast mij komt zitten @Babii Hoe is het met jou? @Juulz Ooo lieverd laten we hopen dat deze gyn de directeur jullie deze keer ook geluk brengt! Wat lief dat hij zei dat hij jullie terug wilde zien bij een zw echo! Fijn dat hij meeleeft! Positieve energie is van iedereen welkom en zal mee helpen! Goed dat je even rustig aan doet voor jezelf! Hierbij mijn grootste positivo ooit!!!!! @Mamavankoen Vreselijk dat wachtbankje...duim duim voor een mooie test over 2 weken!
Bedankt voor het antwoorden alle dames. Juulz ik hoop het ook dat dit de ronde is en brand een kaarsje ook voor jou! nog een fijne avond en nacht
Ik reageer even ego maar het gaat hier steeds beroerder. Heb geen overstimulatie, maar mijn lichaam wil heel graag ongesteld worden. Ik lig al 5 dagen geheel krom van de pijn, gelukkig gisteren mijn laatste Utrogestans genomen en nu wacten. Een positieve test zal er niet inzitten, er moet namelijk een menstruatie uit. Het doet onwijs veel pijn, lig gewoon krom. Vreselijk irritant, maar hou maar op met hopen. We mogen waarschijnlijk pas in januari/februari verder voor een cryo . En dan maar hopen dat dit bagger lichaam het BMS dikker maakt.
Hey babbi geef nog niet op ik denk namelijk dat je echt zwanger bent, want ik had ook zo een onwijs ongie pijn voor de test dat ik er echt overtuigd was dat het zou komen....dikke knuffel.
Goedemorgen dames! Nen, wat leuk een jongetje!! Nu kan je gerichter een naam verzinnen of hadden jullie die al? En leuke stoere kleertjes shoppen! Mielenl, wat spannend! Ik duim zo voor je dat het goed zit!! Babii, wat vervelend zoveel buikpijn! Juulz, hoop dat er een wondertje uit deze ronde mag komen! goed van je dat je het allemaal wat rustiger aan doet, pas goed op jezelf! MamaKoen, hoe was je evaluatie gesprek nog? Ik duim voor een mooie test voor je! Hier een beetje erg onrustig gevoel, ook al wat voorweeen en flink beroerd geslapen. Suikers schieten toch weer omhoog, donderdag waarschijnlijk toch beginnen met spuiten..
Sorry ik reageer even kort Babii ik ben eigenwijs en blijf stug door duimen. Ik hoop zo dat je gevole het mis heeft en dat je over 4 dagen een knatest hebt. all fijne dag. hier aankomende ongi naar zeer vreemd kaartje (misschien geen goed ei?)
@ Mamakoen, super om te horen dat alles wat beter gaat op naar een knaltest!! @ Juulz, meid het is allemaal niet niks. Fijn dat je kereltje heerlijk positief blijft zo was ie van mij eigenlijk ook altijd. Is heerlijk waar daar put je zelf ook weer wat kracht uit. Nu weer op het wachtbankje. Meid mijn duimen blijven draaien en kaarsjes blijven branden. Ik hoop zo dat dit hem is!! @ Laurise, meid hoe is het verder met jou? Nog niet benieuwd naar het geslacht?? @ Einad, ow heerlijk he die voorweeën, haha. En bah toch die suikers weer omhoog, shit. Succes met de laatste loodjes. @ Luukske, meid hoe is het met je en met je mannen? Al een beetje een draai gevonden? @ Lima, ben erg benieuwd hoe het met jou en de kleintjes verder gaat!! @ All, vannacht toch een aardige nacht achter de rug. Isa werd weer om 4 uur wakker. Mannetje is eruit gegaan en daarna heeft ze geslapen tot 6.30 uur want toen moest mijn man ook gaan werken. Flesje gegeven en toen weer terug naar bed op goed geluk en ja ja tot 9 uur geslapen. MAMA IS ZO BLIJ, HAHA.
@babii Wat onwijs k*t dat je zoveel pijn hebt zeg! En dat pas in februari weer een nieuwe poging krijgt. Dikke knuf! @einad Balen dat je suiker omhoog schiet! @Marsim Met mij gaat het super goed! De vermoeidheid is weg en ben nog steeds een stralende zon! Maandag hebben we voor het eerst het hartje gehoord, wat bijzonder zeg! Maar blijf wel echo verslaafd haha. 11 december gaat mijn zwager een echo maken (is veearts) en 4 januari 20 weken echo en daar achteraan pretecho op dvd! En ja het gaat kriebelen voor het geslacht..we wilde het niet weten maar gaan toch voor de bijl... maar houden het voor ons zelf. Heerlijk dat Isa daarna nog zo'n lange ruk heeft gemaakt! @richmar Je hebt een mooi kaartje...maar geen ei gehad toch..hmm kaartjes zeggen niet alles, ik had altijd een mooi kruis maar waarschijnlijk nooit een ei gehad..
Updeeeetje Lima: Ze is nu lekker in huis. De kids liggen nog in het ziekenhuis en daarmee gaat het de ene dag beter als de andere dag. Ze hebben sondevoeding gekregen aangezien ze niet genoeg dronken en spuugden. Ook gaat het met de temperatuur vasthouden de ene dag beter als de andere dag. Gisteren had ik Lisette nog ff aan de telefoon en gelukkig waren de kids gisteren wat aangekomen in gewicht en ging het goed met de flessen leegdrinken. Ze wouden het nu eens gaan proberen zonder de sondevoeding, hoe dat nu gaat wil ik haar zo ff over bellen. Tevens gaan Koen en Lotte van 8 naar 7 voedingen per dag, ze willen de nachtvoeding er al afhalen... Met Liset gaat het verder goed. Vrij veel last van de hormoontjes maar dat hoort erbij. Ze doet het nu mooi even rustig aan zodat ze straks als de kindjes thuis is weer genoeg krachten heeft.
Ik krijg geen nieuwe poging haha, krijg me cryo's dan teruggeplaatst. Mits het goed ontdooit, mits me BMS op orde gaat komen. Een giga dilemma dus. Ga nu weer me bed in! Liefs
Ik ben niet zwanger hahaha. Heb niet eens de symptomen ervan . Ken me eigen lichaam inmiddels heel goed en ik heb dit iedere ronde gehad dat we klustte en ik vage testen had . Ik kan vertellen dat me testen nu zo wit als wit zijn en die hadden allang positief moeten zijn . Embryo nesteld namelijk 3 tot 5 dagen na TP in en niet later. En ik zit inmiddels al 10 dagen na TP. En daarbij heb ik al rood verloren, het zet alleen nog niet door door die Progesteron. Dus zwanger ben ik niet, dat kan ik met 1000% zekerheid zeggen. Als jij dit lichaam kent had je dat ook gezegd . Wel lief trouwens, maar niet reëel .
@ Laurise, haha echo verslaafd waar ken ik dat van. En 11 december een echo op mijn verjaardag, das leuk. En dat jullie het geslacht voor jullie zelf houden vind ik heel erg knap. Ben niet zo heel goed met geheimpjes als zulke wil het dan altijd graag vertellen. Verder kan ik wel geheimpjes bewaren hoor, haha......HINT HINT. Nee hoor gekkigheid. @ Mamaleonie, bedankt voor de update. Goed om te horen dat het met Lima wat beter gaat. Hopelijk gaat het met de kleintjes ook snel beter en mogen ze lekker naar huis. Dat elke keer op en neer reizen is ook niet niks als je zelf niet bevallen bent. En tja hormoontjes het hoort er allemaal bij maar soms kan je jezelf wel voor je kop slaan zo vervelend, haha.
@Babii Nou ja dat is toch weer een nieuwe poging tot een wonder toch.. balen dat je al rood hebt, maar dat het nog neit doorzet. Gelijk heb je, ga maar lekker je bedje in! @Marsim Hahaha wij zijn wel dezelfde types..echo verslaafd, tutten verslaafd wat hadden we nog meer haha. Grappig dat je op je verjaardag! Ik ben ook heeeeelemaaaal niet goed in geheimpjes maar ja ik vind het niet leuk als iedereen het weet en zelf kan ik het niet aan om te wachten tot 22 mei..dus tja dan maar zo..weet niet of ik het volhou hoor. Hahah hint begrepen, zal je een PB sturen (wil het niet in handtekening want zuslief had dus ook hier ontdekt dat ik dus zwanger was voordat we het kwamen vertellen).
@ Laurise, heey jij bent goed in hintjes opvatten, hehe. Het hoeft niet hoor was maar een grapje al ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig!! Wat zegt je gevoel?? Ik denk een meisje!
@Marsim Ik wil het maar al te graag delen mijn gevoel zegt vanaf het begin al een jongen... waarom denk je een meisje? Of gevoel?
Juulzon; dus we gaan gelijk op. Vreselijk he, dat wachtbankje... Hopen dat we samen 2010 met een mooi resultaat uit gaan!! Babii; dikke KNUF voor jou. Super balen dat je zoveel buikpijn hebt, zeg. Heel veel sterkte! Waarom wordt de cryo pas in jan/feb geplaatst? Haal je het niet meer voor de kerststop (in mijn zkh hebben ze zo'n kerststop van 2 weken), of is even rust beter voor je? Sterkte he! Laurise; geweldig, je zwager die veearts is gaat een echo bij je maken. Dat begrijp ik toch goed?! Heeft hij dan een echo apparaat voor mensen (ik neem aan dat die anders is dan bij dieren..). Vindt het geweldig idee. En blijf jij maar lekker echo-verslaafd! Gevoel is een jongetje... over een paar maandjes weten we het! mamaleonie; mooie update. Lima moet het maar even lekker rustig aan doen. Ben benieuwd wanneer de beebjes thuis komen. einad; nog nieuws over je zwangerschapssuiker? wordt het insuline spuiten?! Sterkte, duurt misschien helemaal niet lang meer. Spannend. Marsim; ja, dat kan een kersverse moeder goed gebruiken; nachtje doorhalen. Fijn dat meisje het weer zo goed doet! All; buikgriep is hier (weliswaar in een milde variant) overgeslagen. Heb gisternacht ineens overgegeven en afgelopen nacht diarree. Vandaag sluimert het ook wat, maar heb gelukkig wel kunnen werken. Iedere afleiding is bij mij welkom in de wachtweken. Het is wel weer killing hoor. Elk pijntje voel ik, en dan weer niks, en dan toch weer wel, of niet.... AHHHHH, en dat de hele dag door. Gek word ik er van. Ah fijn, ik raap mezelf wel weer op. Zorg dat ik veel te doen heb, dan schieten de weken voorbij. Zwaai aan iedereen! MamaKoen
@ all, Kwam ook direct even melden dat het hier game over is . Godzijdank komt de klap iets minder hard aan, dan als ik had gehoopt. Voelde helaas 3 dagen na TP onwijs veel pijn, is ook zo gebleven en nu neemt het af. Verlies echt veel bloed nu dus het is echt game over . Morgen even bellen met het UMCU, krijg wss een rustmaand waar ik van baal, maar komt wel beter uit met mijn nieuwe werk (proeftijd e.d.). PS ik reageer morgen even op iedereen, dan wordt de pijn weer wat minder e.d.
@ Babii, balen meid!! Dikke knuffel. @ Laurise, is gewoon gevoel hoor maar moeder gevoel is vaak wel goed. @ Mamakoen, he bah buikgriepje. Hopelijk ben je er snel vanaf. Gelukkig wel kunnen werken das idd wel fijn wat afleiding want die wachtweken zijn verschrikkelijk.