clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Mooie knaltest van vandaag!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,5 KB
      Weergaven:
      6
  2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Marsims: wat een PRACHTIGE test!!!!!!!!!!!!!!!! En natuurlijk knalt dat ding erover!!!!!!!! Niet zo onzeker hor ;) hihi
    Wat lief van je zusje!!!! Geniet er maar van!!!!! (ik kreeg met 25wk ofzo een kaartje van mn zus met een pakje,..heel lief maar mocht ff duren L )

Whahaha jaaa we lagen helemaal vlak!! Gekke man!!! En die van jou is ook al lekker “tactisch” met zn opmerking hahahahah
    En ik ben zoooo trots op ons kleintje!! Nu al!!!! Zo fijn!! T zwanger worden was een drama! Maar,… Ik heb een zwangerschap waarbij is gewoon niet mag klagen! Qua kwaaltjes is het allemaal 100% meegevallen ! soms de nodige dingen en het daarbij horende geklaag maar goed,..niet gespuugd, niet misselijk, geen instabiele bekken, enz. ik ben netjes aangekomen en niet overdreven veel. En voel me goed! Tuurlijk soms mn angsten en twijfels maar die zijn heeeeel normaal en gezond!!
    En nu ook nog eens een babytje dat gewoon een voorbeeld is! :D prachtig op schema!!! Prachtige ligging!!! Ge wel dig!!!

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ st, heerlijk meid. En bijna klachtenvrij lekker toch. Ik ben wat bang dat mijn bekken straks weer gaat opspelen net als bij isa. Dat was geen pretje maar verder heb ik ook van mijn zwangerschap van isa genoten hoor.
    Wat zijn wij toch gelukkige mensen 😃

4. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marsim
    i love zw testen!!! Wat een mooie zeg! En logisch je onzekerheid hopelijk verdwijnt dat een beetje na de echo. Wat lief van je zus een leuk mandje met zwitser en luiers. Hopelijk ga je niet meer last krijgen van je bekken met deze zwangerschap.

@st
    Fijn dat je man weer terug is! En wat heerlijk om je zo happy te horen. Wat een rijkdom he als je kleintje en jezelf het zo goed doen. En jullie hebben een goedehet zwangerschap meer dan verdiend. Niet dat iemand een slechte zwangerschap verdiend maar je snapt denk wel wat ik bedoel na al die mmm ellende.

Hier weer op het wachtbankje..als ik nu ongi wordt ga ik de gynaecoloog bellen. Moesten 6 mnd proberen en gaan hierna ronde 5 in misschien misschien wil hij eerst weer bloed onderzoek wil doen voor de clomid dan kan dat in ronde 5 en 6 met clomid. De ongi is ook niet meer uit te houden. Tijdens ongi slik ik 8 pillen om het bloed te minderen en voor de pijn en dan moet ik nog om het half uur rennen naar de wc...gelukkig heb ik een lieve meedenken gynaecoloog.

5. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heerlijk nieuws allemaal dames, trots op jullie! In love ik hoop dat je snel ook en mooie test hebt, zonder te lang clomid.
    hier geen nieuws, ga in juni de 5 km lopen met paar meiden :) Gewicht nu 65 met mn 1.70. Nog 1 kilo en dan ben ik 20 afgevallen sinds ik begin in oktober en 32 lichter dan eind zwangerschap Fleur! :)

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ in love, hopelijk helemaal geen clomid nodig meid!

@ brabantse, 5 km hardlopen, goed hoor.

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    brabantse: ik ben zooooooo trots op je!!!!!!!!!! ;) goed bezig schat!!!!!! prachtig qua gewicht!! zo'n prestatie!! en dan ook nog eens zo goed met sporten!!! je verdiend geen veer maar,...een hele kip hahaha ;) :D
    (ik hoop ook snel weer te kunnen beginnen met lopen na de bevalling!)

marsim: hoest bij jou lieverd?!?!?!

ego: hoor net dat kleine van mn zwager 99% zeker water pokken heeft en zaterdag is haar verjaardag!! helaas weet mijn moeder niet meer of ik ze al heb gehad! (ALS ik ze al heb gehad, dan is het in zeer lichte vorm geweest! mn broertje heeft ze zelfs al 2x gehad!!!)
    nu dus in dubio... ga ik wel of niet naar haar verjaardag?!
    verder lekker aant genieten van mn verlof!! eerste 3 wasjes zijn gedaan!! eerste ligt klaar om te strijken, was 2 hangt te drogen, 3 zit in droger (beddengoed en hydrofielspul) en wasje 4 in de machine :D leuk leuk leuk! en vandaag heeft manlief me op een sappie getrakteerd bij de strandtent! erg gezellig!

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ st, ik zou zeggen zeker niet gaan. Zitten zeker risico's voor zowel moeder en kind aan vast. Zie de site van het rivm.
    En geweldig zeg die kleertjes, kriebel kriebel he!
    Geniet lekker van je verlof.

@ all, hier gaat het goed. Ben ontzettend moe en met vlagen misselijk. Voornamelijk rond het avondeten. Kan niet wachten tot mijn eerste echo. Dat duurt nog zo lang pfff.
    Gisteravond nasr een visagieworkshop geweest. Was erg leuk.
    Aan het einde van de avond heb ik zelf smokey eyes bij mijzelf op gebracht. Was erg mooi.

9. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Niet gaan st!
    Xxxxxxxxx

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden,

Ik heb licht bloedverlies, grrr ( dat is nog zacht uitgedrukt).
    Heb de poli gebeld maar die kunnen niets voor mij doen, zeggen ze.
    Het is dus afwachten.
    Hoop zo dat het goed blijft gaan. Heb bij isa ook in het begin licht bloedverlies gehad maar toen had ik het vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Heb net even een traantje weg gepinkt. Wat een onzekerheid, bleh.

11. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,ik zit met een vraag en zie dat er hier heel wat meekletsen!ik zit in m'n eerste ronde Clomid en nu op dag 12,en op de echo van vanmorgen waren twee groeiende eitjes te zien,1 links en 1 rechts en ze waren 12 en 12,5mm,nu zegt ze dat de kans op een tweeling heel groot is,hebben een of meerdere van jullie dit ook gehad en hoe is dat afgelopen?we moeten natuurlijk blij zijn als het raak is maar ik zie er wel tegenop op een tweeling te krijgen,vind het ook wel erg dat ik zo denk want ik mag blij zijn als het raak is maar ik ben heel benieuwd of er meerdere zijn die dit hebben gehad en hoe dat is afgelopen..

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ noasofia, ik heb meerdere rondes meerdere eitjes gehad.
    Ik denkt dat ze meer bedoeld dat de kans wat groter zou kunnen zijn.
    Kans op een zwangerschap is al sowieso niet groot en moet zo exact getimed zijn. Ook wil het niet altijd zeggen dat ze beide springen.

Ik zal mij dus persoonlijk niet gelijk heel druk maken.
    Hoop natuurlijk wel voor jou dat het snel raak mag zijn!
    Succes!

13. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze zei dat we goed moesten gaan nadenken omdat de kans op een tweeling heel groot zou zijn en we daar rekening mee moesten houden,dus ik was een beetje overdondert en dacht laat ik hier maar eens vragen of er meer zijn die dat gehad hebben om me een beetje gerust te stellen en te helpen bij mijn beslissing,het stelt mij al meer gerust dat ik al zie dat een paar hetzelfde gehad hebben en níet zwanger van een tweeling waren,bedankt voor je reactie!
    Liefs NoaSofia

14. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hoi dames,
    zijn hier nog dames die bezig zijn me clomid? ik zie namelijk alleen maar zwangeren, wat een goed teken is natuurlijk ;)
    Zelf vandaag bij de gyn geweest en eerst moet ik duphaston slikken om ongesteld te worden en daarna gaan we weer aan de clomid.
    Ik heb al een zoon van 15 maanden. Daarvoor ook clomid geslikt.
    Na de bevalling een half jaar aan de pil geweest en daarna gestopt. Het was weer helemaal niks. Vandaag bij de gyn besloten weer aan de clomid te gaan. Vind het allemaal erg spannend en hoop dat het allemaal snel weer raak is :D

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @noasofia, elke kans op bevruchting is iets van 20%, dus ik zou me niet al te druk maken....je kunt ook een 1 eiige tweeling krijgen, als 1 eitje gaat doordelen....dus tja....ik ben 3 van de 4 zwangerschappen zwangerr geweest van een 2 eiige tweeling, waarvan mijn 2 zoontjes het resultaat zijn...hun brusjes zijn afgekomen....als ze 1 eiig waren geweest, had ik ze nu niet in hun bedjes liggen....de kans bij vruchtbaarheidsbehandelingen ligt nu eenmaal iets hoger!

@st, het aftellen is begonnen!!

@Marsim, hoe gaat het nu? Schrikken zeg, maar ik heb het idd ook bij beide mannen gehad, maar ik weet nog goed dat je echt onzeker kunt zijn, ondanks je weet dat het niks hoeft te zijn....mijn duimen draaien iig voor deze plakbeeb!!

@all, sorry dat ik jullie heb verwaarloosd, maar heb eerst Luka thuis gehad met een LWI, en nu lig ik zelf plat met een longontsteking....ik ben eigenwijs geweest en heb er een paar dagen mee doorgewerkt, met als gevolg dat het zo heftig is, dat ik amper lucht krijg...alles kost me zoveel energie....hubbie is gelukkig wel thuis, en mijn schoonouders willen bijspringen als het moet, ze overleggen het wel steeds met me;)

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nijnonijntje....hier geen clomid meer...ons gezin is compleet.
    De meeste dames die hier zitten "kennen" elkaar al jaren, sommige zijn nu zwanger, andere hebben hun beebs, maar we kletsen graag verder, haha....

Heel veel succes met jullie 2e x clomid!!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zo! Weer tijd om te reageren!!! Pfff als ik gewoon aant werk ben heb ik er meer tijd voor! ;)
    Sorry dames!! En dan zie ik ook nog berichten waarop ik echt ff had moeten/willen reageren!!

Marsim: hoest nu schat?!?!?!
    Vriendin van me op ander topic had ook bloedverlies, echo gehad en kleine deed het super!!! Bleek naast haar mb een hematoom te zitten die bloeding veroorzaakte. Ze moest bedrust houden en inmiddels is ze 20wk. Buiten haar verhaal om ken ik hele boel dames met bloedverlies zonder ernstige uitkomsten! Blijf geloven in je plakker schat!!!!!! Mijn duimen draaien met je mee en ik denk aan je!!!! (vind het trouwens gek dat ze je niet ff langs willen laten komen, al is het om je eigen geruststelling!!)

Noasofia: ik heb wel vaker meerdere eitjes gehad. Maar nooit resultaat met alleen clomid en iui.
    Persoonlijk denk ik dat de kans er wel is, maar dat het niet meteen raak zou zijn op beide eitjes! Denk zelfs dat de kans op een 1eiige groter is. … er moeten toch 2 eitjes bevrucht worden én innestelen.
    Ik bedoel maar: De percentage is er! Das een feit. Maar,…. Met 1 eitjes is er ook kans op een 2 ling.
    En de kans dat er 1 eitje bevrucht wordt is nog altijd groter dan 2! En mocht het wel zo zijn,…dan is dat toch een mooi wonder?! T zal even wennen zijn, maar je zal het wel redden ;)

Nijnonijntje: ik heb 3jr terug clomid en iui gehad. Ik ben juni vorig jaar zwanger geworden maar via ivf. Maar,…ik heb nooit afstand kunnen nemen van de meiden hier :D vandaar dat ik hier nog ben blijven hangen!
    Wat spannend dat jullie weer bezig zijn voor een kleintje!! Hopelijk slaat de clomid goed aan en ben je gauw weer zwanger! Heeeel veel succes!!!

Luukske: zeker weten!!!! Zoooo gek,…gister was het de 18e en volgende mnd de 18e ben ik uitgerekend!!! Zooo bizar!! Ook gewoon het feit dat het nu elk moment opgang kan en vooral MAG komen!! Het liefst nog 2wk ff niet natuurlijk maar als het komt,…dan kan het!!
    Wat vervelend dat luka ziek was! En nu heb je het zelf ook nog eens flink te pakken!!!! Je bent ook zo eigenwijs ;) en nu moet je het bezuren!! Arme jij!!!! Hopelijk knap je gauw op schat! Gelukkig is je mannetje bij huis!! Van harte beterschap!!! Xxxxxx knuf

Ego: hier weinig nieuws eigenlijk. Ik ben idd niet naar de verjaardag gegaan! Helaas! Maar was beter van niet! Zondag ben ik verrast met een babyshower en super verwend! Erg gezellig en zo leuk en lief! Ik vervloekte mn man omdat hij me naar zn werk liet komen op de fiets, en was gewoon pissig op hem, kom ik weer terug thuis,..hok vol visite!! Zo tof!!!
    Gister erg moe door de drukte van zondag maar heb zooo genoten!! Gister met man naar t bos geweest,. Stam gehaald voor ooievaarsnest en (weer) takken verzamelen ! en man is er lekker mee bezig die zet t in elkaar! Is nogal wat kracht voor nodig en zoals ik dan zeg tegen hem “we zijn een goed team! Ik bedenk jij voert uit!” hahahaha verder weinig gedaan eigenlijk en savonds yoga gehad. Vandaag ben ik home alone. Vanmorgen ben ik al oppad geweest, had 5km verderop in woonplaats een boxkleed gekocht via mp dus die heb ik opgehaald! Zit nu in de was :D nou zit ik lekker op de bank met een bakkie en mn laptop opschoot en ga vanmiddag eindelijk dan echt beginnen met strijken! En mn koffertje afsluiten :D verder gaat alles lekker! En ben nog aant wennen aan mn verlof! Normaal als ik verlof heb gaan we op vakantie dus dat ik nu al week thuis zit vind ik erg vreemd hahaha vind het maar een raar idee dat dat bijzondere gevoel straks uit mn buik is! Dat we écht ouders zijn over paar weekjes! Soms vind ik het beetje eng maar dat hoort er allemaal bij! ;) dat zijn gezonde gevoelens/zenuwen zeggen ze ! maar zal de zwangerschap denk ik wel missen! Al zal ik ook blij zijn als ik gewoon weer flexibel kan bukken! Als ik weer gewoon alles kan dragen wat ik wil. Als ik niet na hoef te denken over mn eten en drinken enzo en als ik mn eigen lichaam weer terug heb! Gister hadden man en ik het “gezellig” maar hij vond het toch vreemd zo met mn dikke buik. En ik merkte dat ie beetje terughoudend was. En dat zei hij ook. Hij vind het raar omdat mn buik in de weg zit. En beweegt (baby) ook nu de baby is ingedaald is ie bang dat de baby er wat van merkt of dat ik harde buiken krijg. Dus echt “soepel” ging het niet. Kennen jullie dat?!?! Had jullie partner of jullie zelf dat ook?!?! Ik was er beetje verdrietig van. Had dacht ff dat hij me niet mooi vond nu ik zo bol ben, maar dat was het probleem absoluut niet, in tegendeel!. T ging echt om de baby en het ongemakkelijke! (tja ik spring nou eenmaal niet meer bovenop) sorry voor dit vreemde/persoonlijke ego stukje maar ik zat er nogal mee en vroeg me af hoe jullie dat (hadden) ervaren.

18. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene

ik ben zwanger geworden na 2 grote eitjes 1 links en 1 rechts. Resultaat was 1 prachtige dochter

19. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Luukse spannendetijden en grace 20 super bedankt voor jullie reactie!ik word er alweer wat positiever van :D
    Ik weet dat de kans op een tweeling sowieso wel aanwezig is maar ze stelden mij voor een keuze dus raakte er een beetje van in paniek,sta nu weer met beide benen op de grond hihi

20. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marsim
    Oeh wat schrikken dat je bloedverlies hebt gehad..is het alweer weg? Snap dat je daar onzeker van wordt zou ik ook hebben, gelukkig heb ik het nooit gehad. Wat duurt het dan lang he die eerste echo. Knuffel!

@ST
    Wat leuk die kleine kleertjes aan je wasrek! Ja wennen is dat he als je "opeens" verlof hebt. En wat een leuk idee dat van het ooijevaarsnest! Handig he dat jij het verzint en manlief uitvoert, zo gaat het bij ons ook altijd :) Betreft het itiem zijn had ik daar niet heel veel last van en manlief ook niet. Hij vond mij op het allerlaatst wel wat minder aantrekkelijk maar dat snapte ik ook wel, was echt een walrus haha. Maar hoor het meer dat mannen er soms wat moeite mee hebben op het laatst. Leuk een nieuw boxkleed, handig dat mp.

@Luukske
    Wat balen dat Luka een LWI had en jij nu een longonsteking, ja als je er te lang mee door loopt kan je er flinke last van hebben! Fijn dat manlief en souders je helpen. Doe rustig aan!

@nijnonijtje
    Ik ben met clomid zwanger geraakt van ons eerste kindje. Nu bezig voor een brusje. Moeten het eerst een half jaar zelf proberen en dan aan de clomid. Dus ga ook bijna weer starten. Spannend weer he! Ik hoop ook dat het snel raak is voor jullie. Hoeveel clomid start je? Met hoeveel ben je toen zwanger geraakt?

@Brabantse
    Wat ben je al goed afgevallen!! Topper!!!

Ik zit weer op de wachtbank en ik vind het weer spannend...gemiddelde cyclus is nu 26 dagen maar ik ga maar uit van 28 dagen..probeer het zoveel mogelijk te negeren want voel weer van alles maar kan twee kanten op...zucht wat is dat wachten toch erg.

Deel Deze Pagina