Eeeh, bedoelde schattigkindje, sorry Nen!!! Nee, Schattigkindje, ik rook en drink niet, ben nl een sporter!!! Ha ha! Duim overigens knoerthad voor je voor morgen!!! Babii, jij bent ook een lieve optimist hoor...!!! En super dat het BMslijm zo mooi groeit! Nu die eitjes nog en laat Stephan je dan maar flink verwennen Luukske: * Juulz is superblij voor je en geeft je een geruststellende knuffel* !!! Wat een gerusstelling meid!!! Morgen lekker pronken met die buik op het feest! Nen: de zeep was best vies Fijn dat jouw knie weer ietsiepietste beter gaat... Leuk dat jij en schattigkindje gelijk mogen testen! Fijne avond ook! Ga zo nog maar even boodschappen doen, even de deur uit ipv mezelf gek te maken!!! Dikke knuffels en nogmaals: suc6 morgen schattigkindje!!! toitoitoi! (drink er anders nog even een borrel op vanavond (flauw grapje, sorry ! grappig bedoeld hoor!! ) xxx
Had veel groene thee gedronken... Zit me te bdenken wat jij net moet hebben gedacht, zit ze in de MMM is ze eindelijk zwanger gaat ze DRINKEN! Ha ha, zou wel knettergek zijn!!! Brabantse, jij je echo gehad???
@ Juulz, ik meen het hoor meid! Je moet echt even rustig gaan doen. Snap die rot angst als geen ander. Gebruik je overigens nog Utrogestan? Dat bloedverlies krijgen vrouwen ook weleens die aardi doorbloed zijn van onderen en sommige zwangere vrouwen hebben er vrjwel elke dag last van. En dat je test lichter is kan komen doordat je teveel gedronken hebt. Volgens mij bedoelde schattigkindje ook gewoon drinken en geen drank haha. Als je de avond ervoor veel drinkt kan dat inderdaad invloed hebben op je test. EN dat drinken bedoel ik dus thee .
Jep, ik had een echo vandaag. Ben wel terug gezet, ik snap niet waarom, want die eisprong kan onmogelijk op dag 20 geweest zijn. Maar een verschil van 5 dagen was acceptabel ofzo? Iig klopte het hartje mooi, en de kans op een miskraam was volgens de gyn nu nog maar 10%. Dus echt heel gerust gesteld ben ik eigenlijk niet, maar ja. Moet over 2 weken terug. xxxxxxxxxxxxx
Dat je niet gerustgesteld bent snap ik Brabantse, maar ik weet zeker dat alles goed gaat met jullie kleintje. Zo klein als je moppie nu is, zo slecht zijn ze nu ook te meten. Zal je zien dat ze je met de volgende echo weer vooruit zetten . @ Luukske, kan het zijn dat ik die injectie verkeerd meng dat er nu geen eitjes groeien? Oke, zo doe ik het: - Injectie vloeistof open maken - Injectie met die poeder open maken - Met de zuignaald de injectie vloeistof opzuigen - Injectie vloeistof bij de poeder mengen - Even zorgen dat het goed mengt, de gyn zei draai een rondje met die ampul, dus de ampul laten draaien - Vervolgens de vloeistof en poeder die gemengd is weer opzuigen - Andere naald erop en spuiten..... Soms zitten er luchtbelletjes en dat is zwaar irritant, moeilijk weg te krijgen! En luukske, wat geweldig dat alles helemaal goed was! Vergeet helemaal te reageren, sorry behoorlijk azo van me!!!! Logisch dat je helemaal HAPPY bent!!!!
brabanste goed nieuws en ik snap je onzekerheid, wanneer mag je nu weer voor echo?? Babii nu wel goed baarmoederslijnmvlies maar geen eitjes? Hopelijk gaan ze nu reageren en heb je goede kans dat IVF niet nodig is?? Luuske ook goed nieuws. Juulzon ook jou onzekerheidbegrijp ik, maar het komt vast goed, niet te veel drinken en dan nog een keer een testje doen vande week.
@juulz, meid echt ik duim dat alles goed blijft gaan.... @babii, je doet het precies goed, ik deed het niet anders.... ik duim gewoon vooor je dat je snel een paar mooie eitjes hebt zitten.... @babii, is niet raar als je teruggezet wordt, zelfs met Pregnyl etc kan er in de termijn verschil zitten(was bij mij ook, maar ik hou gewoon ....en daarbij kunnen ze in het begin niet super duidelijk meten....in principe is daar de 12 weken echo voor, daar kunnen ze de termijn het beste vaststellen.... @nen, ik duim voor jou dat je de 20e een posi test hebt! @schattigkindje, ik duim voor je van een pracht bevruchtingen.... @all, er is echt een pak van mijn hart....kan nu echt genieten....weet dat elke echo weer spannend is, maar toch...
@ Luukske, nou heb er net 4 gezet, wt doet dat een zeer. Echt niet fijn . Enneh, je bedoelde met je tekst onder me Brabantse hihi . Natuurlijk si er een last weg . Gelukkig maar !! @ Ricmar, ja bizar he...... Eerst een slecht bms en nu weigeren me eitjes. Maar is pas CD11 today
@ Luukskje, nog 1 vraag. Als ik die vloeistof (gemengd) opzuig met die naald. Moet ik dan blijven zuigen tot die hele trek ding (waar je aan trekt om het eruit te zuigen) omhoog is en niet verder kan???
@babii, dat ik namen verwissel, zal de zwangerschapsdementie wel zijn.... wat betreft het opzuigen....als je de stamper helemaal in de spuit hebt zitten, en dan de vloeistof optrekt moet dat precies in de spuit passen, zonder de stamper er bijna uit te moeten trekken....ik neem aan dat je 2cc spuiten hebt? als je vaker meer moet spuiten dan de 75, en je hebt alleen de 2cc spuiten, zou ik toch voor 5cc spuiten vragen, want 4 spuiten is niet echt de bedoeling....je moet ook gewoon een grotere hoeveelheid met 1 spuit kunnen zetten.... @all, vandaag de bruiloft van hubbie's broertje....zal wel een vermoeiende dag worden....denk dat ik het weekend nodig heb om bij te komen....
Haha Luukske, ik bedoelde niet dat je hem eruit moest trekken, maar wel dat je het zo moet opzuigen dat de hele trekker naar boven is opgetrokken. Nee 4 spuiten was gisteren ook echt teveel van het goede hoor! Het prikte en deed pijn! Overigens had ik gisteravond wat menstruatiekrampen, maar nu voel ik gewoonweg helemaal niks. Heb z'n naar gevoel dat het deze ronde niks wordt qua eigroei.... Heeelll veel plezier op de bruiloft en wel rustig aan doen! Gelukkig is het hierna weekend .
Dag dames, Hier zijn er 8 van de 12 eitjes bevrucht en 1 top embryo terug geplaatst. Het is echt een gek gevoel en voel opeens de gekste dingen....Ik moest een kwartier blijven liggen in het ziekenhuis. Heb vanaf dat ik thuis kwam om 17 uur alleen maar geslapen en durf niet zoveel te doen omdat ik bang ben dat het invloed heeft op mijn embryo. Juulzon hahah ik dacht het echt jeetje die is zwanger en aan de alcohol hihi sorry schat bedoelde het niet zo...dikke knuffel
Wauwwww schattigkindje! Wat een resultaat! Zijn ze allen goed gedeeld? Dat is echt awesome!!! Lieverd, je kan gewoon alles doen, neem alleen geen hete baden en ga niet intensief sporten. Oooo wat gaaf meid!
Schattigkindje: ja, het was Jip en Janneke Champagne J ha ha! Nee joh! Mallerd! 8 eitjes bevrucht! Das veel zeg! En nu ben je gewoon eigenlijk zwanger, want er zit een embryootje in je!!! Ik doe ook rustig aan sinds ik weet dat ik zwanger ben bloedverlies HAD durf vh weekend wel weer even lekker te gaan hardlopen (doe ik graag!) Luukske: leuke, mooie bruiloft? Babii: wat een gedoe met die spuiten hé! Nou, als het maar helpt!!! Laat dit weekend maar mooi je eitjes groeien! Ik duim hard! Brabantse: eeeeeh, jij de echo nu al gehad? Nen, gaat het beter met knie??? Ricmar: wanneer is jouw NOD? Zou wat zijn hé, als het deze ronde gewoon raak zou zijn. Heb je wel een apart verhaal J ! Egootje: Begrafenis is geweest, van mijn nichtje, en was heel erg verdrietig. Heb enorm zitten huilen, we scheelden amper wat. Ga er even niet verder over schrijven, want schiet gelijk weer in de emotie sorry.. Heb vandaag nog wel even met de kliniek gebeld, omdat ik als obsessief testwezen weer een testje heb gedaan en die was een stuk lichter dan die van dinsdag Kreeg op mijn donder vd verpleegkundige, want ik moest ophouden met testen. Een lichtere test zei niets, een streepje was een streepje (maar waarom dan die verhalen van lichtree streepjes en miskramen?! Dacht ik .) Maar mag nu wel al maandag voor een echo. Ben dan 6w2d dus hoop dat er wat te zien is (wat denken de ervaringsdeskundigen????). De echo van de 18e gaat ook door overigens. En, het roestig/bruin bloedverlies is nu wel helemaal opgehouden sinds gisteren al! Inlegkruisje blijft wit ! Hoop maar dat het goed blijft gaan! Dikke knuffel allemaal!
juulzon bah wat een narigheid een begravenis heel veel sterkte (dikke knuffel) mijn NOD laat ik even staan op 19 mei maar misschien test ik wel eerder maar dat ligt er echt aan... wil niet te vroeg testen zeg maar
@babi, lief dat je op de mei-mama-topic kwam kijken! Sorry dat ik hier minder reageer, hoop dat jullie het me vergeven Ik lees nog altijd actief mee, maar ik hou me iets meer op de achtergrond. Ik ben nog niet bevallen, nog rustig afwachten Hoewel ik wel het idee heb dat het aan het rommelen is! Als het zover is, laat ik het jullie uiteraard weten! Nogmaals sorry dat ik minder reageer, maar ik volg jullie echt wel!! (Hoe kan ik jullie nou vergeten! Daar zijn jullie toch veelste lief voor!!!) Dikke knuff Kimonootje
@juulz, zware dag gehad vandaag Dikke knuff! Spannend, maandag echo!!! Hopelijk is er een kloppende pinda te zien!! Al is 6weken volgens mij wel vroeg? Ik mocht pas bij 8weken een eerste echo omdat er eerder niets te zien was zeiden ze tegen mij? Liefs Kimonootje