Clomid deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Lieve Juulz, ook hier nogmaals gefeliciteerd!! Lekker gaan genieten nu!

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ MamaKoen, jjij ook al zwanger?? WAUW! Geliciteerd!

Ik zit nu in de behandeling dat me embryo goed is ontdooit en ik die on board heb.

Helaas krijgen ze mijn BMS niet dikker als 5 mm :(. Maar goed, geen ramp. Komt vast ooit goed, want heb de doktoren geconfronteerd met wat teksten van vruchtbaarheidsklinieken en dat beaamde ze.

Komt erop neer dat je sowieso tot je eisprong een BMS tussen de 4 en 5 mm hebt en dat de progesteron je BMS afmaakt, oftewel dikker tot min. 7 mm.

Natuurlijk is ie soms dikker bij vrouwen, maar bij mij bleef ie zo en nu aan de Utrogestan en maar hopen dat het kindje zo eigenwijs is door t edelen ;).

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    babii maar begrijp ik het goed?? heb je een eskimo on board??

4. ricmar vergat je helemaal te feliciteren met je nieuwe donor!!
    hoop zo dat het gelijk een super match is en je een positieve test hebt binnenkort!

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ja, hij is on board ;).

@ Laurise, je moet gewoon genieten! Je gunt het om gelukkig te zijn... Hopelijk komt onze tijd nog!

@ Juulz, zit nog steeds te wachten op jouw PB en heb je al gefeliciteerd :p.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    babii wat ontzettend spannend!! ik duim

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @juulz, hier ook GEFELICITEERD!! het is jullie ZOOOO gegund!

@Babii, meis ik brand een kaarsje dat de kleine eskimo lekker warm blijft zitten...je verdient het ook om nu eindelijk eens mama te worden!

@rozerin, ik heb ook PCO, bij mijn oudste met Clomid 100 zwanger geraakt, en nu bij onze jongste 1,5 jaar Clomid gehad, en zoals Marsim schreef, de wereld ging voor me open met spuiten....wat een verschil....

@ricmar, wanneer mag je testen?

@schattigkindje, je zit gewoon stiekem te bevallen, of je hebt de kleine al in je armen!! wie weet!! we zitten iig met spanning te wachten!

@marsim, ik ken het gevoel van weer naar de artsen te moeten....ik heb echt afschuw voor de eendenbek, en moet nog steeds gaan voor een mirena, maar stel het steeds uit....heb nog geen eigen ongi gehad(door de PCO natuurlijk), en mocht zonder ongi ook komen, maar weet het gewoon nog niet!

@einad, echt al een stevige knul jullie manneke!

@laurise, ik geef je gelijk meid....wij hebben de box ook niet 2x naar/van zolder gehaald, dus had hem ook met zo'n 25 weken opstaan...en het kamertje van voor onze vakantie zo ver klaar, en dat was voor de 20 weken echo!

@all, gisteravond een workshop "stone-art" gedaan, erg leuk, weer even wat afleiding.
    vanochtend wel snip verkouden wakker geworden, samen met hubbie, Mika lijkt er ook iets last van te hebben dus heb hem maar ingesmeerd met LUUF baby.
    morgen gaat hubbie naar Utrecht voor een beurs/Congres, dus morgen maar eens de babydozen ophalen bij prenatal en Etos.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Luuske mijn nod is rond 11 febr dus moet nog even geduld hebben, maar heb er geen goed gevoel over het voelt net als andere maanden

9. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ juulz gefeliciteerd meis! ik duim voor een gezonde plakbaby!

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ricmar, wil niks zeggen, je hetzelfde voelen....kan me nog herinneren dat ik vorig jaar ook zoiets had, en bleek toen ook nog een laag progesteron, eigenlijk te laag voor een goeie eisprong en mogelijke innesteling, en pas rond NOD wat duizelig....dus het kan alle kanten op....ik duim iig voor je!!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hallo

Nou mannetje vraat zich wel af wat er mis is met me, moets net een telefoontje plegen naar de gemeente afd WMO en volgens mannetje was ik net een pitbull haha
    nou ja hormonen???

vandaag weer steekjes en had al 2 dagen geen ontlasting gehad, en net wel, en hard sorry for detail, na de 2 slapeloze nachten draaien de duimen weer

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ricmar, ik ga alvast wat eeltcreme halen, want ga echt hard duimen!!

13. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Laurise: lekker bezig int kamertje dus!?!?! Leuk joh!!! En de box al in de kamer!!! Haha zeker goed excuus! En zo erg is t nie hor!! Ik ben veeel erger!! Ik ben nie eens zwanger en heb 2 kinderstoelen!!! :-$ schaam! Maar die zijn voor als de kleine van mn zwager er is! (en kon er 2 tegelijk kopen dus 1 kan straks naar oma! Hahaha) meid,…geniet er gewoon maar lekker van!!!!!

Marsim: succes ben benieuwd!!!

Einad: leuk dat je langskomt!! ;) en wat gaat dat ook hard he?!!?!

Juulz: hoe is het met je?!?!?!?

Babii: spannend!!!!! Ik ga voor je duimen !!

Luukske: beterschap!!

All/ego: wij zijn di weer naar de gyn geweest!!! :D mogen bij eerst volgende menstruatie weer beginnen met de progynova!!! Op dag 5 controle en dan op dag 10 beginnen met meten!!! En zodra mn bms weer dik genoeg is, mogen we door naar t amc voor nieuwe terugplaatsing van 2 cryo’s!! dus zooooo blij!!!! Op de vraag waarom t nu weer niet gelukt zou zijn kon hij eigenlijk geen antw geven dat is niet te zeggen zei ie en is natuur! Maar hij heeft goede hoop en gaat ervanuit dat het met de overige cryo’s wel gaat lukken!!! Dus de gyn is iig erg positief!! En hij liet ons nog even weten dat het heel bijzonder is om 9cryo’s te hebben!! Zo;n aantal schijnt veel te zijn! En dat is bijzonder en dat hebben we goed gedaan! Zijn complimenten haha (tis echt lieve man!) dus op naar nieuwe poging!! En ik heb er zooooo’n goed gevoel over! Maar ergens wil ik dat nie hebben want wil er wel eens blanco instaan! Miss helpt t!!! maargoed,…op naar nieuwe ronde dus!!! Maar eerst ongi worden! Zit op cd 19 vandaag! Hoop volgend weekend ongi te worden!
    Nou ladys,…fijne avond!!!

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @spannendetijden, haha....die eetstoeltjes....die van bij je ma kun je straks gewoon weer terughalen, dan heb je ze zelf alle 2 nodig!! ik duim voor je dat de emmy's goed ontdooien als het zover is!!

15. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Luukske: thanx meid!! Hahhahahaha ik mag t hopen ;) dan mag ze zelf 1 halen!! Hahaha
    T kwam omdat die kleine meid vaak bij ons langs komt en voorheen zette ikhaar in de hoek van de bank of op schoot of de maxi als ze moest eten maar ze is te groot nu en dat gaat dus niet meer! Dus ik dacht, ga eens kijken voor een mooie 2e hands stoel! En morgen kan mijn man er 2 ophalen!! Dus das mooi meegenomen! Eerst vond ie t gek, wel stoelen maar geen baby of zwangerschap maar toen ik uitlegde dat t voor de meid was snapte hij t wel! En ik zei toen die andere zetten we gewoon weg! komt vast ooit van pas ;) en wie weet,… :-D hahaha
    Ik heb ook gekeken voor een box,…maar dat vind ik toch wel moeilijk hor! Een box in mn woonkamer! Dus hun nemen nu altijd t campingbedje mee en die gebruik ik dan als box!
    En alvast bedankt voor t duimen :-D hihi
    Hoest met jou ventje?!?!!? Bijna 3mnd alweer!!! Wat gaat dat hard zeg!!!! en hoe is t met luka?! De trotse grote broer?!?! Haha

16. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
  17. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    WOW !!!!!!!! wat een knappert!!!!!!!

18. Hoe zou het met schattigkindje zijn.....?

19. MamaKoen

MamaKoen Actief lid

Oct 20, 2008
    122
    1
    0
    Wauww, wat een lieve beebjes komen hier voorbij! Luukske en Einad; wat een schatjes, zeg! :)

Babii; fijn om weer eens wat van je te horen. ik ga heel hard duimen voor je!!!! Sterkte en knuffel

Ricmar; poeh, ook spannend bij jou. Het zou wel super zijn. Veel sterkte met deze rottige laatste wachtweek!

Mielen; jij in een winterslaap?! Gaat het wel een beetje met je?

Schattigkindje: aan het werpen:p??!!

Marsim; jij ging naar de gyn, toch, voor je vleesboom? Hoe is het afgelopen of moet je nog?

All; gisteren weer naar de gyn geweest. Ik blijf maar bloeden. Baaaal er inmiddels flink van. Maar alles is gelukkig goed. Uit uitstrijkje en kweekje is niks gekomen. Dus ze houden het op een zwakke en goed doorbloede baarmoedermond. Gyn was wel heel eerlijk 'ik ken genoeg vrouwen bij wie dit goed is gekomen, helaas ken ik ook evenveel vrouwen waarbij het uiteindelijk toch op een miskraam uitdraaide'. En we kunnen er dus niks aan doen. Gewoon afwachten en positief blijven. Dus dat doen we maar (heb er zelf ook echt wel een goed gevoel over, heb er echt wel vertrouwen in en mijn misselijke en moeie gevoel bevestigt dat. Bovendien gisteren weer een mooi kloppend hartje gezien). Verder heel lief: mag volgende week maandag feb. alweer terugkomen voor de vijfde (!!!) echo. Gewoon voor m'n eigen geruststelling. Lieve gyn heb ik hoor.

Liefs,
    MamaKoen

Wat ik nog wel kwijt wil. Ik schrijf nog niet zo lang met jullie mee, ben er toen gewoon midden in gevallen. Maar voel me echt zo op m'n gemak bij jullie. Echt een hele lieve meidenclub hier. Ik krijg echt veel steun van jullie. Dat vind ik echt heel bijzonder....mag toch ook wel eens gezegd worden?!

Share This Page