@schattigkindje, mooie waarde zo in het begin van de zwangerschap....ik had 1 dag voor NOD een waarde van 24, en dat met een 2 ling....dus je zit super goed.... @ricmar, met Clomid heb ik idd ook rare ongi's gehad, weinig rood en veel bruin....verloor meestal 2 dagen heftig rood, en rest voornamelijk bruin.... @nen, denk dat ik de kleur wel wil afwachten, over 2 weken weten we meer....maar die silver ornament edition en all black edition vind ik gewoon super....mocht het een meid worden, schaf ik wrs een extra set bekleding aan...anders idd 1 van deze 2....maar bruin met beige vind ik ook mooi.... @brabantse, mooie echo...gefeliciteerd! @all, tot morgen....ben kapot moe!
mooie echo, brabantse! luukske, balen dat je nog steeds zo moe bent! ricmar, hier idd ook rare ongi's gehad met clomid. schattigkindje, besef je het al een beetje?
dan ga ik er maar vanuit dat het van de clomid komt eerst dus 4 dagen bruin verlies met slijm gehad en nu heel veel bruin,, bah!
Ricmar, toen ik nog Clomid gebruikte had ik dat ook. De dagen voor ongie veel slijmverlies, begon met bruin en werd daarna rood... Maar ik blijf nog even hopen dat het een innestelling is . Temp jij ook? Schattigkindje: goede waarde voor het begin! Wie weet een 2ling? Brabantse, mooie echo van Flip ! Luukske, lekker je rust pakken meid! Babii: * EEN HELE DIKKE KNUFFEL EN IK DENK AAN JOU LIEVERD* Nen: hoe voel jij je nu? Met de knie weer wat beter? En verder, je buikje? *OOK DIKKE KNUF VOOR JOU!* Hier gaat het z'n gangetje. Up, down, down, up... beetje hopeloos, dan weer even dromen.. maar lukt nog niet echt héééél erg. Slaap ook heel onrustig... En zie overal zwangeren en baby's.... Afin, jullie herkennen het wel van vóór je zwanger werd... en de wens zo groot was.... en teleurstelling zo hard... Veel liefs allemaal! xxxxxxxxxxxxx
Nen, wat een teleurstelling dat je ongesteld bent geworden Dikke knuffel! Babii, hoop zo dat het voor jou snel de 27ste is! Gun het je ook zo!!
Ik heb er nooit rare ongies van gehad. Maar ik heb altijd 1 dag bruin, 2 dagen rood, 2-3 dagen bruin gehad. T was bij mij nooit veel ook. Pijn had ik maar een uurtje, daarna was t altijd over. xxxxxxxxxxxx
(lees nu pas alle berichtjes) Schattigkindje, dankjevoor je lieve woorden, enne, jouw kleintje blijft zitten hoor! Die had zich al een beetje 'verdeeld' (de cellen dan) voor-ie geplaatst werd in zijn 'bedje', dus die blijft nu gewoon lekker plakken en groeien. Heb ik alle vertrouwen in!!! Nen, *** Wat BALEN dat je ongie bent geworden. Know the feeling... In de gebruiksaanwijzing van Clomid staat max 6 keer. Ik heb het uiteindelijk 11 keer gebruikt, iedere ronde een eisprong. Achteraf gezien had ik graag na 6 keer op spuiten willen overstappen. Minder bijwerkingen, beter (en sneller) effect. Wat ik denk is dat bij mij de clomid wel een eisprong gaf, maar geen goeie... De Pregnyl is in deze wel fijn. Krijg jij dat nu ook of wachten ze af? Lieve schatten, nog een knuffel! PS Ricmar, hoop dus dat het bij jou NIET doorzet en anders dan BAAL ik heel hard mee. Zullen we dan maar even een paar daagjes met elkaar - nen, jij, babii en ik - op een BAALbankje zitten, gewoon éven balen en dan gaan we weer met kracht en moed verder Dan laten we onze zwangere forumvriendinnetje heeeeel veel HCG rondstrooien ! xxxxxxxxxxxxxxx
* En nou vergeet ik mn lieve Einad weer* Sorry... ben nog maar net thuis uit mn werk... Maarre, jij ook lekker genieten, je gaat deze zomer zwanger trouwen! You're dream came true !!!! Goed voor jezelf zorgen hoor!!! xxxxx
dames ik besef het pas na 2 maanden en hoop echt dat het blijft plakken....ben nu heeeeeeel moe en ga lekker slapen. tot morgen dames. Kimoontje al bevallen?? Brabantse mooie echo g
Einad en schattigkindje@ meiden ook jullie van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ben enorm blij voor jullie. Ik hoop dat jullie mij nog kunnen herinneren, heb ook een tijdje meegekletst en gelezen op dit topic.
mamavyas dank je wel, tuurlijk kan ik het me herinneren! Jij veel plezier met je kleintje... Nen hoe gaat het met je?
Hier net wakker voel niks meer dat maakt me zo onzeker maar heb echt deze maand geen bruin helemaal niks in mn inlegkruisje gehad. En dat geeft mij weer een positief gevoel. Ik ben nu percies 4 weken en 2 dagen zwanger ik zal nog wel een banner aanmaken als het een beetje zeker is allemaal.....fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje...
Nee, helaas nog niet... Wacht nog altijd af, hoewel het nu wel zwaar begint te word, veel buikpijn enzo. Sorry dat ik niet zo veel meer reageer hier, maar ik lees nog wel altijd met jullie mee! *knuff* voor jullie meiden! Liefs Kimonootje
@schattigkindje, die onzekerheid blijft en komt wel met ups en downs in elke fase van de zwangerschap....eerst is het de 1e 3 maanden doorkomen, dan is het de 20 weken echo, dan richting de bavalling....maar bedenk dat er ook een hele mooie tijd zit aan die zwangerschap, en die tijd duurt langer dan die onzekerheid.... @kimonootje, ik duim voor je dat het snel mag beginnen, op een gegeven moment is het goed....