Jeeee, wat is het hier stil! Helaas, het is een feit. Ik zit sinds 12 uur aan de sondevoeding. Naast het infuus met vocht. Het ging laatste dagen helaas alleen maar slechter, niet beter. Zit nu in de zwaarste categorie van uitdroging. Dus de sonde erin. Hoop (en ga er van uit!) dat het nu snel beter gaat worden. Over naar huis gaan, hebben ze het nog lang niet... Beebje maakt het gelukkig goed. Gisteren super gave, lange, uitgebreide echo gehad. Beebje beweegt alle kanten op en doet het gewoon supers. Fijn, hoor. Daar wordt een mens blij van. Volgende week combinatietest, ik word einde van de maand 36 dus we vinden het toch verstandig om hem te gaan doen. Ricmar: ssssspannend. Ga hard voor je duimen! Alle anderen; sorry, ff ego berichtje, ik heb iets te weinig energie en iets te veel aan m'n hoofd. Laters reageer ik weer ff op iedereen.
@mielenl, zodra Mika de fles leeg heeft gaan zijn vingers erin....haha....maar fruit, daar walgt hij echt van! @mamakoen, jeetje wat balen zeg, maar idd met SV en een infuus kunnen ze je wel beter oplappen....beterschap meis!! @all, voel me echt beroerd, gelukkig heeft Mika vannacht goed geslapen van 22.30u tot 8u, ik heb gisteravond een sterke fluimicil genomen en een flinke teug natterman, en heb ik dus goed geslapen, maar nu weer overdag....blehhh....ben echt mega ongesteld(sinds gisteren), en mijn holtes en longen zitten vol met slijm.... hubbie gaat vanavond op stap, naar het oudwijven bal, das normaal DE dag voor ons met de carnaval, zou hem wel thuis willen houden, maar wil hem niks verplichten of ontzeggen....op die avond gaan de mannen en vrouwen apart van elkaar op stap en om 24 uur mogen de dames zich kenbaar maken voor de mannen....als ze nog niet herkend zijn(afgelopen 2 jaar zijn we niet herkend!). ik blijf dus thuis met de kindjes, en wrs heb ik vannacht een vent naast me die flink naar alcohol ruikt, gelukkig ruik ik niet veel, haha....maarja, was liever samen geweest. Luka heb ik deze week thuis gehouden, en die is weer boven jan, dus die gaat morgenvroeg carnaval op school vieren(hij loopt al 4 dagen met zijn pakje aan!!).
@ Mielenl, lijkt me een moeilijke tijd voor jullie. Hoop dat de ongi weg blijft!! @ Mamakoen, jeetje meid wat heftig zeg. Hoe vervelend het ook is al die sondevoeding enzo, hopelijk knap je er snel van op. Gelukkig doet jullie kleintje het goed. Sterkte en hopelijk snel weer beter en lekker naar huis. 1 voordeel van het zkh je kan nu wel regelmatig even je kleintje zien en horen, te heerlijk. Al zijn de omstandigheden natuurlijk minder. @ Luukske, beterschap meid. En die eerste ongi, grrr. Na 4 maanden werd het bij mij eindelijk wat minder. Was nog nooit zo erg ongesteld geweest. Hopelijk kan je nog een klein beetje feestvreugde opsnuiven. @ Ricmar, mijn duimen draaien weer!! @ All, hier gaat het allemaal goed. De kleine doet het goed en alles gaat lekker zijn gangetje. Maar jeetje wat gaat de tijd toch hard. Ons kleine meisje is zo klein niet meer. Vandaag bij cb geweest. Ze was al 73 cm en was 9190 gram. Het gaat allemaal zo hard.
Ricmar ik duim echt zo hard voor je!! Mielenl ik denk echt aan je meiske!!!!! Meike vandaag 6025 gram en 60 cm, grote meid, maar precies in verhouding
@ marsim, ja, twee keer met je ogen knipperen en ze is bijna 3 @ luukske vervelend dat je ongi zo heftig is gearriveerd. ik kan erover meepraten (mijn vorige ongi dan.....nu nog niks te bekennen) Bosch viert morgen ook carnaval op school, hij gaat als krokodil, onze kleine schnappi Wij hebben zelf niets met carnaval (ik ben import, Siemens geeft er ook niets om) dus de optocht is meer dan genoeg voor ons Mamakoen, heel veel beterschap meis! Hopelijk knap je snel op met de sonde. Heb je daar niet zoveel last van? Lijkt me zo akelig, een slangetje in je keel..... hier vanmorgen een testje verspild.....jammer hoor.....kon wel een leuke verrassing gebruiken
@ Mielenl, jullie eigen schnappi, hihi. Vervelend en jammer dat de test je geen leuke verrassing gaf, grrrrrrrrr.
Sorry meiden dat ik zo weinig laat horen.. Denk wel aan jullie hoor! Dikke knuffel voor mamaKoen! Hier ook weer ongi en lekker heftig...
hey meiden, hier zo'n heftige ongi dat ik de deur niet uit durf, moet nog steeds elk uur verband wisselen....bleh....ben het letterlijk en figuurlijk moe....merk echt dat ik veel bloed verlies! en om het verhaal compleet te maken, heb ik ook weer last van mijn astma, heel lang is het rustig geweest, en nu....
mm dat is echt wel minder zo heftig ongi.. astma is ook niet fijn! komt het door het mooie weer? hoop dat je een beetje kan slapen vannacht! ik had het de eerste twee dagen ook heel heftig liep gewoon langs mijn benen.. zit echt hard te twijfelen voor welke anti conceptie ik zal gaan :S
Denk ook aan iedereen en ook mijn excuus dat ik er zo weinig ben! Heb mijn eigen topic en zit met name op het IVF forum.... Liefs van mij!
JAHAA RICMAR! Ongelofelijk, wat super de super de super! En dat PB je me niet eens, foei hoor! Van harte gefeliciteerd meid!! Woow, het heeft echt onwijs lang geduurd, maar eindelijk!!!
hee meiden, hoe gaat het hier? maandag moet ik weer gaan werken.. ben benieuwd hoe het zal zijn! vandaag de tweede prikjes gehad. ons mannetje is nu 63 cm en 6435 kg! wel kma vastgesteld maar verder doet hij het prima! liefs
@Luukske Wat balen dat je zo heftig ongi bent, inmiddels wat al wat minder? @Einad Spannend weer werken, fijn dat jullie mannetje het zo goed doet! @Richmar Hier nogmaals GEFELICITEERD!!! Ben erg blij voor jullie!! @Babii Pfff jij weer op de wachtbank..duim duim duim duim @Marsim Wat wordt Isa al weer groot, 7 maanden alweer.. @Spannedetijden Hoe is het met jou? @Nen Hoe is het met jou? @Mielenl Al een leuke verrassingstest in handen gekregen?? Duim duim duim