clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Thanks meiden!

Ik probeer een foto bij te voegen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,9 KB
      Weergaven:
      5
  2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Oeps verkeerd om. Het is niet anders, hihi.
    2v5 van het kruidvat wordt iets donkerder.
    Woensdag 2 weken geleden iui gehad dus nog heel pril.

Hoop dat ze snel duidelijker worden en dat frummeltje veilig blijft zitten!!

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Op de foto is het streepje ook niet heel duidelijk zie ik nu maar in het echt heel goed zichtbaar.

4. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie testen Marsim voor een vroege test!! Zo was mijn test 2 dagen na mijn NOD zelfs. Ik ga heel hard duimen dat frummel blijft zitten!!

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Hopelijk volg je snel!

6. Ik vind het prachtige foto's!!
    In love, ik hoop dat jullie ook snel volgen :)
    Sorry dat ik ook weinig reageer maar vind het best erg pittig, werk, huishouden, kindjes en een sociaal leven..
    Xx

7. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou gezellig zijn Marsim samen zwanger :)

Dank je einad dat hoop ik ook, herkenbaar die drukte en dat al met 1 kind haha wordt nog wat.

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    He bah,…ik kon niet eerder op internet,..moest mn vervanger inwerken.

Ooooooh Marsim ik ben zoooooooooo blij voor je!!!!!!!!!!!!!!! Super!!! heb gister al een vreugde dansje gedaan maar doe vandaag de hele dag swingen :D
    Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!! Lekker duidelijk zo op de digitale!! :D :D :D
    En idd….je pendel klopt!!! Mijn laatste pendel klopte ook…heb er nog 3 voor geslacht…alle 3 zelfde! Ben benieuwd!

Lima: wat een rot periode zeg!!! hier ist ook zo’n drama! Op t kantoor naast me moeten er 2 vd 3 weg. gister gehoord wie! Erg sneu! t zijn toch mn naaste collega’s!
    Hoest met de twins?!?!

Inlove: ik hoop dat je gauw mag volgen meid!!!! Zou toch te gek zijn!??!

Ego: hier weinig nieuws. Gister heerlijk naar yoga geweest. ik had weinig puf maar ben zooo blij dat ik ben gegaan,..was redelijk ontspannen daarna! En kon dat wel ff gebruiken!
    Ik lag lekker vroeg in bed en heb opzich redelijk geslapen. Al werd ik half 12 wakker en dacht dat het al ochtend was, dus weer verder gaan slapen 2uur weer wakker om te plassen en toen duurde het inslapen best lang. Kleine is mega actief vandaag en zit me zo hard te trappen dat het echt zeer doet! voelt gewoon beurs van binnen!!! Maargoed,…liever zo dan niks voelen en me zorgen maken ;) ben ondertussen wel alweer moe en kan niet wachten tot t tijd is om naar huis te gaan! Misschien ga ik uurtje eerder vandaag :D vind dat ik dat wel heb verdiend ;) officieel moet ik tot 4 maar denk dat ik er 3 van maak vandaag! Kan ik nog ff lekker thuis wasje doen en ook genieten van t weertje! En de hondjes zijn ook alleen thuis en dat vind ik ook zo sneu! 1 dagje zijn ze wel gewend maar nu ist al 2e dag en do vr weer!!
    Nou skatten….fijne dag en geniet van t voorjaarszonnetje :D

9. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Joehoe Marsim, fantastisch!
    Inlove hopelijk jij ook snel en een duo zwangerschap met Marsim!
    Hier alles goed!
    Xxxx

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, whoehoeeeeeeeeeeeeeeee, jippie!! gefeliciteerd!!!!
    het is jullie zooooo gegund!!!

@inlove, mijn duimen draaien dat je snel volgt!!

@ST, het aftellen begint bijna, hihi....spannend!!

@lima, en al duidelijkheid? kan me voorstellen dat dat spannend is.

@einad, het is ook zwaar...herken het zo, maar het wordt wel weat makkelijker in de loop van de jaren....als de kids ouder worden...maar dan komt het regelen etc erbij met sporten, afspraakjes etc etc....

@all, iemand gisteravond Hart van Nederland gezien? daar werd het gebruik van de Diane 35 pil en de overlijdensgevallen besproken van gebruiksters....het interview was met de ouders van een vriendin van me, die op 19 jarige leeftijd is overleden....phoe, dan wordt je weer met de neus op de feiten gedrukt....

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Iedereen nogmaals bedankt. Nog steeds heel onwerkelijk allemaal.
    Gisteravond tegen beide ouders verteld en mijn zusje.
    Mijn broer hoorde het vanmorgen. En mijn oma was aan het huilen, zo lief!
    Heb een hele speciale band met mijn opa maar voornamelijk met mijn oma. Tis nog pril maar zij weten ook van ons mmm verhaal vandaar dus het snelle vertellen.
    Vanmorgen weer een test gedaan streepje begint steeds duidelijker te worden. Maar mijn urine was zo erg geconcentreerd dat het eigenlijk de test verpest heeft hihi.
    Morgen of overmorgen weer testen. Bij mij op het werk zijn de laatste tijd veel miskramen geweest dus ik heb dat toch nog meer in mijn achterhoofd.

@ luukske, dat is idd erg confronterend. Tis ook rot meuk.
    Hoe is het verder?

@ st, ja meid nog eventjes en dan die kleine spruit in je armen.
    Trek je het nog een beetje?
    Alles klaar voor de komst?

@ lima, ja die ontslagen je hoort het zoveel de laatste tijd. Hoe is het verder?

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ow meiden, ik ben zo ontzettend onzeker.
    Het lijkt wel erger te zijn dan bij isa.
    Ben zo bang dat het mis gaat en omdat ik dat gevoel heb heb ik het idee dat dat een voorgevoel is, pfff.
    Ik wil heel graag op die wolk klimmen er er de komende tijd niet meer vanaf komen maar het lukt mij nog niet.
    Wat een zeur ben ik he?!

Sorry klaagmodus uit en duimmodus aan.

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Marsim: heerlijk die reacties van je omgeving!!!
    En je onzekerheid is heeeeeeel normaal!!! Maar nergens voor nodig!!!
    Ik ben zoooo lang onzeker geweest!!! vreselijk en ergens vind ik dat nu wel erg jammer!! Heb t idee dat ik daarom toch minder heb genoten. Maar des te meer geniet ik nu :D
    Al ben ik ook best onzeker,…meisje van yoga is bevallen van een overleden kindje en dat hakte er bij mij flink in!! maargoed….er is geen reden dat het hier mis zou gaan! en hoe groot is nou die kans?!?! Nihil!! Dus ik moet nog ff lekker genieten die laatste weken :D
    En jij nog heeeeeeeeeel veel weekjes :D :D :D

Ego: hier weinig nieuws eigenlijk! voel me top! beetje krampbeentjes soms en bukken gaat niet zo goed maar voel me super! (buiten de vermoeidheid om, want slaap onrustig)
    gister voorlichting over bevallen gehad (en alles daarom heen.) best interessant moet ik zeggen! Ik weet al stuk meer! Ook dingen waar ik eigenlijk wel van baal. En ik heb nu dus ook vragen voor de vk in het ziekenhuis woensdag!! Wat wel super tof/lief was,…na afloop stond ik met 1 van de vk te praten en die vroeg naar onze medische indicatie …en eigenlijk kan ik ook gewoon met hun in het ziekenhuis bevallen! (als ik dat had geweten….) tijdens het gesprek kwamen we er beide achter dat ik veel begeleiding miste en dat ik eigenlijk niet zo goed weet waar ik wel en niet aan toe ben. Wat onze mogelijkheden zijn enz enz bij de praktijk krijg je 1 op 1 een voorlichting voor je bevalling (bevallingsplan bespreken) maar die krijg ik dus niet. Zij stelde daarom voor, mij in te plannen bij hun! Dan gaat ze alles met ons bespreken en doornemen. En als we willen….mag ik er alsnog voor kiezen om hun mijn bevalling te laten doen!! Maar dat is geheel aan ons zelf. Man was natuurlijk niet mee, dus ik kon niet met hem overleggen. maar als het goed is,….word ik vandaag gebeld voor afspraak.
    Gister avond erg last van t spiertje in mn boven been,..en hierdoor heb ik ook de hele nacht liggen draaien en zeer verrot geslapen! Ook heb ik steeds druk bij mn rib onder mn rechter borst. Dat maakte het slapen ook niet makkelijker! En ik had harde buik en was mn info avond aant verwerken…dus pittige nacht gehad!!! Vanavond maar niet zwemmen, en optijd naar bed!! Laatste dagje zonder mn man morgen :D :D :D en ik heb voor na het werk met beste vriendin afgesproken (haar man is bij de mijne) lekker samen eten en bank hangen ! leuk leuk leuk! vanavond wel nog ff wasje doen en dan zaterdag ochtend de laatste! Dan kan ik weer met “verse”was aan de slag als mijn thuis is ;) en nog ff laatste cleaning klusjes doen! zondag is lekker dagje van ons samen!!!! Kan niet wachten tot zaterdag avond!!!!! Ma di werken en dan ….verlof!!!! YES YES YES

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @st, ow lekker je verlof zit er bijna aan te komen.
    En wat lief dat ze nog een afspraak met je willen maken. Meid ik zou zeggen gewoon doen. Een goede begeleiding is erg belangrijk zeker als je al een hele mmm achter de rug hebt.

Hoop idd dat de onzekerheid minder gaat worden en dat het gewoon een plakbeeb is.
    Meerdere collega's hebben miskramen gehad de laatste tijd, dus denk ook dat het daarom nog erger is. 2 april is nog zo ver weg pfff. Pas bij 8 weken eerste echo grrr. Had hem graag wat eerder gehad.

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @st, heerlijk om af te tellen naar het verlof...

@marsim, dat onzekere blijft echt nog wel even....en mijn duimen draaien iig voor deze plakbeeb...

16. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Marsim ik begrijp je helemaal meis, maar het komt goed, je moet er ff doorheen.
    Xxxxxxxxx

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Goeie morgen dames!!! Hoest hier?!?! Ik ben weinig op internet geweest thuis, maar heb wel meegelezen…al kwam er niet veel nieuw nieuws bij. Allemaal lekker bezig t weekend?!?!

Marsim: ik heb ook echt behoefte aan meer begeleiding/voorbereiding. Ik zoek wel van alles op, op internet maar dan blijf je nog met vragen hangen! En sommige dingen zijn afhankelijk per persoon/praktijk enz. nog 2 dagen idd! Waarvan dit er al 1 is :D
    Ik snap je angst heel goed hor meid!!!! Maar dit is echt een plakker!!!! Believe in it!
    En voor je het weet is het 2 april! Het lijkt nog heel ver weg, maar is zo om meid! En misschien als je heeeel onzeker wordt,…moet je gewoon bellen! Misschien kunnen ze je gerust stellen of toch een echo maken!
    Maar ik geloof in je ukkie !!! :D xxxxxx
    (hier trouwens ook veel naar baby news laatste tijd, en dat houd me ook wel bezig hor! Dank dan dat hier alles zo goed gaat nu!)

Luukske: hoest bij jou schat!?!?!

Brabantse: en bij jou?!

Ego: weinig nieuws. Manlief was vrijdag nacht al thuis! Verrassing!!! :D erg fijn!!! We zijn lekker t bed in gedoken (om te slapen!!!! :D ) en rond 10e kwamen we er pas uit! ik lag al 2uur wakker maar man was gesloopt! Zaterdag lekker samen ontbeten en op de bank voor de buis gehangen! We zijn ff naar de markt geweest en met de hondjes wezen wandelen maar verder lekker niks! Hoop geknuffeld en gesnurkt! Heeeerlijk! Gister wederom weinig gedaan. en lekker naar het bos geweest. en daar chocomelk met slagroom gedronken :D beetje wasje gedaan (van man zn vakantie) en thats it! lekker voor mij zo’n chill weekend en voor hem toch wel ;) hij heeft nu ook overal spierpijn hahaha
    Vandaag en morgen nog werken en dan….VERLOF!!!!! YES !!!! kijk er zoooo naar uit!!! begin me geestelijk zo bezig te houden met de bevalling en de voorbereiding. Krijg ook mega de kriebels! Vind het toch wel dood eng worden nu. Niet de bevalling zelf maar,…t idee dat het kleine wezentje in me straks in mn armen ligt,..hoe zal dat gaan enz enz . maar komt helemaal goed! daar ben ik van overtuigd!! Dat het nu door mn hoofd gaat is normaal! Helemaal omdat ik snachts in mn dromen al beval enzo hahahahaha lol
    Nou,…verder…de vk heeft niet meer gebeld. Beetje jammer. Maar man vond het wel goed idee als ze ons zou inplannen en persoonlijk e.e.a. zou uitleggen. Dus als ze woe nog niet heeft gebeld, bel ik zelf tijdens spreek uur :D en woe hebben we onze eigen controle ook weer! Spannend!! Ben benieuwd hoe t monstertje nu ligt! Ik voel overal beweging dus heb geen idee!! Maar vrijdag avond voelde ik hooop gedraai en ook pijnlijk dus ik denk dat hij/zij nu anders ligt.
    Nou goed…einde boek werk! Ik ga weer aan de slag!

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ st, die onzekerheid is misschien ook wel natuurlijk. Zou idd echt niet de enige zijn. Vandaag is de eerste dag dat ik niet getest heb haha. Afgelopen dagen werd hij donkerder en donkerder. Dat maakte mij ook al wat meer zeker ook al is dat geen garantie helaas.
    Tijd vliegt nu al voorbij dus het zal idd zo 2 april zijn.

En dat jij de kriebels begint te krijgen is ook heel normaal. Het komt nu allemaal ook zo dichtbij nu. Maar net wat je zelf zegt het gaat zeker goed komen.
    Hopelijk ligt die dondersteen een beetje goed nu, ben benieuwd!
    Nou meid geniet zo lekker van je verlof en geniet nog even van je zwangere buik want voor je het weet ga je hem missen.

@ all, jullie ook allemaal bedankt voor. Jullie reacties, lief!!
    Hier werden de testen steeds donkerder. Heb vandaag voor het eerst niet getest, jaja.
    Verder voel ik mij goed. Soms met vlagen wat misselijk maar niet overgeven gelukkig. En moe natuurlijk.
    Ik hoop dat het snel 2 april is en wij een mooie echo krijgen met een mooi kloppend hartje. Ben erg benieuwd!

Hoe is het verder met jullie meiden?

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Marsim: uiteraard worden ze steeds donkerder!!! :D en natuurlijk krijg je een hele mooi echo!!!! Met prachtige beelden en een heeeeel mooi kloppend hartje!!!!! Komt helemaal goed :D
    Fijn dat je je goed voelt mop!

Hoest met de rest?!?!?!

Ego: hier zoooo trots!!! Vandaag controle bij vk gehad: mama doet t super qua gewicht en bloeddruk! En de kleine doet t nog veel beter :D !! eerst voelde ze mn buik en keek erna, ze dacht dat het klein kindje zou zijn maar ik ben gewoon hebberig en draag t vooral “in” me.
    hij/zij is mooi aant groeien,…nogsteeds net onder de middenlijn maar wel stijgend zeg maar. Is nu 2250 gram en ligt mooi op schema! En,……roffel de boffel….hij/zij ligt met het hoofdje prachtig naar beneden en kijk naar rechts (dat veranderd nog wel eens natuurlijk) en,….t is zelfs al stukje ingedaald!!! :D :D konden t hoofdje niet meer mooi op echo krijgen voor foto! Ligt “te diep” wel zagen we t zelf vaag en t had de oogjes open! (freaky om te zien trouwens) zooo trots!!!! :D over 2 week mogen we weer en daarna wekelijks!
    Ooh en ze heeft onze vragen mbt de bevalling beantwoord! :D dus we zijn helemaal gerust gesteld!!!

*whahahah krijg net sms van manlief,…onze baby is aan het afdalen haha . ipv indalen! Suffie! Zooooo leuk die mannen termen! Heb al 3x in een deuk gelegen vandaag om man!! Zegt ie tegen die verloskundige…(we hadden t over iets wat we bij de thuiszorg moeten ophalen) is dat bij dat winkeltje waar we ook die poepemmer moeten ophalen?! Ze keek heeeeeel wazig,..waarop ik zei : hij bedoelt de PO. Nou ze lach helemaal vlak!! Leuke vrouw was het trouwens!!!!!

Nou goed dames,…is weer heel boek werk!! Ik heb net ALLE tekstiel van de babykamer gehaald en ga straks de eerste was draaien! Verder ga ik lekker genieten van mn vrije dag!!! T is hier wit buiten maar de zon schijnt heeeeerlijk!!!

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ st, ow wat super dat de kleine is ingedaald een stukje en netjes met het hoofdje naar beneden ligt. Voorbeeldbaby, hihi.
    En die mannen, geweldig hihi.
    Jij lekker verlof nu toch?
    Spannend hoor masr fijn dat al jullie vragen zijn beantwoord.

@ all, durfde het aan om een paar dagen niet te testen lol.
    Vandaag nog één gedaan en een mooie knaltest.
    Vandaag van mijn zusje al een cadeautje gehad. Een mandje met wat zwitsal spulletjes en wat pampers, helemaal leuk.
    Heb behoorlijk last van mijn boobies. Mijn complimenteuze man zei vanmorgen: ze zijn weer lekker stevig schat, haha. En bedankt.
    Zal zo nog even het testje proberen te plaatsen.

Deel Deze Pagina