@juulzon, iedereen is inmiddels op de hoogte van onze zwangerschap, valt niet meer te ontkennen....heb al een flinke toeter.... maar be vandaag erg onzeker....ben bang voor de echo van morgen, blijft gewoon spannend, ook al heb ik 5 echo's gehad.... @babii, op cd 10 waren bij mij ook alleen de standaard eitjes op de stokken te zien, en slijm ook rond de 5 mm....en daarna ging het snel....heb de laatste ronde op cd 15 de pregnyl gezet....
Juulzon ik denk dat het roestig verlies normaal is heel veel vrouwen hebben het zo, en bovendien je testen worden donkerder en dat zegt alles. Ik ben er zeker van dat er een mooie wonder leeft en misschien wel 2 hahah. dikke knuffel!! Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden en aanmoedigingen. Ik ben zo zenuwachtig voor vrijdag moet dan om 9 uur bellen om te kijken of we kunnen gaan voor een terug plaatsing. Probeer alleen maar positief te denken maar soms is dat zo moeilijk. Ik hoop dat er van de 12 eitjes toch wel in ieder geval 1 bevrucht is en als het allemaal zo is ben ik hartstikke blij. Ik moet me van de gyn ook niet zwanger voelen na de terug plaatsing hahah maar ik voel wel dat ik er heel dichtbij ben. Gelukkig heb ik zo een lieve man die me met alles heel erg steunt.
@ Luukske, poeeee ik dacht al daar gaan we weer. Is me bms redelijk moet ik hem weer afbreken zonder eitjes. Nee, dat gaan ze me niet aandoen! Ze laten me maar doorspuiten tot me eitjes er echt zijn. Het was wel bizar dat ze nu de standaard eitjes zag, want die zaten er nooit (althans volgens de vorige gyn) en heb ze zelf ook nooit gezien . @ Schattigkindje, ik weet zeker dat er zeker 3 prachtige bevruchtingen optreden en wellicht meer. Houdt moed meissie!! Ik ben denk net zo zenuwachtig voor jou hahhha.
Juulz, gecondoleerd met je nichtje.. verschrikkelijk zo jong nog Sterkte!! Babii, wat goed nieuws van je bms!! Super hoor, hoop dat je lichaam het weer goed gaat oppakken! Schattigkindje, duim voor je dat er mooie eitjes bevrucht zijn vrijdag! Hier vandaag heel de zolder opgeruimd met vriendlief, ben echt kei-kapot nu.. Zo lekker mijn bedje in!
Heey girlzz, Hier een berichtje van een beroerde brabantse. Ik heb er s ochtends geen last van, t begin rond de middag en tegen 5 uur wordt t erger en blijft de hele avond. Ik kan wel eten, maar meer omdat ik tot nu toe niet veel heb hoeven spugen. Maar bleh...wat kun je je beroerd voelen. Ook lichte hoofdpijn en slap gevoel. Sja, als dit zwanger zijn is, dan vind ik het prima, maar daar moet dan morgen wel een mooi knipperlichtje tegenover staan hoor!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Einad, goed he . Ben er ook erg blij mee, nu nog een eitje of meerdere. Geef mij maar 4 eitjes, ben er zoooooooo klaar mee . Kan je baarmoederslijmvlies ook ineens weer dunner worden? Want bouw nu de Progynova af van 4 naar 2.... Maar niet dat het morgen ineens dunner is? En zodra er eitjes groeien, dan hoort het toch automatisch mee te groeien? Zal je zien gebeurd dat niet bij mij... Grow, grow, grow . En meissie, doe eens rustig aan met je zolder opruimen haha. logisch dat je moe bent haha.
@ schattigkindje, jeetje meis wat vervelend dat je de punctie als zo naar hebt ervaren! Was dit met die nieuwe soort verdoving? Hopelijk is het de enige punctie die nodig is en krijg je 19 mei een dikke vette posi test!!!! Onze nods liggen dan vrijwel gelijk Die van mij is namelijk op 20 mei! (uitgaande van een lf van 17 wat ik vorig jaar ook altijd had met clomid). Zou leuk zijn als we dan samen op gaan Dikke knuff meid! @ babii, wat fijn dat je zo'n lieve arts hebt! Dat is ook erg belangrijk. SUPER dat je slijmvlies toch gegroeid is!! Dat moet zeker wel een hele opluchting zijn. Jammer dat er nog geen eigroei zichtbaar was. Fijn dat er zo wordt meegedacht in de meds die je het beste kunt gebruiken. Maar ga je nu eerst nog IUI doen dan>? @ juulz, fijn dat je test eergisteravond toch weer donkerder was. Kan me wel voorstellen dat je onzeker blijft van dat roestbruin verlies.. Hopelijk houdt het gauw helemaal op. Misschien heb je nu wel een extra gevoelige bm en knapt er soms een vaatje? Of is het een lange innestelingsbloeding? Je leest vaker dat vrouwen lang bloed verliezen maar alsnog een prachtig beebje op de wereld zetten. Dikke knuffel! @ einad, dus hard gewerkt gisteren op de zolder! Is het helemaal klaar nu? Hoe gaat het verder met je? @ brabantse, kan me voorstellen dat je het vervelend vindt om beroerd te zijn, ook al heb je het natuurlijk over voor jullie kindje. Maar wel erg vervelend als je je elke dag zo voelt! Hou vol meid!! Hopelijk is deze periode gauw voorbij en kun je wat meer genieten @ echodames, veel plezier!!! @ all, hier weinig nieuws. Met mn knie gaat het gelukkig ietsje beter. Ik kan weer zonder brace met krukken lopen. Gelukkig maar!! Verder zit ik stiekem wel aardig in spanning of er iets gaande is in mijn lichaam.. Hoop het zo!! Liefs!
@nen, ik duim ook dat er iets gaande is in je lijf! @einad, doe rustig aan....en op tijd rusten! @brabantse, hoe laat moet je? enne alles voor het goeie doel....dan moeten we de kwaaltjes maar voor lief hebben.... @babii, heb niet gehoord dat het slijm dunner zou worden met afbouwen.... merkte echt met de spuiten dat het een stuk beter werd...mooi qua opbouw, en dik genoeg.... @all, heb de zenuwen voor vanmiddag.... heb slecht geslapen vannacht, dus van mij mag het 14 uur zijn... morgen een drukke volle dag, met de bruiloft van hubbie's broertje!
Hey meiden, Vandaag bij de gyn geweest, kwamen verdorie 5 minuten te laat aan, want dat ziekenhuis zat ergens verstopt . Maar goed, wij kijken, eerste wat ze deed was mijn bms. Ze zegt woow die is 6,8 mm Ik natuurlijk bijna janken van blijdschap, Stephan helemala trots. Doet ze een tweede meting, ze zegt ja kan er niks anders van maken 6,8 WAUW!! En een derde meting (ze had eindelijk me eierstok te pakken) ooo hij is 5,5 mmm (dat was wel weer een teleurstelling) maar de 1e en 2e keer was ie duidelijk 6,8 van boven naar benee, erg vreemd dat ie ineens 5,5 was, ohhh boh echt he! Maar goed! Het zit er en is dikker.... Kon ze me eileiders WEER niet vinden he, drukken op die shoarma rol buik en nee hoor, links kwam tevoorschijn, zit niks (nee duh, die is verstopt). Rechts, niet te vinden! Ze heeft een kwartier gedaan om mijn eierstok te vinden. Zitten 4 hele kleine iniminie eitjes op die niet eens te meten zijn! Al met al, er is dus nog geen eigroei . Ze was ook best pissig dat de apotheek mijn medicatie nog niet had, maar goed kan het me voorstellen er zat een vrije dag tussen! Moet nu zaterdag terug en vandaag 200 IE spuiten . OMG 4 spuiten in 1x zetten . En dan vanaf morgen 112,5 IE spuiten.... Net de apotheek gebeld, mevrouw we hebben uw Menopur niet binnen, WHATTTTTT daar gaat me poging.... Belt ze me terug ooo we hebben de Menopur binnen maar de Pregnyl nog niet. GELUKKIG, had bijna een hartverzakking. Zooo dat was mijn ego verhaal . @ Nen, fijn dat het wat beter gaat meissie!! En nee, ik ga geen IUI doen. Klus wel zelf. Het is immers de eerste keer dat mijn bms goed is, dus klus wel zelf. Heb toch me doorverwijzing IVF al.
@babii, meis het slijm gaat de goeie kant op....en die eitjes komen ook wel...zal wrs wel na het weekend zijn, maar dan heeft je slijm ook nog even de tijd dikker te worden.... maakt niks uit.....als het maar goed slijm is icm de eitjes....duim duim duim
@ luukske, lief dat je duimt! Bijna echoo!! Spannend zeg Straks vast een prachtig beebje te zien! @ babii, vervelend dat je te laat kwam omdat je het ziekenhuis niet kon vinden. Super dat ook hier weer bevestigd is dat je bms groeit! Hopelijk waren de eerste twee metingen de goeie! Jammer dat er nog geen eigroei was. Ook naar dat ze zo moest zoeken voor je eierstok! Deed dat geen pijn? Ik vind dat echt een rotgevoel. Poeh even schrikken dus dat ze de menopur niet dachten te hebben! Gelukkig bleek het een foutje te zijn. Maar welke dag van je cyclus zit je nu? Ik hoop dat de eitjes binnenkort een groeispurt krijgen!
@ Nen, ik zit nu op CD11 dus ze vond het nog geen eens zo vreemd dat er niks zat. Op de Gonal F was ik gewoon een high responder en de Menopur een low responder. Maar het geeft mijn slijmvlies wel de tijd te groeien zoals nu en met de Gonal F zat er op CD12 al een volgroeid eitje. De Menopur is ook veel natuurlijker als de Gonal F, er zit FSH in, maar ook LH (van vrouwen in de Menopauze). En Gonal F is pure FSH. Ja, dat op me eierstokken deed ontzettend zeer, dat is echt geen fijn gevoel! Dit moesten ze dinsdag al en nu vandaag weeer. En heb sowieso al last ervan dat alles gevoeliger daar is na me operatie .
Hoi Nen, Ja het was wel echt tegen gevallen heb nu nog een heel gevoelige onderbuik daarvan over. De verdoving heeft bij mij niet echt gewerkt het was alsnog echt pijnlijk. Ik hoop dat ik morgen een mooi eitje terug geplaatst mag krijgen ben zoooo zenuwachtigggg.. En wat leuk dat we misschien straks samen positief testen zou zo leuk zijn en dan Babbi nog en dan is iedereen bijna zwanger. Babbi hou moed meid en als het dit keer niet lukt misschien wel met de ivf zit je toch dichterbij.
Hé lieverds, Hier is jullie zeurende forumgenootje weer.... Die onzekerheid is echt niet fijn.... Vannacht echt een nare droom gehad, over een klein dood vruchtje (had gisteren denk ik teveel gelezen over als het misgaat enzo... en iemand op het forum onder een ander topic had een foto van een embryootje van 8wk geplaatst...) ... de droom was echt niet leuk. Dus ik vanmorgen weer een testje gedaan en die was gewoon lichter dan die van dinsdag... Echt lichter... En nog wel met ochtendurine (had gisteravond veel gedronken, maar toch...) Geen bruinverlies meer, gisteren een beetje, maar vandaag niet en nu maakt die lichtere test me weer onzeker.. Voel mezelf echt een aansteller en druktemaker... Maar goed, moet positief denken, dus probeer ik dat maar, al lukt het niet door die stomme onzekerheid....... Sorry weer voor dit egootje hoor... xxx
Juulz lieverd! Niet meer zoveel lezen hoor ....... Het zit goed meissie!!! Heel veel positieve energie voor jou!!! Knuffel!! PS je zeurt niet .
@juulz, ik zou zo graag van die onzekerheid bij je willen wegnemen....ik duim dat het goed blijft gaan.... @brabantse, hoe was je echo? @babii, we zijn hier om elkaar te steunen, en elkaar wijzer te maken door onze ervaringen....ik hoop gewoon dat je dit geluk binnenkort ook mag ervaren.... @all, vanmiddag de echo gehad....gewoon uitwendig(heb al een flinke buik van mezelf, maar nu is het echt super!) we zagen een super mooi beebje zitten en hebben een pracht hartje horen kloppen....verder een mooie echo foto meegekregen. daarna dus op controle bij de gyn, moest een aantal vragen beantwoorden, en toen zag je het gezicht behoorlijk wegtrekken....de assistente wilde dat ik alleen nog maar bij de hoofd gyn onder controle zou komen, en krijg extra controles, dinsdag al een telefonisch consult, eind van de maand een echo, en 18 juni de 20 weken echo.... ze willen me gewoon super goed in de gaten houden ivm de groeiachterstand van zoonlief, en de bijbehorende vroeggeboorte. ben wel blij dat ze daar zelf mee kwam, want had het anders zelf gevraagd.... de placenta ligt aan de achterkant, en de baarmoeder komt echt boven het schaambeen uit....want ik dacht dat ze nog lager moest zijn om de beeb te zoeken.... Luukske is helemaal heppie!!! nu kan ik pas echt gaan genieten...volgende week, of de week erna ga ik shoppen voor de wagen!
@ babii, dus eigenlijk wel positief dat je eitjes nu wat langzamer groeien, want dat geeft je bms de kans om mooi dik te worden Vervelend hoor dat je elke keer zo'n pijn hebt met die echo. @ schattigkindje. Ik hoop dat er heel veel mooie bevruchtingen hebben plaatsgevonden zodat ze een supereitje kunnen terugplaatsen!!! Ik duim voor je hoor meis @ juulz, oh jakkes wat een nare droom!! je bent GEEEEEEN aansteller en druktemaker! *ga je mond spoelen met zeep!!*. Je zegt dat je gisteravond veel gedronken hebt. Dat kan in het begin van je zwangerschap echt wel invloed hebben op de testuitslag! Kan me goed voorstellen hoor dat je gek wordt van de onzekerheid. Mag je niet eerder voor een echo? @ luukske, wat fijn dat de echo zo goed was! Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden. Waarschijnlijk niet zo 'gezellig' als bij een vk, maar natuurlijk wel belangrijk voor een gezond kindje! @ all, ik ga afsluiten. Fijne avond allemaal en schattigkindje veel succes morgen!
Hoi, Luuske wat leuk voor je dat de echo er mooi uitzag ga je de foto ook in je album plaatsen?? veel succes met de kinderwagen! Luulz schatje het zit zeker wel goed ik denk dat het lichter is geworden door de drank dat heeft invloed erop..Eigenlijk is het beter dat je in je prille zwangerschap niet drinkt.maar dat is nog altijd jou keus.Dikke knuffel Nen bedankt voor je lieve woorden en jullie horen morgen allemaal van me. Ik ga eerst bellen om 9 uur en dan hoor ik het misschien dat ik dan meteen een berichtje plaats en anders na de terug plaatsing duimen jullieallemaal voor me schatjes!!!!