@babii, wat een moedig besluit van jullie om even een pauze in te lassen....je verwoordt het op de babysite erg mooi....super als je het zo van je af kunt schrijven.... ik merk ook wel dat die hele mmm niet altijd goed is voor je relatie, heb afgelopen weekend ook een zware dag gehad met flinke ruzie....gelukkig is hubbie gewoon lief, en heeft hij het volste vertrouwen in een nieuwe zwangerschap! @juulzon, waar zit je nu in je cyclus? @all, heb net met hubbie naar een nieuw huisje gekeken, misschien willen we nog gaan verhuizen voor er een brusje voor ons ventje komt...maar moeten natuurlijk ook eerst ons huis verkopen....zijn ons nu een beetje aanhet verdiepen hoeveel we willen en kunnen lenen, want hebben toch al een redelijke overwaarde van ons huidige huis, en willen gewoon op 1 salaris een nieuw huisje kopen....spannend, heb ik wat afleiding en denk ik niet zo veel aan een nieuwe zwangerschap
@ luukske, de buikgriep al weer wat minder? Leuk om te gaan kijken naar een ander huis! Fijn om wat afleiding te hebben! @ all, vandaag weer beginnen aan een nieuwe ronde clomid, wil schrijven dat het wel goed gaat en niet zo emo was, deze keer. Positief ben voor de volgende ronde. Maar toen las ik Juulz dr gedicht pfffff toen kwamen de emoties wel.
@ Luukske, ik heb eigenlijk heel de tijd niet om "even" te stoppen. Aangezien mijn baarmoeder er voor me 25e uit moet en ik nu al 22 ben en we niet weten of het zelffs bijv. IVF moet worden. Je draagt een kindje ook 9 maanden bij je. Maar goed, heb met manlief heel goed gesproken en die zegt het volgende: Je hoeft niet bang zijn mij kwijt te raken, want ik zal ook heel wat te verduren krijgen als je zwanger bent (qua hormonen). Ik weet dat dit niet de echte Kim is die zo doet, maar dat het alle medicatie is. Gisteravond konden we niet klussen (verloor bruin slijm ineens), maar heb wel 2 eitjes (raar). En heb nu giga menstruatiekrampen, maar eitje kan pas morgen jumpen. Denk dat vanavond klussen ook geen zin meer heeft aangezien het eitje morgen tussen 7 uur 's ochtends en 11 uur 's ochtends springt. Dus we gaan volgende maand IUI doen (je weet namelijk nooit hoelang dit traject nog duurt), dit doen we volgens mij 4 tot 6 keer (scheelt verplicht seks). Alleen ben ik echt als de dood voor een stomme eendenbek .
@babi.....Ik wil je toch even heel veel succes wensen met deze zware beslissing. Ik duim voor je dat het allemaal niet nodig is en dat je "op tijd" zwanger zult raken.. @luukske....leuk een nieuw huis. Leuke afleiding. Enig idee wat voor een soort huis het moet worden? @einad....Wat een goede gedachte....blijf positief. @all...ik krijg vanmiddag een samenlevingstest. Nog nooit eerder gehad maar we zullen zien
Oeeee spannend Lima, zit je ertegenop of? Ik duim voor je . Was zijn zaad ook al eens onderzocht? Ik weet niet of het deze ronde raak kan zijn . Gisteravond de Ovitrelle (pregnyl) gezet e moest gisteren en vandaag klussen. Denk dat vandaag dus geen zin meer heeft . Eitje springt morgenochtend tussen 7 en 11 uur. Dan is vanavond toch te laat?
Volgens mij springt me ei nu al, heb zulke menstruaitekrampen... Dat kan toch net na 24 uur? Gyn zegt altijd tusse 36 en 40 uur, anders zou ik zelfs voor de IUI te laat zijn!
@babi....ja inderdaad spannend. Het zaad van hubbie is wel eens onderzocht. 32 miljoen goede zwemmers dus daar ligt het niet aan. Ik heb maandag-middag rond 3 uur de pregnyl gezet dus mijn ei zal vannacht gesprongen zijn... Even de uitkomst van vandaag afwachten en dan die verschrikkelijk wachtweken weer Ik weet niet of je eitje eerder kan springen dan 36 uur.....Ik had de vorige keer wel al heel vroeg krampen maar mijn ei sprong wel pas na ±36 uur
@babii, wordt idd gezegd tussen de 36-48 uur, maar hoor van meer meiden dat hun ei al na 24 uur springt...blijft toch elke ronde spannend. snap dat je niet zo veel tijd hebt, maar ik geloof oprecht dat jullie binnenkort echt een positieve test in handen krijgt, en ook zwanger blijft.... @einad, buikgriep is bij mij zo god als over, alleen bij Luka nog niet, want die heeft gisteravond/vannacht ook weer moeten spugen, is nu bijna 1 week....en alleen 's avonds/'s nachts.... fijn dat je positief deze ronde ingaat....mijn duimen blijven draaien... @lima, spannend zo'n samenlevingstest...hopelijk is die positief. het zaad van je partner is wel al gecontroleerd? wat betreft ons huis....we hebben nu een nieuwbouwhuis, wonen er 5 jaar, maar we (ik het meest) vinden de ruimtes was klein, zoals de 3e slaapkamer(voor een 2e beebje, en als het er 2 zijn is die kamer zowieso erg klein, want we hebben wel een super grote zolder die als kamer kan dienen, maar dat willen we niet), de tuin en voor mijn hubbie de garage....omdat hij behoorlijk wat hobby machines in de garage kwijt wil.... dus het zou een huis moeten worden (liefst jaren 30, maar een jonger mag ook) met een grote zolder,minimaal 3 ruime slaapkamers, een doorzon woonkamer met aparte keuken, leuke tuin en dubbele garage. ohja, moet wel in de buurt van een school liggen, en winkels niet te ver weg...hele waslijst dus. we hebben 2 huizen op het oog, en 1 daarvan is eigenlijk onze droom, maar gewoon iets te duur, en het andere vind ik ook wel mooi, maar het mist een vaste trap naar de zolder, en heeft geen dakraam/ramen op zolder....verder wel naar onze zin.... maarja, we zullen toch eerst ons eigen stulpje moeten verkopen.huizen bij ons in de buurt staan nooit lang te koop, is een gewilde buurt.....dus misschien binnenkort even serieus babbelen met de bank en een makelaar....
even snel een ego-berichtje tussendoor (ben aan het werk) Kom net terug uit het ziekenhuis en de samenlevingstest is POSITIEF!!!!
@ juulz, wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit meid. Kan het me ook wel voorstellen. Een onvervulde kinderwens is echt naar, zeker als je zo je best doet! Wat een afschuwelijk bericht van je nichtje zeg! Ik hoop echt dat ze er bovenop komt. Hoe oud is ze? (weet jouw leeftijd niet dus vandaar de vraag..) Ik kan me ook goed voorstellen dat je nu even niet enthousiast kan zijn voor je vriendin. Hoe pijnlijk om te horen dat het bij een ander heel gemakkelijk gaat terwijl jij door alle sh*t moet!! Lieve meid, het is goed dat je hier alles neerzet! Daar zijn we voor!! Wij weten als geen ander hoe het voor jou moet voelen dat het niet gaat zoals je zou willen. Een heeeeeeeeeeeeeeeele dikke digiknuff van mij!!! En ik zal vanavond mijn woonkamer volzetten met kaarsjes voor jou Wat heb je een mooi gedicht geschreven meid! Ik zit op mn werk, maar de tranen branden in mijn ogen... xxx @ luukske, vervelend dat jij zo hebt gespuugd!! Er schijnt een heftig buikvirus te heersen, ik hoor er meer mensen over! Zou mooi zijn als je collega gelijk had met haar sms Ik duim voor je!! Spannend dat jullie kijken voor een nieuw huis! @ jorietje, vervelend dat je toch een cyste hebt. Maar gelukkig is je ongi wel doorgebroken. Hopelijk mag je gauw een positieve test in handen hebben, zodat je niet hoeft te spuiten straks. @ schattigkindje, he jakkes meid wat ontzettend balen dat je ongi bent geworden!!!! ook voor jou een hele dikke knuffel!!!! @ babii, jeetje meid wat een moeilijke beslissing heb je genomen! Vind het wel ontzettend knap van je!!! Blijf je hier meelezen of hou je ook een forumstop? Ik hoop dat je lichaam het misschien toch zelf gaat doen dit jaar en dat je ons prachtig nieuws kan komen vertellen. Voor jou een dikke knuff meid!!! Zie nu dat je misschien toch doorgaat. Ik zou wel vanavond nog klussen! Er zijn zelfs mensen zwanger geworden die 1 dag na hun ei pas klusten en daarvoor een paar dagen niet. Het eitje leeft ook nog ongeveer 24 uur.. Wie niet waagt, die niet wint! @ lima, hoop dat de uitslag van de samenlevingstest goed is! Lees nu dat ie positief is, super zeg!!! @ all, hier eigenlijk geen nieuws. Heb ontzettende babykriebels en dat maakt het momenteel wel even moeilijk. Maargoed, we gaan gestaag door. Gisteren was vriendlief 10 weken weg, nog 9 te gaan en dan kunnen wij er ook weer tegenaan.
@lima, gefeliciteerd met jullie positieve samenlevingstest....duim duim duim.....we lopen met een paar meiden bijna gelijk
@ schattigkindje, meid wat ontzettend balen zeg dat die ongi toch gekomen is. @ Luukske, succes met het zoeken van een nieuw huisje. @ Juulzon, meid wat een mooi gedicht. Fijn zo'n lieve vent. Dikke knuffel voor jou! @ Lima, super dat de samenlevingstest goed was.
@Nen: yes, het aftellen is begonnen, je bent over de helft!!! Fijn! Dank voor je lieve woorden, dit forum is echt fijn om even van je af te schrijven ja Lukt het met je scriptie? @Babii: ga je nu wel even een rustperiode in of toch IUI-en volgende maand? Ben 'm even kwijt... Hoe dan ook, hoop dat je een mooie toevalstreffer hebt deze maand en dat het raak is!!! @Lima: Kijk, da's positief nieuws! Fijn meid! @Marsim: lief dat je ons nog volgt ! Hoe gaat het met je buikje? Groeit het mooi? En hoe voel jij je? @Schattigkindje: *knuffel* hoe is het nu? @luukske: moet gewoon even in mijn agenda kijken om te zien waar ik zit... (voordeel van temperaturen, je weet het niet precies op de dag nauwkeurig !) Heb wel mijn ei gehad afgelopen weekend of maandag (denk ik)... Even kijken hoor: nu op dag 19. Verwacht dat ik rond 6/7 februari ongesteld wordt... Hoop natuurlijk van niet ! En jij???? @danie: zie pb'tje xxx Truste voor allemaal! xxx Juulz
@ Lima, wauwwwww wat goed die positieve samenlevingstest !!! @ Juulz, we gaan gewoon door (nou ja gewoon), want kan het mezelf nooit vergeven als we te laat zijn voor bijv. IVF (mocht dat nodig zijn). Deze ronde wordt het niks helaas. Verlies sinds vanavond aardig wat bruin slijmverlies, moet zelfs een maandverbandje in. Vindt het zeer vreemd, want me menstruatie kan het niet zijn (gebeurd al dagen met vlagen). Wellicht heb ik een herstellend lichaam, maar lijkt me niet dat er door bruinig vies ongesteldheids slijm (zo ruikt het) zaad blijft leven. Slapa lekker meiden!
@juulzon, dan lopen we zo goed als gelijk!! duim duim duim @babii, ik denk idd dat je lichaam wat van streek is door de ok... @marsim, zie dat jullie een meisje verwachten...leuk... @all, ik ga maandag denk ik even mijn progestron laten prikken, omdat ik deze ronde geen controles heb, en ik wil toch weten of mijn gevoel goed was qua eisprong
@ juulz, ja dit forum is heel erg fijn! Ook prettig dat niemand je veroordeeld over wat je schrijft En het aftellen is heerlijk haha. @ babii, vervelend dat je lichaam is de war is. Misschien word je nu ff goed ongi en is het daarna klaar? @ luukske, snap wel dat je wilt weten of je een goede eisprong hebt gehad! @ all, hier volgens mij een griepje onder de leden. Voel me niet lekker :S
@Luukske: we lopen idd gelijk op, ben ook op dag 20!!! Mijn temp (ok,heb zomaar even getempt,want houd het niet bij en heb verder ook geen controles !) was vanmorgen weer 37, dus heb het idee dat er wel een goede eisprong is geweest. Zou echt gaaf zijn als we toch alletwee voor het spuiten zwanger mogen zijn... Pfffff.... reken nergens op, maar ik hoop het gewoon toch... Ben je alweer helemaal beter? @Babii: kan het me heel goed voorstellen, helemaal gezien het tijdspad wat je hebt... Suc6!!! Laat het maar gauw raak zijn!!! @all: fijne dag! xxx Juulz
@ lima, fijn dat de samenlevingstest goed was! @ babii, denk ook idd dat je lichaam van slag is. @ luukske, snap goed dat je je waarde wilt weten! @ nen, vervelend dat je je niet lekker voelt! het lijkt echt wel te heersen, rustig aan. @ all, gisteren weer met de clomid begonnen... verder weinig nieuws...
@juulzon, zou echt leuk zijn als we het spuiten ontspringen, en dan lekker samen zwangeren...haha.... @einad, balen meis....ik blijf hopen! @all, nou Luka is nog steeds niet helemaal beter, is echt huilerig... zijn even naar de markt geweest stof gaan halen voor de carnaval....nu nog de motivatie om achter de machine te kruipen... vanavond ga ik trouwens naar de ouders, van dat meisje van 22 jaar dat in november is overleden, en waar wij ruim 3 jaar zorg hebben verleend(heb ik vast wel eens verteld). Haar ouders hebben het gewoon ontzettend moeilijk, en op advies van maatschappelijk werk willen ze dus "echt"afscheid nemen....
@ luukske & juulz, het zou fantastisch zijn als jullie beide deze maand een dikke vette positieve zwangerschapstest in handen zouden hebben!!!! @ EINAD, voor jou duim ik dat deze ronde 9 maanden gaat duren!!! @ luukske, jee wat heftig zeg! Ik heb dat verhaal niet meegekregen. Wat had dat meisje dat ze al zo jong is overleden? Kan me goed voorstellen dat je het als ouders dan heel zwaar hebt en dat niet zomaar achter je kunt laten!