Clomid deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Laurise, meid wat een heerlijk buikje al. En wat straal je!!!
    Hier alles goed. Isa een beetje van slag door een druk weekend. Ook begint ze weer wat verkouden te worden. En deze mama moet vannacht weer gaan werken. Het echte leven gaat vanaf vandaag weer beginnen.:(

@ Mamakoen, he meid wat ontzettend balen zeg!! En die cyste bah. Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen. Succes met de volgende ronde!!

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    #4262 brabantse1982, Dec 6, 2010
    Last edited: Dec 6, 2010
    Check foto in profiel voor mijn buikfoto!
    xxx

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

@mamakoen
    Dat is lief dat je dat zegt! Ja ik weet het maar ik heb ook nog een andere topic waar ik gezellig klets met meerdere zwangere. En ik vond het toen niet fijn om in een mmm topic steeds verhalen van zwangere te lezen. Dus het geeft niks, ik antwoord lekker op jullie en als jullie wat willen weten hoor ik het wel, vind ik niet erg. Zal af en toe er dan wat korts bij zetten omdat jij het wel leuk vind haha. Ja echt leuk weer een echo, heb trouwens gevraagd maar wordt bij koeien gebruikt inwendig bleeeehhh haha maar hij kan het dus bij mensen uitwendig gebruiken haha. Fijn dat je inderdaad lekker kunt genieten van je peuter, denk inderdaad dat het anders is voor de 1ste of tweede maar niet minder pijnlijk denk.. Ben benieuwd wat ze bij je gaan doen..

@Marsim
    Ja heerlijk bolletje is het al, merk dat ik nu weleens er tegen aan "stoot" of dat ik iets moet pakken in een te klein gangetje of iets dergelijks, dat ik denk he dat past niet haha.. Leuk dat je dat zegt van het stralen, dat doe ik volgens mij 24 uur per dag haha. Ooh vervelend dat Isa verkouden wordt, maar ja wat wil je ook met dit weer.. Oo jee vanavond weer aan de bak pff zal wel weer wennen zijn.. je hebt natuurlijk wisseldiensten, hoe heb je dat geregeld met Isa enzo?

@brabantse
    Wil graag je foto zien maar ik kan hem niet zien..

4. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    #4264 brabantse1982, Dec 6, 2010
    Last edited: Dec 6, 2010
    Ja zal mn instellingen ff veranderen. Vind t ook zo rot om m hier neer te zetten, had ik wel al gedaan....maar ik wil de dames waarbij het even niet zo lekker gaat niet kwetsen, dus heb m weg gehaald.
    Zo kunnen degene die echt zelf willen gewoon in mn profiel kijken.
    Heel veel kusjes aan Mielen en Juulz en de rest waarbij t nu even niet wil, maar waar echt straks ook hele mooie kindjes komen!!!!
    xxxxxx

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Brabantse, lekker buikje hoor!!

@ Laurise, met oppas voor Isa is alles goed geregeld. De oma's gaan oppassen dus dat is heerlijk. Ik werk niet zoveel meer dus hoef ook niet heel veel te regelen. Werk ook weekenden en nachten en dan is mijn mannetje thuis dus dat scheelt alweer een dagje oppas, haha.
    Voor heel januari had ik maar 4 dagen oppas nodig, heerlijk.

@ All, hier even illegaal een berichtje via mijn werk. Ben begin van de nacht heerlijk bezig geweest maar nu even tijd voor een broodje en natuurlijk zw-pag. Niet zo heel veel nieuws te vertellen. Kan jullie alleen zeggen dat ik mijn bedje nu al ruik, hihi.

6. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Poeh dat snap ik. 04.47...tot hoe laat moet je dan?
    xxxx

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Brabantse
    Jaa ik kan je buikje zien, dat snap ik, ik plaats ze ook niet hier maar voor degene die willen kijken kunnen ook in mijn album kijken voor nieuwe buikfoto's. Super mooie buik en mooie foto!

@Marsim
    Zo je nachtdienst zit erop..en hoe is het je bevallen? Lekker om weer bezig te zijn of erg wennen? Op welke afdeling werk je? Oo dat is fijn dat het allemaal lukt met het oppassen door de oma's en haha inderdaad is weer een voordeel van die weekend/nachtdiensten dat manlief gewoon thuis is.

Gisteren mijn studie weer opgepakt die ik had uitgesteld, nu in maart examen doen.. en de kerstboom opgezet. Ik was gesloopt gisteren maar ja het was de moeite weer waard!

8. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    nog even een ego update:

vanmorgen bij de gyn geweest, ben ws het vruchtje al verloren maar er zat nog veel bmslijmvlies. ze vond het ook raar dat ik maar zo weinig bloedverlies had. Dus nog een dosis pillen gekregen, die heb ik een uur of 2 geleden ingebracht en nu maar hopen wat dat gaat doen.
    Donderdag moet ik weer terug, als mijn bm dan nog niet schoon is, moet ik alsnog een currettage....

9. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    He Mielen...wat balen zeg. Een mk is al erg genoeg, maar dan nog een currettage, ik hoop het niet. Pfff...het zit jullie ook niet mee. Dikke knuffel vanuit Breda.
    xxxxxx

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Mielenl, he meid hopelijk kan de curretage je bespaard blijven.
    Dikke knuffel hoor!!

@ All, zo mijn eerste nachtje zit er weer op. Alsof je niet bent weg geweest, haha. Vond het heerlijk om even mijn bedje in te duiken maar helaas niet zo heel veel geslapen. Vanavond nog even mijn oogjes dicht knijpen. Ik werk op afdeling neurologie/longgeneeskunde, combinatieafdeling. Was weer even heerlijk om echt even onder de mensen te zijn. Vannacht nog een nachtje. Morgen geen oppas dus tussendoor een oogje dichtknijpen en lekker met Isa er even uit om wakker te blijven, haha.

11. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    nou voorlopig nog geen enkele reactie op de pillen. sterker nog, geen bloedverlies meer gehad de laatste paar uur.....

12. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Misschien dat t effe duurt voordat het door je lichaam is opgenomen en in actie komt? Sterkte meid.
    xxxxx

13. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    op het forum lees ik dat het vaak al binnen een halfuur werkt. mijn gyn zei dat je in elk geval binnen 24 uur wel iets moest merken.......nou dan heb ik nog even.

14. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    loop jij trouwens nog steeds in het zkh voor controle? want dan kunnen we elkaar zomaar tegen het lijf lopen ;)

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Mielenl
    Wat vreemd dat je het vruchtje al verloren bent met weinig vloeien, is het inmiddels nu wel doorgezet? Ik hoop dat je geen curratage hoeft te hebben... En als je donderdag moet en het is niet schoon doen ze het dan meteen? Ooo ik vind het zooo naar voor je..dikke knuffel!!

@Marsim
    Gek he alsof het voelt of je niet weg bent geweest. Oke interessante afdelingen. Vannacht weer overleefd? Ja dat lijkt mij ook wel fijn om dan weer een beetje onder de mensen te zijn en wat buiten je kindje om te doen.

16. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ laurise ik kan nu toch wel beweren dat de 2e serie pillen echt helemaal niets heeft gedaan. niks gemerkt in elk geval. bloedverlies is hetzelfde, geen krampen gehad. zal mij dus verbazen als morgen blijkt dat mijn bm schoon is.....

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Mielenl
    Hmmm vreemd en vervelend zeg.. ik ben benieuwd morgen maar inderdaad zoals je het omschrijft zal het waarschijnlijk toch niet helemaal schoon zijn... word je ook meteen geholpen morgen?

18. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    ik hoop het wel. ben het zooooo zat. mijn lijf denkt nog steeds dat het zwanger is. ik wil hier nu eindelijk een punt achter kunnen zetten....

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ik hoop het ook meis, als het dan toch moet dan maar meteen..ik snap dat je het heel erg zat ben..wat een k*t situatie...is manlief lief voor je?

20. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    tuurlijk! Bosch en Siemens zijn schatten!

Share This Page