Hey dames. Hoe gaat het met julie? Hoop alles ok. Hier nog een beetje down,maar wel al weer aan t idee gewend dat we niet zwanger zijn. Hopelijk krijg ik dinsdag een goed gesprek met de gyn. Fijne aaf
Marsim: wij hadden dat boekje toen voor ons nichtje gekocht die grote zus werdt! Ze is zowiezo gek op Dora dus dit was een goeie keus t duurde wel hele tijd maar aant eind vd zwangerschap zag ze wel vergelijking net als mama of net als Dora dus t werkt wel Ik heb m nu in de kast liggen, en doe er niks mee, maar wie weet hebben we m ooit nog nodig (of geef m aan mn vriendin,..hij kleine wordt grote broer) Hoest verder met je?!?!?! Hoe was t weekend?!?! Canada: fijn om te lezen dat je/jullie het hebben verwerkt of iig aan het idee wennen! Tuuuuuurlijk ben je hartstikke teleurgesteld!!! Das heel logisch hor mop! Vele van ons kunnen daar over mee praten! Wat dat betreft kan het beter de eerste paar keer niet raak zijn. Ik ben benieuwd naar jullie gesprek morgen!! VEEL succes!!! Dikke knuf!!! In love: hoest bij jou mop?!?!?! Nen, einad, luukske brabantse: nog nieuws bij jullie skatten!?!? Hoest daar?!?!!? Ego: hier weinig nieuws!!! Alles nog rustig! Hihi Gister hadden man en ik een ons moment, lekker kletsen over de baby en wat we wanneer verwachten hihi. Man heeft eindelijk t hoge woord geroepen,..hij denk 60% een meisje!! Hihi AL die weken/maanden zei hij ik weet t niet maar nu denkt ie net iets meer meisje en hij denkt dat ik vrijdag de 12e ga bevallen! Ik denk jongen en beval maandag. Maar zondag avond/nacht begint t al! Hahaha heeerlijk die babytalk! Hihi. Met de onzekerheid gaat t stukken beter! Kleine was gister mega actief en geen twijfel over mogelijk, die vind het allemaal best! nog 3 nachtjes tot de volgende controle!! Ben benieuwd!! Vannacht gedroomd dat ik echo had, .. ik zou over 1wk bevallen van een jongen van 3100gram. Nou, ben benieuwd droom eens kijken of je uitkomt Verder heb ik niks te vertellen eigenlijk! Ik ga lekker sopje door de babykamer en onze slaap kamer doen (je weet maar nooit!) en lekker in huis rommelen!! Fijne dag liefies xxx
Spannendetijden wat goed dat de baby zo actief is. Wanneer ben je uit gerekend? Masim ben je al weer een beetje opgeknapt? Hoop het wel voor je. In love met jou ook alles goed? Met mij gaat het goed,nog wel last van buikpijn grrr. Morgen belt de gyn. Ben benieuwd. Doe morgen updaten. Fijna aaf allemaal xx
Hey dames, heb even alles bijgelezen, en sorry dat ik jullie verwaarloosd heb, maar druk druk druk.... Mijn moeder was dus echt. Flink gevallen, is met spoed geopereerd, binnen en buit en enkel gebroken, ze zit inmiddels in een verzorgingshuis op een logeerkamer, gezien ze 6 weken niet mag belasten en ze geen krukken kan lopen. Verder merk ik de nasleep van de longontsteking, vooral met werken. Verder druk met borduren....lijkt wel een babyboom, hihi...maar zo leuk om te doen, heb mijn assortiment uitgebreid met leuke tutdoekjes, labeldoekjes en beren...echt lieverds, hihi... Verder gaat het zijn gangetje, kom binnenkort even uitgebreider meekletsen....zit nu ook achter de borduurmachine, hihi...
@ st, dat is een wel heel realistische droom. Ben erg beneuwd meid! Alles nog rustig of al last van voorweeën of (meer) harde buiken? Succes met de laatste loodjes, als we allemaal op ons gevoel afgaan dan zal het niet lang meer duren, oeeeeeeee. @ canada, en meid hoe was het bij de gyn? Hopelijk weer snel groen licht en snel weer een mooie tweede streep en plakkertje! @ luukske, jeetje ze heeft dus een flinke klap gemaakt. Hopelijk knapt ze snel op! En jij dus ook nog niet helemaal topfit. Rustig aan meid. Ga jij maar lekker borduren! @ all, inmiddels weer beter gemeld maar ben nog steeds wel gammel. Beetje combi denk ik. Ik vind hier toch echt dat ik wel anders zwanger ben dan bij isa. Ik zit onder de pukkels, dat was bij isa niet. Niet meer dan anders bedoel ik dan hihi. Nu begint de misselijkheid weer wat af te nemen masr dat was ook veel erger. En zo zijn er nog een paar dingen. Heel apart. Maandag moet ik weer terug bij de gyn. Dan krijg ik sowieso een echo. Ben dus weer erg benieuwd. Verder met ons grote meisje gaat het ook goed. Sinds het weekend overdag zonder luier. En dit gaat goed. Zegt goed wanneer ze moet plassen. Afgelopen twee nachten ook droog gebleven. Dan horen we s'ochtends, papa en mama ik moet plassen. En dan verbaasd zien dat haar luier droog is en een flinke plas doet op de wc. Wat een knapperd. Verder heeft ze bijna elke ochtend haar dagelijkse driftbui, hihi. Een echte pittige meid! Leuk hoor. Herken hier mijzelf ontzettend in.
Hey ladies. Gyn had me gebeld en bevestigde idd de vroege miskraam. Ze vond t schandalig dat de gyn uit het umc mij niet te woord wou staan op de dag dat de miskraam gebeurde. Mijn gyn zit 1 x pw in mijn ziekenhuis en de rest van de week in het umc. Er loopt een contract tussen beide dat bij spoed patienten terecht kunnen in het umc. Helaas wou deze zeer onvriendelijke gyn mij niet te woord staan,waardoor ik een beetje radeloos was. Ik moet aankomende dinsdag op t spoed uur komen,wsl om te kijken of alles weg is. Hopen dat we maar weer vlot ongesteld worden zodat we weer verder kunnen met de medicijnen.. Hou jullie nog wel op de hoogte. @marsim. Wat leuk he als die kleine zindelijk wordt. Scheelt ook een hoop centjes Fijne aaf x
@marsim, Isa is er snel bij zeg...super!! Scheelt straks ook wel, als je er maar 1 in de luiers hebt, hihi... @canada, toch gebeurt dat in veel ziekenhuizen...ze kunnen op dat moment niet veel doen, idd achteraf kijken of alles schoon is...weet uit eigen ervaring dat dit niet leuk is, maar ik weet ook dat ze er niet veel mee doen/kunnen. Hopelijk is het snel raak! @all, hier een drukke werkweek met 5 avonddiensten en gisteren op mijn vrije dag toch een overleg gehad...dus uren genoeg, haha...verder gaat alles zijn gangetje, mijn moeder is de komende weken opgenomen, we gaan vanmiddag weer op bezoek.
canada: wat fijn dat je eigen gyn wel zo sociaal is!! ik hoop dat je "schoon" bent meid! op voor nieuwe ronde!! succes donsdag! luukske: drukke tante wel leuk dat je je asortiment hebt uitgebreid!! helaas weet ik nog steeds niks...maar hoop gauw wat leuks bij je te bestellen hoe was t bij je moeder?!? marsim: wat goed dat isa al zo vaak droog is!!! grote meid!!! wel irri sat je nog belabbert voelt. grappig he dat de ene zwangerschap zo kan verschillen met de ander en dat bij 1 persoon!! haha miss deze keer een knulletje?!? of gewoon "anders" meisje t zegt allemaal niks vind ik. lieverd...succes morgen!! en geniet van de pracht echo komt goed lief! ego: mn reacties zijn beetje kort en vol typfouten...man heeft de laptop mee dus ik zit via mn telefoon!! heeeel irri vind ik zelf. terug lezen op andere pagina gaat niet. tenminste nie met typen tegelijk...als ik heen en weer ga ben ik mn tekst kwijt en onthouden doe ik t helaas nie! maar ...ik denk aan jullie hor! en kom gauw uitgebreid reageren!! ik heb zelf geen nieuws. alles nog rustig. heb een heeerlijk ontspannen zaterdag gehad en vandaag viert de kleine boef haar 3e verjaardag! dus tante gaat op bezoek! (gelukkig ist 10min rijden) man is te werk dus ben alleen. beetje rommelen in huis en rusten! morgen niks op de planning!! en dinsdag controle!! ben benieuwd! vraag me ool af wat t plan is als de kleine er niet is voor t weekend. vanaf wanneer gaan ze me extra zien?! gaan ze actie ondernemen?! hoe zit dat nou eigenlijk!? ach...vraag t dinsdag wel! nou .... fijne dag!!!!! xxxx
@ st, vandaag de grote dag? @ luukske, sterkte met je mams en rustig aan jij! @ canada, hopelijk weer vlot ongi zodat jullie verder kunnen. En goede samenwerking dan, NOT. @ all, ik ga straks naar mijn ouders met isa. Manlief is aan het klussen bij mijn zwager. En we sluiten de dag af bij mijn zusje met een bbq, lekker lekker. Sinds een week begint de buik alweer te komen. Pfff ben nu alweer benieuwd hoe de straks op het einde is, hihi. Vast weer zo'n mega buik denk ik.
@ st, veel plezier bij de kleine boef. Gefeliciteerd trotse tante! En als jij je buik nu eens goed toespreekt dan hoef jij je dat allemaal niet af te vragen, hihi.
St, succes met de laatste dagen. Spannend!! Een vriendin van mij is precies even ver Marsim, wat leuk dat je al een buikje krijgt, krijgt Isa er verl van mee? Vanaf morgen ga ik een afvalpoging doen.. Er mag.wel 20 af maar mijn ee rste streven is 10 kilo.. Hoop dat de knop om kan Fijne zondag xx
Einad veel succes, komt goed. Ik ben er sinds september nu 21 kwijt, 63 kilo nu en moet nu stoppen, anders wordt het te veel. Ben nu dunner dan toen ik mn man leerde kennen en pas in maatje 36 Ik eet minder, maar wel lekker en ik loop om de dag hard, jij kunt dat ook, als ik het kan, kan iedereen het! Xxxxxxxxx ps. Ook tussendoor nog gestopt met roken , waar ik na zwangerschappen toch steeds stiekem weer mee begon ongeveer pakje per week
Ha meiden, Even een ego vanaf deze kant. Hier weer een prachtige echo gehad. Het kleine frummeltje is goed gegroeid. Ze hebben mij een paar dagen terug gezet. Nu 9 weken en 3 dagen. Het lag af en toe wat te bewegen, wat een wonder. Helemaal happy weer. Ben weer een stuk verder die ladder opgeklommen vandaag. Zo even mijn banner aanpassen. Uitgerekende datum 16 november. Ik zal straks kijken of dat ik nog een echo kan showen. Xxx
Hallo meiden, Bij mij is ook pcos vasgesteld paar weken geleden. Ik ben nu begonnen met clomid 100 mg. Zie dat veel mensen met 50 beginnen, vraag me af waarom ik dan 100 moet. maar ja, als het maar helpt toch? Vind het er spannend. Vandaag de laatste pilletjes geslikt van deze serie en dan vrijdag een echo. Hopelijk zien ze wat groeien