Clomid deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mielenl, lief dat je het vraagt! ik zit wel goed in mijn vel tis mijn man waar het niet zo fijn mee gaat en wat ik soms moeilijk vind..
    maar we komen er wel uit hoop ik.. heeft alleen veel tijd nodig ben ik bang

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mielenl ik mag maandag weer voor echo en ben zo benieuwd.
    Ik denk dat ik dan pas echt durf te genieten..

Had met 8 en 10 weken een goede echo maar toch...

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Nen, spannend meid!! Ik denk aan je, hoop dat je snel je beebje in je armen hebt.

@ Einad, dikke knuffel meid!!

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nen, spannend!!!! you go girl!!

@einad, balen van hubbie....hopelijk gaat het snel wat beter!!

@ricmar, meis we gaan voor de posi echo, en deze keer gewoon een mooie zwangerschap!!

@all, Mika heeft vannacht wat beter gedronken, helaas wel 's nachts....hoop dat het snel weer het normale ritme wordt!!

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    nen: YOU GO GIRL!!!! spannend hor!! hopelijk gaat alles goed!! en heb je een "goede" bevalling achter de rug!!! denk aan je!

luukske: fijn dat mika toch weer beter heeft gedronken, ookal was t snachts!!

ricmar: veel succes/plezier maandag!!!!! zit helemaal goed hor! geniet maar lekker! je hebt t verdiend!!

6. MamaKoen

MamaKoen Actief lid

Oct 20, 2008
    122
    1
    0
    Nen, oehhhh, ssspannend! Je ligt dus te puffen. Ik hoop op een voorspoedige bevalling. Veel succes!

Ricmar: en mooie echo gehad?! Bijna over de 12-weken grens. Heerlijk, hoor!

Einad; sterkte. ik hoop dat jullie toch ook een beetje van de kleine kunnen genieten!

Luukske: succes met Mika. Niet leuk, zo'n ziek kleintje. En zeker niet als 'ie ook nog in het ziekenhuis is beland. succes!!

Mielen: alles goed? Op het wachtbankje?!

Melief; ben benieuwd hoe het met je gaat. Eitje nog wat geworden, of dosis verhogen nu? Succes!

Laurise: bij jou nog alles rustig? Spannend, he, die laatste weken!

All: ik ben ruim 20 weken zwanger! Erg medisch weekje gehad. Dinsdag een voorlichting over de 20-weken echo (is verplicht in mijn ziekenhuis, was wel informatief, maar had mijns inziens ook wel in een folder kunnen staan ...;)).
    Woensdag dan de 20-weken echo. En alles is helemaal GOED! Kindje groeit gewoon heel mooi mee, heeft nergens last van. Hoeveelheid vruchtwater wel een beetje aan de lage kant, maar allemaal binnen de goede marges. Gaan ze wel goed in de gaten houden omdat ik dat bij Koen ook heb gehad. Na de echo nog even naar de gyn. I.v.m. de blaasontsteking die ik heb gehad, heeft hij nog even mijn BM opgemeten. Nou, ook dat is prima, was nog goed dicht en niet verkort of zo. Dus helemaal door de APK! (we hebben ons nog wel rot gelachen, was een gyn die we nog niet kenden, leek heeel erg veel op kabouter plop, hihi, dokter plop:p:p:p... en dan serieus blijven kijken!). Ik moet over twee weken alweer terug, vond dr. Plop wel nodig gezien de sondevoeding. GRRRR, is wel snel hoor. Maar goed, alles voor het goede doel!
    En dan gisteren ook nog bij de longarts geweest. Daar ook goedgekeurd. Alleen m'n bovenste luchtwegen klinken wat onrustig, waarschijnlijk door de hooikoorts. Ik mag aantal pilletjes wat verhogen. Verder ook nog meds gekregen om maagzuur laag te houden omdat ik het daar benauwd van kan krijgen. Nou, prima hoor. Ik ben op dit moment echt heel tevreden over m'n longen. Hoop dat het zo blijft!
    Minder nieuws: in overleg met dietist bepaald dat sondevoeding er nog even in blijft. Ik heb het nog te hard nodig. Val zelfs weer klein beetje af:x. Balen dus. Maandag wordt besloten of ik toch ook weer overdag aan de sonde moet. Ik vrees van wel:(. Maar goed, ik zal dan wel weer meer energie krijgen.

EGO weer uit. Sorry, meiden, moest even m'n hart luchten!

Groet, MamaKoen

7. MamaKoen

MamaKoen Actief lid

Oct 20, 2008
    122
    1
    0
    Spannendetijden: meid, ik vergeet jou helemaal. Hoe gaat het met je? MK op gang gekomen? Kun je weer door? Aan je onderschrift zie ik je kracht alweer. Knap, hoor! Dikke knuf.

8. MamaKoen

MamaKoen Actief lid

Oct 20, 2008
    122
    1
    0
    Ennneuhhhh, oooohh ja, het wordt een ........... zoon! Een echt mannengezin dus hier. Ben ver in de minderheid:p! Het was ook echt niet te missen, zeg maar, vol in beeld:)!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mamakoen as maandag heb ik weer een echo dan bijna 12 weken..

Fijn dat alles goed is bij je, en een zoon leuk!!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    hey meiden, hier nog steeds geen beeb geboren! Heb al 2 dgn gel gehad en reageer daar ook wel op, maar ik krijg niet voldoende ontsluiting. Vandaag dus een rustdag en morgen gaan ze het proberen met de ballonkatheter. In het onderdeel 'de bevalling' heb ik een topic 'morgen ingeleid!' dus voor updates kun je ook daar kijken :)

11. Oow Nen, wat balen meid! Helaas weet ik goed hoe je je voelt.. Ik heb drie dagen ook de gel gehad.. :( Je zal het nu wel erg gezien hebben in het zh! Is je mannetje wel de hele tijd bij je?

Hoe was bij de dames de koninginnedag?

12. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ nen hopelijk vandaag dan de verjaardag voor jou beebje! zet m op meis!

@ einad oh dan had ik het verkeerd begrepen. evengoed heel vervelend dat het niet zo lekker gaat met je man. Weet hij wel waar het vandaan komt? Hopelijk voelt hij zich snel weer ietsjes beter....

@ luukske is mika alweer een beetje opgeknapt? en hoe bevalt je nieuwe auto?

@ spannendetijden is de mk nog niet op gang gekomen? heb je afspraken gemaakt met de gyn over hoe lang je blijft afwachten? sterkte meissie, en ik hoop dat je dit hoofdstuk gauw kunt afsluiten. als je erover wilt praten dan staat mijn pm open hoor!

@ mamakoen jeetje wat jij allemaal meemaakt tijdens een zwangerschap, daar sta je niet bij stil he, als je eraan begint. Dat een zwangerschap ook zo kan verlopen......petje af hoe jij je door de situatie heen slaat. Al snap ik best dat je af en toe ook gewoon kwaad of teleurgesteld bent dat jou dit moet overkomen.....* knuffie *

hier alles OK. gisteren een heerlijke dag gehad, eerst hier door het dorp heen gelopen met de fanfare en 's middags een optreden in de stad, mocht invallen bij een bandje. En ik geloof dat het wel goed ging, ze vroegen wel een paar keer of ik erbij wilde :)
    en daarbij gisteren een (voor mijn doen) posi ovu test, vanmiddag nog even checken of hij lichter is, en dan wordt het weer HEEL LANG afwachten en hopen op het mooiste verjaardagskadootje van alles!

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Mielenl, op naar een mooi verjaardagskado!!

@ Mamakoen, wat fijn om te horen dat de kleine man het allemaal goed doet. Wat leuk een jongen. Echt in de minderheid dus, hihi. Knap van je hoe je met de situatie omgaat!! Balen van de sondevoeding, grrr.

@ Nen, he meid wat laat die kleine lang op zich wachten zeg. Sterkte hoor en zet hem op!!

@ Luukske, hoe is het met Mika? Alweer een beetje het oude ritme terug?? En hoe doet mams het?

@ All, hier gaat het weer goed. Isa is weer opgeknapt. We zijn donderdag bij het cb geweest en mw is al 76 cm en weegt 9770 gram. Ook zit tandje 6 en 7 eraan te komen, zo schattig.
    Ik zal eens kijken of dat ik zo nog wat kan spammen.

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Lekker met dat mooie weer buiten spelen!!

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Let niet op haar haartjes want ze bleef het clipje eruit trekken, haha.

16. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, wat een plaatje zeg....mooi hoor zo'n donker meisje!! en al een stevige tante zeg!!

@ricmar, veel kijk en luister plezier!!

@mielenl, klusser de klus!!

@mamakoen, gezellig hoor een mannengezinnetje!! hier dus ook!!
    balen dat de SV voorlopig blijft!

@nen, meis...wat een gedoe...de ballon heb ik ook gehad, 2x...hopelijk doet hij iets bij jou!!
    ik zal je topic in de gaten houden, hopelijk is de beeb er al!!

@all, Mika is inmiddels een beetje opgeknapt, alleen zijn ritme is nog niet je van het....hij komt nu 's nachts weer een keertje, maar slaapt dan wel tot 9u....hopelijk heeft hij snel zijn oude ritme terug!
    verder net carglass gebeld, heb spontaan een barst in de voorruit gekregen gisteren in onze"grote"auto, vrijdag krijgen we een nieuwe voorruit

17. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden, ik zie nu net dat we een nieuw topic moeten openen....we zitten aan de 5000!!!

ik zal hem even aanmaken

Share This Page