clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat goed Brabantse!!!

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

#2002 Laurise, 31 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2013
    @Marsim
    Spannend zeg tweede iui! Wat is iui zonder tangetje? Jammer dat je achteraf pas hoorde dat manlief zijn aandeel niet zo denderend was maar inderdaad mooi vliesje! Wanneer kun je testen? Ik duim voor jullie!

@ST
    Hoe was de 3D echo? Heb stiekem al even in je album gekeken, wat een prachtige buik heb je toch! En wat wordt het kamertje mooi!!! Alweer 29 weken wat gaat het toch hard

@Brabantse
    Woooeehiieeeee wat goed van je zeg! Toppertje! Wat voor dieet doe je?

@Luukske
    Wow wat een leuke overtrek heb je gemaakt! En is dat M.? Wat een mooi ventje! Heb je al een afspraak gemaakt bij de gyn..ik herken je ongi's...niet normaal he..na een tweede wil ik ook echt dat er iets gaat gebeuren maar wat.. Daarom ben ik benieuwd wat jij gaat doen. (Hoe is je gevoel bij mij :p toen ik van Laurise zwanger was had jij het goed :D)

Hier alles goed...erg in de zenuwen want voel mij harstikke zwanger :) maar ja zit op dag 25 en weet niet precies hoe mijn cyclus is. Maar ik voel alles wat ik bij Laurise ook voelde.. Dus we gaan zondag testen.. ben er echt van overtuigd en hopelijk heeft mijn lichaam en gevoel een keer gelijk. Zou geweldig zijn in ronde 2.

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @laurise, op de foto is idd Mika...echt al een stoertje, hihi...
    spannend voor jullie....denk dat het snel raak is bij jullie!
    ik moet nog een afspraak maken bij de gyn....zit eraan te denken toch ter overbrugging de pil te gaan slikken, en als Mika wat ouder is, rond 4 jaar, wil ik de boel er toch uit laten halen, want dit is niks....ben 34 en heb het er wel mee gehad...
    @marsim, hoe voel je je ? wanneer mag je testen?

@st, hoe voel je je?

@brabantse, Luukske is trots op je, hihi....lukte mij dat maar weer eens....

@einad, hoe gaat het met jullie prinsenkoppeltje?

@all, hier flink ziek geweest, buikgriep....nu eindelijk een beetje beter. ben trouwens wel weer ongi....niet normaal....bijna 3 weken ongi geweest, en net 2 weken niet...dus echt geen touw aan vast te knopen...

vorig weekend hebben we onze slaapkamer een metamorfose gegeven, alles fris geverfd, en een kleurtje gegeven, en een nieuw hoofdbord, en foto's opgehangen etc....echt leuk!

verder dit weekend nog wat dingen borduren, en een carnavalspakje voor Luka maken.

en straks komen ze voor de motor van hubbie....na heel lang twijfelen gaat hij de deur uit. hij staat al bijna 3 jaar stil, en das ook zonde....dus de knoop is doorgehakt. als hubbie tzt weer wil gaan rijden koopt hij zich maar een nieuwe.

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Ja hor,…ik heb gewoon “gemist” dat er is gereageerd!!!

Brabantse: wat goed!!!!!! netjes hor!!! Trots op je!!!!!!!!!

Laurise: ooooooh ik hoop zooooooo dat je gelijk hebt!!!!!! Go ukkie go !!!! zou geweldig zijn als je idd weer zwanger bent nu!! SPANNEND!!!!!! Mn duimen gaan echt super hard voor je draaien!!!!! Let us know!!!! :D :D :D
    de 3d was heeeel bijzonder!!! Helaas lag de kleine pinda er niet lekker voor.
    Als je je eigen buik neemt, zit t hoofdje links boven, gevolgd door rug, de billen liggen in mn rechter zij en de benen verdwijnen weer naar links richting hoofd. Pinda ligt horizontaal en gekanteld in mn buik. T ene armpje met handje ligt met de vlakke kant tegen t hoofde (palm naar buiten) en t beentje loopt langs het hoofd met de vreef van de voet over t gezicht/hoofd. (zoals je een olifanten slurf maakt met je armen) en daar tussen ligt de navelstreng dus je zag niet veel. 20min moeite gedaan om t koppie er beetje mooi fatsoenlijk op te krijgen maar helaas. gelukkig mogen we, als het kindje gedraaid is en er wel goed voor ligt, nog een keer terug komen! Voor mooie fotos en film!! :D ze wou ons alleen niet met lege handen naar huis sturen, dus vandaar dat ik toch wat fotos mee kreeg :D en ookal was de kwaliteit geen 8 waard (zoals zij dat zei) ,…t zien van ons pindatje en t moment was zeker een 10+ ! hihi heb de fotos op mn prikbord op kantoor en moet steeds ff gluren! En zie echt ons ukkie ;)
    Oooh en bedankt voor je lieve compliment! Voor mn buik en kamertje! 29wk gaat zeker heel hard!!!

Luukske: wat vervelend dat je nu WEER ongi bent zeg!!! bah!!! Wat een ellende lijkt me dat! En ook nog eens buikgriep erbij gehad! En t zeurt al zo in je buik!!! Vind het echt ….voor je !
    Miss idd toch aan de pil tot mika oud genoeg is voor je operatie! Als dat echt DE oplossing is,… moeilijke keus, maar misschien de beste ! sterkte ermee!!!!!
    En wat leuk dat jullie jullie slaapkamer hebben veranderd!! Altijd leuk zo’n metamorfose!! Wij zijn 2jr terug naar zolder verhuisd met onze kamer en hebben toen alles gedaan en nogsteeds koop ik soms iets voor de aankleding, tis nog niet helemaal af! Heb je fotos?!? Ben benieuwd :D lekker van genieten!!!
    Oeeeee pijnlijk moment voor manlief,….de motor!!! Die van mijn man is juli 2012 de deur uit gegaan en hij vond het toch wel ff slikken. Hij zag dat “broekie” op zn motor stappen en er zo mee de straat uit rijden! Dag ervoor hebben we nog wel ff leuk fotos gemaakt op de motor! Hij vond t toch wel jammer,..maar,…hij wil evengoed een andere, grotere motor met de jaren dus dit was HET moment!

Ego: weinig nieuws. 29wk alweer!!! Tijd vliegt!!! En net nu ik zo van mn dikke buik en geschop geniet, begint het aftellen!!  zal t gaan missen hor! Maargoed,..ik kijk ook zoooo uit naar ons kleine hummeltje!! Ben zooo benieuwd! Krijgen we een zoon of dochter, hoe ziet het eruit, hoe zal het gaan, enz enz. spannend allemaal dat wel! En af en toe sla ik doodsangsten uit, maar die horen erbij! :D voel me verder wel goed eigenlijk, af en toe zeurende rug en banden en soms erg last van blaas en de vermoeidheid neemt weer toe maar dat neem ik allemaal voor lief!!! :D
    Gister weer heerlijk wezen zwemmen en voel me vandaag alsof ik goed heb gesport gister :D en ben ook lekker op de fiets naar t werk! Ben samen met manlief meegefietst, veel leuker dan in mn uppie met de auto! T weer is zacht dus was wel lekker. Alleen t gevoel in mn buik/blaas is tijdens/na t fietsen zo irritant. Maargoed…zit alweer met mn dikke billekes op mn bureau stoel haha
    Moet vandaag lange dag! Tot half 6! Maar daarna lekker onderweg naar huis langs de snack, bij thuiskomst lekker pyama aan en bank hangen!! Morgen houd ik ook chill dag! Man gaat klussen dus ik ga lekker niets doen, op een klein beetje huishouden na! (met nadruk op klein beetje) en zondag gaan we eindelijk op kraambezoek bij mn schoonzus! Kindje is al 6wk!! *schaam*
    Oooh en wat niet leuk is,..mn broertje is ziek!! En de huisarts heeft GEEN idee wat het is!!! arme hij!!! Vind het zooo zielig voor hem! vandaag moet ie terug naar de HA die heeft overleg gehad met dermatoloog. Ik hoop dat ze wat kunnen vinden. Hij zit nu aan antib. En prednison. Kind zit onder de brandende uitslag en tis geen kinderziekte, geen waterpokken, geen allergie, geen soa,..ze weten t domweg niet. Hopelijk vandaag meer nieuws!! Vervelende is dat wij echt 2handen op 1 buik zijn en ik niet bij hem mag!!  ivm eventuele infectie/besmettingsgevaar.

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Luukske
    Leuk om Mika weer eens te zien, inderdaad een lekker mannetje! Fijn dat je denkt dat het snel raak is bij ons...morgen gaan we testen... Ja snap dat je er helemaal klaar mee bent, ben je met pil wel minder ongi? Nu ik gestopt ben met de pil merk ik wel dat ik minder ongi ben (al is het nog hefig dan de gemiddelde vrouw heeft) Wat leuk dat jullie jullie slaapkamer hebben opgepimt! Heerlijk een nieuwe slaapkamer. Leuk borduren, wat voor carnavalspakje ga je maken? O ja zonde als de moter zo lang stil staat...

@spannendetijden
    Ja ik hoop het ook...morgen testen...voor mij is het overduidelijk maar ja nu nog het bewijs! Wat jammer dat uk zo eigenwijs was met de 3d echo, inderdaad fijn dat je in ieder geval nog wat foto's mee hebt gekregen, en dat je nog een keer opnieuw mag! Lekker nog een keer jullie uk bewonderen! Fijn dat je zo geniet van je buik en het leventje erin! Ja leuk he die nieuwschierigheid naar jullie wondertje. Wat goed dat je nog steeds zwemt heb ik ook tot 32 weken gedaan. En lekker op de fiets samen met je man. Pff zeker lange dag vandaag. Leuk op kraambezoek.
    Wat sneu voor je broertje, hoe oud is hij? Vaag dat ze niet weten wat hij heeft en dat je niet naar hem toe mag..

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Laurise: hup,…piese jij!!!!!!!! Ik ben heeeeeel nieuwsgierig!!!! :D hihi zoooo spannend!!! Ik hoop zooo dat je gevoel juist is! * doet alvast een ik heb de zenuwen blijdschap dansje* :D
    Mn broer(tje) is inmiddels al bijna 18. (maar af en toe net een klein kind!) tis gewoon heel maf. Mama heeft me net een foto gestuurd. Je zou zeggen allergie, maar dat was t niet. Ik sprak m net en hij is de hele nacht wakker geweest door jeuk en brandend gevoel. Zn elleboog ist ergst maar zn hele lichaam zit eronder zelfs zn handen en die doen m echt pijn! De prednison en antib. Hebben nog geen resultaat. Arme jongen.
    De arts zei dat ik er niet bij mocht, omdat ze niet weten wat het is. straks kan ik het ook krijgen en kan het slecht zijn voor mn ongeboren kindje.  dat ik het zelf zou krijgen vind ik niet erg,..maar voor de kleine mogen we geen risico nemen.
    Ik zwem nog wel maar mn kaart is bijna vol/op en dan koop ik geen nieuwe hor. Miss als ik naar bad verlang dat ik los kaartje keer koop maar ik doe ook yoga! Heerlijk!!!! En wil toch iets meer rust straks. En tis zeker allemaal fijn en genieten, t leven in me, de echos, de groei, t kamertje doen, alles!
    Mn dag is zeker lang,..maar begon met gezellige frisse fietstocht! Dat maakte t een goede start :D en nog ff dan ist half 6! ;)

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @laurise, mijn duimen draaien....

@ST, hier wil hubbie tzt ook een andere....en deze staat nu stil, dus nu is de tijd gekomen....hij zal zeker ook even slikken....heeft hij de laatst week elke dag al gedaan, hihi....

@all, onze slaapkamer:

IMG_9032.jpg

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ah meiden heel verhaal getypt en ineens weg, grrr.
    Ik probeer het vannacht nog een keer.

Even vlug over mij.
    Ip net als laurise over 3 dgn testen.
    Ik ga niet eerder testen
    Hier ook geen klachten eigenlijk.
    Soms denk ik een steekje te voelen maar verder 0,0 klachten.
    Had na mijn metingen wel een goed gevoel maar na het horen vd uitslag van manlief niet zo meer. Ik weet het er is er maar 1 nodig.
    Hier dus nog een paar dagen een klein beetje spannend.

Meiden ik probeer vannacht mijn verhaal weer te tikken.

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    oeeeee Marsim: ook spannend!!!!!!!!!! en hou vertrouwen schat!!!!!!!!!! ik geloof erin! ;) xxx

luukske: mooi geworden hor!!!! warme kleur, maar toch ook fris!! i like it!

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ laurise, en en en?

@ meiden volgende nacht weer een poging. Het was te druk vannacht en kruip nu mijn bedje in. Xxx

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    lau: en en en en en ?!?!?!?!?! eerste wat ik dacht vanmorgen....zwp checken!!! hhahahahah

marsim: hoest daar!?!?!? ook spannend hor!!!!!

12. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wauw weer 2 spannende momentjes!
    Fijn dat alles mei jullie verder goed gaat. Hier heel druk op werk en privé en met de kinderen, wel erg leuk. Afvallen gaat rustig door, maar gaat stuk langzamer. Nu in totaal bijna 16 kilo kwijt, weeg nu rond de 68 kg bij 1.70 cm. Dus dat ia netjes. Ik volg geen dieet, ik eet gewoon veel minder dan vroeger, drink veel water en laat chips en wijn ed staan. Ik eet zon 1400 calorieën op een dag. Ben nu wel gestopt met gezellig heid roken, dus ga straks proberen om te leren hardlopen. Ik wil over een half jaar van niks naar een kwartier hardlopen zijn :) Afvallen ga ik niet veel meer doen, want ik vind het wel ok zo, nu buikje wegwerken met sporten :)

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Grrrrrrrrrrr, het is hier game over, helaas.

14. wat *** Marsim :(

xxx

15. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    :( balen Marsim

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Even op mijn tel kort. Helaas gisteren ongesteld geworden....wat neemt mijn lichaam mij toch in de maling....nou ja op naar ronde 3...

Marsim al getest..spannend!

Luukske mooi jullie slaapkamer leuk al die fotos enzo boven het bed

Spannendetijden lief je dansje maar helaas. Wat raar van je broertje dat ze er niet achter kunnen komen. En wat erg die jeuk. Kijk jij maar uit inderdaad qk wil je natuurlijk graag naar hem toe.

17. wat kan het lichaam toch gemeen zijn he!!
    hoop dat het zonder mmm lukt laurise!!

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

Oooh zie nu pas je berichtje marsim..wat shit zeg. Dikke knuffel

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja heel gemeen was er van overtuigd had zelfs vocht uit mijn tepel! Misschien heeft het er ook wel gezeten maar is het los gelaten... Ik heb er een hard hoofd in zonder mmm..ben de helse ongis zo zat zit onder de pillen en pijnstillers..

20. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    He meiden, wat balen zeg!! :(
    xxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina