Clomid deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @babi.....wel fijn om te weten dat het zolang kan aanhouden en dat het dus normaal is. We lopen inderdaad met een paar dames gelijk op....ik heb mijn NOD ook 10 febr ;) ......duim duim

@luukske....Jij hebt je nod de 8ste......Ik hoop zo op een babyboom :)

@all....ben even niet zo actief hier maar lees van alles mee.....Weinig nieuws hier. Heb afgelopen maandag pregnyl gezet en we hebben flinks ons best gedaan. Ik duim voor ons allen dat er een babyboom aan komt :) .....ikzelf voel nog echt helemaal nisk behalve zere (.)(.) maar dit komt door de pregnyl....

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Lima, hmmmm heb jij daar echt last van? Ik spuit Ovitrelle en heb er nooit last van. Zo zie je maar, iedereen verschilt :). Voor jouw duim ik keihard en voor de andere meiden :). Helaas is het bij mij deze ronde niet raak haah.

Aangezien me eitej donderdag gejumpt is en we zaterdag pas echt konden klussen! Zakken we ook nog is door me bed heen (schaam me rot) maar goed! Bed staat nu op de vuilnishoop en hebben een nieuwe moeten bestellen. GElukkig leven de lattenbodems en matrassen nog wel :p.

@ Luukske, jeetje, nee dat is inderdaad niet ontspannend klussen. Lijkt me erg vervelend. Dat is dan ook wel even een ingrijpendere operatie dan ik had!

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @babi.....ik merk inderdaad goed dat ik HCG in mn lichaam heb. Mijn borsten zijn vol en groot (mag altijd wel zo blijven...haha) en doen pijn. Vooral links aan de buitenzijde. Hopen dat het niet af zwakt en dat we volgende week positief testen....

Gelukkig de lattenbodems en matrassen nog wel...hahaha. Ik duim voor je dat het snel raak is....is het niet deze maand dan de volgende....

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, nou meissie dan hebben jullie toch echt goed van elkaar genoten....haha....
    wij hebben een waterbed, maar willen graag een ander bed, maar hubbie en ik zijn er nog niet helemaal uit, hij wil geen houten bed (voor het geluid en het zou minder stevig zijn) en ik juist wel (zo'n lekker romantisch geval). verder zitten we te twijfelen over een boxspring, deze zijn wel mooi, maar we zijn bang dat de stof niet zo mooi blijft, en dat het wat schuift....dit had onze boxspring in Londen ook....omdat er geen echte ombouw omheen zit....dus nog even klussen in ons waterbed, totdat we weten wat we precies willen!

5. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Babii, ik doe mee met de babyboom!!!!!
    Maar denk dat t deze maand niet raak is. Gewoon teveel stres met verhuizing en te vaak een wijntje gepakt.....helaas dus.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    @all: reageer woe weer even uitgebreider, nu een beetje laat ;)!

Mijn NOD is 6/7 februari, dus we hebben strx idd een boel tests... Maar of ik nog positief gestemd ben...? Heb een vreemd verhaal en ben benieuwd naar jullie visie...

Vandaag dus de uitgangsecho gehad, wat ik zelf ook wel een beetje op een vreemde dag vond, dag 24 van de cyclus met clomid. Maar goed, mijn bms slijm was 9 mm en er was nog een lang gerekte follikel te zien van 10 mm. Eigenlijk weet ik vrij zeker dat ik wel een eisprong heb gehad, want mijn temp blijft hoog... Kan dit dan een eitje zijn wat niet gesprongen is? Ze willen vrijdag nog een keer kijken en als hij gegroeid is kan er wellicht toch pregnyl gezet worden?! Ik vind dit eigenlijk wel vreemd, want het is dan dag 29 van de cyclus ???!!! En verwacht die dag of dag 30 mijn ongie.
    Ze zei ook dat je met 9 mm bmslijm eigenlijk geen kans op zwangerschap hebt? Weet iemand dat?

Nou ja, ik wacht vrijdag maar af.... Maar, stel dat de follikel nu wel gegroeid is en ik toch ongie word...??? Kan dat eigenlijk? En kan die follikel dan een cyste worden? Zal het vrijdag ook even checken, maar misschien dat iemand dit weet...

Verder weinig klachten, mijn tepels lijken wel groter en soms een béétje pijn in mijn onderrug. (maar was de vorige keer ook zo...)En had gisteren last van maagzuur, heb ik anders nooit... Maar dat was het...

Kruip nu gauw naast mn mannetje!
    Dag liefies!

xxx Juulz

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, onze zoon is verwerkt na een groot jaarfeest hier in de stad, hubbie en ik waren beide goed dronken, ik normaal nooit, maar ik wilde die maand niet zo gefixeerd zijn op het zwanger raken! en zie.....

@juulzon, het kan idd wel....dat een eitje een cyste wordt, maar dan moet hij super groot worden....ik heb ze gehad van 40-50 MM, en dan wordt de cyclus afgebroken met provera of duhpaston...
    baarmoederslijm moet minimaal 7 MM zijn, dus dat van jou is echt wel goed....het schijnt dat een te dik (15MM en meer) ook niet goed is.
    ik vind het idd wel raar van jou cyclus, heb je wel eipijn gehad en wat zegt je tempkaartje? is er een eisprong te zien? want tempen is gewoon heel nauwkeurig!
    ik duim voor je dat je gewoon rond het weekend een super test in handen hebt....

nog even terugkomende op jouw echo, ik heb dat in het andere ziekenhuis wel eens gehad, een echo na mij eisprong, en de fer arts zag toen 2 eitjes waarvan hij meende dat dat iets was wat ging innestelen...en tja 10 DPO heb ik toen positief getest....was van Luka en zijn brusje*

@all, ik heb sinds gisteren een ontzettende druk op mijn blaas...als ik ga plassen denk ik dat er nog wat komt....echt raar, want pijn heb ik niet bij het plassen, dus misschien een blaasontsteking?

verder helemaal niks van klachten na mijn ei....geen gevoelige boobs, helemaal niks.....

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Juulz, dat klopt! 9 mm is uitmuntend! Moet je maar eens kijken naar mij, ze zien het lieft 9 mm want anders houdt de kleine niet goed vast...

En met 7 zijn ze al blij bij mij. Met 15 mm is er een kans dat het te dik is (tsjah wanneer is het goed he :().

Het kan best dat er een extra eitje zit, over het algemeen vloeit die mee met de menstruatie, zo had ik met de Gonal F 2 goede eitjes en 1 kleintje. Daarom krijg ik altijd de uitgangsecho om te zien of alles weg is en het is altijd weg.

Liefs

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Meiden even een kort vraagje...
    Morgen begin ik met mijn 2e ronde clomid... nu 100mg ipv 50mg (de 50 kreeg ik geen eispronng van)....

Op welke dag kregen/krijgen jullie je eisprong? Is dit altijd rond dag 14/15? Of kan het ook een stuk later zijn zoals bijvoorbeeld dag 20? Dit namelijk in verband met ovulatie testjes en het progestron prikken e.d... en natuurlijk ook om te weten wat de meest vruchtbare dagen zijn want ik wil wel graag alle kansen benutten zeg maar...

Hopelijk kunnen jullie me helpen...

Liefs

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, hoe is ie bij jou meissie?

@flippo, bij Clomid kan het wel eens later zijn, bij mij is het altijd rond CD17, kan een enkele keer op CD16 of CD19 zijn, maar gaat meestal wel gelijk op.....

11. @ all, weer even een paar dagen geleden. Opzich niet veel bijzonders. Behalve dat me schoonzusje bijna is uitgerekend, eind deze maand en heb er toch wel veel meer moeite mee dan gedacht...

@ de dames van het wachtenbankje, ik duim voor jullie!!

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, een heeeeeeeleeeee dikke knuffel voor jou!!
    snap dat je het er toch een beetje moeilijk mee hebt, is ook niet niks, en onvervulde kinderwens!!

13. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik denk dat ik geen eisprong heb deze maand, balen zeg. Vanochtend cd 17 nog steeds temp 36,5, terwijl de gyn zei dat ie zondag of maandag zou springen. Zondag had ik redelijk positieve ovutest, maar verder niet meer.
    Getver, ik baal ervan.
    xxxxxxxxx

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, kun je niet een extra echo krijgen?
    zou wel balen zijn als het niet is gesprongen!

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, is al een paar daagjes rustiger hier.....

@brabantse, hoe was je temp vanochtend?

@lima, nog een paar daagjes...

@einad, druk bezig met de voorbereidingen voor de grote dag?

@juulzon, hoe is ie met jou?

@schattigkindje, hoe gaat het met jou?

@all, temp is mooi hoog, nu hopen dat die zo blijft!

16. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Flippo, ik reageerde helemaal niet op de Clomid (nou ja 1x heel laat op de allerhoogste dosis), maar weet dat veel vrouwen met Clomid pas een eisprong hebben tussen CD16 en CD20.

@ Luukske, hier gaat het goed :D. Ben zo blij, slijm is gewoon sinds gisteren amper tot niks! Wellicht is het (bijna) over? Ben happy!! Alleen over 6 dagen beginnen de andere duivels weer haha.

@ Brabantse, vraag even om een extra echo meis. Soms komt een eitje ook later he.

Knuff

17. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, jippie....eindelijk een paar daagje rust, en dan even lekker ontspannen met je hubbie, voordat over 6 daagjes die verdomde duiveltjes moeten komen.....

18. Luukske, dank je wel voor je knuffel! Ik duim voor je dat je temp heel mooi hoog blijft! En een mooie test in handen mag hebben straks!!

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, ben benieuwd.....zou mooi zijn zo na afgelopen ronde....

hoe gaat het nu met jou? zie je op tegen straks die kraamvisite?
    ik moet zeggen dat ik het bij sommigen ook uitstel....en dat ondanks ik me al gelukkig kan prijzen met Luka!

20. Luukske, met mij gaat het wel redelijk.. soms echt even heel moeilijk maar kan ook wel meer relativeren. En geloof gewoon nog wel dat onze tijd echt wel gaat komen! Ik zie erg op tegen de kraamvisite maar weet ook niet echt of we wel gaan want sinds ze zwanger is hoor ik vrij weinig van haar, alleen als ik zelf wat laat horen... En heeft ook geen intresse in hoe het bij mij gaat...
    Ik heb deze ronde best wel een goed gevoel bij jullie!

De bruiloft komt nu lekker dichtbij en ben een beetje aan het orienteren op vanalles vind ik ook wel erg leuk om te doen.

Hoe is het bij jullie met de verhuisplannen ?

Share This Page