Hey meiden, gister ben ik opgegaan voor poging 3 met donorzaad. Weer kreeg ik een iui, dit keer deed het veel pijn, ik vermoed zelf dat ze een tangetje gebruikte. Ik heb een schotje in mijn vagina en ze zat aan de verkeerde kant, toen ze eenmal goed zat had ik het gevoel dat ze mijn baarmoeder 3 keer omdraaide ofzo.. wat deed het zeer zeg! Daarna had ik spierpijn in mijn rechterbeen en uiteraard wat buikkramp.. dit herken ik van de andere keren. Maar nu heb ik ernome last van lucht/diarree en buikpijn... je zult snel denken door de stress, maar gek genoeg heb ik dat dit keer niet gehad... Ook hebben we nog 'geklust' de afgelopen dagen ondanks dat we weten dat er niks in zit bij manlief en ook dat deed gister bij mij zeer. ( na iui) Ik twijfel zelfs of ik wel naar werk moet gaan want pfff loop om de 5 minuten krom van de buikpijn. Herkennen jullie dit? Heeft dit misschien te maken met de reactie op die klem oid? Ook heb ik tijdens en na de iui wat bloed verloren....
Bloedverlies herken ik zeker. Waarschijnlijk inderdaad een klem. Krampen idd ook. Diarree... nooit gehad. Maar er heerst wel diarree, dus misschien staat het er gewoon los van.