Zie het al! De KV testen hebben bij mij 7 dagen positief getest en ik had echt geen ei zitten (moest dezelfde dag van de KV test ook naar de gyn). Er was geen eisprong geweest en er had geen ei gegroeid. De KV ovu testen staan bekend om vals te testen en zeker als er een eisprong is geweest dan blijft hij positief. Ik wed dat als je er nu een ander tegenaan gooit, dat ie negatief is, mits je zwanger bent!!
thanks voor je antw babii! t vervelende is, dat ik ze voor de mmm ook altijd gebruikte en toen had ik NOOIT problemen!!! en als t wel komt omdat ze niet betrouwbaar zijn,...waar blijft mn ongi dan?!!? :-s ga morgen de gyn bellen! ben eruit! miss kan ze inwendige echo maken om te kijken of ongi onderweg is ofzo!
@ Spannendetijden, ik zal zeker even naar de gyn bellen. Als je ovutesten positief blijven maar je zwangerschapstest negatief is er ook niets meer wat je nu kan doen. Idd eventueel een andere test gebruiken. Heb je ook buikpijn? Zou het eventueel een cyste kunnen zijn? Blijven je ovutesten dan ook niet positief? Sowieso beter om even de gyn te bellen. Sterkte meid. Ik hoop in ieder geval dat je pendel gaat uitkomen, dat zou toch geweldig zijn!! @ Babii, he meid het schiet bij jou ook niet echt op he, grrrr. Sterkte ermee en hopelijk vanuit jou kant ook binnenkort eens goed nieuws. @ Luukske, ow wat ontzettend irritant zeg. Denk je afspraken te hebben en dacht je het allemaal helder te hebben net voordat je ging beginnen krijg je dit. Je poot stijf houden hoor. Zij gaan maar wijken, dit is nu éénmaal de afspraak. Dit zijn echt dingen die je er even lekker bij kan hebben, NOT. @ All, vandaag weer naar de gyn. Mannetje gaat mee. Eens even kijken wat de opties allemaal zijn en er even verder op in gaan. Ik ben er nog niet uit maar heb het idee er nog niet klaar voor te zijn. Voor beide opties niet. Weer hormonen in mijn lijf trek ik op het moment gewoon niet denk ik. Een operatie is op het moment geen optie puur en alleen omdat het thuis dan ook geregeld moet worden. Maar goed eerst vandaag maar eens even afwachten. Misschien is er toch nog een kleine kans dat het uit zichzelf gaat slinken en dan moet ik maar even geduld hebben.
hoi lieve meiden! Even kort een berichtje van mij om te laten weten dat ik wel met jullie meelees/meeleef! Hier gaat alles goed. Druk druk!! Ik kom gauw weer uitgebreider reageren! Dikke knuffel voor iedereen liefs
@spannendetijden, ben benieuwd....enne volgende keer, als het dan nog moet, andere testjes gebruiken, ik zelf zweer bij babyboomshop testjes, en natuurlijk de cb digi.... @babii, gaat dit een nieuwe ronde worden met een tp? @nen, alweer bijna 30 wkn?!! gaat echt snel!! @all, heb echt eipijn, haha... ben benieuwd hoe mijn cyclus zou zijn...
Spannende tijden, weet je al meer meis? Hier alles goed, Meike is gewogen vandaag...5500 gram. Ze ziet er toch echt niet dik uit, maar ze is echt een grote baby haha. Ik vind t een beetje moeilijk, omdat ik niet wil dat ze te zwaar wordt...maar ja...als t zo is kan ik er ook nix aan veranderen he, ze krijgt wat ze nodig heeft en echt nix teveel hoor. xxxxxxxxx
Nen: hey wijfie!!! Rustig aan hor!!! lief dat je ff kwam gluren! Marsim: heb geen buikpijn! Wel 1.5wk ongi krampjes gehad maar die zijn ook zo goed als verdwenen! Dus eigenlijk voel ik me kip fit! Volgens mij is je test bij cyste nie posi maar weet t niet zeker! Als ik cyste had dan zou ik toch wel ongi worden?! Vorige keer iig wel! Maarja, zie mn ego voor de rest! Hihi En idd, hoop ZEKER dat de pendel uitkomt!, miss moet het wel zo zijn dat ik nie ongi nog ben! En komt t dit weekend en kan ik in maart voor tp én test :-D ik heb zelf namelijk al een hele tijd heeeel goed gevoel over maart :-$ ben benieuwd! Jullie dus weer naar de gyn vandaag?! Ben benieuwd meis!!!! Hou ons op de hoogte Luukske: bedankt voor de tip meid!! En ben ook benieuwd naar je cyclus! Haha Good luck! Ps, hoest met de mannen?!?! Luka al weer helemaal beter!?!?! Brabantse: dat ze zoveel weeg is alleen maar goed skat!!! Betekend dat ze t goed doet En t is vaak zo toch dat ze int begin wat harder gaan!! Trekt wel bij lieverd, maak je maar niet druk!!! Xxx All: ik heb vanmorgen toch maar eens de gyn gebeld (man gaf geen reactie dus had ff maling aan hem en dacht bel gewoon!) en de ass. Had het even overlegt met de andere assistent en ze Zei dat ik het nog even moest afwachten tot ma/di, en als ik dan nog niet ongi ben, moet ik gewoon weer even bellen! T kan komen doordat ik in mn rust maand zit en ik gewoon nog beetje van slag ben zeg maar. Dat ik WEL al dagen positief test op de kv ovu testen moet ik maar links laten liggen. Ik had de nieuwe dame aan de tel en die gaf toe dat ze er niet zo mee op de hoogte is, dus afhankelijk van mijn verhaal (dat sommige dames ook heel lang posi testen zonder ei ed. dus de ontrouwbaarheid van de kv test en mijn daarin tegen positieve ervaring in het verleden én mn medische molen) zal ze het voor de zekerheid nog even met de gyn overleggen. Ik heb met haar de afspraak gemaakt dat : Als hij ook zegt dat ik me er niets van aan moet trekken hoor ik niets en moet ik gewoon wachten tot na het weekend en bel dan weer als ik dan nog niet ongi ben. En als hij toch anders denkt/bepaald belt ze me nog even terug. En voor mezelf heb ik bepaald dat ik pas maandag weer een ovu test doe! Kijken of er verandering in zit.
@ Brabantse, meid je moet je zeker nog niet druk maken over haar gewicht. Die kleine meid van mij is ook groot en zwaar. Het komt echt wel goed maar nu zeker nog niet teveel mee bezig zijn! @ Spannendetijden, meid hopelijk voor jou snel wat meer zekerheid! @ All, nou het bezoekje aan de gyn zit er weer op. Ik moet weer geopereerd worden. Dit keer had ik mijn eigen gyn en hem leek het sterk dat die pijn van de vleesboom vandaan kwam. Hij wilde dus nogmaals kijken. Hij had het probleem gelijk gevonden en heeft even de gyn van vorige week erbij geroepen om hem te laten zien wat hij over het hoofd heeft gezien. Het zit zo dat mijn baarmoeder door het littekenweefsel van de keizersnede aan de voorkant van mijn buik vast zit. Dit geeft dus de vieze pijn. Dit moet operatief verholpen worden. Ik ben waarschijnlijk in mei aan de beurt omdat de wachtlijst op het moment wat groter is. Aan de ene kant een ontzettende tegenvaller maar anderzijds wel enorm opgelucht dat nu het echte probleem gevonden is. Mbt de medicijnen die je tijdelijk in de overgang brengen daar kon mijn gyn het volgende over zeggen: Ik ga je absoluut niet aan de medicijnen helpen. Het is rotzooi, je bent veel te jong en daarbij mag je het maar max 9 maanden gebruiken en meest van de tijd werkt het niet eens. Dus ik denk dat de nieuwe gyn nog een keer een vingertikje krijgt. Hij zat er vorige week goed naast en heeft daarbij totaal geen goede info gegeven, oeps. Kan daar nu heel boos over doen maar ben blij dat mijn gyn het probleem heeft gevonden en jammer genoeg is daar een ok voor nodig maar hopelijk ben ik daarna wel pijnvrij want dit is zo ontzettend rot. Zo meiden jullie zijn ook weer op de hoogte.
@ Marsim, wat is er aan de hand? Lees iets over een operatie??? Kan me voorstellen dat je weer aan de hormonen niet ziet zitten!! @ Spannendetijden, helaas testen die ** dingen dus wel echt vals. Maar heb je eventueel al een zwangerschapstest gedaan? Mijn testen waren altijd zo.... Maar wel stront irri zeg! Een lichaam is vaker na een IVF en hormonen (zoals deca) van slag. @ Luukske, ik krijg een nieuwe poging ja, maar in natuurlijke cyclus. Alleen is de vraag, wanneer is die cyclus er, wanneer groeit er een eitje? Ook ik heb deca gebruikt en het zou zomaar kunnen dat me lichaam geheel van slag is.... Laten we het niet hopen, maar ben er onwijs bang voor. De prikpil was namelijk ook niet schadelijk, maar zie het resultaat! Dus hoop da tme cyclus direct terug is!
@ Babii, ik moet geopereerd worden omdat mijn baarmoeder door het littekenweefsel van de keizersnede aan mijn buikwand vast is gegroeid. Ik sta op de wachtlijst, ws gaat het mei worden.
Marsim: ik hoop t ook!! Meid wat vervelend dat je weer geopereerd moet worden!!! En dat t nog zolang moet duren!! Lang wachten op een operatie is nooit ze erg vind ik maar WEL als je steeds pijn hebt!! Liever gister als vandaag dan maar! Toch?! Iig inderdaad wel prettig dat je nu weet waar de pijn weg komt! En goed dat je gyn die ander ff op de vingers heeft getikt! Succes skat!!! Babii: dat ze negatief testen hoor ik op t moment idd meer!! En nu in mijn geval is dat ook zeker het geval want je kan noooooit 1.5 wk lang je eisprong hebben!! Ik vind t wel irri want voorheen had ik nooit problemen met deze testen en altijd alleen rond mn ei een dikke vette streep! Erg jammer van mevrouw kv! Ik heb idd ook al k vzw testen gedaan! Vrijdag 1 en maandag 1 beide negatief. Het vervelende vind ik dat ik mn laatste hormonen (op de progynova en bollen na) in aug heb gehad!!! Daarna tp -> mislukt -> dag 12 na tp al ongi toen 2mnd overslaan en netjes op dag 29/30 ongi. Toen cryo tp-> mislukt -> 2 dagen na stoppen met bollen ongi en daarna startte deze ronde,..vind het vervelend dat mn ongi uit blijft! Die testen heb ik uit mn geheugen gewist (nou ja theoretisch dan/ bij wijze van spreke) daar houd ik me niet meer aan vast!! Maaaar,..ik vraag me wel af wanneer ik ongi ga worden want wil weer beginnen!! Hoop gewoon niet dat t nog heel lang duurt! Hoop uiterlijk dinsdag!! Maargoed,..weer genoeg over mij! Hoest met jou?!?!! Hoop dat je gauw weer nieuwe kans krijgt mop,..ben ook benieuwd wanneer je weer nieuwe cyclus hebt! Nieuw ei! Spannend weer hor!!! Succes!
@ Marsim, dat is behoorlijk heftig zeg! Is dat een soort vorm van endometriose? Laten we hopen dat het snel mei is, weg met dat weefsel . @ Spannendetijden, jeetje zeg, snap dat het frusterend is. Als hij niet komt, dan idd even de artsen bellen. Wellicht kunnen ze hem dan opwekken! Boh, wat hebben wij toch fijne lichamen zeg! Bah, bah bah! Mijn traject staat gedeeltelijk in mijn eigen topic geschreven: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/258458-ivf-traject-babii-ooit-raak-zijn.html
@babii, ik duim dat je een beetje normale cyclus krijgt....een hele dikke knuf voor jou!! @marsim, balen zeg, verklevingen....maar die kunnen idd flink pijn veroorzaken! @spannendetijden, wat een onzekerheid, nog aanzien tot na het weekend! hier is Luka wel weer iets beter, gelukkig... @brabantse, is toch heerlijk een flinke tante....enne babyspek gaat er ook wel af als ze actiever worden. Mika was trouwens met 3 maanden 5665 en 60cm, maar bij de nov 2010 mama's zijn er kindjes die met 4 maanden 7,5 kilo zijn, dus het is gewoon echt verschillend. @all, heb vanochtend een taartje voor mijn schoonbroer gemaakt. gisteren gaan shoppen, heb een nieuwe kleur voor de bugaboo gekocht, en nog een slaapzakje en rompertjes. vanavond weer aan het werk, en het weekend vrij, ga zondag naar de HH beurs!
@marsim....he bah weer een operatie ....daar zat je niet echt op te wachten. Maar als het de enige oplossing is om van je pijn af te komen...ja dan moet je wel. Is het een zware operatie? En wat een L*L van een gyn vorige week...hij heeft gewoon geen idee waar hij het over had... @spannendetijden...Dus je weet eigenlijk nog helemaal niks. Ik hoop dat je na het weekend de onzekerheid kwijt bent en dat je weet waar je aan toe bent.... @brabantse....Ik vind het nog wel mee vallen. Ze heel groot is ze dan toch niet...Als ze maar lekker in haar velletje zit dat is het belangrijkste... @all....Afgelopen maandag hebben Koen en Lotte hun tweede prikje gehad....wat sneu. Koen heeft iets koorts gehad en Lotte had nergens geen last van. Lotte is nu 4860 gram en 57 cm lang. En Koen is 5040 gram en 58 cm lang....ze groeien goed. Ze zitten zelfs al aan de onderzijde van de curve terwijl ze er eerder onder zaten. Verder zijn ze afgelopen woensdag voor het eerst naar het KDV geweest. Het is hartstikke goed gegaan. Het was wel even stil in huis maar ik ben samen met mn zus even op pad gweest. En later nog even met mn vader de stad in geweest dus de dag was zo om. Vond het wel weer fijn om ze op te halen. Lotte heeft alleen een buikgriep opgelopen op het KDV ....alle flessen terug geven. Zo sneu...maar ze zijn het ook zo weer kwijt...direct na het spugen weer lachen....Maar gelukkig zijn ze nu beiden weer lekker in orde Morgen ga ik gezellig naar de HH-beurs....zin in!!!! En verder nog maar 1 week verlof ....
He meiden, Kom ff voorbij zwaaien!!! Marsim: balen, zeg, een operatie. Maar dit lijkt me ook niks. Wel errug prettig dat je nu bij je eigen gyn was en dat 'ie zo makkelijk het probleem zag. Alvast veel sterkte! Luukske: wat rot van je werk, zeg, dat gesukkel. Sterkte! Fijn om te zien dat je zo van je kindjes aan het genieten bent. Babii: dikke KNUF voor jou. Spannend, lees bij jou dit keer een TP in natuurlijke cyclus. Heb geen idee hoe dat werkt, maar zal vast met minder hormoonspuiten gepaard gaan... Ik ga heel hard duimen op eindelijk eens mooi nieuws van jouw kant!! Spannendetijden: wat een gedoe, zeg, maar wachten op een ongi en dan van die rare testjes. Heel veel sterkte, hoop dat je snel uit de onzekerheid gaat komen. Brabantse: heb altijd gehoord dat babyvet geen kwaad kan. Koen heeft nooit erg veel babyvet gehad (zeg maar gerust, geen, een gespierde spijker) en was mede daardoor erg vaak ziek. Dus ik zou me er niet druk om maken. Vooral genieten! Lima; kindjes op het KDV! Wel sneu dat Lotte meteen ziek was. Maar inderdaad, ze zijn het altijd vrij snel weer vergeten. Kan me ook herinneren dat ik hier een keer met een lachende, super actieve Koen op de eerste hulp heb gezeten, terwijl hij het daarvoor toch echt spaans benauwd was. Schaam je je dus dood! Poehee, nog maar 1 weekje verlof, beetje zin om weer te gaan werken of helemaal niet?! Nen; al 30 weken. Alles goed met je? Mielen: alles OK?! All; hier gaat het helaas niet heel erg goed. Bloeden blijft maar doorgaan. Dacht van de week even dat het wat minder werd, maar helaas gisteren weer behoorlijk rood. En ik ben echt kotsmisselijk, hele dag door. Maandag naar de gyn geweest. Die heeft me emesafene voorgeschreven om de misselijkheid wat te dempen. Ben inmiddels al 8 kilo kwijt (kan gelukkig wel wat hebben, hoor). Ik heb vier dagen in de ontkenning gezeten en die pillen geweigerd, want.... ik mag dan niet meer autorijden (je wordt er slap en suf van en aangezien ik al pillen voor de astma gebruik waar ik dat ook van word, mag het niet) en dat heb ik voor mijn werk keihard nodig. Tot afgelopen donderdag. Ik kwam op het werk en het ging niet meer, ben flauwgevallen en door iemand naar huis gebracht. Toen was de maat vol en nu zit ik dus aan die pillen. Moet zeggen dat het braken inderdaad minder wordt, de misselijkheid blijft helaas wel alom aanwezig. En ja, ik ben inderdaad versuft en vooral slaperig. Volgende week maandag weer naar de gyn, eens kijken wat dan het plan wordt. En ja, ook m'n astmamedicijnen zijn door de longarts verhoogd tot het maximum van wat mag. Allemaal in het kader van voorkomen van een prednisonkuur. Wat een gezeik allemaal. Probeer zo allemachtig om van deze zwangerschap te genieten (zegt ook steeds iedereen), maar is zo wel erg moeilijk (sorry, hoop niet dat dit te pijnlijk is voor meiden die zo hun best doen om zwanger te worden). Zo zeikmodus weer uit Veel liefs aan iedereen! MamaKoen
... zie nog twee nieuwe meiden hier: Xon en Loes, van harte welkom! Xon: ik had bij Clomid ook buikpijn, voelde echt m'n eitjes groeien, zeg maar. Een eisprong zelf heb ik nooit gevoeld, die was er wel hoor, maar ik voelde het niet. Buikpijn ging gewoon langzaam weg. Maar de buikpijn die jij beschrijft, heb ik nooit gehad. Die is wel erg heftig. Als het zo blijft, zou ik toch eens kijken of je het echt wel nodig hebt. Succes met de donor! Spannend hoor, als alleenstaande zwanger worden. Loes: al nieuws? Zwanger of een late ongi?! En natuurlijk Ricmar vergeten: balen, meid, dat het niet is gelukt. Nu inmiddels volop in de volgende ronde? Gaat goed met jullie donor? KNUF
mamakoen : wat vervelend voor je meid!!! kan me heel goed voorstellen dat je roze wolk minder roze is op t moment hor! is toch ook niets,...ben je "heerlijk gelukkig" zwanger, ben je de heledag hondsberoerd en zit je max aan de pillen! nee hor meid,...maak je nie druk...tis begrijpelijk!!! sterkte!!! en heel veel beterschap! hopelijk knap je gauw op! ps: ik heb ooit tegen misselijkheid domperidon geslikt,..miss is t wat! (weet natuurlijk niet of je die tijdens zwschap of in combi met je andere pillen mag slikken.) alle andere skatten: ik kom morgen uitgebreid neuzen en reageren hor! maar manlief en ik zijn druk druk druk met schilderen en behangen!! kwam ff stiekem snel gluren tijdens mn bakkie koffie break haha
@ Lima, wat goed om te horen dat Koen en Lotte het goed doen. He bah een buikgriepje, ze zijn zo vattelijk voor alles he als ze zo klein zijn. Nog een weekje verlof, grrrrr. Tis toch wel heel lekker om thuis te zijn hoor, haha. Ach met werken ben je er wel even uit en even iets anders aan je hoofd. Succes en sterkte, haha. @ Mamakoen, meid snap heel erg goed dat het zo minder leuk is hoor terwijl je zo je best doet om te genieten. Denk aan jezelf en aan het kleine wondertje in je buik. Sterkte hoor en een dikke knuffel.
Hallo dames, Ik mocht donderdag voor de uitslag van mijn bloed bellen. Dinsdag geprikt (terwijl ik dus denk dat ik pas woensdagnacht mijn eisprong heb gehad) en de uitslag van het hormoon progesteron was 31!!!!!(dus wie weet hoeveel meer het op woensdag nog was geweest). Dit moet in ieder geval 20 zijn, en de vorige ronde was het net aan 12. Een groot verschil dus en waarschijnlijk door de Clomid. Tja dat heb ik idd gevoeld,hihi. Verpleegkundige zij nog, nu niet meteen denken dat je zwanger bent he? Nee duh!!! Dat dacht ik ook echt niet. Ik heb waarschijnlijk echt te laat geinsemineerd, dus het moet dan wel een goede zwemmer met een tomtom zijn geweest, wil het gelukt zijn. Maar we wachten maar weer eens af!!!!!! Mamavan Koen wat vervelend zeg voor je! Hoop dat de medicijnen dan in ieder geval wel een beetje aanslaan. Het klinkt best heftig. Heb je dat bij je vorige zwangerschap ook gehad (ik neem aan dat als je mama van Koen heet je al een mooie zoon hebt )? Kan me heel goed voorstellen dat je er niet van kan genieten en je natuurlijk ook heel veel zorgen maakt. Nou sterkte ermee! He Ricmar?? Grappig, jij ook hier. Gebruik je ook Clomid? Ben even vergeten of we het op 35+ daar wel eens over hebben gehad?