Clomid deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    spannendetijden je hoeft geen sorry te zeggen... we snappen het echt wel..
    neem je rust en geef het de tijd.... (klinkt zo makkelijk ik weet het)
    Ik hoop echt dat jullie volgende ronde een plakbeeb is..

2. MamaKoen

MamaKoen Actief lid

20 okt 2008
    122
    1
    0
    Potverdorie Spannendetijden, ik had het zooooooo graag anders voor je gezien. Dikke knuf van mij! En inderdaad geen sorries hier, je moet echt voor jezelf kiezen op zo'n moment. Oh, wat vind ik dit erg voor jullie. Op naar de volgende ronde, het klinkt zo makkelijk, maar het is het enige wat er op zit. Veel liefs, dikke KNUF!!

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Spannendetijden, lieverd je hoeft toch geen sorry te zeggen, snap erg goed dat je even tijd nodig had voor jezelf en dat je ontzettend verdrietig bent. Dikke knuffel meid!!

4. Melief

Melief Niet meer actief

Ik ben gister voor een fm geweest en ik had een eitje van12 mm. Donderdag moet ik weer en dan verwacht ze een eitje van 17 mm. Dus we gaan voor een paasei ;)

@ spannende tijden; wat vreselijk, sterkte!!

5. lieve spannende tijden wat vind ik dit erg :( hele dikke knuffel

sorry dames dat ik niet zoveel reageer maar het gaat ff niet allemaal zoals het zou moeten hier, gelukkig maakt de kleine man mij erg gelukkig en haal ik er veel energie uit!

liefs voor jullie allemaal!

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Melief, kijk dat is een begin. Op naar het paasei!!

@ Einad. Vervelend dat het allemaal niet zo wil lopen zoals het zou moeten. Dikke knuffel voor jou meid!!

@ All, weer heerlijk een eind wezen lopen vanmorgen. Maandag de box en het bedje naar beneden gezet want Isa heeft uitgevonden hoe ze zelf kan gaan zitten. Mama is trots!!
    Vanmorgen zat ze me al op te wachten in haar bedje, haha.
    Wat gaat het toch hard allemaal zeg.

7. Melief

Melief Niet meer actief

Helaas was mijn eitje gister maar 1,5 mm gegroeid... Maandag moet ik voor de zekerheid nog een echo maar de gyn had er een hard hoofd in :(

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Melief, jeetje meid dat is balen zeg!!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

@spannendetijden, wat enorm k*t voor jullie!! dikke knuf!!

@all, ben even niet online geweest, heb Mika in het zh gehad, flinke griep/verkoudheid etc....nu weer thuis, wel met koorts etc...dus hopen dat meneertje een beetje blijft drinken, want dat deed hij afgelopen 2 dagen niet goed, evenals plassen!!

nou, ik ga even bijtanken, heb slecht geslapen in het zh, dus nu even rusten op de bank!!

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Luukske, ah wat zielig. Beterschap met jullie mannetje! En jij ook even lekker bijtanken.

@ Nen, alles nog rustig daar??

@ All, ook hier een zieke Isa al gaat het gelukkig wat beter. Zaterdag met haar op de ha-post gezeten met 40.8 koorts.
    We konden haar niet aanraken niets, begon dan gelijk flink te huilen en te krijsen. Daar niets kunnen vinden dus haar weer meegenomen en uitzieken. Gelukkig gaat het nu iets beter. Koorts is lager, ze kan weer een beetje lachen en wat spelen.
    Ze heeft sinds vandaag wel behoorlijk wat uitslag op rug en buik. Waarschijnlijk zesde ziekte?? Even aankijken.
    Verder met mams alles goed. Heb net 3 nachtdiensten gedaan en ben nu weer lekker een weekje vrij.

Iedereen lekker genoten van het lekkere weer??
    Moest weer denken aan vorig jaar dat ik nog zwanger was en toen het zo heet was, was niet uit te houden.
    Hoop dat de zwangere dames onder ons het een beetje volhouden!

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ melief hoe is de fm gegaan?

@ einad een dikke knuff meis. het is ook niet niks meid, wat jullie allemaal meegemaakt hebben. Het hele proces van de MMM (en daarvoor), en dan als afsluiter de zwangerschap en bevalling.....niet gek dat dat iets met jou en je relatie doet. Hopelijk voel je je gauw weer wat beter.

@ luukske ach wat sneu voor Mika! Is hij nu weer wat opgeknapt?

@ marsim jij ook al een ziek kindje. beterschap voor Isa! En hoe gaat het met het herstel van de operatie?

ik kan jullie de hand schudden, Bosch heeft ook sinds gisteren hoge koorts, het rare is dat hij hartstikke vrolijk is. Je merkt wel dat hij niet lekker is, want hij slaapt wel meer dan anders, en vanmiddag heeft hij ook een uur op de bank tv liggen kijken met zijn knuffeltje. Vanmiddag ging het alweer een stuk beter, bleef maar om eten en drinken vragen en de koorts was ook ietsjes gezakt.

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Mielenl, hoe is het met bosch? Een beetje opgeknapt?
    Met mijn herstel gaat het super. Ben inmiddels alweer aan het werk en het gaat gewoon super. Ben helemaal blij.

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    marsim, hij was vanmorgen weer koortsvrij! Ik heb hem lekker laten uitslapen (hij werd pas om half 9 wakker) en daarna naar het kdv gebracht. Dus vanmorgen flink wat werk kunnen verzetten.

spannendetijden hoe gaat het met jou? mk al op gang gekomen?

En Nen en Laurise? al babynieuws bij jullie?

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mielenl, Bosch even laten bijtanken kan nooit kwaad!!

@marsim, hier vanochtend ook weer met Mika bij de HA gezeten, ook de 5e of 6e ziekte....hij zit helemaal onder de uitslag....meende eerst een alergische reactie op de Otrivin die hij gisteren heeft gekregen....

@all, ga zo even de bank op....ben gaar en heb hoofdpijn...blehh....

15. luukske, wat zonde zeg van je kleine man!! beterschap hoor, hoop dat het weer een stuk beter gaat!

Al die zieke kindjes :( tis maar niks als ze ziek zijn.
    gelukkig heeft nathan nergens last van

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hoi meiden even heel ego; ik lig te bevallen! Ben gisteren in het zh opgenomen met te hoge bloeddruk. Vanmorgen 7u eerste gel gehad en vanmiddag 15u tweede (weer enkele dosis) en nu behoorlijk pijnlijke weeen die elkaar best snel opvolgen. Straks komen ze voelen of er eindelijk ontsluiting is en dan hoop ik morgen onze kleine in mijn armen te hebben :D

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Nen zet hem op en veel succes, nog even doorbijten (zegt ze erg makkelijk tot dat ze er straks zelf tegen aan moet)

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nen, spannend meid * adem in, adem uit * ik denk aan je meis, ik hoop dat je een goede bevalling hebt (of hoe zeg je dat)

ricmar, bijna de magische grens van 12 weken! voelt dat bij jou ook als een mijlpaal of valt het mee?

19. nen, heel veel succes.. ik hoop echt dat het mag vlotten! denk aan je!!

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    einad, hoe is het met jou? al iets beter in je velletje?

Deel Deze Pagina