Na die medicatie kan het wel nog max. 5 dagen duren voordat je een bloeding krijgt... @ schattigkindje, heb je ook zolang gewacht dan??
Babii hopelijk kunnen de onderzoeken snel plaatsvinden en kan je over een tijdje als alles duidelijk is weer verder met het verwezelijken van jullie droom
@ Yvy, ja meid hier schiet het ook idd al lekker op. Hier ook last van maagzuur, waggelend lopen, dikke voeten/handen en ga zo maar door, haha. Ach ik heb er alles voor over al is het soms wel wat lastig. Ook ik heb lekker verlof en een heerlijk kereltje waarvan ik niet zoveel mag doen. Doe het dus rustig aan. Jij ook veel klachten? @ Schattigkindje, hier ook iemand die vanaf het begin eigenlijk weinig klachten had. Dat maakt je inderdaad ook heel onzeker maar net wat Yvy zegt ik denk niet dat dat nog over gaat. Als je kindje er éénmaal is zijn er wel weer andere dingen waar je bezorgd over zal zijn. @ Babii, meid balen dat het allemaal anders is verlopen dan je zelf dacht. Aan de ene kant logisch dat ze daar je weer helemaal onder de loep willen nemen maar voor jezelf heel vervelend dat het allemaal nog langer gaat duren. Ik hoop dat ze snel wat voor jullie kunnen betekenen en ook jij hier komt vertellen dat je net een pos test hebt gedaan! @ All, hier een heerlijk luier dagje achter de rug, heerlijk. Vandaag ook een mooi filmpje op kunnen nemen van mijn buik. Een golfslagbad was het, haha. Ik had de afstandsbediening van de tv op mijn buik gelegd nou die trapte ze er onderhand vanaf, haha.
Babii, super dat ze zo uitgebreid de tijd voor je hebben genomen. Zijn jullie er al een beetje van bijgekomen? En ziet Steef het allemaal nog zitten? Voor hem ook best veel allemaal.. Ik bedoel, jij ondergaat de meeste onderzoeken en hij staat wellicht voor zijn gevoel vaak machteloos langs de kantlijn terwijl jij alles ondergaat. Heb heel veel respect ervoor hoe hij met alles omgaat meis. Ik vind je echt een kanjer. Wat dat betreft ook weer 'positief' dat jullie nog jong zijn, want dat vergroot je kansen wel weer... Dit moet je niet verkeerd opvatten hoor, maar bedoel, als je 10 jaar ouder was geweest was het nog lastiger... Bedoel het dus juist om je moed in te praten . Wel erg goed dat ze je bloed uitgebreid gaan onderzoeken. Worden die 20 buisjes in één keer afgenomen? En wanneer in de maand moet dat dan? Hormonen schommelen toch? Afin, hoop dat jullie er samen een goed gevoel bij hebben. En dat jullie tussendoor ook nog als vanouds kunnen genieten ontspannen en lachen samen. Geef stefan ook maar een knuffel ! Lieve schatten, hier worden de ovutestjes nog niet echt donkerder, dus ben blij met mijn nieuwe voorraadje Mars ! Maarja, zit op dag 13 en mijn lichaam is wellicht nog van slag van de mk en het feit dat ik nu geen hormonen krijg... ALS er een ei gaat komen verwacht ik dat het dag 16/17 zal zijn (was met clomid ook pas rond die dag...) zou dan de zondag als we net aangekomen zijn ... En we gaan naar Tunesie, superlux hotel en lekker zon, zee, elkaar en boeken mee...! Oh ja, morgen nog 1 tentamen ... rest is goed gegaan (van 1 kon ik online de uitslag al zien en heb een 8,3 Reageer morgen weer even uitgebreid op jullie lieve allemaal! xxxxxxxxx
@ babii. De reactie van je vriend komt op mij juist niet erg aardig over als ik dat zo lees. Waarom doet hij zo tegen je? Je staat er toch samen in, niet alleen? Wachten moet je overal, doen onderzoeken zijn voor de vrouw ook niet fijn en een uitspraak als " het boeit me niet, ik doe het wel" zou mij werkelijk doen flippen! Sorry, vind het allemaal heel rot voor je, maar van zo'n reactie gaan mn haren even recht overeind staan. Ik bedoel, dat is toch niet fijn voor jou? xxxxxxxxxx
@ Juulz, heerlijk naar Tunesië, lekker hoor! En je eerste dikke cijfer al binnen, goed zo. Succes met de laatste tentamen en een hele fijne vakantie! Hopelijk zonder medicijnen een knallende ovu-test en daarna een knallende zw-test!
@juulz, mooi vooruitzicht, Tunesie....geniet ervan....hopelijk met een pracht ei.... succes met je tentamen, en dan andere heb je gewoon super gedaan.... @babii, snap wel dat hubbie zo doet, die hele MMM is niet niks, en IVF is toch wel een stap waarvan je nooit had gehoopt hem ooit te moeten zetten.... wat een gedoe zeg met dat gesprek, hopelijk brengen de onderzoeken wat meer duidelijkheid, en kunnen ze de juiste behandeling erop afstemmen.... @marsim, lijkt me lachen dat ze de afstandbediening er af schopte...haha... @all, gisteren begonnen met een kuur voor de bacterie in de urine...moet 10 dagen lang 4 capsules innemen...blehhh..... gisteravond met collega's gaan grieken, we hebben het afdelingspotje leeggemaakt, haha....heb mijn bord niet leeggegeten, moest er nie aan denken zoveel vlees naar binnen te moeten werken.... bij het naar huis gaan kwam een collega naar me toe, vroeg hoe het ging, en ging ongevraagd met haar hand over mijn buik....dat had nog nooit iemand gedaan (ja hubbie) maar merkte dat ik dat absoluut niet pretting vond.....
@ schattigkindje, mooie banner!!!   @ luukske, dus wel een bacterie in je urine. Fijn dat je direct toch maar een kuur hebt gekregen zodat het niet erger wordt. Goed om te lezen dat ze zo goed op je letten. Ook super zeg dat de gyn met een arts in Kroatie aan kwam zodat je daar naartoe zou kunnen als je op vakantie bent! Maar laten we hopen dat dat natuurlijk niet nodig is Kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt als iemand ongevraagd aan je buik zit!   @ yvy, jeetje van de trap gevallen!!!! Gelukkig niks gebroken, maar een kneuzing is ook pijnlijk! Beterschap! en geniet van je verlof   @ babii, poe zeg wat een intake is dat geweest voor de IVF! Kan me voorstellen dat je het liefst al wat uitsluitsel had gekregen. Maar het is wel heel prettig dat ze nu al die onderzoeken gaan doen. Je wordt echt helemaal binnenstebuiten gekeerd zo te lezen. Maar 20 buisjes bloed is wel veel zeg!!! En dat als je nuchter bent? Je zal wel knap flauw zijn daarna.   @ nana, ik moest de duphaston altijd 10 dagen slikken maar meestal stopte ik na een dag of 7 omdat ik er misselijk van werd. Een paar dagen daarna kwam dan de bloeding.   @ marsim, lijkt me een mooi gezicht dat dat kleine meisje in je buik de afstandsbediening er bijna vanaf trapt!   @ juulz, wat goed een 8.3 voor je tentamen!!! En heerlijk dat jullie naar Tunesië gaan. Ben ik 2 jaar terug ook geweest, maar dat was midden in de zomer en toen was het heeeeettt hahah   @ all, weinig nieuws hier. Alleen wel dat ik op de lijst sta voor de operatie om de pennen te verwijderen dus dat is positief. Vandaag een dag aan mijn scriptie werken dus ik ga deze reactie plaatsen en dan ga ik aan de slag Liefs!
@ Nen, dat is fijn dat de pennen er binnenkort uit mogen, super! @ Luukske, ongevraagd aan je buik zitten is inderdaad een heel onprettig iets, dat vind ik ook. Vorige week bij mij ook nog. Iemand die ik helemaal niet ken maar waar we wat besteld hadden: Zo dat schiet op he en gelijk haar hand naar mijn buik. Heb gelijk een stap achteruit gedaan. Vind dat toch een beetje te persoonlijk.
@ Brabantse, dat is zijn manier van verwerken en ik lach er trouwens om (al ziet hij het niet ). Hij was ook zo bezig in de wachtkamer en lach dan van binnen heel erg. Hij doet gewoon irritant, maar ik wordt ook stront saggie als ik zenuwen heb . Vindt het helemaal niet erg hoor, kan me zijn angst, zenuwen en frustratie heel erg voorstellen. En als we het niet samen hadden gedaan waren we gisteren niet samen naar het gesprek gegaan. Mijn man (geen vriend ) heeft een onwijze ziekenhuis angst en ik dus weer een naaldenangst. Het zweet breekt hem uit als hij het ziekenhuis in moet, dus ik snapte ze zenuwen gisteren helemaal. Zeker als je dan in die wachtkamer zit en het loopt 25 minuten uit. @ Juulz, gewoon doorgaan met je ovu testjes, hupla spontaan een eitje! Dat zou wel super zijn . Normaal moet het tussen CD1 en 4, maar aangezien ik geen eisrpong heb en dus geen menstruatie doen ze het nu gewoon gelijk. Is ook wel logisch, want mijn hormonen slingeren blijkbaar niet, omdat er gewoonweg niks gebeurd in mijn lichaam. Ze zei overigens wel dat het positief was dat mijn slijmvlies keurig 3 laagjes heeft. @ Luukske, whahahahahaa niet al het vlees naar binnen . Kan me voorstellen dat je daar tegenop zat. Wel lekker hoor grieken .
@ Babii, vervelend dat het gesprek niet helemaal was wat je ervan verwachte.. Ik hoop dat er iets uit de onderzoeken komt. Dikke knuffel! @ Luukske, slaat het kuurtje een beetje aan? Ik zou het ook echt niet prettig vinden als iemand ongevraagd aan mijn buik zou zitten! @ Juulz, Goed cijfer! Heerlijk zon vakantie in het vooruitzicht, nu nog een mooi eitje, maar ik heb er vertrouwen in! @ Nen, hoop niet dat je te lang moet wachten voordat ze de pennen kunnen verwijderen. @ Marsim, wat gaat de tijd snel! Heerlijk lijkt me om je meisje zo te zien bewegen! @ all, hier de laatste dagen veel hoofdpijn word er misselijk van.. had hier nooit last van maja heb het er wel voor over nu lekker een weekendje vrij Fijn weekend allemaal!
Dag lieverds, Nog even op de valreep snel een berichtje: Einad, nog een weekje en je bent 12 weken! Super meid, en die hoofdpijn is minder, maar gaat hopelijk snel weg! Mars, heb je nog een PB'tje gestuurd: jij hopelijk een rustig weekje... nog even genieten met zijn tweetjes van dat trappertje in je buik Brabantse: fijn dat alles goed met je gaat! Laat maar groeien die beeb! Luukske: goed dat je de artsen al hebt geregeld en fijn dat je elke keer echo krijgt! Maar dit beebje wil graag groot groeien, met zo'n lieve mams en paps en superbroer! Hopelijk voel je je gauw 100% goed! Babii, dank voor je lieve woorden! Weet dat ik aan je denk en suc6 komende week! Dikke knuf! Nen, hopelijk kunnen die pennen er gauw uit en ben je af van de pijn, is ook niks! Jij ook suc6 met de studie. Schrijf een superscriptie meid ! Dat kun je gewoon! Ricmar, hopelijk met jou ook alles goed? Ben ik niemand vergeten...? Anders, sorry....! Ga nu nog even slapen J Zit namelijk nog op een belachelijk laat tijdstip achter de computer. Maaaar, de koffer is gepakt en heb zo goed als alles gedaan voor vertrek. Mijn huis staat te koop en krijg maandag dus een kijker, dus wilde dat het even netjes was. Nu mn bedje in en morgen lekker op tijd naar Schiphol. Vriendlief vindt vliegtuigen kijken leuk (hij is zelf bezig met zijn vliegbrevet) en ik vermaak me wel door winkeltjes te kijken enzo. Presentatie, tentamens zijn goed gegaan. Moet na mn vakantie nog een paper en een essay inleveren, maar daar heb ik vanavond nog hard aan gewerkt. Lieverds, ik ga jullie missen komende week, maar de kaarsjes gaan mee !!! Enne, de ovutesten ook, op hoop van zegen... Tot volgende week!!! xxxx
hey meiden, mijn kuur is best veel, moet dus 4x per dag een capsule, en aangezien ik 's avonds vroeg in mijn bedje lig, is dat lastig.... heb die van gisteravond dus ook niet genomen, dan vandaag maar wat anders gaan sprijden....Luka was gisteren namelijk om 18 uur bij mij op de bank in slaap gevallen, we hebben hem in bed gelegd, en zijn zelfook "even"gaan liggen....nou ben dus nu net pas op..... @juulz, fijne vakantie, benut je ovu testjes en wrs je ei!! @all, ik reageer dit weekend wel weer uitgebreider....
Hele fijne vakantie juulz, geniet ervan!! Luukske, wat vervelend van die kuur.. hoop dat je een andere manier vind om hem wel te nemen, is ook niet goed als je er steeds eentje mist.. Bijna 1 juni spannend hoor!!
@einad, heb vandaag de capsules bijgewerkt....vanochtend heel vroeg die van gisteren, en daarna mijn schema iets aangepast waardoor het wel moet lukken met 4x per dag..... joehoe, je hebt bijna de 1e 3 maanden erop zitten.... jaja, spannend dinsdag....moet om 10.30 u of zoiets.....
Juulzon een hele fijne vakantie schat en geniet ervan... einad al bijna 12 weken heerlijk meid... Hier gaat alles goed geen bloed of bruin maar het lijkt net alsof de symptomen van borsten en moeheid verdwijnt maak me zorgen.....
Ik zei het schattigkindje die binnenkant dat is een goed teken!!!! Symptomen zeggen niks lieverd. Maar ik ben zo erg ik controleer het nog steeds binnenin Van harte gefeliciteerd