Hoi lieve meiden Ik lees nog steeds mee, en zal weer wat meer gaan reageren. We gaan namelijk voor een brusje dus zal weer wat actiever zijn op ZP en ik vind het nog steeds leuk om jullie te volgen! @ST Elke keer als ik een bericht van jou lees ben ik nog steeds heel blij voor jullie. En wat heb je een prachtige buik! Geniet er je er een beetje van? Heerlijk he dat kamertje inrichten! @Marsim Hoe is het met jou? Hoe is je cyclus? Hoe is het met je mannetje? Al hersteld? @Luukske Hoe is het met je mannetjes? En met jezelf? Je had pfeifer toch? Ben je daar al van hersteld? @Lima Hoe is het met jou? @Einad Wat zie een prachtige foto's voorbij komen van jullie meisje! Gaat alles goed met je twee kanjers? @brabantse Hoe is het met jou?
@ laurise, leuk meid jullie ook voor een brusje. Hopelijk snel een zwangere buik voor jou. Met ons gaat het verder prima. Manlief heeft het goed naar zijn zin op het nieuwe werk. @ all, hier game over. 1e iui mislukt. 14 januari terug voor eerste fm. Verder gaat het hier goed. Morgen weer werken, bah.
Laurise: wat leuk dat jullie voor een brusje gaan!!!!!!!! Super tof!!!! Dat wordt weer aan de klus Thanx voor je compliment!! En ik geniet er zeker van!!! Heb helaas veel last van banden en rug maar dat hoort erbij! Verder voel ik me super en geniet ik daar waar ik kan!! Vooral van dat gebonk in mn buik haha en ik kan wel 100x per dag t kamertje inlopen ! heeerlijk!! En op dagen dat ik allen ben en man is werken ga ik er lekker beetje rommelen met kleertjes en aankleding enzo. Tis nu bijna af!! Gister avond met man de meubels op definitieve plek gezet! Schilderijtjes ed opgehangen en de klamboe. Nu moet man alleen nog de luxaflex ophangen en straks de gordijntjes (als die gekocht zijn) en hij gaat t weekend aan de lambrisering voor de radiator beginnen (opmaat zagen en schilderen). Lekker bezig dus He bah Marsim: wat een tegenvaller meid!!!! Had zoooo op ander nieuws gehoopt!!!! Ik ga heeeeel hard voor je duimen , dat de 2e poging meer succes mag brengen!!!! Hoeveel pogingen had je nodig voor Isa?! Xxxx dikke knuf meid!!!! Luukske: hoest bij jou mop?!?! En hoe waren de feestdagen!? Lima: hoe was je vakantie meid?!?! Nu weer lekker vrij :d doe je goed!! lekker lang weekend! En hoest met de twins?!?! Hier ook meestal in meelees modus hor! Ik reageer ook veel op ander topic en dan kom ik er vaak niet aantoe om hier ook nog uitgebreid te reageren! (shame on me!) Hier weinig te melden eigenlijk. Erg druk gehad met de feestdagen en ben nog aant bijkomen! Ik heb veel last van mn banden én mn rug!! Savonds ist soms zo erg, dat ik niet eens kan omdraaien op de bank of lekker kan liggen! Maargoed fysio schijnt de oplossing te zijn, dus straks ff bellen! Verder druk met de voorbereidingen voor de komst van de kleine strakkies al duurt dat nog wel even natuurlijk! Gister mn laatste termijn ingegaan!!! Maar we doen alles rustig aan en er zijn nog genoeg andere niet baby dingen tussendoor op de planning dus daarom plannen we alles beetje in! man gaat nog op vakantie we gaan samen nog een weekend weg en willen ook nog weekend naar vrienden en hij werkt ook nog 2 weekenden pmnd dus tis ff plannen allemaal ! en we willen natuurlijk wel alles optijd af hebben haha Nou meiden, fijn weekend alvast!!! xxxxxxx Oooh en bedankt voor jullie (lieve) reacties op die angst aanvallen!! Gelukkig zijn ze momenteel een stuk minder!!! Merk dat het echt fases zijn!!! Én praten met man helpt ook super natuurlijk! Gedeelde smart, . Wat ik nu wel weer heb dromen! Hahaha ben al 3 nachten aant killen!! Je zou toch denken dat ik lieve bloemetjes bijtjes dromen moet hebben! maar een horror is er niets bij!! Maargoed,..t zijn maar dromen (eerder nacht merries) en trek me er gelukkig niet veel van aan!
Hoi dames, hier alles goed. Meike inmiddels buisjes en neus amandelen eruit gehaald. Ze praat met volzinnen van 10 woorden en legt legpuzzels van 35 stukjes helemaal zelf. Fleur gaat ook super, staat aan tafel en begint woordjes te brabbelen. De band tussen de 2 zussen is zooooooo gaaf, ze genieten echt van elkaar en maken heel veel lol. Na 2 pittige maanden met veel ziek zijn van de kids, gaat het nu weer goed! Xxxxx
brabantse: wat fijn om te lezen dat alles zo goed met de meiden gaat!!! en kan me voorstellen dat t super is om de band tussen die 2 te zien! fijn dat meike ook zo goed gaat met dr buisjes en zonder amandeltjes!! en fleur ..die al staat!! WOW!!!!!! knap stel en hoest met moeders!?!?!
@marsim Oh jullie zijn alweer bezig met iui..balen dat de poging niet gelukt is. Fijn dat alles goed gaat bij jullie. Maandag dus weer een fm, ben benieuwd! @ST Jaaa zeker spannend om weer voor een wondertje te gaan. Fijn dat je er zoveel van geniet! Ja die pijntjes horen er inderdaad bij, goed naar je lichaam luisteren! O ja ik liep ook 100x het kamertje in en dan wreef ik over mijn buik mmm lekker dagdromen, manlief vroeg altijd of het wel helemaal goed ging met mij haha. Oh dat schiet al lekker op met het kamertje! Ben benieuwd hoe het er nu uitziet! Is je foto probleem al opgelost? O ja dat dromen, naar is dat he...had ik ook zo. Ga je met 34 weken met verlof? @brabantse Wow wat gaat Meike hard zeg, fijn dat ze buisje heeft daar knappen ze vaak wel van op! En fleur ook alweer staan, wat gaat het hard. Leuk dat ze zo leuk met elkaar zijn. Ja pittig he als je kindjes ziek zijn. Hier al ongi geworden op dag 21!!!! Nog nooit gebeurd maar ja beter te kort dan te lange cyclus, op naar ronde 2!
hey dames, zie nu net dat ik de 24dec voor het laatst hier online was....sorry!! @ST, ruim 25 weken alweer...super!! hoe voel je je? en hoe gaat het met de voorbereidingen van uitzet? @laurise, super leuk dat jullie voor een brusje gaan, hopelijk kom je snel met mooi nieuws!! @marsim, balen dat de IUI is mislukt, maargoed...2013 wordt een top jaar, hihi...ben er van overtuigd. @brabantse, leuk dat de meiden zo aan elkaar gehecht zijn. hier zit er 5 jaar tussen, maar ook hier een hele leuke band, Luka is echt de "grote"broer, en Mika kijkt ook echt tegen hem op...zo leuk om te zien. @all, hier inmiddels ongi...had dus niks meer genomen, mijn laatste was 28 oktober, en ik vloei nu al vanaf 30 december...en niet zo'n klein beetje ook....ik overweeg nu serieus om de operatie toch eerder te laten doen....ik weer nu echt zeker dat 2 kindjes meer dan genoeg is....ik voel me gewoon echt slecht tijdens die ongi periode....en dan heb ik het nog niet eens over het ongemak van het heftige vloeien, want als ik niet minimaal 1x per uur verschoon, lek ik heftig door, ik verlies stolsels zo groot als een vuist(sorry), dus ben ook echt aan huis gekluisterd....grrrr....
Ow met mij alles prima hoor, inmiddels bijna 14 kilo kwijt en kan bijna doeidoei tegen de 70-gers zeggen en richting de 60-gers, joehooee. Moet er hard voor werken, maar het is het dubbel en dwars waard. Ik zal snel op de rest reageren. xxxxxxx
Laurise: whahaha heb jij dezelfde man als mij ofzo?!?!die zei ook al voel je je wel goed? haha en vandaag was het weer aftel dag en dan maak ik smorgens altijd foto, vandaag stond hij bij terwijl ik de foto maakte, hij zei niets maar keek wel zo van jij bent niet goed hor. Hahahhaha en genieten doe ik zeker hor! Heeeerlijk zwanger zijn Hopelijk geniet je gauw met me mee mooi dat je nu vroeg ongi bent schat! Wel lastig pijlen zo, maar idd beter dan telaat! Op naar ronde 2!! Xxx Luukske: shame on you!!! Haha nou bij deze : nog een heeeeel gelukkig nieuw jaar schat! (ookal is het wel beetje laat ) dat het maar een prachtig jaar mag worden met vooral veel goede gezondheid, veel mooie momenten en geluk! Weg met die ellende rondom je ongi meid!!! Dit wordt een mooi jaar Lastige keus hor, maar misschien toch de beste! Ik sta niet in jouw schoentjes dus kan het niet zelf beoordelen maar jij en je man maken vast de juiste keus dikke knuf schat!!!! Xxxxx Brabantse: WAT GOED!!!!!!!!!!!!!! ikke is zoooo trots op jou!!!!!!!!!!! Ego: gister onwijs drukke dag gehad met de meiden. Manlief was er natuurlijk ook gewoon maar t vroeg hoooop van mn lichaam en energie. De oudste is ons aant uitproberen en zit zowiezo beetje in een ik ben dwars fase. Ze was moe en liep veel te jengelen maar evengoed natuurlijk erg van haar genoten! De jongste had een poep explosie, dus die ging in bad, waarbij de oudste leuk hielp! En ik kon mooi ons bad, standaard en commode uittesten hihi. We zijn lekker wezen wandelen en hebben een speeltje gekocht voor de dames. Voor de 1 een keyboard voor de ander zon speelding voor aan de box. Gewoon bij de kringloop en ze waren beide de hele middag zoet ermee! Vandaag alweer 26weekjes. Voel me op zich best goed vandaag! Beetje last van mn rug..maar anders als anders. Denk dat ik verkeerd lag, of te lang mn urine heb opgehouden vannacht haha vanmorgen was het erger en na t plassen werd t minder. Geen last van zuur gehad de afgelopen 2 nachten/dagen en mn darmen zijn rustig. Wel ben ik erg ongerust en twijfel of ik de gyn/vk zal bellen, de kleine was eergister en gister niet zo beweeglijk. Ik voelde hem/haar wel, maar stukken minder dan normaal. Gister avond in bed was ie wel ff actief en vanmorgen met wakker worden zachtjes en heel even maar ben er gewoon niet lekker onder. Beetje ongerust toch wel. Ook door de combi met mn rugpijntjes. Dus nog in dubio wat ik zal doen bellen of niet! (man vind t denk maar onzin,  en miss heeft ie wel gelijk maargoed, onzekerheid, zorgen maken is ook niet tof!) Nou skatten ik lees wel mee vandaag maar ga nu ff aant werk.
@brabantse, wat goed meid!! you go girl!! @ST, als je het niet vertrouwt gewoon bellen... hoe gaat het nu? @all, sinds vandaag van mijn ongi af, dus gewoon 15 dagen ongi!! en echt super veel. verder niet veel nieuws, alleen is hubbie sinds gisteren weer werken, hij bleek jicht te hebben, en moet aan de meds. vandaag een dagje vrij, en heb vanochtend een oranje hoeslaken gekocht voor Mika's bedje....heb hem van het weekend namelijk een hoeslaken/kussensloop setje gemaakt, en het is zooo cute!! zal snel komen spammen.... en nog 2 shirtjes van het merk smafolk gescoord...retro design, en zoooo leuk!!
Jeetje wat een stilte hier .en wat heb ik jullie verwaarloosd Luukske: ik had niet gebeld, voelde de kleine later wel wat actiever en de dag erna had hij/zij het dubbel goed gemaakt!! Haha kleine is nu over het algemeen super actief! Erg leuk! en fijn! Wat vervelend dat je Zó lang ongi bent geweest en toch weer zo veel!!! Arme jij!!!! Vind t echt heel rot voor je schat! En arme man van jou, .hoest nu met hem?!?! Waar blijven je hoeslaken fotos?!?!?!?! En vant shirt?!?! ben erg benieuwd!! Leuk dat je er zo mee bezig bent!! Leuke hobby lijkt me ! Ik heb via mp een broekje met shirtje gescoord van Dirkje..zo lief! En ik ben gek van de babykleertje van de V&D friendz geloof ik! Ego: weinig nieuws! Gister middag/avond behoorlijk last van buik gehad. Maar denk dat het WEER bij mn darmen weg komt! Ondanks dat ik van de week wel het toilet heb bezocht. T voelt gewoon vol en zwaar en niet lekker! Vanmorgen met opstaan voelde het wel iets beter al. Maar nog niet helemaal top! Maar ik maak me verder geen zorgen. Duidelijk mn darmen. En de uk is super beweeglijk!!! Dus zit wel goed! (al werkt dat geduw in mn buik/schaamstreek/blaas/vagina niet echt bevorderlijk) die vermaakt zich prima daarbinnen! En volgens de vk was er ook geen aanleiding om zorgen te maken na de echo van dinsdag! Ik kijk erg uit naar ons weekendje weg! al ben ik bang dat het wel vermoeiend zal worden als ik de mannen zo hoor praten! Maargoed ik doe lekker waar ik me goed bij voel en als hun oppad willen en ik wil mn bad/bed in doe ik dat lekker hihi tis wel ff lekker en heb er absoluut zin in!!! en ik ben normaal wel van de stedentrips dus ik hoop dat ik genoeg van de stad kan bekijken! En ik ben di woe lekker vrij. En kan dan mooi bijtrekken! Donderdag wel werken en vrijdag maar halve dag!! Dus lekker korte week en met de 3D echo int vooruitzicht op vrijdag middag Verder lekker gerommeld in de babykamer, kamertje is nu echt zo goed als af. Alleen nog gordijnen en man is momenteel bezig met de lambrisering voor de radiator. Ooh moet alleen nog opzoek naar een dekentje. We hebben nog niet de topper gevonden haha - Oh en in mn albums staan alle fotos! Van de echo van dinsdag, t kamertje en mn dikke buik Nou lieverds fijn weekend allemaal!!!! xxxxx
Ha meiden, Hier ook weer een reactie van mij. Het is hier druk en heb eerlijk gezegd ook even geen puf gehad om te reageren. Bijna alles wel gelezen. Hier inmiddels bezig met de tweede ronde spuiten en straks de iui. Moet vandaag terug voor een meting. Beetje balen dat ik dan pas zo laat mijn bed in kan maar het is voor een goed doel he. Hoop dat ik maandag of dinsdag de iui krijg. Weer spannend allemaal. Hoop zo dat het ons nog een keer gegund is. Verder hier alles goed met ons drietjes. Isa kan het allemaal goed vertellen en is een echte peuter puber, pfff, hihi. @ St, wat ben je toch een mooi zwanger ding. Kinderkamer ziet er al top uit en op die echo's ben ik verliefddddddddddddddd......... @ Luukske, jeetje meid weer zolang ongi, pfff. Schiet ook niet op zo he. Hoe is het met jou mannen? En ook ik ben benieuwd naar de foto's. @ Brabantse, goed bezig meid!! Nou meiden, tot snel en duimen jullie weer met mij mee?!
hey dames, dit is het beddegoed dat ik heb gemaakt: en de shirtjes zijn van smafolk, en staan op deze site; www.kikibo.nl wil binnenkort beginnen aan een aantal shirtjes/hempjes voor de mannekes.... @marsim, succes deze ronde! @ST, mooie foto's!!
@ luukske, wat leuk zeg! @ all, maandag tweede iui gehad. Zondag 2 goede eitjes die elk moment konden springen. Iui zonder tangetje, ik was helemaal blij. Heel jammer was alleen dat we later hoorde dat manlief zijn aandeel niet zo denderend was. Ach we zien het wel. Hoeft maar 1 goed zijn best te doen, hihi. Bms was trouwens 12,2. Dasr zal het niet aan liggen in ieder geval. Nu weer de wachtweken pfff.
Zooo daar ben ik weer Marsim: bedankt voor je compliment schat!!! Erg lief van je !! doe mn best erop te letten al vliegen de kilos er nu wel aan hor! (helemaal na dit heerlijke weekend! ) Hahaha ik ben ook zoooo in love ik kan wel uren naar mn echos staren! Soms sla ik t mapje ff open om ons ukkie te bewonderen en ook kamertje krijgt lekker vorm en ook daar ben ik dagelijks ff te vinden! (gister avond ook ff blik naar binnen geworpen was er al 3 dagen niet geweest haha) Dus Isa lekker aant puberen hihi Luukske: wat leuk!!!!!!! Wat ben je toch een handige vrouw!!!!! Goed bezig!!!! Marsim: wat lees ik nu?!!?!?!? Je iui al gehad!!!!!!!!!!!!!!!! Wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spannend!!!! Ik ga mega voor je duimen meid!!!! op naar een brusje!!!!!!!! En idd prachtig mooi slijmpje!!!!!!!!!!!!!! (ben dr jaloers op ) en t zaad van man niet te lang bij stil staan of druk over maken! ..zoals je zelf al zegt 1tje is genoeg! En ook met heeeeeeeeel slecht of minimaal zaad ontstaan er toppers!!! Succes in de wachtweken mop!!! xxxxx Ego: hier weinig nieuws. We zijn gister avond tegen 9e thuis gekomen en ben erg moe! T weekendje heeft veel energie gevraagd maar was reuze gezellig!!!!! We hebben erg veel gelachen! Super genoten van de spa (al mocht/kon ik er weinig) en de stad bewonderd! Weer wat zacht en kamers waren top! Was goed geslaagd dus!!! Alleen ben blij dat ik vandaag vrij was, want tis wel erg vermoeiend! Vandaag weinig gedaan. Beetje thuis schoongemaakt en bij ouders op de koffie geweest. Manlief heeft sneeuw geruimd (jaja ook wij hebben eindelijk sneeuw!) en heeft de lambrisering voor de radiator op de babykamer geschilderd Nu lekker ff op de laptop en lig op de bank! Man zit film te kijken en ik ga zo koken ! morgen komen de meisjes en gaan we ff aan de wandel richting stad en naar het bos! Leuk leuk leuk! Donderdag moet ik weer werken en vrijdag half dagje en vrijdag middag 3D !!! we hebben er zin in !!! zijn zooo benieuwd! Nou fijne avond!!!! xxxx