Clomid deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Kimoontje, van harte gefeliciteerd! Geniet lekker van jullie mannetje!!!!

Nou meiden,

Deze ovu testen worden gewoon donkerder, denk dat ik wel meer LH in mijn urine krijg, maar hij is hetzelfde als gisteren nu en die zijn echt niet positief. Ach, was ook te mooi om waar te zijn ;)

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Babii, lekker klussen... Denk dat de LH piek wel komt hoor.... 2x testen per dag en gewoon doorklussen! Niet geschoten is altijd mis :) !

xxxxxxxxxxxx

Fijn Pinksteren allemaal!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha Juulz, neeeee hij komt niet. Heb ook geen krampen e.d. meer. En heb normaal altijd wel lichte streepjes maar nu werden ze donkerder.

Ben blij dat ik donderdag nar de IVF intake kan, ben er helemaal klaar mee.

Trouwens, we wilde gisteren klussen maar op het moment dat we dus het voorspel gehad hadden werd jaapie heelmaal slap en kwam niet meer omhoog. God wat baalden we, het was ook wel lachwekkend hoor!! We waren al zo moe en dan kreeg je dat jaapie niet meewerkte. Dus we moesten wel lachen, zijn daarna lekker in slaap gevallen. Dachten ach het werkt toch allemaal niet....

Stom he hoe je jezelf er dan bij neer kunt leggne?

Hoe is het met jou lieverd??

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @juulz, hoe is het bij jou?

@babii, heb de laatste ronde ook geen eisprong gevoeld, meende echt dat de pregnyl niet werkte....had dus ook maar een progesteron van 28, dus eigenlijk te laag....
    balen dat jaapie niet wilde meewerken, haha...
    hopelijk heb je donderdag een fijn gesprek, en kunnen jullie snel beginnen met IVF....

@kimoontje, geniet van je kraamtijd!!

@anoniempjuh, gaat snel meis....Neomie alweer ruim 12 weken...

@all, vanochtend naar een markt hier in de buurt geweest, heb voor Luka een draken pakje gekocht(hij heeft het al aan), een standaard voor de tummytub/shantala, en een zgan lodger wrapper(had er al 1 maar dan heb ik 1 reserve voor in de winterperiode....

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ohja, heb vannacht super raar gedroomd....

was bevallen van een jongen, veel te vroeg, en ik dacht echt die kan niet van mij zijn, moet een meisje zijn....we hadden nog geen naam, en hebben hem maar Roel genoemd, en hij lag in het bedje in het ziekenhuis, en was echt een evenbeeld van Luka, en hij kon al praten....hij was helemaal niet zo lief....raar he!!!!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Luukske, wat leuk dat je dat voor Luka hebt gekocht :D. Zal ie wel heel blij mee zijn :D.

Hihi, wat een droom heb je gehad. Wellicht hoop je op een meisje (onderbewust) en krijg je een jongetje. Haha, maar dat het geen lief kindje zou zijn geloof ik niet ;). Komt goed hoor.

Net een ovu test gedaan en volgens mij is hij positief. Beide strepen gelijk of teststreep donkerder. Zakte net bijna in elkaar van de pijn rechts en Stephan zei: doe even een test.

Kon niet eens plassen dus heb een paar druppels eruit geperst en hupla ovu test erin.

In het echt zie je het beter overigens. Gebruik nu geen medicatie, dus het kan ook bijna niet., Maar heb nu alle ovu testen onder elkaar en deze wint het echt!

Met dit als resultaat:

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    babii je kan er misschien nog een gezellig avond van maken, je weet maar nooit.

hij is wel positief dus lijkt me ei sprong

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Maar dat kan toch niet Ricmar? Mijn lichaam werkt al 1,5 jaar niet... Heb wel de bekende eisprong symptomen.

Drukkende buikpijn rechts en dat doet echt zeer!!! Als ik me benen omhoog trek voel ik echt een pijn.

Las dat jij ongesteld was geworden. Wat onwijs *** meissie, had dat niet verwacht :(.

Weet je inmiddels al wat meer van je IUI-D?

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    babii je weet maar nooit misschien werkt je lichaam ineens mee??
    niet geschoten altijd mis

deze ronde follikelmetingen in het refaja donderdag gesprek met eigen gyn..
    Dinsdag gesprek met de directie vm de brief die ik heb geschreven na de aanvaringe met dr van der Z....
    Als eisprong komt dan gaan we ws voor zelf inseminatie tenzij de gyn toch ineens weer wil meewerken.

en 31 mei intake bij fa in ander ziekenhuis (vlak bij donor) als het dan nog niet raak is gaan we de follikelmetingen doen in refaja en de IUI in het andere ziekenhuis , dus maar daar horen we na 31 mei meer over

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Anoniempje, meid wat gaat de tijd snel. Geniet van jullie meisje!

@ Kimonootje, geniet lekker van je kraamtijd meis. Gelukkig gaat verder alles goed.

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Ricmar, heeell goed dat je een klachtenbrief hebt geschreven! Hopen dat ze er wat mee doen, watn dit is toch van de zotte? Het gebeurd toch veel vaker in NL dat men IUI met een donor doet? Zo vreemd vindt ik dat niet, snap ook niet waarom die rot gyn zo doet :(.

Laten we hopen op een goede afloop.

Zo net even de test in het licht gelegd en dan is dit het resultaat (nu is hij geheel opgedroogd). Volgens mij is dat niet positief. Wordt er gek van....

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Marsim, hoe gaat het met jou? Pfff jij moet ook alweer bijna bevallen :D.

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Deze is van net! Teststreep stond er eerder als de controlestreep... En nu is het klaar met mijn ego berichten, sorry meiden...

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    babii geeft niks maar die is wel positief dus lijkt wel op je ei.
    misschien 27 mei even op laten prikken??

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Vraag me af waar deze verdwaalde ei vandaan komt haha. Ben er wel super blij mee hoor! Als het maar een ECHT ei is.

27e is 3 DPO dan, is dat nie te vroeg? Desnoods neem ik het lab formulier mee en ga op 5 DPO.

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    misschien kunnen ze wel op de echo iets zien en je bm slijmvlies bekijken?

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, dat kunnen ze sowieso. Ze kunnen inderdaad zien of het slijmvlies dikker is als normaal.

En dat bloedonderzoek kan ook wat later :D. He, balen dat ik niet meer temperatuur :(.

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, op de foto die je onderaan op pag 181 hebt geplaatst zie ik een posi test, de andere zitten er tegenaan....
    ik hoop gewoon dat je nu eens een geluksronde hebt, ik duim iig...

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Luukske, die andere is 1 en dezelfde test ;). En dat was met een beetje plas :(.

Deze is met gewoon veel plas en goed opgehouden... Ik hoop het ook, vindt wel dat ik het eindelijk eens verdien :) (ja sorry vindt het echt hihi).

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    babii het is nu ook wel een jou tijd, dus je hoeft je niet te schamen als je zo iets neer zet.
    ik zou het prachtig vinden als je lichaam het nu zelf zou doen en als je wellicht ook nog kansen hebt zou het nog mooier zijn

Deel Deze Pagina