clomid, deel 3!!

Discussion in 'MMM clubs' started by luukske, May 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    zo, deel 3 is ook weer een feit!!

kunnen we weer 5000 berichten kletsen....:p

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Luukske, fijn om te horen dat het weer wat beter gaat en dat ritme komt vanzelf weer. Ze zijn altijd even van de leg als ze ziek geweest zijn.

@ Nen, meid ik las dat je gister 2 cm ontsluiting had. Hopelijk is het vannacht zo doorgegaan en anders vandaag vliezen breken en hopelijk een mooi beebje in je armen vandaag. Snap goed dat je het eng vind maar het is het zo waard!!

@ All, zo net weer een uur met Isa wezen wandelen. Ze ligt nu even heerlijk te slapen in de wagen. Leuk maar druk weekend achter de rug. Morgen weer een dagje werken, bah. Morgen ook controle gyn.

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, mooi weer he, om te wandelen....
    ik ben ook even gaan wandelen, even naar mijn werk en boodschapjes gedaan.

@all, mika heeft voor de middag een dutje gedaan, en werd wakker met vlekjes ter grote van speldenkopjes....weet nu even niet of het misschien de waterpokken kunnen zijn...dus ben benieuwd hoe het verder gaat!

4. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ luukske waterpokken.....kan er ook nog wel bij. beterschap voor Mika!

@ marsim succes met werken en bij de gyn morgen!

@ nen ik hoop dat je inmiddels heerlijk aan het genieten bent!!!

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi iedereen,
    ik start vanaf begin juni terug met een behandeling met clomid en pregnyl enzo...
    kan ik even met jullie mee kletsen?
    ik zal me eens even voorstellen.
    Ik ben grace "bijna" 24 jaar ,
    "bijna" 3 jaar geleden ben ik bevallen van een mooie dochter na ruim 2 jaar en 6 maand clomid , pregnyl, menopur en hormoonpomp te gebruiken.
    ondertussen zijn we al eens terug gestart met de behandelingen toen mijn dochtertje 1 jaar was, helaas werd de druk even te erg en hebben we het opgegeven.
    nu mijn dochter goed naar school gaat willen we het wel nog eens een kansje geven.
    1 juni heb ik terug een afspraak met de gyn.

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @grace, welkom!!

@mielenl, idd de waterpokken kunnen er ook nog bij....

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    gefeliciteerd meis!!!!

8. Hier ook nog een keer gefeliciteerd Nen!

Marsim, wat een mooi meisje heb je toch.. leuke foto!
    Was de controle goed bij de gyn?

Luukske, ahh de waterpokken.. arme kleine man!

Ik zal zo nog even een leuke foto spammen..

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Hey dames......Ik zag dat er een nieuw topic was geopend en vond dat het weer tijd was om te reageren....

Sorry dat ik lange tijd niks van me heb laten horen maar ik was telkens zzzooo druk...Maar ik zal proberen weer wat meer te reageren...Oke??

@einad...Wat een heerlijk ventje!!! :)

@marsim...Wat een prachtige meid heb je ook!!! Wat een ogen :)

@luukske....Hoe is het nu met Mika? Zijn het de waterpokken?

@nen >...GEFELICITEERD met jullie zoontje!!! Lekker gaan genieten meid..

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Einad, och wat gaat dat bij jullie toch ook hard zeg. Hij is ook al een hele man, haha. Wat een heerlijk kereltje

@ Nen, meid van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man!! Geniet er maar lekker van.

@ Luukske, hoe is het nu met Mika??

@ Grace, welkom! Hopelijk snel resultaat en een mooi wondertje in je buik!

@ Lima, ha meid hoe is het daar? Hoe doen je kanjers het?

@ Mielenl, hoe is het met je en met Bosch?

@ All, vandaag bij de gyn geweest. Was een kort bezoekje. Het gaat gewoon goed en hij was erg tevreden en blij. Blij dat het allemaal goed is gegaan en dat ik geen pijn meer heb. Ze hebben mijn ok op dvd gezet, dus ik mag nog eens terug komen om deze te bekijken als ik dat wil. Verder ook een dagje werk achter de rug. Was weer een tijd geleden dat ik overdag heb gewerkt. Pfff, wat is het leven soms zwaar, hahaha. Nou laat ik het zo zeggen ik was blij dat ik in de auto zat om mijn kleine meisje op te halen bij haar oma.

Verder gaat het met Isa super goed. Ze kruipt de hele kamer door. Gaat zelf lekker zitten wanneer ze wil. Ze is hard bezig om te gaan staan maar wil nog niet helemaal lukken, haha. Ze zit/staat ook veel op haar knietjes en dan vind ze zichzelf knap. Dan gaat ze je aankijken en vol lachen, hihi. Onze minimoppentrommeltje.

11. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ grace20 welkom en hopelijk kun je gauw weer stoppen met de clomid....voorgoed!

@ luukske hoe is het met Mika? Zijn het echt de waterpokken?

@ einad wat een lekker mannetje zeg! leuk dat hij het zo naar zijn zin had in het zwembad

@ marsim grappig dat je je eigen operatie nog een keer terug kan kijken! Belangrijkste is natuurlijk dat jij van de pijn af bent. Wat een vlugge tante is isa zeg, lekker zitten en kruipen en al willen staan! Wat gaat dat toch hard allemaal he!

@ lima welkom terug! hoe gaat het met je twee kanjers? ben je weer een beetje hersteld van de zware bevalling?

Hier vanmiddag een nieuwe telefoon besteld. en nu maar wachten totdat hij wordt geleverd!

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

heb vandaag weer de hele dag in het ziekenhuis gezeten met Mika....hij heeft geen waterpokken, maar iets wat lijkt op de mazelen....hij heeft wat bloed moeten geven, en we krijgen de uitslag over 2 weken(belachelijk lang!!).

13. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    oeps, helemaal vergeten *schaam smiley*

Nen en Nen-man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! hopelijk ben je weer een beetje bijgekomen van de heftige bevalling en gaat alles helemaal goed. Hoe heet onze nieuwe wereldbewoner eigenlijk?

luukske beterschap voor Mika!

14. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @luukske...Wat duurt dat lang!!!! hebben ze geen idee wat het kan zijn? Hoe voelt Mika zich verder dan?

@marsim....Wat fijn dat het goed gaat allemaal :)..... Ga je de dvd bekijken? Lijkt me best wel interessant eigenlijk.
    En ik vind het altijd zo geweldig als de kinderen stralen omdat ze zo trots zijn op zichzelf :)

@mielenl...Dank u! ja hier gaat het allemaal weer goed! Ik ben volledig hersteld. Ik heb het allemaal kunnen accepteren hoe het allemaal gegaan is. Ze doen het gewoon super goed en alles gaat zn gangetje. En hoe is het met jou? Ik heb de laatste tijd niet echt goed mee gelezen....En welke telefoon is het geworden?

@all...Hier gaat dus alles goed :)... Maar wat gaat de tijd snel!! Ze zijn alweer bijna een half jaar oud.....We genieten volop van onze kanjers. We hebben een heerlijk ritme gevonden en het gaat gewoon goed. Ze groeien als kool. Zo was koen 2320 gram en 45 cm lang bij de geboorte...nu is hij 7130 gram en 66 cm lang. En Lotte was 2285 gram en 44 cm lang en nu 6750 gram en 64 cm lang....

15. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ lima wat een wolkjes van babietjes! heerlijk dat ze het zo goed doen.....wat wil een mens nog meer.
    Hier gaat het prima, heb soms nog wel moeite om te accepteren wat er allemaal gebeurd is, maar ik probeer het gewoon zoveel mogelijk los te laten. Vol goede moed over deze ronde, want we hebben het ei goed te pakken gehad, en ik heb hem (of haar) even streng toegesproken dattie zich lekker moet laten bevruchten en goed innestelen en blijven zitten tot hij groot genoeg is......hopelijk is het een gehoorzaam eitje!

oh en qua telefoon is het de samsung galaxy ace geworden. ben benieuwd, als het goed is wordt hij morgen geleverd!

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Mielenl, goed dat je je eitje even flink hebt toegesproken. Nu maar hopen dat hij of zij goed kan luisteren. En een nieuwe phone, hopelijk snel binnen.

@ Luukske, he bah. Zit ook niet lekker in zijn velletje he. En wat achterlijk lang zeg dat je moet wachten op de uitslag, grrr.

@ Lima, wat een schatjes zeg. Goed om te horen dat jullie een lekker ritme hebben gevonden.

@ All, vandaag weer een paar keer lekker wezen lopen met Isa. Vanmorgen tijdens het lopen een briefje van tien gevonden en een briefje van vijf. Niet verkeerd, hihi. Ik zei al tegen Isa. Zo wil ik wel vaker een rondje lopen, haha.

17. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi allemaal!
    Ik ga weer eens proberen mee te lezen hoor, heb het zoooo druk gehad. Zie wel dat er weer meer dames zwanger zijn, gelukkig!!
    Hier alles goed, Meike is een ideale baby die de hele dag lacht en schatert!!
    xxxx

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Brabantse, wat heerlijk om te lezen dat jullie meisje het zo goed doet en zo'n vrolijk ding is, heerlijk!!
    Spammen!!!

19. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @marsim...alweer aan de andel geweest met Isa? ;)

@brabantse...wat fijn dat alles zo goed gaat !!

@luukske...Hoe is het met Mika?

@mielenl...Ik zal ontzettend hard voor jullie duimen dat het allemaal goed gaat!! En heb je de telefoon al binnen?

@all...hier gaat alles goed! Net even 2 uur aan de wandel geweest met dit heerlijke weer. Even een paar boodschappen gehaald. Zo even fruit hapje maken voor de kids..... Ze liggen nu nog heerlijk te slapen...

Share This Page