Ja ik hoor het van meerdere mensen al, maar zo is het echt gegaan... en heb het meet andere meiden er ook al over gehad.. hoe hoog moet ik springen om iets gedaan te krijgen... ik zit ook nog eens in Rijnstate dan zou je zeggen... best groot ziekenhuis.... Ik krijg wel laagste dosering om eisprong te ondersteunen, maar je hebt wel helemaal gelijk.... OOH gadver heb het zo gehad, weet ook niet zo goed wat ik nou moet doen... afwachten, provera nemen, of weer contact met gyn...
ukke: ik wou dat ik een antw voor je had! ik heb er geen ervaring mee! sorry!! ik zou zelf een aantal dagen wachten,...bij nog niets contact opnemen met gyn of ander ziekenhuis voor advies! succes!!!
dank voor jullie reacties heb waarschijnlijk de "oorzaak" gevonden... Een verlate eisprong.... had zeer vruchtbaar slijm op CD 12 dus dacht eisprong, dipstick echter negatief ik deed op CD 23 een dipstick voor zwangerschap en pakte perongelijk de LH stick en... hij was positief... dus ik denk dat mijn NOD verschuift naar 21 april, dus daar verwacht ik mijn ongi zwanger kan NIET!!! duss... we wachten nog even af, maar bedankt voor het meedenken
Waaaaaaaaaah spannedetijden het is hier op zolder minstens 25 graden maar ik heb van jouw berichtje kippevel!!!!! Oooohh wat spannend nog even meis!! Maar ik voel gewoon dat het goed zit!!! Vandaag weer een uitslag, hoelaat??? @Juulz Ooo meis ik snap dat jullie samen een downtime hebben..het is zo ongelooflijk zwaar...ik denk aan jullie!! De rest zwaai.... ik heb 21 weken vakantie/verlof jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben zooooo blij!! Heerlijk rommelen in de tuin zitten...mmm nog even genieten van die kleine in mijn buik
laurise: heeeeeeeeeeeeeerlijk meid!!!!!! heb t toevallig net mn collega's over mn zwangerschap verlof ! haha waarom ik niet mn zovak voor mn zwangerschap verlof plak! das toch veel lekkerder?!?! enz enz maar ik mag om half 2 zelf bellen!!!! zooooo spannend!!!! maar ik hou een goed gevoel! ik heb gewoon pracht beebje in mn dikke buik hihi ik kom snel terug met de uitslag!!!!!
Oooohhhh, spannendetijden, wat een spanning bij jou! Ik snap je gevoel van onzekerheid en het heen en weer gaan van je gevoel zo goed. Is zo herkenbaar! Houd nog even vol tot 13.30 uur, dan weet je meer. Weet dat hier de duimen voor je draaien! KNUF Ukke: ik had met clomid ook late eisprongen. Ik kan me herinneren dat mijn cycli wel 37-38 dagen duurde. Dus het kan echt nog. Veel succes! En anders toch bellen voor FM?! KNUF Laurise: genietze. Je hebt mooi weer te pakken! Nog ff met kleintje in je buik. Mielen: alles goed met je?! Houd je het een beetje vol? Met nieuwe ronde begonnen? Marsim: aan de wandel?! All; hier fijn weekend gehad. Gaat echt iets beter hier. Misselijkheid lijkt een beetje te dempen. Als ik maar op tijd m'n pilletjes neem! (ahum, gisteren dus vergeten, toen begon de ellende, snel pilletje genomen en gelukkig nog net alles binnen weten te houden, phieuwww). Ik ga ook maar eens genieten van het mooie weer! Liefs, MamaKoen
Ja heerlijk he, haha grappig, ja dat heb ik ook gedaan. Een week vakantie voor mijn verlof dus met 35 weken stoppen met werken 36 weken verlof, zodat je er nog 12 na hebt en dan mijn vier weken vakantie erachter geplakt dus totaal 21 weken vrij haha. Ooooohh spannend en fijn dat je zelf mag bellen om half 2. Ik heb er ook een goed gevoel bij! Je hebt inderdaad gewoon een mooi beebje(s) in je buik die voor of rond kerst geboren gaat worden!!!! Ik kom om half 2 weer terug!! @mamakoen Ja ik heb het echt getroffen met dit weer 21 weken vrij te zijn.. Wat fijn dat het alweer iets beter met je gaat..enne wel je pilletjes nemen he ben je van de sonde af? Hopelijk doet de zon je lijf goed en gaan de komende weken alleen maar genieten voor jou worden!
Laurise: geniet van je 21 weken vrij! (wauwww, dat klinkt zooooo heerlijk). Nu lekker in de tuin zitten, dan ff bevallen, en dan weer met een wolk van een beebje aan de wandel. Heerlijk, hoor! Sonde zit er bij mij nog wel in. Ik ben gelukkig alleen nog maar 's nachts aan het apparaat aangesloten. Dus dat scheelt wel. Waarschijnlijk nog een kleine twee weken en dan ben ik (hoop ik) sondevrij. Lijkt me heerlijk. Voel aan alles dat ik langzaam richting geniet-modus aan het schuiven ben !!!
Spannendetijden, jij doet je naam wel eer aan! Ik duim keihard voor je dat de uitslag goed is vanmiddag! Na alles wat jullie ervoor hebben moeten doen, moet het nu wel goed gaan vind ik! Knuffel
@ spannendetijden en? heb je de uitslag al? oh ik hoop zo dat je lekker op je roze wolk zit! @ laurise wat heerlijk dat je verlof hebt! geniet nog even van de rust @ mamakoen fijn dat het ietsjes beter gaat nu! @ nen hoe is het met jou? het kan nu elk moment gebeuren he! Hier een druk maar vermoeiend weekend achter de rug. Kleine man is 3 jaar geworden alweer. Zo leuk, dit was de eerste keer dat hij het echt besefte dat hij jarig was. Hij heeft onder andere een nieuwe fiets gekregen, is al een paar keer flink gevallen maar hij kan er geen genoeg van krijgen! liefs en * zwaai *
nog geen nieuws van spannendetijden? Ik hoop maar dat ze aan het feesten is!! @ mielen, hier merk ik dat de laatste loodjes wel pittig zijn. Heb een hoge bloeddruk dus ik word goed in de gaten gehouden. Ben wel echt aan het aftellen hoor, want ik ben zo nieuwsgierig! Jij nog gefeliciteerd met je kleine grote man
@ Ukke, allereerst hallo hier. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het erg raar vind dat ze kunnen zeggen dat je na 1 ronde clomid al goed reageerd op de dosis. Ik heb zowel bij 50 als bij 100 mg meegemaakt dat ik eerst wel reageerde en later niet meer. Hopelijk reageer jij wel gewoon goed en heb je een verlate eisprong gehad!! Zo niet aan de provera en misschien wat meer begeleiding vragen/ eisen. @ Laurise, ow heerlijk je verlof is ingegaan. Lekker genieten meid, van de laatste loodjes en van je vrije dagen!! @ Spannendetijden, al wat meer bekend?? @ Mamakoen, haha ben inderdaad meerdere keren aan de wandel geweest vandaag. Ben zo blij voor je dat het wat beter gaat en dat je zelfs wat kan genieten. Hopelijk is het een stijgende lijn!! @ Nen, meid het schiet op zeg!! Laatste loodjes wegen het zwaarst. En hoge bloeddruk bah. Hou het maar goed in de gaten. @ Mielenl, meid nog van harte gefeliciteerd met jullie kleine/grote man. En heerlijk verwend. Hoe is het verder met jou?? @ All, vandaag lekker veel buiten geweest met Isa, heerlijk. Gister hebben we lekker op de boot gezeten en ook Isa vond het volgens mij super. Heerlijk weekend achter de rug en wat een heerlijk weer zeg!! Lekker genieten.
@ Spannendetijden, meid is las bij het ivf/icsi topic dat de hcg was gezakt. Wat ontzettend K****. Dikke knuffel meid!!
ach nee wat verschrikkelijk.....waarom moet zoiets nou juist gebeuren bij mensen die toch al zoveel moeten doorstaan om zwanger te raken? Niet dat het bij anderen minder erg is hoor....maar het lijkt wel of het vaker gebeurt bij de MMM-ers onder ons.... spannendetijden een hele dikke knuff van mij en neem de tijd om dit een plekje te geven
ohh nee spannendetijden wat vind ik dit erg zeg! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar wil je een hele dikke warme digiknuffel geven *knuuufffffffff!!!* sterkte...
hoi lieverds,...even een ego van mij! ten eerste wil ik jullie heeel erg bedanken voor jullie medeleven!!!! Erg lief!!!!!!!!!!!!!!!!!! En erg fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn waarde was dus (dik) gezakt van 82 naar 14!!!! Ik moest meteen stoppen met de medicatie ed. en vrijdag moet ik weer prikken en we gaan er dan vanuit dan mn hcg 0 zal zijn. Verder wacht ik nu dus gewoon op mn menstruatie en ga ik dan een rustmaand in! en hopelijk mag ik bij de volgende menstruatie weer straten met de progynova en voor nieuwe terugplaatsing en dat gaat gewoon WEL een topper worden!!!!!!!! En sorry dat ik niet meteen antw gaf hier maar ik was zooo overstuur gister!! Zat op mn werk en barte in tranen uit!! Ben meteen naar huis gegaan! Naar mn man! En ben nu weer beetje mezelf en kan dus ff reageren Knuf en bedankt meiden