Clomid deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKoen

MamaKoen Actief lid

20 okt 2008
    122
    1
    0
    FF ego:
    Hier is het nieuwe jaar heeeeeeeeeeeel mooi begonnen: vanochtend een positieve test in m'n handen. Wauwwww, ik ben gewoon zwanger:):)!
    Ik kan het nog niet helemaal bevatten, maar test gaf overduidelijk zwanger aan. Geen twijfel mogelijk. Wat een heerlijk begin van 2011!
    Ik ga morgen bellen voor m'n eerste echo, spannend!

Vanaf deze kant namens ons ook voor iedereen gelukkig nieuwjaar. Dat er maar mooie beebjes mogen komen.

Liefs,
    MamaKoen

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mamakoen, wat een prachtig nieuws!!!!! Gefeliciteeeeeeeeeeerd!! Dat is een mooi begin van het nieuwe jaar :) @ de rest, ik kom straks uitgebreider reageren. Was ff aan het lezen via mn tel

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ luukske, vervelend dat je zulke erge CTS hebt! Die cortison spuiten zijn naasttyyyyy, brr!! Ik heb ze gehad bovenop mijn hand omdat ik daar twee ontstoken pezen had. Maar het hielp als een tierelier! Hoe gaat het nu bij jou? HOpelijk geen ok, daar hoor je inderdaad wisselende resultaten van. Heb je het gezellig gehad met Luka in de bios? :D

@ brabantse, hoe gaat het met jou meid?? Zit de kleine meid nog warm binnen? Spannend zeg, komende week wordt ze dus sowieso geboren!!

@ mielen, gelukkig kon je de auto van je ouders lenen om naar Berlijn te gaan! Fijn dat jullie zo hebben genoten!

@ ricmar, argghh wat balen da de donor niet beschikbaar was :( Maar wel positief dat je een posi ovutest had!! Staat er niet iets in de bijsluiter over invloed op hormonen?

@ einad, wat vervelend van die acne! Echt in je gezicht? Ik heb er nu tijdens de zwangerschap juist last van, maar alleen op mijn rug (gelukkig). Misschien komt het doordat je nu weer een heel andere hormoonhuishouding krijgt?

En voor iedereen natuurlijk nog een heeeeeel gelukkig 2011! Voor de wannabe-mama's wens ik jullie een jaar waarin jullie wens eindelijk vervuld zal worden. Voor de bijna-mama's een goed einde van de zwangerschap, een voorspoedige bevalling en een gezond kindje! En voor de mama's heeeel veel geluk met het gezin! :)

@ all, had ik eigenlijk al verteld hier dat ik een aanzoek heb gehad op 2e kerstdag?? :D:D:D Dus voor ons ook een spannend jaar voor de boeg: de geboorte van de kleine en trouwen!!

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Mamakoen, WAUW GEFELICITEERD!!! Geniet er maar lekker van meid. Ben super blij voor jullie.

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ne87 er staat niks in de bijsluiters maar wel weet ik dat de medicatie niet zo geschikt was voor vrouwen die zwanger wilden worden of zwanger zijn.
    dus misschien dat het er toch mee te maken heeft?

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    mamakoen: WOW!!!!!!!!!!! wat een heeeeeeeeeeerlijk goed begin van het nieuwe jaar!!!!!! gefeliciteerd meid!!!!!!!
    (hoop dat ik je mag volgen! ;) )

brabantse: ben nieuwsgierig!!!!!! denk dat je druk aant bevallen bent want je bent al 2dagen niet op de site :D i hope so!!!! spannend!!!!

nen: ook WOW!!! wat romantisch!!!! gefeliciteerd!!!!!! wordt ook een top jaar voor jullie dus!!!!

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ricmar, hopelijk ga je dan nu wel het verschil merken en heb je volgende maand weer een mooie posi ovutest! Soms lastig om te zeggen he met meds. Is niet altijd voldoende onderzoek naar geweest.

@ spannendetijden, ik duim heeeel hard voor je meid! Hopelijk gaat alles goed met sjors en sjimmy! Echt spannend als je straks posi test, hoeveel kleintjes er in je buikie zitten!

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nen: idd,....ALS ik positief test is het weer spannend 1 of 2!!! hihi maar eerst maar eens positief testen!!! ;) hoop t zo!!!!!!! ik denk van alles te voelen maar dat kan helemaal niet en wordt dan weer onzeker enzo! en ik moet nog VET LANG!!! haha maar,...test wel eerder stiekem thuis :D

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ spannendetijden, zou het fantastisch vinden zulk mooi nieuws in het nieuwe jaar!! Lekker Mamakoen achterna!

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    spannende tijden ik duim voor je

nen ik merk wel verschil ook aan mijn lijf, vruchtbaar slijm etc etc zo ken ik mijn lichaam weer, nu de komende 2 weken even door een dan op naar een nieuwe ronde

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    succes ricmar!!!!

nen: ik hoop dat je gelijk hebt!!! ;)

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mamakoen gefeliciteeeeeeeerd! wat een prachtig begin van het nieuwe jaar voor jullie! Geniet ervan meid :)

@ luukske wat vervelend dat nu officieel de diagnose CTS is gesteld. moest je daar nou aan geopereerd worden?

@ nen gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, wat een geweldig jaar wordt het voor jullie :) en het valt me nu pas op dat je het geslacht weet.....wat leuk dat jullie een jongetje verwachten. Jongetjes zijn zoooooo leuk ;)

@ ricmar he, wat balen meis, weer een gemist ei. Het is ook niet makkelijk als je afhankelijk bent van een donor.....hopelijk volgende maand meer succes! * knuf *

@ spannendetijden * duim * duim * voor sjors en sjimmie (ik wil je niet bang maken hoor, maar bij de smep meiden had iemand een tp van 2 embryo's en is nu zwangerrrrrrt van 3 ;) ).....als er in elk geval maar één blijft plakken.....zou zo mooi zijn he!

hier vanmiddag even naar de HA met de kleine man. Heeft zaterdag zijn teen gestoten en kan nu nog steeds niet lopen. Nouja, hij kan wel lopen maar heel ongelukkig......ik hoop maar dat het gewoon een kneuzing is ofzo.....anders ga ik me heeeeeeel schuldig voelen dat ik gisteren niet gelijk de hap heb gebeld....

13. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi allemaal!!
    Op 01/01/2011 om 00.03 is onze prachtige dochter Meike geboren. Bijna 9 pond en 54 cm..... Bevallingsverhaal volgt nog ;)
    xxx

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Brabanste gefeliciteerd!! 1 ste baby van 2011??Geniet er van

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ brabantse en brabander van harte gefeliciteerd met jullie dochter meike! Wat een flinke meid zeg, ben benieuwd naar je bevallingsverhaal (en of ze de eerste in 2011 was ;) )

16. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @brabantse...GEFELICITEERD!!! Is het de eerste baby van 2011? En wat een flinke baby...lekker gaan genieten. Ben wel benieuwd naar het verhaal...

@mamakoen....:) :) :) GEFELICITEERD!!! Wat een goed begin van het nieuwe jaar. Hoe voel jij je?

@all...ik zal later even op de rest regageren. Hier ligt Koen verschrikkelijk te huilen..hij heeft zoveel last van krampjes, heel zielig :(

17. MamaKoen

MamaKoen Actief lid

20 okt 2008
    122
    1
    0
    Ooohhhh, Brabantse, wat een mooie datum! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Flinke dame, zeg! Ben benieuwd hoe het je is vergaan. Hoop dat jullie lekker van de kleine kunt genieten.

Meiden, allemaal bedankt voor jullie lieve felicitaties. Ik heb zojuist zkh gebeld en kan op 27 januari komen voor m'n eerste echo. Ben dan zo'n 7 weken zwanger, dus dan moet er wel iets te zien zijn.
    Hoe ik me voel?.... durf het bijna niet te zeggen, maar heb het gevoel dat ik nu al misselijk aan het worden ben. Heb in ieder geval geen eetlust... maar goed, alles voor een beeb.
    Jullie weten het nog niet, maar mijn manier van afvallen is.... eerste drie maanden van een zwangerschap:p. Bij Koen ben ik toen flink afgevallen i.p.v. aangekomen. Nu mogen er wel wat pondjes af, maar goed, is toch niet erg prettig. Ik hoop dat ik nu minder hoef over te geven en niet aan de staalpillen hoef i.v.m. laag HB. We zullen het zien!

Luukske; jeetje, flink last van je pols, dus. Weet je al of je geopereerd moet worden? Hoop dat het niet nodig is. Was leuk bij Mega Mindy? Koen is daar ook zo dol op, samen met K, lijkt wel een meisje...hihi, nee, hoor, is echt door en door jongetje:)!

Lima; och germ, Koen met krampjes. Zielig om te zien. Heeft Lotte dat ook, of veel minder? Verder alles goed met de kindjes?

Marsim: dank voor je felicitatie! Alles goed met de kleine meid? En jouw enkel?

Nen: wowwww, ten huwelijk gevraagd! Gaaf zeg. Wanneer gaat het gebeuren? Leuk, hoor, alle voorbereidingen en zo. Met buikie alles goed? Ik lees een jongetje, super hoor. Heb geen meiden-ervaring, maar weet dat jongetjes gewoon supers zijn:p!

Spannendetijden; je doet je naam weer eer aan! Ik duim heel hard voor je voor een posi test. Zou super zijn! duimduimduimduim

Mielen: och gos, hoop dat het meevalt met teentje van de kleine man. Succes!

Ricmar; succes met alles. Volgende ronde moet hem gaan worden! Liefs

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

Sorry meiden ben even weg geweest want heb een week beroerd op de bank gelegen..wel gelezen niet kunnen reageren..maar me = back ;)

@mamakoen
    GEFELICITEEEEEERDDDDD wat een super nieuws, zegt ze ook nog even ego..hahah zulke ego's zijn heeeeel erg welkom hoor (andere ook hoor meiden)

@Brabantse
    Wow wat gaaf 01-01-2011 om 00:03, vuurwerk als je kindje wordt geboren wat super :D en wat een beer van een meid, lekker hoor. Mooie naam ook Meike! Geniet er lekker van!

@spannendetijden
    Wat fijn dat sjors en sjimmy zijn terug geplaats en dat ze zo goed zijn..hoop zo dat ze blijven plakken...ooo wat duurt dat wachten altijd lang..snap dat je eerder gaat testen..

@Nen
    Ja gaat zeker hard zeg, en zeker bijzonder om eerst een boontje te zien en nu een minimensje..morgen heb ik de 20 weken echo met pretecho...lekker lang naar beebje kijken :D. Super dat je een jongen krijgt!!! Maar je moet wel beter op jezelf passen hoor want dit hou je niet vol..rustig aan meis!!!

@luukske
    Hoe is het met de mannen??? En wat schrikken dat je zo'n ernstige vorm van.. (sorry tunnelsyndroom toch) hebt in beide polsen...snap dat het nu niet handig is om een operatie te ondergaan nu je twee kleintjes hebt..sterkte

@Marsim
    Hoe is het met jou en je kleine meisje??

@Richmar
    Hopen op een heel mooi jaar voor jou!!

Morgen de 20 weken echo met een pretecho erachter aan..zo'n zin in...eerste even werken (mail van 2 weken bijwerken) dan om 3 uur weg om om 16:00 bij het echo centrum te zijn...oooo ik droom alleen nog maar over beebje en het geslacht..zal het goed zijn... :( ;) :D

19. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Brabantse, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Meike, ontzettend mooie naam!! Geniet er lekker van.

@ All, kom snel weer even op iedereen reageren!

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ricmar, fijn dat je ook aan andere tekenen merkt dat je lichaam weer zo reageert als anders.

@ mielen, ik ben hier ook een tijdje heel weinig geweest, dus neem je niets kwalijk dat je nog niet wist wat het geslacht is ;) Sneu dat Luka zo'n last heeft van zijn teen. Maar het is bij die kleintjes natuurlijk ook lastig inschatten hoe ernstig het is.

@ brabantse en brabantse-man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Meike!!!! Ze wilde nog net wachten op 2011 zo te lezen ;) Ik wens jullie alle geluk, liefde en gezondheid toe!!

@ lima, wat sneu dat Koen zo'n last heeft van krampjes.

@ mamakoen, hopelijk zet de misselijkheid niet al te erg door! Hier hielpen gembercapsules van Arkocaps daar goed voor. 2 voor mn ontbijt en 2 voor het avondeten. Volledig homeopatisch dus kan geen kwaad. Spannend hoor die echo eind januari! DEZE MAAND dus nog! :D:D De datum voor het huwelijk moeten we nog prikken. Maar het wordt in ieder geval een prachtig jaar! Mn buik begint echt hard te groeien! En de kleine man loopt er lekker in te stampen haha. Merk wel dat ik écht rustiger aan moet gaan doen, want het werken wordt nu zwaarder. Gelukkig woensdag hierover een gesprek met mijn leidinggevende.

@ laurise, ik las volgens mij bij de mei buikjes dat je flink was afgevallen door het ziek zijn. Gelukkig voel je je weer beter nu! Je ziet er iig stralend uit op de foto's! Dus jij krijgt morgen het geslacht te weten? Spannend zeg! Ben erg benieuwd! Heb bij jou ook wel een jongetjes-gevoel.

@ marsim, hoii! :)

@ all, hier geradbraakt.. Heb al sinds gisterochtend dat ik uit bed kwam mega last van mijn rug. Vanavond misschien vriendlief ff lief aankijken of hij wil masseren. Ik weet me werkelijk geen houding te geven. Op de een of andere manier viel het werken me vandaag ook zwaar. Ben gewoon veel te moe.. Vanavond dus maar lekker op tijd mn nest in!
    liefs!

Deel Deze Pagina