Ow ja, hier begint t echt zwanger te voelen. Ik ben een aantal malen per dag misselijk aan t zijn, vooral als ik moet eten of teveel gedaan heb. Vorige keer ging t vandaag mis, maar voel me nu zoveel meer zwanger dan de vorige keer. Vandaag vrijgezellenfeest, dus toch geen tijd om na te denken xxxxxxxxx
@ Trotse moeder, ik had van alle bijwerkingen last haha. Maar met de 50 MG viel het bij mij nog mee, behalve vele pukkels, beetje emotioneel en warmte aanvallen. Vanaf de 150 MG werd het heel erg bij me! Gelukkig heb ik dat niet meer met spuiten. @ Brabantse, yeahoeee !!! Heerlijk meissie, geniet ervan!!!
Hoi Babbi, Je hebt het echt getroffen met zo een werkgever, zeker begrijp hij het omdat ie zelf kids heeft gekregen via deze weg...Nee bij mij zijn ze best moeilijk en moet altijd vechten om te kunnen, Ik heb nu echt vrije dagen opgenomen hiervoor. Vandaag geweest en heb 14 eitjes die bijna groot genoeg zijn...moet vandaag de laatste keer puregon spuiten en morgen de laatste decepetyl in de ochtend en daarna zondag nacht op maandag ochtend 1 uur de pregnyl spuiten. Dinsdag is de punctie om 12.uur mijn man moet eerst zijn zaad inleveren om 9 uur en daarna moeten we om 12 uur in het ziekenhuis zijn voor de punctie. Dus echt heel spannend dames ik probeer me gewoon echt te ontspannen en er niet aan te denken. Dames willen jullie voor mij duimen...???
@ Schattigkindje, natuurlijk duim ik voor jullie!!!! 14 eitjes, wauw meis . Heb je niet heel hevig last van je buikje?? Hoe dik is je bms en hoe dik is die normaal met Clomid? Ben benieuwd of er verschil in zit als er meerdere eitjes groeien . Heb het inderdaad getroffen met mijn werkgever, bof ook wel heel erg dat ik direct voor de grote baas werk . Wat apart dat manlief eerst zaad moet inleveren, in ons ziekenhuis las ik dat ze eerst de punctie doen en na de punctie manlief zaad moet inleveren omdat het zo vers mogelijk moet zijn. Zit jij in een kliniek of in een zkh? Uiteraard ga ik vanavond voor iedereen die het noidg heeft een kaarsje branden en ook voor jou . Rustig aan en snap die zenuwen maar al te goed!!
Hallo meiden Ik zet dit bericht in verschillende topics omdat ik wel heb gezien dat mensen graag willen weten hoe het met me gaat. Gisteren had ik een follikelmeting en was afhankelijk van de gyn die dienst had. Helaas weer de gyn(vd Z inRefaja) waar ik al 2 keer eerder een aanvaring mee had. Hij deed de meting 1 was 15 en de ander 17. En toen kwam het: Zo zei hij en wat is nu de bedoeling? Ik zo lijkt me dat een IUI gepland moet worden? Nou zie hij daar werk ik niet aan mee, een donor mag alleen donor zijn als hij in het register staat (intussen weet ik dat het onzin is) en je mag volgens hem geen IUI doen met vers zaad. Hij zat wat te bla bla en over dat een donor niet anoniem mag zijn(is de onze ook niet) alles zit in dossier. Hij wilde dus geen IUI plannen. Ik ben hevig verdrietig daar weg gekomen en ben heel hard naar huis gereden(veel te hard) Ik moest daarna ook nog werken. Heb onderweg mijn vriendin gebeld haar echtgenoot werkt zelf als anesthesist(schijfik het zo goed??) In dit ziekenhuis maar zit tijdelijk even elders. Ik heb haar het verhaal verteld en ze wist niet wat ze hoorde Ondertussen op het werk mannetje en ik komen daar volledig lam geslagen aan. We zijn daar opgevangen en hebben gehuild ik geloof dat ik voor de komende maanden gaan tranen meer over heb. Intussen blijkt mijn vriendin haar echtgenoot gebeld te hebben , en ik mag niet weten hoe hij het voor elkaar heeft gekregen en ik mag hier ook niet vertellen wie of wat verder, maar we hebben vanavond de IUI gehad geheel zonder tussen komst van de dienstdoend gyn. Toch wel handig zon ingang. Ik ben mijn vrienden dankbaar, maar ondertussen ga ik verdere stappen ondernemen tegen deze man. Ik had er al eerder wat over gemeld hier (okt 2009). Ik ben er echt klaar mee, ze kunnen nu Aktie ondernemen Anders stap ik naar de pers (refaja dreigt toch al dicht te moeten..) Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is Sorry dat ik mijn verhaal zo laat er op zet maar ik kon het niet eerder
@ Juulz, meid ik hoop dat alles goed blijft gaan en je binnenkort een prachtige echo komt showen hier! @ Schattigkindje, meid natuurlijk duim ik voor je. Hopelijk blijft het bij één keer! @ Ricmar, jeetje meid wat doedelzak zeg die gyn van jou. Gelukkig via een achterdeurtje toch nog een iui maar ik zou het er ook zeker niet bij laten zitten. Tis toch te gek voor woorden. Hopelijk is het deze keer raak en hoef je geen strijd aan te gaan om weer een iui te krijgen. @ Hoe is het verder met de zwangeren hier?? Al lekker aan het genieten? @ Lima, hoe is het met je meid? @ All, nou meiden het gaat snel hier zeg. Ontzettend last van mijn bekken waardoor ik ook niet zo best slaap. Ik werk inmiddels niet meer dus dat geeft me wel wat meer rust. Verder gaat het met de kleine goed. Die is goed aan het bewegen en heerlijk in het rond aan het trappen. Mijn voetjes zijn wel dik aan het worden en hou toch echt nog wat meer vocht vast. Ik ga dinsdag weer naar de vk en zal dan alles weer bespreken.
@Juulz...hoe gaat het me je meis??!! @Schattig kindje, ik denk echt aan je! @Ricmar, wat een oet*&^ is die gyn... Fijn dat er een achterdeur is, maar die heeft niet iedereen, dus idd goed dat je er werk van gaat maken!! @Lima, hoe gaat t, lees zo weinig van je! @Marsim, hopelijk gaan de laatste weken je niet al te moeilijk zijn. @All, hier alles goed. Met regelmaat misselijk en nog steeds last van mn borsten, gelukkig Ik ben nu erg bang dat er niks te zien is op de echo donderdag, of dat er geen hartje klopt, ik kan me niet voorstellen dat t echt wel zo zou kunnen zijn....maar volgens mij heeft iedere moeder dat, haha....t is immers ook een groot wonder. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Vanochtend weer een knalposi ovulatietest, die knallen na 1 seconde al eruit, echt lachen! Morgen komt moeders voor moeders om 10.00, hopelijk is die test ook goed en kan ook ik vrouwen helpen die hormoonspuiten nodig hebben. Fijn weekend allemaal!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Ricmar, ooo lieve Ricmar toch! Wat een ongelofelijke lapzwans is die gyn zeg! Wat een hufter met ze opmerkingen, ooo wat walgelijk. Heb er gewoonweg geen woorden voor . Dat heb jij weer pffff. Godzijdank heb je het via een zijweg voor elkaar gekregen en heb je toch de IUI gehad. Goed zo meissie, je komt er wel! Wat een walgelijke artsen bestaan er toch! Zo heb ik er 2 die zeiden dat me bms goed was opgebouwd (ja mevrouw 7 mm) en schreven op 1 a 2 mm. Nou mijn eigen gyn was pisnijdig. Ook ik ga naar een ander ziekenhuis, maar meer i.v.m. de verhuizing. Wat ontzettend fijn dat je toch de IUI hebt gehad!!! @ Brabantse, die zenuwen zijn logiisch meissie! Vanavond maar een kaarsje branden, maar weet zeker dat alles ditmaal goed is . All, Helaas voel ik gewoonweg geen eigroei.... Soms voel ik een menstruatie achtig gevoel, maar nu niet meer. Ook heb ik niet het idee dat ik natter wordt van onderen, dus vrees dat de Progynova niet werkt. Wordt er langzaamaan helemaal gestoord van!!! Maar goed, laten we eerst 4 mei (dinsdag) even afwachten, dat is dan CD9 en grote kans dat er dan nog geen eens een eitje zit of een heel klein eitje. Maar hoop eerder een dikker bms te zien, dat eitje komt er wel...
Pfff ik had echt een heeel verhaal geschreven zodat ik op jullie allemaal had gereageerd, maar toen werd mn laptop aangevallen door een Trojan Horse en ging mn antivirus m opnieuw opstarten. WEG hele verhaal!!!! Dus ik hou het even algemeen als jullie het niet erg vinden: liefs en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!! xxx mij
Whhahaha Nen, het is niet lachwekkend, maar had het laatst zelf ook haha. Knuffel terug voor jou.... Nou zeg, heb nu links weer wat menstruatiekrampen bij mijn lies. Vindt dat erg vreemd, want links zit dicht (de eileider) en rechts is open. Afgelopen dagen voelde ik het soms rechts, maar nu me linkerlies. Ach, ik geloof best dat het eitje er komt, mara dat slijmvlies!!!!!!!!! Ach, kan het nog tientallen keren roepen, maar wordt er niet mee geholpen... . Knuffel voor iedereen!
Ha Allemaal! Ben even niet geweest want had het behoorlijk moeilijk met het verlies van mijn kater Babii, dank je wel voor je lieve reactie op me www! Hoop zo dat 4 mei je bms dikker is! Je mag nu wel eens wat positiefs horen!! Nen, veel succes op het wachtenbankje of heb je nog geen eitje gehad? Juulz, hoe is het met jou meis ? Schattigkindje, heel veel succes met de ivf, echt respect voor je/jullie het lijkt me zo zwaar, duim voor jullie! Luukske, hoe is het bij jou? Hier weinig nieuws, maar geen nieuws is ook goed nieuws.. Ben wel flink verkouden geweest en was echt bang dat ik mijn rijstkorreltje naja inmiddels vast een boontje er zou uit niezen of hoesten, had ook wat koorts (38.4) en had gehoord dat dat niet goed zo zijn pril in de zwangerschap en dan nog is veel stress en verdriet om mijn kat. Hoop dat 12 mei alles goed is, duimen jullie mee?!
@ Einad, natuurlijk duim ik voor jullie! Vond het zo vreselijk toen ik las over jullie lieve mannetje... Bah zeg, het zijn wel je kindjes. En inderdaad, voor sommige mensen was het een kat, voor jullie was het jullie kindje en meer dan een kat! Maar onthoudt wel, hij heeft een super leven bij jullie gehad!!
@ babii, maar als het je helpt, moet je het lekker blijven roepen hoor!!! Kan het niet zijn dat er wel links een eitje springt, maar dat je eileider daar dicht zit? Of was je eierstok ook niet goed links? @ all, ik zit een beetje in onzekerheid. Laatste ronde clomid vorig jaar voelde ik eipijn, maar uiteindelijk bleek ik toch een cyste te hebben. Zit nu vandaag op dag 17 en vorig jaar had ik altijd op dag 17 mn ei. Ik voel wel eipijn, maar niet zo heftig als ik mn eisprong altijd voelde vorig jaar. Vanmorgen mn temp pas 0.2 graad hoger (ook later getempt dan de afgelopen dagen, kan dat ermee te maken hebben?) en heb ook nog geen overtuigend posi ovutest. Ik zou het zo erg vinden als er deze ronde geen eitje springt!!! We hebben er echt ALLES aan gedaan dat dit onze ronde wordt. Ik hoop echt dat mijn temp morgen mooi hoog is.. Sorry voor mn ego..
hey meiden, ook hier even een kort berichtje.... @juulz, hoe is ie? @babii en ricmar, niet normaal hoe ze in sommige ziekenhuizen liegen en reageren.... @marsim, doe rustig aan, je moet nog een paar weekjes... @einad, hier ook nog even gecondoleerd met je kater! @brabantse, vanaf morgen goed in de pot pissen he....haha... en die echo wordt echt super! @lima, hoe is ie met jou? @all, vanochtend gewerkt, daarna naar mijn ma geweest.... Luka blijft er slapen, moet morgenvroeg ook werken.... mijn ma had een super leuk mexx jasje gekocht(zgan) op de koninginnemarkt voor een paar cent....echt leuk, en echt "luukske"stijl!
@ luukske, wat leuk dat je moeder zo goedkoop geslaagd is voor een jasje! En ook al voor een box. Altijd leuk zulke mazzeltjes!
@brabantse...Fijn dat je klachten hebt...Wat klinkt dat raar. Maar het is toch een bevestiging dat er wat gaande is. Met MvM komt het vast en zeker goed. Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik mij direct aangemeld. Ik doe nu al 2 weken mee omdat ze aangaf dat ik al genoeg hormonen heb. Als ik straks thuis kom staat er alweer een nieuwe krat klaar om vol te piesen Laat je straks nog even weten hoe je test eruit ziet?? @marsim....Hier gaat alles goed meid. Beetje onzeker maar dat lijkt me normaal. Wat vervelend van je bekken. Maar meid het schiet op!!!! Doe het maar rustig aan en laat je nog even verwennen. @luukske...Leuk dat je moeder zo actief voor jullie op zoek is. Die kleine van jullie komt straks niks te kort. Maar wordt je inmiddels al iets minder moe? @Babi...Ik hoop voor je dat je eipijn positief is en dat er morgen een mooi eitje zit (misschien wel 2 ) Maar helaas is dat het probleem niet. Ik duim voor je dat morgen je slijmvlies een goeie dikte heeft.... DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM @Einad...Ook gecondoleerd met je kater. Je zult zien dat je een pracht van een echo hebt 12 mei!! @juulz....Meid hoe is het met jou? Gaat alles nog wel goed? We horen zo weinig van je...... @nen....Inmiddels al een pos. ovu-test gehad? Het kan zijn dat deze ronde je eitje iets later springt. Er is toch geen reden om er vanuit te gaan dat de clomid zijn werk toch niet meer doet? @Ricmar.... Wta een verhaal!!! Ongelooflijk!! Maar gelukkig dat er lieve mensen zijn die je via een omweg willen helpen. @all...Sorry dat ik even weinig online ben geweest. Hier gaat alles goed. Ik heb nog steeds nergens geen last van....dat maakt me soms onzeker. Maar zolang ik geen bloed en/of krampen heb ga ik er maar vanuit dat alles goed zit. Ik wordt wel steeds zenuwachtiger voor volgende week maandag....EERSTE ECHO!!! Duimen jullie voor mij dat alles goed zit????