oja, misschien een beetje rare vraag... maar weten jullie ongeveer hoeveel beschuitjes je kan maken met 1 pakje muisjes?
@ Einad, meid ik heb geen idee hoeveel beschuitjes met 1 pak muisjes. Heb wel 1 tip, doe de muisjes in bijvoorbeeld een voorraaddoosje. Als je een beschuitje met boter hebt gesmeerd dip je hem er even doorheen. Als je namelijk strooit dan gaan er veel meer muisjes op het beschuitje en die vind je later onder je bank, in bed,op de bank enzovoort weer terug, haha. Ik had in ieder geval een flinke voorraad in de kast staan van 6 pakken, haha. En Isa vind de groente en fruithapjes heerlijk. Tis net een jong vogeltje. Dat bekkie blijft maar open gaan. Ik vind het heerlijk dat ze tot nu toe alles eet wat ze aangeboden krijgt. Hopelijk wordt het geen moeilijke eter.
Haha, geen rare vraag, ik heb t ook al opgezocht Ongeveer 25 beschuiten met 1 pakje. En 130 beschuiten met 1 pakje boter xxxx
@einad, spannend als de inleidingsdatum bekend is....ben erg benieuwd...zou je wel willen PB-en voor de datum, haha... als je het kwijt wilt, PB me maar! @mielenl, dubbel he, je voelt je op en top zwanger en het zit niet goed....hoop dat het snel van zelf doorzet! @meiden met de laatste loodjes....enjoy your big belly! @laurise, idd zelf voel je wel wanneer het geplop anders is in je buik....heb het ook rond de 15 weken gehad, daarna weer even niet, en bij Luka vanaf 16 weken regelmatig en bij Mika iets later, volgens mij vanaf 18 weken, ondanks de placenta achter lag en bij Luka voor! @marsim, haha....arm eten....hier is het weer wennen qua boodschappen met voedingen, doekjes en luiers....zijn toch flinke uitgaven! @beschuit met muisjes, volgens mij heb ik er echt geen 25 uit gekregen...deed idd de muisjes ook in een trommeltje om te dippen.... TIP: mocht je beschuit met muisjes mee willen nemen naar bv je werk, en je smeert ze thuis al, doe ze dan niet in een gesloten trommel(zoals hubbie had gedaan) want dan worden de beschuiten wat zacht! @all, net even met mijn ma en Mika naar toysXXL geweest, sint inkopen....potverdrie....wat is speelgoed toch duur...Luka wilde een auto op afstandsbediening....bijna 100 euro....en hij is vandaag 3 weekjes geleden jarig geweest.... mijn ma is gelukkig verstandig geweest en heeft niet te veel speelgoed gekocht, maar ook een paar lekker warme truien en een pyama, want hij krijgt zoveel.... voor Mika heeft mijn ma ook wat kleertjes gekocht en een super leuke mickey mouse met geluid.... ik heb zelf voor Mika ook maar wat gekocht, kan het niet maken voor Luka om Mika nu niks te geven....want waarom krijgt hij wel iets van Sint en Mika niet?! heb online trouwens ook nog een knuffel met naam besteld voor Mika en voor de beide jongens een kerstmuts met naam laten maken...bij koterkado.nl en bij simplycolors.nl heb ik 2 joggingpakjes en 2 pyamaatjes besteld, dus de mannekes worden behoorlijk verwend!
@ brabantse en marsim, dank je wel! nu kan ik een beetje inschatten wat ik nodig ga hebben.. @ marsim, wat fijn dat ze nu al alles lekker vind! lijkt me echt genieten als je ziet hoe lekker je meisje kan eten! @ luukske, zoo je hebt flink sinterklaas inkopen gedaan! de prijzen zijn soms echt niet normaal..
@ Luukske, ja meid het is idd allemaal niet gratis. Komt toch allemaal weer bij de wekelijkse boodschappen erbij. Ach ja je wist het van te voren natuurlijk maar goedkoop is het allemaal niet. En je gaat je mannetjes behoorlijk verwennen hoor ik al. Op een gegeven moment moet het ook klaar zijn vind ik altijd. Je kan je echt helemaal suf kopen maar vooral als ze nog heel klein zijn zal ik het niet te duur maken. En je mams kleertjes enzo gekocht, heerlijk. Zijn toch dingen die je nodig hebt en die hoef je dan lekker niet zelf meer te kopen, haha. @ All, Isa is inmiddels met bijna al haar kleertjes over naar maat 68, pfff. Wat gaat de tijd ten eerste hard en pffffffffff dan kunnen we weer een nieuwe gaderobe zo langzaam aan in gaan slaan voor maat 74, haha. Ben dus vanaf nu ook weer officieel op koopjes jacht, haha. Nee gekkigheid, elke keer als ik nu iets zie dat ik denk nou das net zo heel duur neem ik mee. Zo spaar ik heel langzaam weer voor een nieuwe gaderobe voor die kleine meid. Heb met maat 62 en 68 heel erg geluk gehad dat er voortdurend bij ons echt mega uitverkoop was. Had regelmatig 7 of 8 volledige setjes voor nog geen 35 euro. Nu sla ik denk ik net de plank mis, maar ach kan niet altijd geluk hebben he. Ben al gezegend met een ontzettend mooie meid, dus deze mama moet niet klagen, hihi.
@einad, ja de prijzen zijn idd niet normaal, maar ach.... @marsim, gaat idd snel dat uit de kleertjes groeien... volgens mij begint 1 week voor de kerst, en net daarna toch ook weer uitverkoop? ik koop zelf veel bij www.kleertjes.com en www.olliewood.nl heb daar gisteren dus een aantal pakjes gekocht van Noppies en voor Luka ook wat truien. mijn ma heeft Luka wat truien bij C&A gekocht, die fijn zijn voor school.... met de kleine maatjes vond ik bij Luka vaak bij H&M en Villa Happ kleertjes, maar deze keer niet zo! ik koop trouwens ook veel bij Mexx, maar dan ook in de uitverkoop(die begint ook rond de kerst)....op het eind, als er 70% op zit, heb ik dan shirtjes/truitjes voor 5 euro en broekjes rond 10-14 euro in Luka's maat.... ah ja, en als ik in Eindhoven ben, dan ga ik naar de kinderoutletshop....heerlijk rommelige winkel maar zo'n leuk spul voor zo weinig....
Hé shoppers! FIjn te lezen dat alles goed gaat met iedereen. Gooi er maar even een egootje tegenaan (vinden jullie vast niet erg). Geen testje meer gedaan. Vandaag dag 12 DPO. Werd snotverkouden (was al verkouden) wakker (was bij mijn ouders blijven slapen) en neem tegenwoordig weer even mijn temp op - was 37,3. Maar dat is vermoedelijk de verkoudheid. Merk wel dat ik de afgelopen weken veel meer slaap en dat ook nodig heb. Maar dat is weer de utro. Die werkt wel slaapbevorderend zeg maar. Ga morgen (13 DPO) nog een keer een testje wagen en als die weer omo is, weet ik genoeg. Nu rijden we door de sneeuw terug naar mijn woonplaats, heb om 13u weer acupunctuur. En ik ga zo maar eens kijken of ik mijn vriend kan verleiden tot een last minute naar de zon, want zie eerlijk gezegd erg op tegen de feestdagen... Weer een jaar waarin het niet gelukt is. Wordt ieder jaar wel confronteerender... Dikke knuf lieve meiden! Xxx
Lieve Juulz, Meid snap heel erg goed dat je tegen die feestdagen aan het ophikken bent hoor. Ik had dat ook altijd. Juist dan is de mmm heel erg confronterend. Ga jij je mannetje maar overhalen om even lekker naar de zon te gaan, dat zal je vast een beetje goed doen. En die temp, ik hoop, duim en wens dat dat niet de verkoudheid is. Hopelijk kom je ons net voor de valreep van de feestdagen SUPER nieuws vertellen. Meis had het maar met de gunfactor te maken want dan was jij nu al van je tiende kind zwanger. Helaas is dat niet zo maar hoop nog steeds dat jullie grootste droom ooit en hopelijk heel erg snel in vervulling mag gaan!! Een hele dikke knuffel meid!!
Ooooohhhh, Juulz, we lopen echt samen op! Ik heb vanochtend ook een testje gedaan...hartstikke negatief, geen streepje te bekennen. En ook ik heb getemperatuurd, blijf hangen bij 36,7. Echt zo van, niet hoog, niet laag... Ik ga er morgen ook nog een testje op wagen, als die negatief is, dan weet ik het ook wel. Ik heb ook steeds meer een echt ongi-gevoel. Maarrrrr... ik blijf gewoon voor ons duimen, voor een wondertje deze keer! Alle anderen; zwaai, zwaai. Mielen; super veel succes morgen, lijkt me echt heel zwaar. Alle hoogzwangeren; kom op, he, de laatste loodjes! Liefs, MamaKoen Die langzaam gek aan het worden is van haar lichaam.... wat rot is dat toch die wachtweken!!!!
FF ego: .... ik hoef niet meer te testen... zojuist is de ongi doorgebroken. Zucht, rotdag vandaag. Vanmiddag aanrijding gehad (niks ernstigs hoor, alleen blikschade, maar toch), en nu ongesteld. Ik ga moed oprapen voor de volgende ronde... MamaKoen
@ Mamakoen, wat een ontzettende rotdag!! Meid hele dikke knuffel!! Even goed uithuilen en daarna wel de moed weer oppakken hoor! @ Mielenl, meid heel veel sterkte morgen!! Denk aan je!
Mamakoen, wat erg.... Gelukkig ben je ongedeerd. Die stomme ongie ook... Bah... Marsim, dankjewel lieverd voor je ontzettend lieve woorden. Doen me goed...! Thnx! Miele, hoest nu met jou? Het voelt alsof de ongie er weer aan gaat komen. Vanmiddag toch weer - wederom had de plas maar anderhalf uur in mijn blaas gezeten - een testje gedaan, wederom omowit. Denk dus niet dat het Superei een echt superei was . Zou zelf het liefst de 24e vertrekken en 1 januari terugkomen, maar er is niets waar de zon schijnt wat betaalbaar is . Wellicht een weekendje weg.. Heb net mijn schoonfam laten weten dat ik overmorgen niet kom met Sinterklaas. Ga ik liever thuis in mijn eentje verdrietig zitten wezen dan mijn pokerface op te gaan zetten en mezelf groot te gaan houden. Loop ik mezelf alleen maar in de weg. Vriendlief moet vooral gaan vind ik. Zijn zijn nichtjes en familie immers. Liefs voor allemaal! xxx
@ Juulz, meid je hebt helemaal gelijk dat je sinterklaas aan je voorbij laat gaan hoor. Dat zijn van die situaties dat je tranen branden achter je ogen en ben je alleen maar bezig om te proberen om niet in huilen uit te barsten. Denk maar vooral aan jezelf. Hoop toch echt nog steeds dat jij een heel mooi sinterklaaskado gaat krijgen!! Dikke knuffel.
dankjewel. Omowit was dus vandaag op dag 12DPO... Het kan nog, maar heb zoiets van, er had dan toch allang een licht streepje moeten zijn???
@ juulz jij ook een dikke knuff. heel begrijpelijk (en herkenbaar, van 4 jaar geleden en verder....) dat je geen sinterklaas wilt vieren. Wees lief voor jezelf en hopelijk kunnen jullie een leuk tripje boeken. hier alles oke. denk dat de echte klap pas komt als ik de mk achter de rug heb. ben benieuwd wat we morgen te horen krijgen bij de gyn.
als je niet met ochtendurine hebt getest, dan is 12 dpo erg vroeg hoor......we duimen voor de zekerheid gewoon nog een paar daagjes door!
dankjewel Miele. Naar gevoel voor je, dat de mk niet doorzet. Dat vond ik toen ook...Ben ook benieuwd wat de gyn gaat zeggen... Wel dubbel allemaal hoor... Dikke knuff! xxx
@ Mielenl, meid hoe is het met je? Hoe is het vandaag gegaan? @ Juulz, hoe is het daar? @ All, hier een heerlijk relaxdagje. Althans laat ik het zo zeggen. Lekker binnen blijf dagje, haha. Afgelopen nachten gaan wat beter met Isa dus hopen dat het weer naar het oude ritme gaat.