spannendetijden, lekker een rustig dagje gehad? wat klinkt je berichtje positief! hoop echt dat je op dag 15 een mooie test in handen mag hebben! schattigkindje, inleiden was niet echt fijn maar als het moet... hoop dat het bij jou niet nodig is! geniet nog maar even van je dikke buik! brabantse, kom elke dag ff spieken! hoop dat je een hele voorspoedige bevalling mag hebben!
brabantse: ik houd je ook nauwletten in de gaten hor!!! zo spannend!!! ben benieuwd wanneer je meisje komt! einad: thanx !!! je bent een lieverd!! ik hoop ook zooooo dat t goed gaat!!! heb dubbel medicatie en hoop dat dat de kleintjes helpt!!!
@ einad, pff wat een bevalling zeg! Jammer dat het uiteindelijk via ks moest, maar fijn dat ze zo snel handelden toen de kleine het toch wel benauwd kreeg. Hoe doet hij het verder? Goed drinken enzo? @ spannendetijden, mijn duimen draaien voor sjors en sjimmy! Dat ze maar lekker warm bij je mogen blijven plakken @ brabantse, ben benieuwd hoe het in het zh was! Liefs
brabantse: hoest gegaan vandaag?!?!?! ben benieuwd!!!! nen: thanx skat!!! ik zal voor alle duimers pleister gaan kopen voor de blaren op de duimen hahaha hoest met jou/jullie?!?!
brabantse, lig je stiekem te bevallen? haha. Ik hoop dat alles goed is!! Spannende tijden, haha die pleisters komen wel van pas, ik duim voor zoveel mensen! Met ons gaat het goed ik heb een heeeeel sterk mannetje in mn buik want hij kan nu al knap hard trappen. Dat wordt nog wat! Ik moet alleen qua werk rustiger aan doen want heb al weken harde buiken. Komende woensdag heb ik hierover een gesprekje met mijn leidinggevende..
@brabantse, en meis?!!! we zijn benieuwd!! @spannendetijden, ik duim voor plakkers!!! @einad, jij dus ook al niet zo'n vorderingen met inleiden....hier dus ook 3x had, en MOCHT niet eens gel....kan je zeggen dat de cath inleiding nog minder resultaat geeft....maar gelukkig hebben we nu gezonde mannetjes in handen.... en idd hier ook fv ivm onrustige drinker aan de borst.... @schattigkindje, jij mag na brabantse....spannend! @nen, doe maar rustig aan!! @all, vanmiddag dus geweest voor het EMG,ivm de constante pijn en krachtsverlies in mijn polsen.... nou was dus duidelijk Carpaal Tunnel Syndroom.....en niet zo;n klein beetje ook! heb 2 cortison spuiten gehad in beide polsen, als ik binnen 2 maanden geen resultaat heb, wordt het een ok, maar de neuroloog wilde het eerst zo proberen gezien de zorg voor de kindjes, want bij elk van de 2 ok's kan/mag ik 2 weken mijn hand niet gebruiken.... hopelijk werkt het, anders moet ik er toch aan geloven, en de verhalen van de ok zijn gemengd, de garantie dat het werkt is verschillend.
Hey dames, Der gebeurt wel wat daar beneden, ze hadden kunnen strippen vandaag, maar hebben we niet gedaan. ctg was prima en ook voldoende vruchtwater. Sinds thuiskomst veel harde buiken die zeer gaan doen, nu wordt het weer stuk minder, maar het is beter dan niks. Afspraak gemaakt om in te leiden volgende week. Mogelijkheden tot pijnbestrijding besproken.....ik kijk er nu veel minder negatief tegenaan. Maar goed, afwachten dus... Nu wel om de dag aan de ctg in ziekenhuis. xxxxxxxxxxxxxx
brabantse wordt het een nieuwjaars baby?? (ben zelf 1 ste baby van het jaar 1973 regio Assen ) kan zeggen het blijft wel een vreemde dag om jarig te zijn, en ik ben er niet altijd blij mee. Maar ja je houdt het niet tegen.
dames wil jullie allemaal een fijne jaarwisseling wensen met allemaal heel veel geluk! De dames die nog niet zwanger zijn wens ik een zwangerschap in het nieuwe jaar toe....
Ook ik kom nog even binnenvallen, en wens jullie een gezellige oudejaarsavond toe. en natuurlijk alle goeds voor 2011. en hoe is het met brabantse??
@ ricmar gefeliciteerd met je verjaardag! (1973 is een goed bouwjaar ) @ brabantse hoe is het daar? al bevallen? @ iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst, en dat er maar veel mooie en gezonde baby's geboren mogen worden hier gisteren thuisgekomen uit Berlijn. Was nog even spannend, aangezien we een stoeprandje hadden geraakt met de auto, en de vervanger geen winterbanden of milieusticker had. Dus met die auto naar mijn ouders gereden, en gelukkig konden we met hun auto naar Berlijn rijden. Een paar heerlijke dagen gehad in Berlijn, koud, veel sneeuw, maar reuze leuk. En Bosch is bij opa en oma geweest, die hebben alledrie ook ontzettend genoten.
mielenl dank voor de felicitatie, en iedereen een goed 2011. hier sinds gisteravond posi ovu test (eindelijk weer eens) en nu is donor niet beschikbaar, net om 12 uur was test ook nog positief. Maar denk dat ik maandag niet ga reden, maar ben allang blij dat ei terug is. heb sinds kort andere medicatie voor bloeddruk zou dat het kunnen zijn?
Iedereen ook een gezond en liefdevol 2011! En hoop dat het ook een vruchtbaar 2011 mag worden voor de dames die graag zwanger willen worden! Dat het jullie jaar mag zijn! Mielenl, wat fijn dat je genoten hebt in Berlijn!! Soms heb je dat echt even nodig he! Ricmar, goed dat je een posi-test had, wel jammer dat de doner niet beschikbaar was.. hoop dat het maandag toch nog lukt en je een beetje langzaam ei hebt Ik kan je niet helpen met de med vraag.. Hier het lekker rustig aan gedaan.. waren erg gelukkig met afgelopen jaar, getrouwd en de geboorte van Nathan! Maar ik baal wel een beetje.. heel erg!! Wat heb ik last van acne zeg! Niet zomaar een paar maar niet normaal! Weet niet of het door de pcos komt maar ik zit er echt mee, het valt ook iedereen op.. Heeft er iemand misschien DE tip? Fijn weekend allemaal! xx
@einad, hier ook....herken het helemaal. heb van de ha fucidine creme, en dat helpt super! dat gebruik ik trouwens al sinds de pubertijd....jaar niet nodig gehad, en nu na de bevalling.... @ricmar, gefeliciteerd trouwens....1973 is idd een goed jaar, hubbie is er uit! fijn dat je ei eraan komt, maar balen van de donor! @brabantse, ben je gegaan voor een 2010 of ga je voor een 2011 kindje? @all, morgen naar de bios met Luka, naar Mega Mindy!! @mielenl, lekker dat Berlijn zo heerlijk was....