Goedemorgen! Sjips, ik zit nog steeds ziek thuis...:x. Ik wou het vandaag weer proberen, vanmiddag heb ik een best belangrijke afspraak staan die ik liever niet wil verzetten. En om te kijken hoe het gaat, even naar het winkelplein geweest hier om de hoek. Nou, dat ging dus echt nog niet, hoestend en proestend en helemaal kapot weer thuis gekomen. Dus toen werk gebeld en zij hebben de afspraak afgezegd.... Zijn bij mij op het werk gelukkig altijd erg begripvol, da's wel heel fijn. Maar goed, ik heb dus een soort van vervroegd vakantie, ben nu tot 3 januari vrij! Brabantse; met je oma is wel heel ander verhaal dan bij mij. Dat lijkt me echt wel heel moeilijk. Wel lief; dankbaar voor je eigen moeder!! En met kiespijn bevallen lijkt me geen strak plan! Bevallen doet inderdaad ook pijn, maar is toch heeeeel anders, hoor. Hoe was je pufclub?! Lima; goed om te horen dat het met Koen en Lotte zo goed gaat. Een keer per nacht is echt keurig, zeg! En fijn, niet meer naar de kinderarts. Alleen nog echo van het heupje, duim gewoon dat het goed zit. Geniet van de kerst met je kindjes erbij. Super, hoor! Wel jammer dat je niet veel naar buiten kunt, maar die tijd komt zeker nog wel. Schattigkindje; voordat je het weet, zit jij met een driejarige peuter in huis, hjoor. Nou ja, eerst even bevallen maar. Logisch dat je daar nu alleen maar aan denkt. Dat had ik ook. Ik weet nog goed dat wij een keer naar de intratuin gingen en daar hingen allemaal kerstversieringen. Ik tegen papakoen; dit wil ik niet zien! Hij; hoezo?! Ik; met kerst ben ik uitgerekend, dus dit doet me veel te veel aan een bevalling denken.... Papakoen laatst nog heel lief; als ik die kerstliedjes op de radio hoor, moet ik altijd aan de geboorte van Koen denken, ik was toen zoooo gelukkig. De schat!! Marsim; succes met werken vandaag, denk om je enkel! Jouw verhaal van FM's herken ik helemaal, soms wel 45 minuten wachten om na 5 minuten weer op straat te staan....om gek van te worden. Neem tegenwoordig altijd een goed boek mee, want alle blaadjes in de wachtkamer van gyn heb ik allemaal al gelezen... zit niet echt veel verversing in! Mielen; alles goed? Luukske; bij jou ook? Liefs, MamaKoen
@ Schattigkindje, wat super om te horen dat alles goed gaat. En tja die bevalling begint ook al goed in zicht te komen. Heerlijk dat je een fijne wandelwagen hebt weten te scoren. Nu nog even wachten tot dat deze gevuld kan worden. Succes met de laatste loodjes hoor! @ Mamakoen, jeetje meid dat viel dus nog even vies tegen. Doe jij het maar een beetje rustig aan. Eerst maar eens goed opknappen want half half is ook niks en dan zit je binnen de kortste keren weer aan een pred stootkuur. @ All, zo mijn eerste dagdienst zit erop. Was vanmorgen om 5.45 uur al wakker. Zelf toen even gewassen en aangekleed. Isa om 6.05 uur uit bed gehaald en aangekleed. Dat kind wist niet wat haar overkwam, haha. Toen naar mijn moeder, Isa vlug afgezet en door naar mijn werk. Waar ik precies om 7.30 uur binnen kwam lopen. Toen een flinke druk dag gewerkt. Na mijn werk Isa weer opgehaald en rustig aan naar huis, ivm gladheid. Kwamen thuis toen Isa haar groentehapje gegeven daarna nog even lekker geknuffeld en toen alweer naar bed. Zag erg op tegen dat heen en weer gesjees maar het viel uiteindelijk wel mee. Als je de avond daarvoor alles al klaar hebt staan dan gaat het goed, haha. Dus de eerste vuurdoop gehad. Op mijn werk was het druk, poehee. Ach morgen nog een dagje en dan ben ik weer een week vrij ongeveer. Lang leve de parttime jobs, WOEHOOEEEEE.
pffff heel verhaal getiept......druk ik op een verkeerde toets en alles weg.......nouja....* zwaai *!!!!
mamakoen leuk joh van je manlief echt schattig van hem..hoop wel dat je zo snel mogelijk een wondertje krijgt en derest natuurlijk ook die nog aan het w8en zijn. Marsim kan me voorstellen dat je helemaal zin hebt om weer een weekje thuis te zitten. Past je moeder altijd op of zit isa ook op de cresche?
@mamakoen, idd hier gaat alles van het CB ook 1 oor in, andere eruit....Luka is met 5 jaar ook licht met zijn 16 kilo, was met 3 jaar rond de 12-13 kilo....ook een heel drama altijd, maar heb altijd alles met een korrel zout genomen. heerlijk dat Koen weer lekker is verwend. @lima, ik gebruik Sab Simplex druppeltjes, meerdere meiden bij de nov 2010 mama's gebruiken ze...via 1 van hen, heb ik ze ook....ze komen uit Duitsland, en gezien we er nog geen km vandaan wonen, haal ik ze, samen met de pampers en de voeding.... fijn dat alles goed gaat met je 2 heerlijke kindjes....ze zijn dan flink gegroeid!! @brabantse, het is nu echt aftellen voor je.... hier ook een afspraak bij de tandarts gemaakt, ben in de zwangerschap niet geweest. @schattigkindje, lekker meis dat je bezig bent aan de laatste weken.... @marsim, ik ben benieuwd hoe het hier straks weer gaat als ik ga werken...moet officieel 30 jan weer beginnen, maar heb dan nog 3 weken verlof.... @all, gisteren een nieuwe TV gekocht, zijn helemaal happy...wat een gaaf ding zeg. verder flink voeding ingeslagen in Duitsland, daar werd de nummer 1 tijdelijk niet geleverd vanaf de leverancier, het zijn iets kleinere pakken, dus heb echt flink ingeslagen(heb namelijk 2 dagen andere voeding moeten gebruiken omdat het op was en niet leverbaar, en Mika was behoorlijk hongerig!). vanavond naar de VIP avond van de babyspeciaalzaak hier in de buurt, 20% korting op alles in de winkel....heb er kadobonnen van liggen, en heb nog een paar dingen nodig die aantrekkelijker zijn als er korting op zit, haha....
FF ego: ik baal :x.. vanmorgen FM. En nog steeds geen goed, dominant eitje. Allemaal kleintjes, eentje beetje groter, ik dacht 1,1mm. Dus ben in een soort echo-marathon beland . Sjonge, jonge, maandag weer terug (voor de 6e keer deze maand!). Ik hoooop zo dat 'ie dan genoeg gegroeid is. Ze houden het erop dat de pred het misschien wel eens een beetje zou kunnen verstoren en dat m'n lichaam nu vooral bezig is om te herstellen. Dussss.... ga ik maar weer eens even lekker slapen. Marsim; je ziet het, ik doe rustig aan! Zondag laatste pred erin, moet nog wel even wat meer opknappen, gaat allemaal erg langzaam hier. Moet dan een week later weer naar de huisarts in de hoop (en verwachting, positief blijven!) dat de longen dan weer helemaal goed klinken! Luukske; aan de kilo's te zien, lijkt Luka beetje op Koen. Consultatiebureau nemen wij hier ook niet al te serieus, zeker niet wat betreft gewicht en zo, volgens mij willen ze alleen maar kiloknallers! Oh nee, da's ook weer niet goed, dan moeten ze op dieet... Schattigkindje; we gaan er gewoon vanuit dat er hier weer zo'n wondertje komt, punt uit Marsim; knap hoor, zo vroeg op, zo hard werken. Fijn dat het goed is gegaan. Inderdaad, wij zitten hier 's avonds ook alles klaar, scheelt 's ochtends hoop stress! Heb je eigenlijk ook nog vakantie of werk je gewoon door? Mielen; ben benieuwd naar je verhaal, dusss kom maar op! Zwaai, zwaai
@ Schattigkindje, beide oma's passen op dus geen andere opvang nodig. Ook gaat mijn zusje straks op Isa passen en ik op haar dochtertje. @ Mamakoen, goed zo rustig aan jij, hihi. Balen zeg die eitjes. Moeten ze maar eens goed toe gaan spreken. GROEI......GROEI....haha. En wat betreft je longen hoop dat je je snel beter voelt en die longen van jou eens een beetje gaan meewerken. Niet bij de pakken neer gaan zitten hoor. Een laat ei is ook een ei!! En hier trouwens geen vakantie. In maart pas weer. Moet ook werken met kerst.....GRRRRRRRRRR. @ Luukske, ja dat zal straks ook weer een heel georganiseer zijn, haha. Ach ik denk als het éénmaal loopt dat het ook wel goed komt. Tis de angst enzo vooraf en een kwestie van weer een draai zien te vinden. Dat was bij mij in ieder geval. Tot nu toe loopt het hier prima. En jij hebt lekker ingeslagen, gelijk ook! Ow en uitverkoop daar ben ik DOL op, haha. Net ook weer een paar truitjes en een broekje voor Isa gekocht in de uitverkoop. Nu is het voor de eerste keer afgeprijsd dat wil zeggen dat het ws over 2 weken nogmaals afgeprijsd gaat worden en dan sta ik weer vooraan. Heb daar al 2 keer met ontzettend veel korting gaderobe voor Isa aangeschaft. Hopelijk heb ik dit keer ook geluk. En een nieuwe tv, NICE. Tis altijd een hele uitgave maar ow zoveel plezier van. @ All, zo weer een dagje werk achter de rug. Isa heeft het super goed gedaan bij mijn schoonmoeder. Ze is wel helemaal kapot als ze terug komt. Dus ging vanavond ook weer vroeg naar bed. Heb je haar de hele dag gemist en dan weer zo vroeg naar bed. Ach ja dat liever dat een meisje die zich helemaal overstuur aan het huilen is. Nu een weekje vrij en dan mag ik weer. Helaas ook met kerst, bah. Vandaag mijn voet gestoten tegen een bed. Zelfde voet als mijn pijnlijke enkel. Precies tegen een middenvoetsbeentje aan. Nog steeds erg pijnlijk. Ik ga zondag zelf het tape eraf halen en dan even aankijken hoe het gaat en dan dinsdag weer terug naar de dokter ws toch een foto laten maken. Dikke dikke pech dus dat pootje. Ach we wachten maar af......maar op gips zit ik ook niet te wachten dus hoop echt dat het nog weg gaat trekken. Lijkt me knap lastig met een kleintje.
Pfffff.....dat pootje heeft wel pech zeg! Hopelijk valt t mee en is t minder erg dan je denkt.... Lijkt me idd niet handig met zo een kleintje. Fijn dat t zo goed gaat bij je schoonmoeder. Hier alles rustig, alleen waanzinnig sjaggie omdat ik het allemaal zo spannend vindt..... xxxxxxxxx
@ Brabantse, snap heel goed dat je het erg spannend vind. Vond ik ook hoor! Hopelijk heb je jullie kleintje snel in je armen want die laatste loodjes pfffffffffff. Niet alleen lichamelijk maar je wil het op een gegeven moment ook gewoon graag zien en vasthouden. @ All, zo ik was dat tape behoorlijk zat dus ik heb het er gisteravond maar afgetrokken, auwie, hihi. Mijn huid was daaronder flink geïrriteerd dus niet gek dat ik het zat was. Mijn enkel was vandaag minder pijnlijk dus hopelijk is die afspraak dinsdag niet nodig. Ow dat zou echt heerlijk zijn. Verder vandaag even bij het huisje van mijn zus en zwager gaan kijken. Is donderdag opgeleverd. Helemaal leuk voor ze. Had Isa vanmorgen naar oma gebracht toen ik haar rond 11.15 uur weer kwam ophalen ging ze gelijk met haar armpjes naar voren van ow mama pak me. Das zo schattig. Dat doet ze nog niet zo heel lang maar toch geweldig dat je kind je zo herkend en graag bij je wil zijn dat doet een moederhart smelten. Heerlijk ding is het ook. MAAR verder rustig hier!! Iedereen de hort op??
Hier iets minder koud maar het sneeuwde wel flink net toen we thuis kwamen. Ik denk dat we niet veel later hadden moeten vertrekken!
In Zuid-Holland een heeeel dik pak! Glibberen en glijden! Hier ook nog geen ei te bekennen. Zit weer in zo'n rustmaand... Dag 16 vandaag, nog geen positieve ovutest. Morgen uitslag van bloedonderzoek (naar mogelijke vervroegde overgang) en dinsdag gesprek voor het vervolgtraject... De rest heb ik op mijn blogje geschreven hier. Lees wel mee hoor kanjers en glimlach als ik lees dat het goed met jullie! Miele en Mamavankoen: Wij zwanger in 2011, ok?! Kus voor allemaal!!! xxxx
@ Mielenl, gefeliciteerd met je oude omaatje. Mooie leeftijd hoor! @ Juulz, hopen dat je ei snel komt maar nog veel belangrijker dat je morgen een goede uitslag krijgt van het bloed! En wij duimen heel erg hard dat 2011 jullie jaar gaat worden. Ik zou zeggen ga straks maar goed beginnen met 2011!! @ All, kijk weer een beetje leven in de brouwerij hier, hihi. Hier een ontzettend dikke pak sneeuw die nog steeds aangevuld wordt. Niet normaal heb net weer alles met de sneeuwschep weggehaald en ik kan morgen weer een lekker dik pak weg halen. Tis heel erg mooi hoor als je binnen zit maar als je de weg op moet, bah. Mannetje moet morgen ook een flink stuk rijden om te werken zie er nu al tegenop. Verder hier alles goed. Ben einde van de middag alleen weer door mijn enkel gegaan, grrrrrr. Gelukkig niet zo heel pijnlijk. Heb toch een beetje het gevoel dat het langzaam aan wat beter aan het worden is. Met Isa gaat het ook super. Heeft goed geslapen afgelopen nacht. Manlief is er rond 4.45 uur een keer uit geweest om een tutje te brengen en ik rond 6.00 uur nog een keer. Maar sliep daarna weer heerlijk. Toen de fles gegeven rond 6.45 uur en weer terug naar bed en toen heeft ze liggen slapen tot 8.45 uur, HEERLIJK. Hopelijk gaat ze haar oude ritme weer langzaam aan een beetje oppakken. Zal deze mama niet erg vinden, haha.
mielen gefeliciteerd met je oma! Marsim goed geregeld met de oppas, hier gaat mama oppassen dus ook heerlijk! Luuske hoe is het met je kleine?? Juulz we gaan er gewoon vanuit dat je zo snel mogelijk zwanger word en de mamakoen, babbi en de rest ook.
@ Schattigkindje, das idd ook goed geregeld!! Hoe is het verder? @ All, hier een dramanacht achter de rug en ochtend. Isa kwam om 2.30 uur. Wilde echt niet meer slapen. Dus tussen ons in gelegd. Mannetje sliep natuurlijk gelijk maar ik kan dat gewoon niet. Rond 3.15 uur was Isa in slaap gevallen en heb ik haar weer terug gelegd in haar eigen bedje. Toen ging om 5.30 uur de wekker voor mijn man en Isa was natuurlijk ook gelijk wakker. Niet meer stil te krijgen dus toch weer bij mij in bed gelegd. Niet echt geslapen maar ze was stil. Toen rond 6.45 uur het flesje gegeven en had echt gehoopt dat ze nog wel even zou slapen, nou niet dus. Zit nu dus alweer een tijdje met haar beneden en ze is alleen maar aan het jengelen of aan het huilen. Ze is gewoon ontzettend moe maar geeft zich niet over aan de slaap, bah. Lekker begin van de dag.
Balen Marsim....maar ja....wellicht is het morgen en vanacht beter...hoop ik voor je. Kleine kindjes zijn niet altijd even gemakkelijk hihi. Sterkte deze "baal"dag, bedenk dat ie alleen maar beter kan worden! xxx
Ik denk dat ze vannacht wat buikkrampjes had en verder is ze giga druk met het ontdekken van verschillende geluidjes. Ach het hoort er allemaal bij. Het is nu een periode dat ze gewoon overal geluid bij moet maken. Soms denk ik wel eens meid mag het iets minder maar later moet ik er weer ontzettend om lachen. En tja die buikkrampjes zijn voor haar vervelender dan voor mij. Ow ja en ze is de laatste tijd ontzettend veel aan het bellenblazen, ik lach me suf. We komen de dag echt wel door, haha. En zo niet ik heb nog een hele fles jenever staan, hihi. Nee hoor gekkigheid. Tis alleen balen dat je met zo'n pak sneeuw ook niet zo snel even naar buiten gaat met de wagen. Is geen doorkomen aan. @ Brabantse, en meid hoe is het verder met jou?? Trek je het nog een beetje? Het begint met de dag spannender te worden he?
Ik zwanger in 2011.... die in ieder geval heeeeel erg m'n best. Goed nieuws; vanochtend FM gehad ennnnn eitje heeft groeispurt gemaakt. Nu 2cm! Dus thuis meteen pregnyl gezet en vanavond en morgen aan de klus! Brrr... en dan die ellendige wachtweken weer in, vreselijk vind ik dat:x! Bah, ik wou dat je die weken over kon slaan..... Marsim; zielig altijd, van die buikkrampjes. Bellenblazen doet Koen momenteel....uit z'n neus.. Hij is toch zo verkouden. En kijk je wel uit met die enkel van je! Goed dat je voelt dat het wel beter gaat. Brabantse; oehhh, spannend, he, echt de laatste loodjes. Stilte voor de storm! Sterkte. Mielen; gefeliciteerd met je oma. Wauw, wat een leeftijd, zeg! Kun je beetje genieten van de sneeuw?! Juulzon: heel veel succes, duimmm voor een goede uitslag! Ben benieuwd hoe het vervolg eruit gaat zien. Sterkte! Luukske; alles goed bij jullie? En Lima, alles goed met Koen en Lotte? Ben je aan het genieten? Zwaai, zwaai MamaKoen