Als eerste Babii: Hopelijk werkte Jaapie wel mee vanavond, want jij hebt gewoon een eisprong gehad meid!!! Echt wel, anders wordt die test echt niet zo donker!!! (Zal ik nu heeeeeeel vervelend zeggen Ik zei het toch !) Lieve lieve Babii, ik ga knoerthard duimen dat er voor jou nu een Wereld Wonder gaat gebeuren, zo voor de IVF... Wat zou dat super zijn! Ja, dat verdien jij als geen ander. En je mannetje ook! Dussss, wie weet maar goed dat Jaapie het gisteren niet deed, zodat jullie extra goede zwemmers voor vanavond konden kweken ! Zou idd zoals Ricmar zijn even bloed laten prikken en BM slijm kijken ... Stel je voor.... Luukske, wat een bizarre droom.... Heel bijzonder... Ken je misschien een Roel? Of een kindje met die naam? En is dat misschien een onaardig persoon of een niet lief kindje? Zul je zien, loop je binnenkort een ROel tegen het lijf en heeft deze je droom je gewaarschuwd dat je die persoon niet moet vertrouwen. En jullie beebje komt gewoon op tijd, wordt net zo leuk en lief als zn grote broer (of haar... maar ik denk nog steeds een babyboy...)... Tja, die dromen.... Helaas zijn mijn dromen de laatste tijd een beetje te vaak uitgekomen. Nou ja, 1 droom was fijn maar liep helaas niet goed af... Ricmar: dinsdag dus De Grote Dag. Misschien stomme tip hoor, maar ik zou - voor het geval dat - de voice recorder op je telefoon aanzetten.... Je weet nooit wat er gezegd gaat worden en wie weet worden er dingen gezegd waar je nog wat aan kunt hebben en dan heb je wel bewijs. Blijft klote dat je ongie is doorgezet. Bah. Ben benieuwd hoe het di. gaat. Clomid-mama's die nog steeds even komen aanwaaien: SUPERLIEF dat jullie nog meelezen en meeleven. Die positieve energie kunnen de laatste niet zwangere achterblijvers wel goed gebruiken kan ik je vertellen.... Thnx girls! Nennetje: waaaaaaaaaaaar beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je? Mis je een beetje ! Oh, je zit nog wel bij ons op het baalbankje... dat we maar gauw naar een Roze Wolk mogen verhuizen met zn allen hier.... Brabanste en schattigkindje, ook alles goed met de buikjes? Updeetje hier: Volgende week vakantie en wat kijk ik ernaar uit. Ook omdat het dan eerder 8 juni is en we de echo krijgen... Verder zaten vriendlief en ik gisteren even in een behoorlijke dip. De hele tijd snauwen en onaardig doen . Terwijl we het niet wilden... Gelukkig bereiken we dan wel een punt waarop we weten dat we zo doen helemaal niet willen... Zijn toen lekker het centrum in geweest, was jazz muziekfestival en het was ineens weer fijn en gezellig en helemaal fijn... Alsof we het even nodig hadden om weer dichterbij elkaar te komen. Komende week een drukke week, tentamens voor mn studie en moet nog een paper afmaken. Vandaag ook met de neus id boeken gezeten en zitten tikken. Maaaar zaterdag lekker op vakantie!!! Enne, komende week met de ovutestjes beginnen Maandag is dag 10... Ga dinsdag denk ik de 1e doen. Ben benieuwd... hoop gewoon op een ei en een groot wonder ... (*If happy dreams could come true...*) Nou lieve schatten, tot morgen weer! xxxxxxxxxxxxxx
@babii, dan zijn die testfoto's erna de ingedroogde versie? en die van pag 181 de verse test? nou als het 1 en dezelfde was, is hij echt posi....hopelijk gisteravond nog even geklust.... @ricmar, ben benieuwd naar jullie gesprek komende donderdag.... @juulz, nee we hebben wel een vriend en die heet Raoul, en die is heel lief/aardig, is de beste vriend van hubbie (hij woont nu in zuid-Amerika). ben toch wel benieuwd naar het geslacht, volgende week dinsdag weten we meer, dan hebben we een geslachtsbepaling en een uitgebreide echo(zoiets als de 20 weken echo). balen dat jullie gisteren even een "off"day hadden, maar gelukkig wel nog een leuke dag gehad....heb ik met hubbie ook vaker gehad, en meestal "zocht"ik gewoon de confrontatie op, en zocht ruzie.... waar gaan jullie naartoe op vakantie? wij gaan de 21e richting Kroatie.... @all, hubbie is even de buitenboordmotoren voor onze bootjes vaarklaar aan het maken, en 1 gaat mee op vakantie en de ander is een grote die we gebruiken op de maasplassen hier in Limburg.....dus met lekker weer lekker het water op.... dadelijk met het fietske naar de markt, even rondslenteren....
Bibbii: zoals ik m bekijk zeg ik ook positief!!! Dus hopelijk hebben jullie geklust! En is dit de Lucky one Juulzon: ik had al berichtje op iui2 gezet naar je maar nogmaals alvast lekker voorgenieten op je vakantie!! En hopelijk di pracht beginnend ei!! Ricmar: ben benieuwd hoe jullie gesprek gaat aflopen! Good luck!!!! Kimoonotje: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! En wat een prachtige naam!!!! Geniet lekker van je kleine mannetje en je kraamtijd!! Mn EGO L : Vrijdag heeeel erg gezellig gehad met de kindjes van mn zus!! Zijn lekker wezen zwemmen en hebben t gewoon heel leuk gehad! Helaas krijg ik savonds t bericht dat mijn oma is overleden L dat was uiteraard minder nieuws (hoewel ik mijn oma 1x in de afgelopen 10jaar heb gezien was t toch verdrietig nieuws) zaterdag was mijn overleden broer jarig en heb ik lekker hele dag met mn mannetje en mn ouders doorgebracht!!! Zijn naar pasar malam geweest was heeeel erg gezellig!!!!! Tot ik medium bezocht!! L ze vertelde me vanalles (waar ik jullie niet mee ga belasten) maar ook over t kinderen krijgen en wel t volgende: volgens de vrouw had ik last van opgekropte/vastzittende emoties/gevoelens!! Ik had een blokkade in mn nek sjakra (ofzo) en ik moet dingen afsluiten ik moet deuren sluiten en pas als ik dat heb gedaan zou ik zwanger worden!! Ze zag wel 2 kindjes bij ons maar t duurt dus nog even!! Ik moet eerst dingen afsluiten!! En ik heb GEEN idee wat!!!!!!! En dacht nou lekker dan doe ik daar al die moeite voor!??! Dus als ik niet bij haar was geweest en niet zou weten van mn blokkade zou ik nooit zwanger worden?!?!?!?!?! Ik geloof er niet zo in maar t heeft me wel ff bezig gehouden de rest van de dag!!!! terwijl ik deze maand wel goed gevoel had!!!! Haha dat wou ik ff delen!!!! Maar ik blijf erin geloven dat t er niets mee te maken heeft!!!! ik geloof sommige dingen wel hor maar dat dus niet!! Verder zijn we naar bios geweest waar ik heerlijk heb liggen slapen want ik was ZÓOOOO moe!!!!! En gister ben ik wezen shoppen op de bazaar in beverwijk met mn beste vriendin en dr dikke bolle buik hahahah leuk hor winkelen met een skippybal hahahahaha was wel prettig om ff wat met haar te doen!!! Ff verstand op nul!!! En zijn daarna met zn 6e (ook mn zwager en zn vrouw en pasgeboren nichtje kwamen) wezen BBQen was reuze gezellig wel beetje moeilijk moet ik toegeven maar was gewoon erg geslaagd!!!!! Ik weet nogsteeds nie wat ik moet geloven of ik miss wel of niet zwanger ben deze ronde! Mn lichaam verteld me ook niet veel! Nogsteeds zere tepels en verder af en toe trekkende krampjes onder in mn buik! Vrijen gaat weer pijnloos en bm ligt beter!! wel ligt ie zo dat ik de opening niet kan voelen! Helaas was mn temp 36.9 vanmorgen dus zal wel weer niet . L zal dat rare mens dan toch gelijk hebben?!?!?!?!?!!? Morgen moeten we naar AMC intake en voorlichting!!! Hebben jullie nog tips voor me wat ik kan/moet vragen?!?!?! Vind t wel spannend!!! Heb ik mn man gister ook eindelijk eens opgebiecht dat ik t toch wel zwaar traject vind allemaal en t wel spannend vind! Man vind dat ik me niet druk moet maken en er niet te zwaar aan moet tillen .typisch mannen hahaha maar komt helemaal goed!! Morgen of woe moet ik ook ongi worden en do heb ik de crematie! En misschien kan ik mn vader die dag nog gelukkig maken nou dames mn ego word wel erg lang zo ..dus ik gaat ff wat doen en kom straks nog wel gluren want ben lekker in mn eentje thuis en vrij!!!!! Xxxx liefs van mij
@ juulz, yes je hebt gelijk, wij doen ons best om de andere roze dames gauw te volgen Lees nu dat je me miste, lief!! Ik zit idd op het baalbankje hoor Met superglue aan mn billen haha dus ik ga niet zomaar weg. Fijn dat je nog een leuke dag hebt gehad bij het jazz muziekfestival! @ schattigkindje, kan me voorstellen dat je nog onzeker bent.. Ik duim ervoor dat deze lekker blijft plakken! @ ricmar, jeetje zeg wat vervelend dat het allemaal op deze manier moet! Ik hoop dat jullie in het andere ziekenhuis geen weerstand krijgen en dat ze daar willen helpen. @ babii, kan me goed voorstellen dat je af en toe ff de moed niet meer hebt om door te gaan doordat je steeds tegenslagen hebt. Ik wil je echt alle kracht geven om wel door te gaan! En je moet hier gewoon je verhaal doen hoor als je niet lekker in je vel zit! Daar zijn we toch ook voor.. NIet alleen voor de mooie berichten, maar ook voor wanneer iemand er ff helemaal doorheen zit. Dikke knuff!! Mijn ovutesten worden trouwens ook nooit helemaal posi!! En ik heb toch echt een ei! Denk dat mijn 'posi' test ongeveer hetzelfde is als jij op de foto hebt staan. Volgens mij heb jij echt een ei! Zou fantastisch zijn als je lichaam ineens zelf iets is gaan doen! Ik ga duimen meissie! @ kimonootje, gefeliciteerd met de geboorte van Yaro!!! Bijzondere naam! Gelukkig is de 'schade' down under beperkt gebleven! Nu lekker genoeten van jullie mannetje! @ luukske, wat leuk dat je zo lekker hebt geshopt voor de kleine!!! Nu nog eventjes in spanning wat het gaat worden @ elif, ik zie dat je zwanger bent: gefeliciteerd!!!! Ik duim voor een prachtige plakbeeb @ anoniempjuh, tnx voor je lieve bericht meid om ons een hart onder de riem te steken! @ spannendetijden, gecondoleerd met je oma. Das geen leuk nieuws. Kan me voorstellen dat het je gedachten toch enigszins beïnvloedt wat de medium zei. Ik weet niet zo goed of ik er in geloof. Alvast veel succes voor de intake morgen! @ all, hier chaggi want we werden vanmorgen errug vroeg wakker gemaakt doordat onze schuin overburen hun 2 sportmotors 10 minuten lang lieten voordraaien in alle toeren. OM HALF ACHT!!! Wat een gekkenhuis zeg. Stap gewoon op dat ding en rij lekker weg, ik vind dit zo aso! Lig je dan wakker op de dag dat je nog ff kon uitslapen. Grmbl.. Verder hier erg last van clomid; sinds gisteren al opvliegers die normaal pas een paar dagen na de laatste pil komen en ik ben niet te geniiietteen. Hopelijk is het niet voor niks.. Vraagje: Ben nu dus gewoon weer met clomid begonnen maar ik heb het gevoel dat er een cyste zit in mijn linkereierstok omdat ik er na mn ongi nog steeds af en toe last van heb (bijv ook tijdens klussen). Wat moet ik nu doen want ik ben natuurlijk wel bezig met clomid.. Domme vraag misschien.. Liefs!
nen: thanks voor je berichtje en idd het beinvloed me wel een beetje teminste ... tot op zekere hoogte ik denk wel af en toe aan wat ze zei maar zoals ik al zei...ik geloof niet alles!!!!! en bedankt voor t succes wensen..want ik ben heeeel zenuwachtig!!! hahaha en over de clomid...ik reageer al vanaf de derde pil!!!!! en de eerste keer met clomid was ik echt al vanaf 2e pil niet te genieten en voelde me vreemd maar echte reactie merkte ik al bij 3e dus...en heeft zeker ruime wk geduurd!! toen zakte t af en werd ik ongi dus begon t weer opnieuw hahaha nu begon ik pas aant eind wat te merken idd en dacht ook dat ik misschien nu geen baad bij de clomid zou hebben dat t nie werkte maar gelukkig dus wel nu maar hopen op goed nieuws!!
@ spannendetijden, vorige maand heb ik echt amper last gehad van de bijwerkingen! Een paar hele lichte opvliegers en 1 dag chagerijnig. Maar nu dus al sinds gisteren. Ik weet van vorig jaar dat de bijwerkingen met de ronde erger worden, maar het contrast is nu wel heel sterk! Hopelijk voor ons beiden de laatste maand geweest dat we die rotzooi nodig hebben!
Elif gefeliciteerd meid ik zie geen verhaal dat je verteld dat je zwnger bent maar wel aan je banner!!! Juulzon veel plezier straks op vakantie!! Hier heel erg moe en dat menstruatiegevoel af en toe heb ik best vaak maar ik ga woensdag bloed prikken dus ben benieuwd voor hoeveel mn hcg verdubbeld is.. Elif we lopen trouwens gelijk ben morgen percies 5 weken zwanger...
@nen, ik heb de bijwerkingen van de Clomid ook per ronde als verschillend ervaren....dus herken dat drukkende pijn wel.... @schattigkindje, spannend deze week weer HCG laten prikken, maar meis ga lekker van het positieve uit.... @spannendetijden, gecondoleerd.... wat betreft die waarzegster, heb dat ook een aantal jaren geleden ervaren...ze wist gewoon dingen van me die niemand kon weten, ook over onverwerkt verdriet/problemen....ook over kindjes, zou er 2 krijgen....dus het klopte allemaal wel..... maar heb er niet bewust over nagedacht de laatste jaren, maar ze had voor een heel groot deel gewoon gelijk.... ik zou zelf, als je zou kiezen m toch iets op alternatieve wijze te willen doen, accupunctuur proberen....weet dat er heel wat meiden bij het IVF groepje uit het verleden baat bij hebben gehad..... @babii, nog 3 daagjes tot de intake.... @juulz, hoe gaat het vandaag met je humeur? @all, vandaag lekker naar de markt geweest, Luka heeft zich midget golf spullen uitgezocht en we hebben nog een nieuw reddingsvest voor hem gekocht, voor op de boot....
Hé lieve forum-vriendinnetjes, Even een snel EGO-berichtje.. Heb net even snel alles gelezen, maar moet morgen mn presentatie houden en heb een tentamen dus druk! Hele weekend saai achter de boeken gezeten, wel even hardgelopen tussendoor . Goed bezig hé... Was ook nodig, want we hebben veeeel te lekker gegeten de afgelopen daagjes Nu dus de 'rustronde' (lees: ben heel actief, we klussen heel fijn ... maar geen spuiten en hormonen). Heb eergisteren, gisteren en vandaag een ovutestje gedaan en het streepje wordt langzaam donkerder ... Wie weet wie weet wel een eisprong van mezelf deze maand (*droomt even weg... stel je voor dat...*) . Ha ha, weet dat de kans ieniemienie is, maar de gedachte geeft me goede energie en heb dan minder het idee 'nutteloos' te wachten tot we voor de uitgangsecho mogen. Voel me verder weer goed, fysiek en mentaal ook wel weer een stuk beter. We vechten gewoon verder voor ons wondertje!!! Spannende tijden; wat een verhaal van die medium. Ergens geloof ik erin, maar ik geloof ook in de kracht van je eigen positieve denken...en daar ben jij goed in, want je bent altijd positief naar iedereen. Komt echt goed met jou! I'm a believer ! Gecondoleerd met je oma. Elif, ik had je al gefeliciteerd, maar wilde nogmaals zeggen dat ik het super voor jullie vindt! Beebje, blijf maar goed plakken in het buikje van je mama!!! Babii, hopelijk heb je je ei gehad en gebeurt er een WONDER!!! Dikke knuf! Nen: Jazzfestival was vooral gezellig, vond de muziek niet echt top. Maar er even uitzijn was fijn, was te lang geleden... Balen van die cyste, heb je ook pijn? Anders misschien even om een echo vragen, om het te checken? Echt vervelend. Weet niet of het kwaad kan als je zwanger zou worden... ... Sterkte en knuff! xxxxxxxxxxx voor allemaal! En hou jullie op de hoogte of ik een -ovutest ga krijgen deze week (duimduim).
Oh ja Luukske, Lekker dat jullie naar Kroatie gaan!!!! Wij hebben een last minute naar Noord-Afrika geboekt, maar waarnaartoe precies houdt vriendlief nog even geheim . Er zou wel zon zijn ! En met mijn humeur... vandaag had ik wel een goede dag Lief dat je het vraagt! Spannend voor jullie volgende week wordt het een meisje of een jongetje ???? Ach, als het maar GEZOND is ! Dikke knuf!
@juulz, lekker Noord-Afrika....ben benieuwd waar jullie uiteindelijk terecht komen.... wij zijn ook echt blij als onze vakantie kan beginnen, vooral hubbie is er helemaal klaar voor...haha.... ik hoop dat je testen echt posi gaan worden....en dat je zonder MMM zwanger raakt (je zou niet de eerste zijn, er zijn er al verschillend voorgegaan....dus ik heb hoop voor jullie!!), en anders na de vakantie weer met frisse moed beginnen met spuiten, meis je hebt bewezen zwanger te kunnen worden!! hier idd volgende week de pretecho/geslachtsbepaling, ben idd wel benieuwd, maar zoals jij ook al zegt...het belangrijkste is een gezond kindje en een (bijna) voldragen zwangerschap.... 18 juni hebben we trouwens ook al de 20 weken echo, dus we kunnen kruimeltje dan nog een keer extra bewonderen....en natuurlijk hebben we dan de "apk"keuring...haha.... @lima, brabantse en einad, meiden hoe is ie met jullie? buikjes al aan het groeien?
Ik hoop met luukske mee!!! Harstikke bedankt lieverd! Schattigkindje het was een secret mission hahha Onverwachts mogen starten en mijn man vroeg me aub nergens iets te zeggen, dus heb maar eens geluisterd xxxxxx
@elif, vind het gewoon super dat je het geheim hebt kunnen houden....haha....wat een pracht resultaat!! volgende week dinsdag horen jullie zeker wat het gaat worden, mits ze het kunnen zien!
@ Juulz, wauwwwww Afrika, ben ook benieuwd waar jullie uitkomen. Heerlijk meissie dat jullie zo fijn klussen. Dat is de reden dat wij NU met dit EI (als hij er überhaupt geweest is) niet geklust hebben . We hadden ons net neergelegd bij de IVF en gaan daar overmorgen heen. Manlief is zwaar saggie erdoor, maar zijn denk ik de zenuwen!
@babii, ben heel benieuwd hoe het jullie donderdag vergaat.... kan me voorstellen dat je hubbie een beetje chaggie is, maar dat is wel normaal....is toch weer een stap verder in de MMM.... @all,heb net Luka van school gehaald, en moet hem zo weer brengen, maar heb echt bandenpijn na het fietsen....dus denk dat ik dat echt niet tot het laatst vol ga houden....mijn buik zit nu al af en toe in de weg.... ben benieuwd hoe het komende donderdag gaat, heb dan controle bij de gyn. zal dan meteen mijn "ziekte-wet" doorspreken met hem, want heb voor het weekend telefoon van mijn leidinggevende gehad, en die wil me volgens mij weer gewoon inplannen, nou dus niet.... met haar heb ik donderdagmiddag een gesprek, en volgende week maandag heb ik een gesprek bij de arbo arts.... heb het er met hubbie nog eens over gehad, en ga echt geen risico's lopen, en als ik nog wat ga doen, zal dat tot aan onze vakantie zijn (19 juni), en dan weer alleen administratief werk, en geen bijkomende klusjes, want als ze een hand hebben willen ze al snel je hele arm....jullie snappen hem wel.....
Hey dames, alles rustig hier? Hier alles ook wel rustig, alleen begin weer beroerd te worden in de avond, blehh...en licht in mn hoofd. Is gek, want heb het alleen na vijven. Maar ja... Ow ja...vandaag mn angelsound geprobeerd en ik heb t hartje al gevonden!! Ik kon duidelijk verschil horen tussen mijn hart en die van onze Flip, echt machtig man, had niet verw8 dat t nu al kon!! xxxxxxxxxxxxx
Babi succes met de intake morgen?? Het komt zeker allemaal goed ik ben een voorbeeld van je hihihi. Luuske bij mij op het werk zijn ze ook zo en willen meteen je hele arm hebben nou mooi niet en zal ze binnenkort ook laten merken dat ik zeker mn kindje belangrijker vind pfff Juulzon hoe is het met je?? Spannendetijden gecondolleerd!! Brabantse leuk dat je het hartje kon horen spannend hoor lijkt mij dat als het goed is gaat mn garnaaltje daar deze week aan beginnen zit nu op 5 weken en 1 dag.... Ik heb net bloed geprikt en hoor straks of mijn waardes verhoogd zijn dus echt heel spannend pffff....
Het is even geleden.. Hier gaat het zijn gangetje.. behalve moe nog steeds geen klachten, wat me erg onzeker maakt! Moest gisteren naar de vk en kwam daar, bleek mijn afspraak een uur eerder geweest te zijn.. Ik wist bijna zeker dat ik het goed had, maar oke. Nu mag ik volgende week woensdag pas voor de intake, best wel balen. Juulz, hoe gaat het met jou? Bijna op vakantie, hoop dat je er even van kan genieten! Schattigkindje, ik hoop dat je mooie waardes hebt! Babii, wat een wonderlijk lichaam heb je toch! De testen zagen er wel goed uit. Gelukkig heb je morgen de intake, ik duim zo voor je! Luukske, succes met je gesprek donderdag! Jij en je beebje zijn het belangerijkst hoor! Brabantse, wat bijzonder dat je het hartje al kon horen!! Lima, hoe gaat het met jou? Spannendetijden, gecondoleerd! Nen, weer een nieuwe ronde, ik duim voor je! Hoe gaat het met je knie? Ricmar, veel succes morgen! Liefs x x